teyyar de şarden



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. Modernist təlim olan teyyardizm özünəməxsusluğu ilə fərqlənir. teyyardizm dini müstəvidə araşdırılaraq xristian katolik mühitində daha çox görüntüyə gəlir. teyarrdizmin özünəməxsusluğu onda idi ki, burada din və elm vəhdətdə çıxış edirdi. hər iki anlayışı vahid konteksdə verməyə çalışan teyyar qeyd edirdi ki teyyardizm elmində dini dəyərlər, teyyardizm dinində isə elmi biliklər müasirliyi özündə əks etdirir. əslində din və elm arasında o qədər də fərq yoxdur. çünki ikisinində obyekti eynidir, yəni insandır. 18 yaşındaykən teyyar xristian iuezid ordeninə daxil olur və əlcəzairdə şərq fəsəfəsini dərindən mənimsəyir. katolik kilsəsinin təzyiqləri ilə fransani tərk edən teyyar ömrünün qalan hissəsini çin və bruneydə keçirmişdir. abş da isə vəfat etmişdir. və ölümündən sora katolik kilsəsinin təzyiqi ilə teyyarın kitabları yandırılmış və oxunması qadağan olunmuşdur. lakin bütün qadağalara baxmayaraq ölümündən sonra əsərləri təkrar çapa verilmişdir və ən çox oxunulan mühit də məhz katolik kilsə mühiti olmuşdur. teyyar təkamülçü idi. inkşafın əsasında təkamülün durduğunu deyən teoloq qeyd edrdi ki təkamül fərdin daxili enerjisi hesabına baş verir və burada həyat öncəsi proseslər əsas təkan verici qüvvə rolunu oynayır geosfera-biosfera-psixosfera-noosfera (zəka sferası) arasındakı əlaqələrə toxunan şardel özün məşhur "insan fenomeni" əsərində insan növlərini aşağıdakı kimi mərhələlərə ayırırdı : 1.Avstropetiklər 2. Pitekantroplar 3. Sinantroplar 4. neadertal 5. homo sapiens.
    teyyar bioloji təkamül konsepsiyasına əsaslanaraq darvinin ideyalarından çıxış edirdi. teyyarın təkamülçülüyü xristianlıq .eləcə də islamda adəm və həvva haqqında olan mifi kökündən sarsıtdı.və təkamülü ön plana keçirdi məhz buna görə da xristianlıq hələ də teyyarın ideyalarını həzm edə bilmir.