izqnanie


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. andrey zvyaqintsevin ikinci filmi. azərbaycancası, "sürgün"dür. ilk filmində olduğu kimi, yenə bir ailə dramı canlanır, sonra daha da şaxələnir hekayə. xəyanət, sevgi, kişilik mövzularını sorğuladır.
    2. bu musiqidən sonra filmdə hər şeyin üstü açılır.
    Exilium
    (youtube: )
    3. Tarkovski taxtının varisi olaraq görülən Zvyagintsev, 2003-cü ilin ən çox səs-küylü filmlərindən olan Vozvrashchenie'ı çəkdikdən 4 il sonra izləyicinin qarşısına yenə bir ata fiquru ilə çıxdı. bu dəfə ata və uşaqların hekayəsini anlatmaqdansa, valideynlərin uşaqları üzərindəki haqqları üzərində dayanan ər-arvad dramını çəkməyi üstün tutan rejissor, Vozvrashchenie’da çəkməyə başladığı xətt ilə karyerasına davam etdi. ikinci filmi olan Izgnanie (The Banishment) bəlkə də Vozvrashchenie'dan daha qiymətli deyil, onun qədər təsiredici də olmaya bilər ancaq bir filmi ilə gözəlliklər yaradan bir insanın ikinci filmdə də tərzindən kənara çıxmadan karyerasına davam etməyi gözardı edilməyəcək bir müvəffəqiyyətdi.

    --spoiler--

    Zvyagintsev, ikinci filmi izqnanie'da şəhərdən kəndə istirahətə gedən bir ailənin tragediyasını anladır. Vozvrashchenie sayəsində yaxından tanıdığımız və aktyorluğu ilə özünə heyran edən Lavronenko’nun yenə ata xarakteri Alexander’ı canlandırdığı filmdə, gözəllər gözəli Maria bonnevie isə ana Veraya həyat verir. qızları eva və oğulları kir ilə bir-biriləri ilə çox da yaxın olmayan münasibətləri olan bu ailədə işlər, veranın hamilə olduğunu Alexander ilə paylaşmağı ilə dəyişir. uşağın ondan olmadığını öyrənən Alexander, Veranı öldürmə planları fikirləşərək işə başlasa da, daha sonra hər şeyi unudub bu fikri yox etməyə çalışır. bütün bu olanların əsnasında onun yanında olan qardaşı Mark (Aleksandr Baluev) isə hekayənin sirli xarakterlərindən biridir.

    --spoiler--


    Yenə ilk filmində olduğu kimi din faktına yol verən və bu mövzuda türklər demiş takıntısı olduğundan şübhələndiyim, ancaq üçüncü filmi elenada bu seçimindən əl çəkən Zvyagintsev; Veranın hamiləliyi ilə isanın Məryəmə müjdələnişini əlaqələndirməyə çalışmışdır. uşaqların düzəltdiyi puzzleda olduqca uzun bir planla Da vincinin Annunciation yəni müjdələmə tablosuna işarə verir. necə ki, Məryəm heç bir kişiylə münasibətə girmədən, tanrının üfləməsiylə hamilə qalıbsa, vera da özünə qarşı məsafəli olan və münasibətləri çox soyuq olan həyat yoldaşından hamilə qalır. öldürməyi və yaşamaq seçimi arasında qalan kişi, verdiyi qərar nə olusa olsun qadınının yox olmasına mane ola bilmir. onsuzda filmdə hər nöqtədə kişi hakimiyyəti olduğunu desək də yanılmırıq. balaca qız uşağı olan Eva isə qardaşı kir'in altında( kişi hakimiyyəti altında) əzilir. atası kiri yanında apararkən, eva da getmək istəyəndə əliylə itəliyir. Və filmin ən sonunda hər şeyə rəğmən tarlada işləyən qadınları görməmiz də bütün bunları təsdiqləyir.

    vizuallığa verdiyi dəyərlə və bu mövzudakı şapka çıxarılası qabiliyyəti ilə məşhur olan Zvyagintsev, bu filmində də ilk filmiylə müqayisədə daha çox tarkovski demək olar. Vozvrashchenie’da dayanmadan yağış yağdıran və filmin böyük bir qismini dənizdə və dənizin bir ortasındakı adada keçirən rejissor, ikinci filmində də yağış səhnəsindən tez-tez istifadə edir.

    William Saroyan’ın "The Laughing Matter" adlı kitabından bəhrələnən izqnanie, adından da göründüyü kimi sürgünə gedən bir ailənin sürgünə göndərdikləri münasibətləri və yaşamları mövzusunu anladır.


sən də yaz!