19 yazar 16 başlıq və 36 entry
yenilə | gündəm


Qarabağ / yeniliklər + 3 tipsiz oğlanı yaraşıqlı göstərən amillər 4 həyatda ən nifrət edilən üç şey 3 intihar edəcək insanı fikrindən döndürəcəklər siqareti tərgitmək 3 ən poxdan hissiyyat 2 dexter prezervativ alarkən utanmaq kamran əsədov 3 eşidilməkdən bezilən şeylər 8 pərviz məhəmmədov 2 həyatın nə qədər cındır olduğunun anlaşıldığı anlar 2 abunə olunası youtube kanalları 7 ölmədən əvvəl dinlənilməli musiqilər 2 sözlük yazarlarının super gücləri öpdükdən sonra yanaqda tüpürcək buraxan xala 3 alternativ sözlük nikləri 2 daş paradoksu tanrıya veriləcək tək sual sevgilisinin üzünü storydə emoji ilə gizlədən oğlan 5 26 noyabr 2020 bdu-dan tələbə qovulması 13 ölümdən əvvəl deyilən sözlər məsuliyyət 4 yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər duck hunt asılılıq yaradan oyunlar 2 nothing breaks like a heart əsəb pozan şeylər 7 azərbaycan əsgərlərinin erməni əsgərlərinə qarşı davranışı oğraş olsa da işində çox yaxşı olan adamlar ataçay nekropolu albert einstein nöşün 6 hər gün bir faydalı məlumat yaran sözlük nickləri 4 möhtəşəm türk mahnıları 4 henlon ülgücü teratoma self-employment gec kəşf edildiyi üçün heyifsiləndirən şeylər 2 hərbi tribunal 2 ev heyvanı timidus art back-end developer materialları/alətləri/xəbərləri pablo diablo fövqəl insan sözaltı etiraf 5 orqazm 2 lgbt yaxşı insan pis insan 4 günü ifadə edən mahnı







mənsuriyyə



əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. çahargah muğamının bəzi mənbələrə görə sonuncu şöbəsi, bəzilərinə görə isə sonuncudan (məğlub) əvvəlki şöbəsi. Eyni zamanda zərbi-muğamdır.mənası mənsur-qələbə çalan deməkdir.koroğlu operasının uvertürası ilə eyni ladda olduğuna görə ona çox bənzəyir.ən məşhur ifaçıları yaqub məmmədov, alim qasımov, sabir mirzəyev-dir.

    seyid şuşinski - mənsuriyyə
    (youtube: )

    sabir mirzəyev - mənsuriyyə link
    alim qasımov - mənsuriyyə link

    qeyd. əslində yaqub məmmədovun ifasını heyrətamiz edən onu çahargah ladında yox, segah ladında ifa etməsi idi. bu o dövr azərbaycan muğamı üçün inqilabi yenilik idi. üzeyir hacıbəyov tərəfindən əsası qoyulmuş və yaradıcılıq bacarığı olmayan növbəti nəsillər tərəfindən "müqəddəsləşdirilmiş" qayda-qanunların ilk dəfə bir xanəndə tərəfindən çeynənməsi, öz yaradıcılığını ona tətbiq etməsi idi. bu ifa bəzi təqlidçi muğam "ustad"-larını belə, elə ovsunlamışdı ki, onlar bu ifanı tənqid etməyə çəkindilər.ancaq əfsuslar olsun ki, estetik zövqləri kor olmuş bu məxluqlar yenə də gənc xanəndələri, konservatoriyada, universitetdə, müxtəlif müsabiqələrdə bu qayda qanunlar sisteminə tabe alaraq ifa etməyə məcbur edir, muğamın caz -a bənzər bir şəkidə inkişaf etməsinin qarşısını alırlar. bu bədbəxtlər incəsənətdə azadlığın sərhədsiz olduğundan tamamilə bixəbərdirlər.


sən də yaz!