bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

dasein


266   0   0   0


blokdan çıxar başlıqlarını gizlət
bütün zamanlarda yazdığı ən əjdaha entrylər:

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Diqqət: yazıda seksizm, mizoginiya, homofobiya, transfobiya, irqçilik, toksik kişilik/maskulinlik , söyüş elementləri var.

Facebookda heyvan haqları ilə bağlı bir qrupda bir oğlanın "Çox şükür bu gün də qızım ac qaldı)" başlıqlı video paylaşdığını gördüm. Videoda oğlan əlindəki ət ilə itini oynadır və heç cür əti ona vermirdi. Təbii ki, belə bir videonu tamaşa etmək məni hədsiz əsəbiləşdirdi, "triggered" etdi və kinayə ilə belə bir şərh yazdım: "...çox şükür bu gün də bir g*****q gördük:D" (eynən bu senzura ilə). Qəhrəmanımız əsəbiləşər və mənə şəxsidən "gijdıllaq, səni sikir paylaşmağım?" yazar. Əlbəttə, mən bu dialoqa girməyi mənasız gördüyümdən mesajı bağladım, çünki zatən ürəyi istəsə şərhimə arzu etdiyi cavabı yazar. Cavab gecikmədi: "mənim gijdıllaq sənin də peysər olduğunu hamı bildi)". Ona şəxsidə yazmamağımı bu cür şərh etdi; demək, müəyyən alt-mədəniyyətlərdə bir fərdin xoşuna gəlməyəcəyi bir söz demək və buna görə də onunla mübahisəyə girməyi rədd etmək, hesab vermək ehtiyacı görməmək onda sizi "peysər" elan edə biləcək bir emosional reaksiya yaradır ki, bu reaksiya ondakı alçaldılma cəhdindən sonra sayılmamaq, qarşılıq görməməkdən doğan stressi azaldır. Ən azından sosial mediada belədir.

Bəs nədir bu "peysər"? Bəlkə də bir sözlük yazarının bu dərəcə "səviyyəsiz", "qeyri-sivil" bir söyüşü analiz etməsi mənasız gəlir, lakin Azərbaycan mədəniyyətində hökmən müəyyən tezliklə eşitdiyiniz bu sözün xüsusi önəmə sahib olduğunu və təhlil edilməli olduğunu düşünürəm. Səbəb, mənə görə bu ifadənin digər söyüşlərdən müəyyən qədər fərqlənməsidir. Söz farscadan gəlir, kobudca boynun arxa hissəsi deməkdir. Söyüş kimi mənşəyini dəqiq müəyyən etmək, həqiqətən, çətindir. Zira uşaqlığımın müəyyən dövründən etibarən eşitdiyim bu sözün tarixi inkişafı üzərinə düşünmə ehtiyacı heç vaxt duymamışam və, təəssüf ki, söyüş ciddi şəkildə heç bir mənbədə dokumentləşdirilməyib. Yəqin ki, bu söyüşü işlədən insanlar tarixi dokumentləşdirməyə önəm verən zümrə deyil və ya araşdırma aparmağı sevənlər bu sözü qeyd etməyi çox yersiz görüblər.

Nəyə görə "peysər"? Sözsüz ki, bunu ilk söyüş kimi ixtira edənlərdən soruşmaq lazımdır. Yenə də, mənim şəxsi interpretasiyamı soruşsanız, belə deyərdim; Patriarx, kişilərin sosial güc sahibi olduğu cəmiyyətlərdə (mis: Azərbaycan) kişi rolundan gözlənən əsas xüsusiyyətlərdən biri özünü və başqalarını nisbətən daha çox qoruya bilməkdir. Kişi bədəninə arxadan baxdıqda isə, adətən qolları çıxmaq şərti ilə tək açıq bədən hissəsi boynun arxasıdır. Nəyə görə bədənin arxası? Çünki arxamızı görə bilmədiyimiz üçün nisbətən zəif hissəmizdir və qorumaq üçün daha çox diqqət edilməlidir, bu da öz yerində onu daha dəyərli edir (bax: göt)
. Buna görə də, boynunun arxasını qoruya bilməyən kişi, özünü qoruya bilməyən kişidir, özünü qoruya bilməyən kişi də patriarx cəmiyyətlərdə kişi deyildir. Bəlkə də, bu səbəbdəndir ki, boynunun arxasından vurulmaq nisbətən daha təhqiredici görünür, çünki, bəlkə də, bu sizin "kişi olmadığınız" mənasına da yozula bilər. Əlbəttə, hal-hazırda tamamilə bu sözü işlədənlərin gözündən və ənənəvi kişi rolu prizmasından baxmağa çalışıram bu abzasda, yoxsa bütün bu izahlar özümə də çox primtiv gəlir.

