30 yazar 47 başlıq və 75 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
ballda of francis alabadalejo the last of us part 2 too old to rock 'n' roll: too young to die! the jethro tull christmas album crest of a knave erik erikson wikipedia cinayət prosessual məcəlləsi bağımlılıq yaradan oyunlar 3 teksun 2 suspense məsləhətli sənədli filmlər yazarlar haqqında başlıq açmağın məntiqi 2 qara mamba string driven thing yazarların başına gələn maraqlı hadisələr 6 əli mirəliyev kasıb çalğıçı fizikanın təkamülü 2 masturbasiya 6 local uncharted: the lost legacy reveal tirnidus yify 2 the last of us 3 mizantrop 2 cinayət məcəlləsi mother of mine black hawk down gagma napiri no man's land hotel rwanda təkcə mənmi edirəm deyə düşünülən şeylər 3 4 dekabr 2015 neft daşlarında qəza 2 siyasi aktivist müptezeller 2 yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 2 sözlükçülərin ən sevdiyi cizgi film personajları 2 homoseksuallığın xəstəlik olmadığı gerçəyi yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 2 booky.io favoritus.com sezen aksu 2 azərbaycan iqtisadiyyatı 2 social media manager 3 sosial partlayış 2 streptococcus mutans antediluvian manqurt sergio ramos ilham əliyev 5 yaraşıqlı olmaq 2 torrent westworld 2 tunqus meteoriti left 4 dead zövcə nihilizm şist emrah serbes şaurma extreme ways yazarların sinə ölçüləri 3 dekabr 2016 barcelona real madrid oyunu 4 sadəlövh 2 güzəran anyone 3 denis villeneuve krisnayayoxarcunayahe godspeed you black emperor god on trial 2 the imitation game 2 barış qrupu füzuli kantatası reconstruction englar alheimsins the breakfast club letters to father jacob james boy yazgı bang bang you're dead lilya 4-ever dogma 95 rosso come il cielo ekskursante 2:37 the broken circle breakdown einar wegener buda as sharm foru rikht la finestra di fronte

slavoj zizek


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. məhşur slovak marksist filosof, sosyoloq, yazar. günümüzün sosialist dahilərindən sayılır.
    2. fəlsəfənin boratı. ingilis dilində çox mırt bir aksentlə danışması və çox "so on" ifadəsi işlətməsi ilə əlavə, sosial məsələlərə nümunə gətirərkən vulqar ədəbiyyatdan istifadə edir. qabağınıza otursa fəhlə inqilabının önəmini bir qadının təcavüzü ilə bağlı anekdotla izah edə bilər. məsələn, bir dəfə alman, ingilis və fransızların fərqini tualetə sıçış tərzləri ilə izah etmişdi.
    --təxmini sitat--
    almanlar deşiyi öndə hazırlayır, buna görə ki, sıçanda poxlarına baxıb düşünürlər, analiz edirlər, mən niyə sıçdım kimi fikirlərə qapılırlar. buna görə onlardan çox filosof, musiqiçi, yazar çıxan millət yoxdur.
    fransızlar deşiyi arxada - götlə paralel hazırlayırlar, buna görə ki, sıçan kimi pox getsin. arxalarınca baxmırlar. buna görə fransızlar qətidir, inqilabçıdır.
    ingilislər bu deşiyi su ilə doldururlar ki, biz fransızlardan daha yenilikçiyik. buna görə onlar innovatordur.
    3. yaşayan freud. başqa bir şey demək lazım deyil
    4. cavid ağanın axır vaxtlar oxuyub-oxuyub sitatları ile ömrümüze paz elediyi adam.
    5. The Pervert’s Guide to Ideology adlı sənədli filmin senarisini yazan filosof. türkcə link link
    6. zizek "The Pervert's Guide to Cinema" sənədli filmində qayıqda gedərək, hitchcock'un the birds filmi haqqında danışarkən: "tanrım melanie haqqında düşünməyə başladım. indi nə düşündüyümü bilirsiz? mitch'i s..mək istəyirəm"- dedi. onda hələ the birds'ə baxmamışdım. ama baxandan sonra haqq verdim zizek'ə.

    sonra zizek'in evinin girişində stalinin şəkli var. və şəklin altında yazılıb ki, "rifaha xoş gəldiniz". zizek də deyir ki bu şəkili "qapıya gələn insanlar ürküb qaçsın" deyə asmışam.

    birdə zizek faşist və stalinist liderləri çox fərqli cəhətdən müqayisə edib "zizek!" adlı sənədli filmində. deyir ki, köhnə kadrlara baxarkən biz görürük ki, faşist liderlər alqışlanarkən, heçnə etmirlər sadəcə bütün alqışları qəbul edirlər. lakin stalinist liderlər alqışlanarkən, onlar özlərinidə alqışlayırlar. yəni stalinist liderlər bununla burda demək istəyirlər ki, "burda alqışlanan hamımızıq, tarixə hamımız xidmət etmişik". sonda da zizek deyir " mənim stalin anlayışım budur!"

