dijkstra alqoritmi



əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. 1956cı ildə edsger dijkstra tərəfindən hazırlanan pathfinding (kobudca tərcümə etsək: yol-tapma) alqoritmi. alqoritm qraf nəzəriyyəsində verilmiş 2 qraf arasındakı ən qıssa yolu tapmaqda istifadə olunur. (vəya tam əksinə ən uzun yolu tapmaq üçün də istifadə edə bilərsiniz). komputer elmlərində geniş tətbiqini tapmış alqoritmlərdən biridir. uşaq vaxtı oynadığımız counter strike oyunundan tutun da günümüzdə işlətdiyimiz google maps'ə qədər çoxu yerdə istifadə olunur. counter strike ilə google mapsın nə əlaqəsi var deməyin, xatırlayısınız mı? counter strikeda botlar var idi haa? bax həmin botlar oyunda yolu tapmaq üçün qraflar nəzəriyyəsindən və dijkstra alqoritmindən istifadə edirdi. siz harda gizlənsəniz də botlar sizə gedən ən yaxın yolu tapıb sizi öldürürdülər. əlbətdə oyunda difficultyni ayarlayaraq botları daha da asanlaşdırmaq mümkündür.


sən də yaz!