ray tracing



əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. nvidia'nın tanıtdığı videokart texnologiyası. ray tracing oyunlarda işıq effektlərinin (partlayış, alov, kölgə və s.) müxtəlif parlaq səthlərdə - güzgüdə, pəncərələrdə, suda və s. nöqtələrdə daha mükəmməl əks olunmasını mümkün edir. misalçün, daha əvvəl hər hansı alovun pəncərədə əksini göstərmək üçün oyunu yazan komanda həm alovu, həm alovun əksini ayrıca işləməli idi. indi isə sadəcə əksetmə qabiliyyəti olan obyektlər seçilir və qrafik kart əksetdirmənin yükünü öz üzərinə götürür. bu da developerləri əlavə render dərdindən xilas edir. həm də oyunçunun davranışına görə oyunda daha spesifik görüntülərin ortaya çıxmasına dəlalət edir.
    2. işığın və kölgənin görüntünün reala bənzəməsində nə qədər önəmli olduğunun bariz nümunəsi. adicə photoshop edəndə belə işıq və kölgənin düzgün olması photoshop işinin realdan fərqlənməməyinə səbəb olur. ray tracing texnologiyasının son dövrlərdəki inkişafı yaxın gələcəkdə realdan fərqlənməyəcək süni görüntülər yaratmağa ən böyük təkandı.


sən də yaz!