camaat nə deyər sonra



facebook twitter əjdaha lazımdı   izləmə   lələ   mən   googllalink
1 2 »

    1. " kişi gelir eve arvadını başqa kişiyle yataqda görür deyir sağol arvad, bugün saba siqaretde çekersen sen"

    her ne qeder çoxu bunu letife kimi danışıb gülsede azerbaycan insanının * tefekkürüne * gönderilen ince bir mesaj var letifenin içinde. bizim insanımız üçün onun arvadının başqa biri ile elleşmesi arvadın siqaret çekmeyinden daha normal haldır."

    misalla başa salım, demeli meselen novruzelinin qızının 26 yaşı ve qalın qaşları hemçinin bığları var, novruzeli qızının qaş ve bığlarını almasına normal baxmır "camaat ne deyer sonra" deyir, ama qızının qonşudaki qaqaşa memesinin bir ucunu aşıb gösterdiyinden xeberi yoxdur. hetda iki memesini, hetda qaqamın memeleri dillemesinden, hetda qızının daldan veren bakirelerden olduğundan, hetda qızının min bir telefon markasındaki videoda daldan vererken çıxartdığı seslere qulaq asıb her gece ruçnoy çeken qaqaşlardanda xeberi yoxdur.

    sen küçede açıq saçıq geyinme qızım, camaat ne deyer sonra, ama qonşunun oğluna daldan vere bilersen.

    ama yoo sen siqaret çekme qızım, bığların saralar camaat ne deyer sonra.
    2. ataların bir növ juri, söz sahibi senzura idaresi nümayendesi kimi görülen cemiyyetde en çox işledilen ifadelerden biridi. bu ifade camaatın ne qeder dedi qoduya meylli olduğunu, onda bunda qüsur axtardığını gösterir. bir de bunun esas sebebi dövranı keçmiş adamların heç cür yeni neslin onlardan daha çox ağıllı, daha bilgili olmasına inanmamasıdır. hemişe daha ağılsız, daha çox sehv etmeye yünelik görürler cavanları. ona göre de öz qanunlarını yeritmeye çalışırlar ve neticede "camaat ne deyer sonra" fikirleri yaranır.
    3. ya camaat ne deyir onu etmelisen ya da "ne etmişem ecceb etmişem" deyib dimdik durmalısan. 90% millet de bu ikisinin arasındadı ona göre düz gelmir
    4. senin atan oxumuş adamdı. sende oxu, camaat ne deyer sonra.
    5. camaat ne deyer sonra deyiminin çıxma sebebi başlıca olaraq insan övladının bekarlığınnan qaynaqlanir. yeni sen bekar oturmusan, elemeli hecne yoxdu ama bomba oglan, qiz, xala olmaq istiyirsen. eleyeceyin sey 1 yerde oturub yanıva birini de alırsan gelen keçende sehv axtarmağa başdıyırsan. özünnen başqa hamıda ola biler. Dost tanış, yoldan keçen. iş o veziyyete çatır ki sen olursan namus qiryet abidesi. ve sene qarşı fikirde olanlar gelmeli olur geyrete. ama o qeder heyasız olmalısan ki ağzıvı heçkim yumammamalıdı. altdan altdan yarı zarafat yarı gerçek. ele vurursan ki söznen dişleri qırılır tökülür, ağzı bürüşür söz diyemmir. seni eşiden qulağı qızarır.vobşim söz tapammir demeye. bele bele işler.
    7. "camaat nə yeyər, nə geyər" hesablayan xalqın vətəndaşlarının daha bir hobbisi
    8. əslində hamının bu və ya digər bir şəkil də az da olsa içində olduğu bir vəziyyətdir . Sadəcə Azərbaycanda bu adi gündəlik həyat rejiminə çevrilib . Məhz buna görə azərbaycanlılar bütöv deyil , natamamlıqdan əziyyət çəkirlər . çünki nəyin yaxşı nəyin pis olduğuna yaşayıb özü qərar verməyən insan özündən əvvəlkilər kimi olur , nəzərə alsaq daha əvvəlkilər də belə olublar ardıcıl şəkildə nəsillər arası oxşarlıq olur . Ona görə yarımçıqdırlar ki , əslində nəyə görə belə davrandıqlarını dərk etmirlər . Bir neçə başlıq davranışı :
    Facebook-da daxilində sex , sik sözü olan çox əla postu bəyənməyən qız-camaat nə deyər sonra .
    Məhləyə gələndə filankəs xalaya salam ver - camaat nə deyər sonra .
    Bu dəqiqə hansısa qəhbəxanada qəhbə sikən oğlan səni ancağ bakirə qəbul edə bilər , çalış ki , sikilməyəsən . Lap sikilsən evdə de tikdirək - camaat nə deyər sonra
    9. bu "ifadə" cahil xalqımızın milli xüsusiyyətinə xas olan məhşur bir sözdür, misalçün, "kənd toyu" qavramını mükəmməl mənimsəmiş bir evdar qadının müasir düşüncə sahibi qızına çox hallarda verdiyi cavab.
1 2 »