"Peysər" ifadəsinin funksiyası nələrdir? Bəsit, sizi içində olduğunuz qrup/cəmiyyətdən sosial çıxdaş etmək, statusunuzu silmək, tək buraxmaq, sosial həyatınıza zərbə endirmək. Şübhəsiz, bir insanın öz cəmiyyəti ilə bəşəri əlaqələrini kəsmək onu depressiyaya sala, emosional əzab çəkdirə və ən sərt halda ölümə tərk edə bilər. Əlbəttə, burada məqsəd qəsdli öldürmək deyil, ən yaxşı halda cəzalandırmaq, ən pis halda isə qərəzli şəkildə qarşıdakını aşağılamaqla özünü üstə çıxarmaq olur çox vaxt. Bəs "peysər" ifadəsini işlətmək ədalətli bir cəzalandırmadırmı? Qətiyyən, yox. Səbəb, şüurlu, sonda fayda gətirmək üçün planlanmış yox, çox vaxt tamamilə instinktiv, emosional bir reaksiya olmağıdır. Nəticəsi qeyri-müəyyən olmaqla birlikdə işlədilən şəxsdə travmatik təcrüblələrə yol açmaq da ola bilir. Misal, oğlanlar adətən "peysər" elan etdikləri digər qrup fərdini təzədən qrupa çox hallarda almırlar. Bundan əlavə, "peysər" ifadəsi bir qrup oğlanı qrupdaxili yazılmayan qanunlara tabe olmağa məcbur edən bir stiqmadır. Yəni dürüst şəkildə, bu vulqar ifadə qrup dinamikasında xüsusi rol oynayır. Nümunələri qrupdan-qrupa dəyişə bilir təbii ki, lakin adətən çox bilinən sosial normalar olur; məsələn, qrupdan kiminsə sənə işi düşdüsə, yardım etmək, davada qrup üzvünü müdafiə etməkdən imtina etməmək, satqınlık etməmək, qrup üzvü bir oğlanın ailəsindən bir qız fərdlə, sevgilisi və hətta köhnə sevgilisi ilə romantik əlaqələr qurmamaq və s. ilk baxışdan fəlakət dərəcəsində pis səslənmir bu kriteriyalar, fəqət bəzi ekstremist oğlan qrupları var ki, bu qayda-qanunlarda çox sərtdirlər və adətən məqsəd qrup harmoniyası yox manipulasiya olur. Misal üçün, belə qruplarda sizə lazım olan bir resursu, bu sonuncu siqaret də ola bilər, pul da ola bilər və s. verməkdən imtina edirsinizsə yenə "peysər" ola bilərsiniz. iş artıq elə bir həddə çata bilir ki, bir oğlan cəmiyyətdə öz dəyərlərinə görə yox, "peysər" stiqmasına "layiq olmamaq" üçün hərəkət edir.

Əlbəttə, "peysər" stiqmasının oblastı bəzən qrup xaricinə də çıxa bilir. Heç tanımadığınız biri haqda "qaqa o, peysərdi, filan şeyi edib" kimi bir beyinyumaya məruz qaldığınızda avtomatik şəkildə o oğlana qarşı hörmət göstərməmək, özünü üstün hiss etmək üçün təzyiq etmək ehtiyacı hiss edə bilərsiniz. Qısaca, bullying.

Kimlər necə "peysər" olur? iki şəkildə bu mümkündür: iradi və qeyri-iradi. Yuxarıda sadaladığım normaları pozmusunuzsa, güman ki, ehtimal böyükdür, bu adətən iradidir. Qeyri-iradi səbəblər, qismən iradənizdən asılı ola biləcək, lakin çox zaman idarə edə bilməyəcəyiniz faktorlardır.