    Sight & Sound'da slavoj zizek'ə görə ən yaxşı 10 filmdə var. amma bunu o qədərdə ciddi qəbul eləmiyib zizek. yəni "sənə görə ən yaxşı 10 film hansıdı?" sualını. hitchcock yoxdu və lynch'in özünündə ən sevmədiyi filmi var. bu siyahını zizek populyar mədəniyyəti tənqid etməkçün istifadə eliyib. yenədə baxın:
    ( http://www.bfi.org.uk/films-tv-people//sightandsoundpoll2012/voter/94 link )

    slavoj zizek'in kitabları (türkçə) -pdf link
    1. Zizek'ten Nükteler
    2. Kırılgan Temas
    3. Lubitsch
    4. ideolojinin yüce nesnesi
    5. acı çeken tanrı
    6. mimari paralaks
    7. ahir zamanlarda yaşarken
    8. komunizm fikri
    9. tarkovski
    10. yamuk bakmak
    11. olumsuzla oyalanma
    12. david lynch ya da gülünç yücenin sanatı

    bu kitabların hamsı bu saytda var -- http://kulucka.blogspot.com link

    edit: yuxarıdakı linkdə bütün kitabların linki bloklanıb. yuxarıdakından da çox - 20 kitab üçün: link link
    7. Uydurma, gerçəkdən daha gerçəkdir. Biz sözlükdə anonimik. Bu bizə istədiyimiz olmağa şərait yaradır. Məsələn, deyək ki, mənim din, inanc və ya ənənə mövzusunda çox müxalif fikirlərim var. Hətta təhqir edəcək səviyyədədir. Lakin, mən bunu, cəmiyyət, ətraf, tanışlar ucbatından öz bilinən şəxsiyyətimlə deyə bilmirəm. Artıq mənim düşüncələrim basdırılır. Və mən öz gerçək düşüncələrimdən, mənimdən uzaqlaşıram. Artıq o olmuram. Lakin qurğuda, uydurmada, özümə bir uydurma – anonim şəxsiyyət yaratdıqda, mən öz düşüncələrimi, gerçəyimi ortaya qoya bilərəm. Və burada mən özümü uydurma biri kimi təqdim etsəm də, mən artıq əsl həyatdakından da gerçək davranıram. Və bu isə uydurmadakı yaradılan gerçəyin, gerçəkdəki basdırılmış “gerçəkdən” daha gerçək olduğunu göstərir. Bununla əlaqəli bir nümunə var idi. Zizek istanbula gələrkən, bu haqda reportajlarından birində danışmışdı. O daha yaxşı başa salacaq:

    “Jane Austenin o möhtəşəm erkən dövr romanlarını xatırlayın. Tipik bir romantik vəziyyət vardır. Kiçik bir evdə iki adam yaşamaqdadır. Arada, əlbəttə, gizli erotik gərginliklər mövcuddur. Amma basdırılmışlar və bunu açıqca ortaya qoya bilməzlər. öyrəşilmiş romantik fantastikaya* görə bir teatr oyunu sərgiləməkdədirlər, o oyunun içində də "səni sevirəm amma bunu sənə deyə bilmirəm" deməkdədirlər. Əgər bir oyunda mən sizin aşiqiniz rolundayamsa, o zaman oyun başlar başlamaz sizə doğrunu söyləyə bilərəm. Çünki tamamıyla fantastik, uydurma bir mühitdəyik. Bir bədəl ödəməyim də lazım deyil. Çünki ciddiyə alınmayacaq. Bu mənada mən daha çox fantastikanın həqiqətdən daha gerçək olduğunu iddia edirəm.

    Deyək ki mən qoca və iqtidarsız bir adamım. Ölümə də çox yaxınam. Amma digər adamları döyərək qadınlara "girişən" oğlan olmağı xəyal edirəm... Yaxşı ya o biri tərəfdən baxacaq olsaq. Şəxsiyyətimin kökündə duran xüsusiyyətlər nədir? Mərhəmətsiz və eqoist bir insan ola bilərəm. Ancaq ictimai nəzakət səbəbiylə olduğum kimi davranmaya bilərəm. bax tam da bu vəziyyətdə, fantastika, qurğu, uydurma işin içinə girəndə, özüm ola bilərəm. əlavə olaraq bu vəziyyət məsuliyyətdən də azad edir adamı. internetdəki qəribə azadlıq duyğusunu da bu açıqlayır.”


sən də yaz!