üçüncü kino


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. (bax: the third cinema)

    ilk dəfə solfront.org saytında oxuduğum termin daha doğrusu film axımı. düzü heç bir məlumatım yox idi bu axım haqqda. ta ki, Məmməd Süleymanovun( solfront.orgun rəhbəri) " ;text-transform: none;" rel="nofollow" href="http://solfront.org/archives/7249">http://solfront.org/archives/7249 link Kino. Borxesin “işğal”ı)" yazısını oxuyana kimi. yazını oxuyub qurtarandan sonra üçüncü kino haqqında oxumağa başladım. Məmməd Süleymanov üçüncü kinomatoqraf kimi versə də, mən üçüncü kino daha uyğundur deyə düşündüm.

    "üçüncü kino" anlayışı "üçüncü dünya" ideologiyasının kinodakı qarşılığı olaraq ortaya çıxmışdır. ilk əvvəl "üçüncü kinematoqraf" anlayışının aydınlana bilməsi üçün "üçüncü dünyaçılıq" fikrindən söhbət açmalıyıq.

    üçüncü dunya fikri, ikinci dünya müharibəsinin yaratdığı böyük dağıntıların nəticəsi olaraq, anti-kapitalist ölkələrin və fikirlərin bir araya gəlməyi və Birinci və ikinci Dünya’ya qarşı beynəlxalq bir müxalifət yaratmaqlari ilə ortaya çıxmış inqilabçı bir axımdır.

    üçüncü kino isə, üçüncü dünya ölkələrinin ikinci dünya müharibəsi sonrası verdikləri anti-imperialist mübarizənin kino üzərindəki təsirlərinin nəticəsi olaraq 1960-cı illərdə yaranan, Hollywood kinomatoqrafiyasına və ya daha geniş bir ifadəylə birinci dünya ideologiyasına qarşı ortaya çıxmış latın amerika mənşəli axın.

    "üçüncü kino" termini ilk dəfə Fernando Solanas və Octavio Getino’nun "üçüncü kinoya doğru" manifestlərində istifadə edilib. bu iki rejissorun birlikdə tamamladıqları "La hora de los Hornos,1968" filmi üçüncü kinematoqrafın uzun metrajlı əsəri olaraq dəyərləndirilir.

    "üçüncü kino" anlayışına daxil edə biləcəyimiz özəlliklər:

    1.sadəcə milli istinadlarla film çəkilməlidir deyir üçüncü kinematoqrafçılar, daxildəki mövzulara yer verilməlidi. Əgər kənardan filmə qatılması bir mövzu varsa, bunu oranın xalqı etməlidi.

    2. mədəni və iqtisadi anlamda qərbə bağlı olmağa son vermək məqsədi var üçüncü kinoda.

    3. Filmin harada çəkildiyi və göstərildiyi önəmlidi. hər kinoteatrda vizyona girən Hollywood filmləri kimi deyil bu filmlər.

    4. üçüncü kinoda əslində beynəlxalq bir hədəf də var. dünyanın kino anlayışını dəyiştirmə səyləri də var. Afrikadakı filmlə Asiyadakı film sadəcə mövzuda deyil, ölçüdə də fərqli olmalı, hər film oranın qaydalarına uyğun çəkilməlidir.

    5. filmlər göstərilən zamanda dayandırılıb, müzakirə edilə bilər. Bir nəfərin sualı olanda filmi dayandırıb, sualını verə bilər yəni.

    üçüncü kino səsi eşidilməyən kütlənin əhvalatlarını anladır. bir oyanış, inqilabçı ruhu var bu filmlərdə. Əsasən də geridə qalan ölkələrdəki əzilən xalqları ələ alan bu axım, maddiyatla çəkilən filmlərə meydan oxuyur.


sən də yaz!