Azərbaycan mentalitetində:
-erməni "peysərdir". Bunun alternativi yoxdur. Ən qeyri-realist halda bir erməni Azərbaycan tərəfinə keçsə belə, eyni şeydir, çünki nəticədə cəmiyyətin gözündə öz millətini satmışdır. Ailəsində erməni qohumu olmuş və bunu açıqlayan fərdlər də risk qrupundan çöldə deyillər.
-LGBTQ fərdləri çox vaxt "peysərdir". Bəsit şəkildə, bu cəmiyyət gey bir kişini kişi olaraq görmür, yəqin ki, bu yetərincə açıqlayıcıdır. Həmçinin, anal münasibətdə olmuş bir kişi yuxarıda açıqladığım kimi arxasını "qoruya bilməmişdir" və bu səbəbdən kişi olaraq görülmür. Gey/biseksual kişilər əslində görünəndən daha çoxdur Azərbaycanda, lakin əksəriyyəti "peysər"/ "petux" olaraq görünməmək üçün gizli/ikili həyat yaşayırlar. Gecələr kişilərlə, trans qadınlarla yatıb, gündüzlər onları lənətləyirlər, "Lut" tayfasından sitatlar gətirirlər.
-Oğlanın ailəsindən bir qız/qadın evlilikdən kənar başqa bir kişi ilə cinsi əlaqəyə girirsə, o "peysərdir". Yenə, səbəb aydındır; Qadın zatən kişiyə bağlı bir mülk kimi görünür, qadın özünə varlıq deyildir, kişinin bir xüsusiyyətidir, namusudur, qeyrətidir və onu qoruya bilməmək nisbətən özünü qoruya bilməməyə çıxır və kişilik "itir". Bir Azərbaycanlı oğlan/kişi üçün yuxarıdakılara nisbətən daha çox yaşanan ssenaridir bu və çox da əzablıdır. Haqlı olduğu mövzularda belə bu üzünə vurulub səssizləşdirilə bilinir. Bu mənada feminizmin kişi cinsinə ən böyük xidməti qadını kişinin bir xüsusu olmaqdan çıxarıb, onu azad edib kişini də bu idarə olunması çətin məsuliyyətdən xilas etmək olar, böyük ehtimalla.
-islamdan kənar bir dini inanclı bir şəxs, çox hallarda olmasa da "peysər çıxarıla" bilər. Ateistlər misal üçün, allahın varlığını qəbul etməyənlər, tanrıtanımazlar bundan xüsusilə cüzi əziyyət çəkə bilərlər. Düzünü desəm, çox az qarşılaşmışam bununla, lakin örnəkləri vardır. Müsəlman olduğunu idda edən birinin də "peysər" ritorikasından istifadə etməsi paradoksunu da gün işığına çıxara biləcək bir situasiyadır.

"Peysərlik mədəniyyəti" sosial şəbəkələrdə isə bir qədər dar funksionallıq daşıyır və çox vaxt xofdan ibarət olur, lakin yetərincə əsəbedicidir. Misal olaraq, bir istifadəçi bir status paylaşır, bir mövqe qoyur ortaya və siz onu komment yazaraq tənqid edirsiniz. Əgər bəxtiniz gətirməyibsə, bu istifadəçi sizin tənqidinizi tənqid olaraq yox onu nüfuzdan salmaq üçün bir hücum olaraq görəcək və inboxunuza mesaj gəlməsi an məsələsi ola bilər. Başıma gəlib, sərt tənqidim ucbatından heç söyüş söymədiyim halda, nəinki "peysər", hətta "qəhbə", "şərəfsiz" və s. kimi görəndə şok olduğum təhqirlərə məruz qalmışam. Və ən sonunda onun heç bir təhqirinə təhqirlə cavab vermədiyim üçün "səndə qeyrət olsa, bunlara cavab verərdin" deyib, orada məni "peysər çıxardı". Şok olmuşdum, səviyyənin bu qədər düşəcəyini gözləmirdim, özü də mənə bunları yazan ada tələbəsi - dünyagörüşlü, xaricidilli, savadlı tələbə arxetipi idi. Yəni buradakı "peysər" sözünün işlənmə səbəbi gördüyüm qədəri ilə onun söyüşlərini özümə aid etmədiyim üçün onda yaranan stressi azaltmaq idi. Əgər mən onun söyüşlərinə cavab vermirəmsə, "səviyyə məsələsi"nə görə, yox "peysər" olduğum üçün, yəni kişi olmadığım üçün ona cavab vermə bacarığında, iqtidarında olmadığım üçün idi, onun fikrincə. O, özünü belə rahatladırdı.

