11 yazar 13 başlıq və 20 entry
yenilə | gündəm | top


uvuvwevwevwe onyetenyevwe ugwemuhwem osas işi gücü azərbaycanı pisləmək olan tiplər 3 gijdıllağ 4 şəxsiyyətin bir neçə yerə bölünməsi və şizofreniya 4 aşıq qərib yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 7 yuxudan axşam durmaq 2 uşaq sahibi olmağın mənfi tərəfləri 2 ikinci hissəsi daha uğurlu olan filmlər memorandum gənc verterin iztirabları billy milligan sözaltı etiraf 2 instagram işə yarayan internet saytları yazarları düşündürən suallar 5 ruanda qətliamı yunan musiqisi 2 damien chazelle la la land 2 russell's paradox türkləri sevmə səbəbləri 2 loxlanmış kimi hiss etmək 2 heath ledger 3 okies azərbaycana və ya azərbaycanlılara xas xüsusiyyətlər 2 valideyn women's march real madrid 2 sözaltı sözlük yazarlarının gündəlik həyat proqramları 2 sözlüyə yenidən gəlinəcəyi təqdirdə alınacaq nicklər 6 azərbaycanı sevmək 7 telefonunu həmişə səssizdə saxlayan insan modeli 5 olsaydı dünya tarixini dəyişəcək hadisələr 5 carlos santana amerika birləşmiş ştatları amerika məsləhətli dram filmləri from.ae avstraliya açıq superman gringo ölən qadınları cənnətə huri kimi aparan insan qaçaqçısı mələk alternativ söz6 film adları 2 məhəmməd abutrika primat ilhan cavcav teliasonera bartu küçükçağlayan başın götündən çıxmır mizantrop shroud of turin ən yaxşı rus mahnıları 4 mükəmməl sözlər franz schubert aloqizm həzi aslanov low-key lighting guy de maupassant 2 canim.az sinəsi tüklü şair amma və lakin








azərbaycan ədəbiyyatı



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Azərbaycan yazılı ədəbiyyatının ən qədim nümunəsi e.ə. VI əsrdə Midiya dövləti (e.ə. VII-VI əsrlər) ərazisində meydana çıxmış və müəllifliyi Zərdüşt peyğəmbərə aid edilən "Avesta"dır. Burada Azərbaycan xalqının dualist dünyagörüşü, ibtidai insanın xeyirlə şərin mübarizəsi haqqındakı təsəvvürləri öz bədii əksini tapmışdır.

    Kökləri mifoloji dünyagörüşünə gedib çıxan Dədə Qorqud dastanları b.e. XI əsrdə "Kitabi-Dədəm Qorqud" adı altında yazıya alınmış, əlimizdə olan nüsxələr isə XVI əsrdə üzü köçürülmüş əlyazmalarıdır. Bədii abidəni ilk dəfə tədqiqata cəlb etmiş alman şərqşünası Fridrix fon Ditsin fikrinə görə, buradakı bəzi mifoloji süjetlər, məsələn, Təpəgöz süjeti Qədim Yunanıstanda yaranmış analoji süjetlərin yaranmasına (Siklop) təkan vermişdir.

    XII əsr Azərbaycan poeziya məktəbinin nümayəndələrinə yüksək şair professionallığı, sözün poetik imkanlarından maksimum istifadə bacarığı, poetik vahidlərdə özünə möhkəm yer tutmuş fikir çoxmənalılığı xas idi. Bununla yanaşı, xalq sənətinə, folklor obrazlarına, canlı xalq dilindən gələn söz və ifadələrə, aforizmlərə meyl də güclü idi. Dövrün ən böyük şairlərindən biri kimi tanınan Əfzələddin Xaqani (1126-1199) yaradıcılığında diqqəti ən çox çəkən cəhət, hər beytdə, hər misrada özünü göstərən dərin obrazlılıq və elmilikdir.