Digər bir ünsür bloklamaqdır. Əgər tənqidin qarşılığında inboxunuza gələn söyüşləri görməmək üçün heç dialoqa girməyib yazanı bloklayırsınızsa, bu normal insanın edəcəyi bir şeydir. Buna baxmayaraq, bloklamaq onu daha da qıcıq edəcəkdir və o, yenə saymamazlıqdan yaranan əlavə əsəb və stressi mülayimləşdirmək üçün sizi qorxaq və dolayı olaraq "peysər" elan edəcəkdir və bunu da tənqidinizin altına şərh olaraq yazmaqdan çəkinməyəcəkdir. Əgər blok edirsinizsə, deməli, qorxursunuz, yazdığınız şeylərin nəticəsi ilə üzləşməkdən qorxursunuzsa, özünüzü necə qoruya bilərsiniz və necə kişi olar? - Blok olunanın məntiqi tamamilə budur, sizi özündən aşağıya bu cür salmağa çalışır və rahatlayır. Əlbəttə, durduq yerdə siz təhqiramiz komment yazırsınızsa və sizə mesaj gəldikdə bloka atırsınızsa, bu anti-sosial hərəkətdir. Halbuki bunun qarşılığında da "peysər" ritorikasına girməyi lazımsız hesab edirəm, çünki zatən əssasız yerə təhqir yazan insan sizdən bir şey aparmış olmur.

Sosial mediada "peysərlik mədəniyyəti" çox vaxt xofdan ibarət olur. Verilən nömrələrə heç zəng getməz, dava edənlər real həyatda heç görüşməzlər. Məqsəd, sadəcə digər istifadəçilər sözün altında qalmadığınızı görsün. Bu cür yolla da əsl həyatda davaya gedənlər də şəxsən məndə primitiv insan təəsüratı oyadır.

"peysər" savadsızlığın, dar dünya görüşünün, kompleksliliyin, ikililiyin, nifrətin, fanatizmin, birinin digərini əzməsinin dilidir, daha doğrusu onların nümunələrindən biridir. Bu sadəcə əsbiləşəndə söyülən bir söyüş deyil, bu yeniyetmə, gənc oğlanlar arasında bir kulturadır, qaydalar sisteminin qeyri-rəsmi adıdır. Nifrət təməlli olmağı bir tərəfə, hər sistem kimi korrupsiyaya meyillidir; yəni digərini əzərək, sosial statusunu zədələyərək güc əldə etmək üçün istifadə olunur. Zənnimcə, kişilərin bədbəxtliyi budur, öz cinsinin qurduğu qanunları özlərini tikan üzərində yaşamağa məcbur edir və kişilər arasında belə siniflər yaradır. Müasir sivilizasiyalarda bu cür siniflərə ehtiyac vardırmı, əsas sual budur.

Patriarxiyanın dekonstruksiyasından "peysərlik kulturası"na qayıtsaq, gənclər arasında Azərbaycan mədəniyyətini ucuzlaşdıran, fanatikləşdirən problemlərdən biri olduğunu yəqin edirəm. Mübarizə də həmişə olduğu kimi kritik yanaşma, sorğulama və sonunda açıq şəkildə qrup-daxilində buna etiraz etmək kimi mövqelər olar, güman ki. Onun xaricində, dünyagörüşünü artırmağa çalışan və öz inkişafın üzərində işləyən fərdlərin işlətməkdən çəkindiyi arqodur.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Şəxsin sabit mənlik/kimlik hissinin * sense of self olmaması durumu. Borderline şəxsiyyət pozuntusunun (bax: bpd) diaqnostik kriteriyalarından biridir.

Fərdin kimliyini təşkil edən dəyərlərin, inancların, düşüncələrin, görünüş tərzinin, dost çevrəsinin və bağlantılarının və s. konkret, sabit olamaması, tez-tez dəyişməsi ilə özünü büruzə verir. Identity disturbance yaşayan insanda gələcəyə yönəlik sabit hədəflərin yoxluğu, başqa insanların hədəflərindən təsirlənmək, başqalarının kimliklərini mənimsəmək, tez -tez görünüşünü, geyim tərzini, işini dəyişmək kimi vəziyyətlər müşahidə oluna bilir.

Bpd-nin təyinedici simptomlardan biri də tərkedilmə təşvişidir (baxma: abandonment anxiety) və bunun identity disturbance ilə bir şəkildə əlaqəsi var. Məsələn, tərk edilmə təşvişi yaşayan bir insan, bir qrup və ya kimsə tərəfindən tərk edilməmək üçün (bu tərk edilmə hissi müəyyən hallarda əsassız ola bilir) öz inanclarını, düşüncələrini, dəyər yarğılarını, çox fikirləşmədən həmin qrup və ya şəxsinkilərlə eyniləşdirə bilir.

Qeyd: identity disturbance yaşamaq təkbaşına bpd göstəricisi deyil. Həmçinin zaman-zaman yaşanılan insanın özündən əmin olmama hissi birbaşa identity disturbance halı deyil. Bunun üçün şəxs həmin isi uzun müddət pattern şəklində yaşamağı lazımdır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Qabaqdan yeni il gəlir deyə dedim bu mahnını öyrənməyə başlayım. Gözlədiyimdən çətin əsərdir, amma çox sevimlidir və xatirələrim var bu əsərlə.
"Şəkər gavalısı pərisinin rəqsi". Tchaikovsky.

Düzəldilməli çox yer var hələ-*

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


An etibarilə modluqdan təqaüdə çıxan yazar. Sözlüyə ayırdım vaxtın böyük hissəsini texniki dəstəyə və codingə həsr etmək istəyirəm. Zira coder team ilə sözlüyün arxitekturasında köklü dəyişikliklər etmək planlarımız var və bütün enerji, vaxtımı bu planlara kanalizasiya etməyi düşünürəm. Daxili işlərlə bağlı olmasa da, texniki dəstək üçün həmişə özəldən yaza və ya sözlüyün tech support kanalına müraciət edə bilərsiniz -*
t.me/soz6_technical

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Bir zamanlar Türkiyəli rock qrupu modelin "levla'nın hikayesi" albomunda işlədiyi mövzu. Belə ki albomun 5 mahnısı elə yasın 5 mərhələsinə həsr olunub. Anladığım qədərilə yası tutulan hadisə bir ayrılıqdır.

inkar - Ağlamam zaman aldı
(youtube: )

Mahnının ilk cümləsindən, "Kaç zaman oldu, ben hala gittiğine inanmadım", bir inancsızlıq, reallıqla üzləşməyə həvəssizlik duyulur. Həmçinin "Anlamam zaman aldı" hissəsi ayrılığın baş verməsindən bir müddət sonra belə həqiqətlə hesablaşılmadığının işarəsini verir. Əlbəttə, buradakı inkar, tərk edilənin ayrılığı anlaya bilməməsi, reallıqdan qopuq şəkildə xəyallarda yaşaması " delusional" deyil. Hər şeyi hiss edir və hər şeyi də anlayacaq tutumu var, lakin bu mərhələdə acı həqiqətin gətirəcəyi narahatedici duyğulardan xilas olma ümidi ilə hisslərini basdırır ((bax: repressiya)
), hadisəni inkar edir.

Qəzəb - Bize susmak yakışır
(youtube: )

Bu mahnıda tərk edilən onu tərk edənə qarşı məsafə alır - "Öl, kal ama bu gece yatmam yanında". Əlavə olaraq, "ihanetin zehri var hala kanında" sətri ilə hadisənin yalnızca ayrılıq yox, həmçinin xəyanət olduğunu da öyrənirik. Həqiqəti bir yerdən sonra inkar etməyə müvəffəq olmayan Levla üzə çıxan gücsüzlük, acizlik, dəyərsizlik hissləri altında əzilir və qəzəb, kin duyğularını təcrübə edir. Acıya düçar edilən hər bir insanın ağlından keçirəcəyi kimi, Levla təsəllini əks hücumda görür. Bunu etmək üçünsə əxlaqa sarılır. "ihanet" ittihamı, onu tərk edən adamın Sədaqətini sorğuya çəkməsi ("Sadakat bir çocuktur bazen..."). Əxlaqi normativləri, fərdi dəyərləri qarşısındakını incitmək üçün qılınc kimi istifadə edir. Nietszchenin " kölə əxlaqı" (baxma: slave morality) haqda oxusanız, məğlub edilən tərəfin qalib tərəfi kölgələmək üçün necə əxlaqa sarıldığının nümunələrini görə bilərsiniz. incitmək istəyir, çünki özü incinib. Həyatda, əslində, sizi incitmək istəyən insanların daha əvvəl bir şəkildə sizdən incidiyi gerçəyini bilərsiniz. Bəlkə də, xəbərsiz etmisiniz bunu, amma nəticə olaraq, biri sizi incitməyə çalışırsa, sizin tərəfinizdən bir zamanlar incidilmiş olma ehtimalı yüksəkdir. Levla əks hücumla əvvəlki gücünü bərpa etməyə çalışır, fəqət bu mərhələdə bilmədiyi şey odur ki, bunların hamısı sadəcə topuğa dəyən daş effekti verəcəkdir. Bu hekayədə itirən, uduzan odur və bunu dəyişəcək gücü yoxdur.