    XIII əsrdən etibarən, obyektiv tarixi gerçəkliyin təsiri altında Azərbaycan torpaqlarında əsasən ərəb və fars dillərində yaradılan Azərbaycan ədəbiyyatında doğma dildə yazan şair və sənətkarların sayının get-gedə artdığını görürük. Bu zamandan Azərbaycan ədəbiyyatının qədim dövrü bitir və orta əsrlər dövrü başlayır. izzəddin Həsənoğlu və Şeyx Səfiəddin Ərdəbili kimi lirik şairlər qonşu xalqlarda olduğu kimi, sufi-mistik ideyaları içinə alan lirik və epik parçalardan daha çox, canlı həyatla bağlı olan dünyəvi poeziya nümunələri yaratmağa üstünlük verirlər.

    Fars dilində yazıb-yaratmış görkəmli Azərbaycan şair və mütəfəkkirləri – Nəsirəddin Tusi (1201-1274), Marağalı Övhədi (1274-1338), Arif Ərdəbili (1311-) daha çox Nizami ənənələrinə söykənərək onların çapında əsərlər yaratmağa çalışırdılar. "Əxlaqi-Nasiri" kimi fundametal əxlaqi-didaktik əsərin müəllifi Nəsirəddin Tusinin elmi-fəlsəfi irsi ilə yanaşı, ədəbi-bədii əsərləri də var idi.

    XIV əsrin şair və hökmdarı Qazi Bürhanəddinin yaradıcılığını (1314-1398) ingilis şərqşünası Eduard Braun türk ədəbiyyatlarında dünyəvi poeziyanın ilk örnəyi elan edərək yüksək qiymətləndirmişdir. Qazi Bürhanəddinin "Divan"ında Həsənoğlu və Şeyx Səfi yaradıcılığında formalaşmağa başlayan Azərbaycan bədii dili yüksək səviyyəyə çatır, bir çox yeni, təravətli poetik obrazlar və ifadələr sabitləşir, gələcək sənətkar nəsillərinin istifadəsinə verilir. Qazi Bürhanəddinin yaradıcılığında ilk dəfə sırf türk poetik janrlarından olan tuyuqlardan istifadə olunur.

    XII-XVI əsrlər Azərbaycan ədəbiyyatında Renessans ideyalarının Nizamidən sonrakı zirvəsi – Qərb şərqşünaslığında "qəlb şairi" kimi məşhur olan Məhəmməd Füzulidir. Lakin Füzuli sənəti boş yerdə yaranmamış, onun formalaşmasına və bütün gözəlliyi ilə gözlər qarşısında canlanmasına bütöv bir zaman kəsiyi ərzində görkəmli sənətkarlarımız yardım etmişlər. Bunların arasında Füzulinin böyük müasiri və müəyyən dərəcədə mesenatı – böyük Azərbaycan dövlət xadimi və şairi Şah ismayıl Xətainin (1487-1524) xüsusi yeri vardır.

    Molla Vəli Vidadi (1707-1808), xüsusən Molla Pənah Vaqif (1717-1797) kimi sənətkarlar sadə, canlı dildə yazdıqları əsərlərlə poeziyanı xalqa daha da yaxınlaşdırmışlar. Vaqif öz dövrünün görkəmli siyasi xadimi olmuş, Qarabağ xanlığının xarici siyasətini uzun müddət müəyyənləşdirmişdir. XVIII əsr – Azərbaycan ədəbiyyatında orta əsrlərin son, yeni dövrün isə başlanğıc mərhələsi kimi keçid xarakteri daşıyır.
    2. haqqında çox şey bilmədiyim, amma maraqlandığım ədəbiyyatdır. xüsusilə 21-ci əsr yazıçıları kimlərdir, kitabları hansılarıdır, bir yazan olsa da bilsək, nə xoş olardı.
    3. Oguzlari qafqaza geldiyinden taaaa 20 esrin sonlarina qeder yasayan amma 21 esrde avam ve maraqsiz azeri xalqi terefinden yox olan bir edebiyyat


sən də yaz!