Sövdələşmə - Antidepresan gülümsemesi
(youtube: )

Qəzəb Levlaya azca da olsa güc hissi vermişdi. Əks hücumlarla onu tərk edəni dəf edə biləcəyini sanırdı. Lakin artıq uduzanın özü olduğunu anlamağa başlayır. Reallığa birinci dəfə bu qədər yaxınlaşmış olur. Məğlub olan tərəf kimi maksimum qazancla durumdan çıxmaq, yerdə qalanlarını itirməmək üçün sövdələşməyə girişir. Levlanın bu razılaşmadan umduğu şeylər ayrılığa baxmayaraq birlikdə olduqları vaxtlarda bir-birilərinə göstərdiyi qayğı, sevgi olur. "Biraz yanımda otur...", "Başımı yaslasaydım omzuna, ağlasaydım öpüp koklasaydım...", "Her canın yandığında, ara derdim yine beni, yapabilseydim gözyaşlarını, yine silerdim...". Əlbəttə, bunların heç birinə sahib ola bilmir, təbii olaraq.

Depressiya - Levla Vazgeçti
(youtube: )

Sövdələşmədən də qazanclı çıxa bilməyən, həmin münasibətilə bağlı sahib olduğu hər şeyi itirən Levla artıq rəsmi olaraq baş verənlərin yasını tutmağa başlayır.
"Levlâ gözünde yaşlarla vazgeçti". Bundan əlavə, mahnıda motivəedici sözlər də var: "Levlâ sil yaşını bunlar da geçti, gülümse biraz, bahar geldi".

Qəbullanma - Sen ona aşıksın
(youtube: )

Artıq hadisənin nə olduğunu tamamilə öyrənirik; Levla başqa biri üçün tərk edilir. O artıq nə bir şey umur, nə də onu tərk edəni incitməyə çalışır. Çəkilir, öz yoluna gedir. Sadəcə getməzdən əvvəl bəzi xatirələri yad edir. Hər şeyi qəbul etməyinə baxmayaraq, məncə, hələ də tam sağalmış olmur. Təssüf hissini hələ də yaşayır. "Neyse seni çok seviyormuş ne tatlı. ona de her şeyim demişsin bana ne kaldı?" - Bir zamanlar ən çox sizə dəyər verən birinin indi başqa birini sizdən çox sevməsi. "Neyse biz de taktık o yüzükleri ona da verme, tutamayacağın sözleri". "Sen ona aşıksın" sözlərini dayanmadan təkrar edir, sanki bunu özünə təlqin edir. Sevdiyi birinin başqasına aşiq olması kimi acı bir durumla dolaysız, birbaşa şəkildə üzləşməyə çalışır.

"Ne pişman ne düşman ne de kahraman olmaya değer
Savaşmam yarışmam kalbin onla çarpıyorsa eğer"


Bu misralarda Levlanın hər şeyi qəbullandığını və artıq heç nəyi dəyişməyi çalışmayacağını görürük.

Albom yasın 5 mərhələsini olduqca artful şəkildə yansıdıb. Model dinləyən birisinizsə, mahnıları yasın mərhələlərindən xəbərdar şəkildə yenidən dinləyin. Bu səfər fərqli hiss etdirəcək.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Yenə insanların həyatını necə yaşamalı olduğunu üstüörtülü diktə etməyə çalışan zehniyyətin müdafiə edəcəyi tezis: "bədii ədəbiyyat oxuyan bikardır, vaxtını boşa xərcləyir". Bu mövzunun bu şəkildə müdafiəsi mənə həmişə bir qrup insanı aşağı görərək üstün mənlik hissi axtarışında olmağın nəticəsi kimi görünür. Məncə, bunun kimi " essentialist" baxış bucaqları köhnəlib yerini daha dəqiq, qeyri-doqmatik olanlara vermiş olmalı idi.

Bədii ədəbiyyat mən də oxumuram, ən son hansı bədii kitabı əlimə aldığım yadımda deyil. Həmişə elmi mətnlərə üstünlük vermişəm. Demək istədiyim bədii ədəbiyyat oxuyucusu olaraq burada apologiya etməyə çalışmadığımdır. Sadəcə bədii kitab oxuyanları bikar adlandırmaq, vaxt itirdiklərini iddia etmək kimi düşüncələrim olmayıb. insanların sahib olduğu bu düşüncələr həssas aparılmış bir araşdırmanın nəticəsindən çox, biased mövqelərinin yansımasıdır, başqalarını özündən fərqləndirərək özünə bir " self-concept" yaratma girişimidir. Gün ərzində hər kəs cəmiyyət üçün totalda faydasız amma özü üçün rekreativ bir və ya bir neçə fəaliyyət içərisində olur; film izləyir, seriala baxır, rəsm çəkir, musiqi ilə məşğul olur və s. indi müzakirə etmək olar ki, bu fəaliyyətlərin hansısa ucu cəmiyyətə xeyir verir filan. Bu məntiqi bədii ədəbiyyata da şamil etmək olar. Amma gerçək budur ki, həmin fəaliyyətlərin çoxu dünya üçün pozitiv bir fərq yaratmır və yaratmaq məcburiyyətində də deyil. Misal üçün mən vaxt olduqca musiqi nəzəriyyəsi ilə maraqlanıram, pianoda praktika edirəm, amma bundan böyük ölçüdə ancaq mən yararlanıram, başqa heç kəs. Başlıqdakı məntiqlə bu da vaxt itkisidir, musiqi nəzəriyyəsi dünyanı bədii ədəbiyyatdan daha artıq şəkildə izah etmir. Ümumiləşdirməni sona qədər apardıqda isə bizim üçün hardasa bütün rekreativ fəaliyyətlər vaxt itkisidir, bunu etdiyimiz halda daha ali bir məqsədə özümüzü kökləmədiyimiz üçün kimsə bizə vaxtımızı itirdiyimizi diktə edir, necə yaşamalı olduğumuzu ima edir. Bunu edən kəs gərək heç olmasa bütün fəaliyyətlərində cəmiyyətə bir faydası olsun. Özü üçün faydası olub dünyagörüşü artırsa da, yenə də digərlərindən bir fərqi yoxdur, yarğılayacaq moral highgrounda da sahib deyil.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


(baxma: odds are stacked against me):
"Bəxt üzümə gülmür", "Şans məndən yana deyil". Ex: Odds are stacked against Karen,
She keeps failing her entrance exams.

(baxma: turn the cat in the pan):
Hər hansı bir fikir irəli sürdükdən sonra, müəyyən səbəbdən ötürü onun əksini müdafiə etməyə çalışmaq. Ex: When Karen saw no one agreed with what she said, she immediately started to turn the cat in the pan. (baxma: çevir kazı yanmasın)

(baxma: It's not a walk in the park):
Hansısa fəaliyyətin asan, stressiz başa gələ bilməyəcəyin ifadə edir. Ex: Playing the violin is not a walk in the park, you must have the commitment.

(baxma: wild card):
Davranışları qabaqcadan təxmin edilməsi çətin olan insanlara deyilir. Ex: Karen is such a wild card, we cannot turst her on this topic.

(baxma: to hold the aces):
Məğlub edilməsi çətin olan, qazanma şansı yüksək, başqa insanlar və hadisələr üzərində güc sahibi olan kimsəyə deyilir. Ex: As a professional athlete, Karen holds the aces in this competition.

(baxma: once in a blue moon):
Çox nadir hallarda yerinə yetirilən fəaliyyətləri təsvir edir. Ex: It's impossible to see Karen drunk, she drinks once in a blue moon.

(baxma: to have the nerve to do smth):
Haqsız olduğu halda etməməli olduğu bir hərəkəti icra edənlərə deyilir. Ex: Even though Karen was not prepared for the exam, she had the nerve to blame the professor for getting an F.
(baxma: hem suçlu hem güçlü)

(baxma: to have a thick skin):
Tənqidlərə və neqativ şərhlərə qarşı laqeyd olmaq. Ex: Karen has a thick skin, no one can upset her easily. (baxma: dərisi qalın olmaq).

(baxma: to call someone's bluff):
Blöfə və ya şantaja məruz qalınarkən, geri çəkilməmək, əksinə qarşı tərəfin yalan dediyini düşünərək edəcəyi şeydən qorxmadığını göstərmək. Ex: Emily blackmailed Karen about exposing her embarrassing photos. Karen called her bluff in no time, and then it was found out there were no such photos.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


(baxma: Ceci n'est pas une pipe)
Tariçxəsinə, adına-filan girmədən direkt aşağıdakı rəsm əsərini təqdim edəcəm:

Bir pipo şəklinin altına fransızca "bu bir pipo deyil" yazılıb. Niyə? Sənıtkar burda nə demək istəyib? Sırf sürrealist olsun deyə və ya tərs köşə yaradaraq rəsmə tamaşa edəndə qıcıq hissi yaratmaq? Əslində, heç biri. Rəssamın yazdığı cümlə tam olaraq gerçəkliyin, bir faktın altını cızır; bu bir pipo deyil. Bu sadəcə bir pipo rəsmidir. Piponu təmsil edən bir imajdır eləcə, onun özü deyildir.

Psixoloq Susan David emotional agility * emosional çeviklik kitabında bu rəsmi nümunə göstərərək deyir; düşüncələr və emosiyalar reallığı təsvir etməyə çalışan imajlardır, fakt deyildirlər. Hansısa neqativ düşüncə və ya duyğu içimdən keçirsə, bu sadəcə hazırda elə bir düşüncə və ya duyğu yaşadığımı göstərir, həqiqətin elə olduğunu yox. Məsələn, "imtahandan kəsiləcəm" - bu düşüncədir, fakt yox. Sevdiyim birinə əsəbiləşirəmsə, bu bir duyğudur, mənim həmin insanı sevmədiyim anlamına gəlmir. Düşüncələr və duyğular fərdi əmələ gətirən şeylər yox, onun sahib olduğu, üzərində kontrol sahibi ola bildiyi fenomenlərdir. Hər şeydən öncə, onlar obyektiv faktlar yox, sadəcə imajdır. Qərar verərkən onlara istinad edib-etməmək bizdən asılıdır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Lirada çalmaq üçün celtic mahnılara həvəs salmışam artıq. Bir də bu mahnıda mənə müşayiət edəcək vokal olsa, dadından yeyilməz-*

Catherine Howard's fate:

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Küçə itləri ilə interaksiyaya girmək istəyən dostlar üçün öz təcrübələrimdən yola çıxaraq bir neçə tövsiyə verim:
•Yaxınlaşmaq istədiyiniz it siz ona yanaşmağa çalışdıqca qaçırsa, mırıldayır və ya hürürsə (bunları edərək sizdən uzaqlaşırsa), demək ki, sizi yanında istəmir. Bu səbəblə, israr etməyin (onu evə aparıb bəsləmək üçün tutmayacaqsızsa). Bu cür itlər adətən insanlar tərəfindən zərər gördükləri üçün aqressiv olurlar.

•Sizi tanımayan itin qəfil yatdığı yerdə peyda olmayın, xüsusilə gecə vaxtı. Bu itin sizə hücum etməsinə səbəb ola bilər. Bu yaxınlarda başıma gələn bir hadisədir, şalvarımın cırılmasıyla sonlandı.
Doğrudur, bu saydığım 2 şeyi normal insanlar eləməz, lakin itləri və adrenalini sevirsinizsə, diqqətə alın.

•Əlinizidə uzun çubuq və ya böyük əşyayla itlərə yaxınlaşmağınız onları qorxuda bilər.

•itə yemək verərkən birdəfəlik əlinizi ağzına uzatmağınız məsləhət deyil. Düzdür, bəzi itlər kübarca əlinizdən ala bilər yeməyi, lakin əksər itlər üçün əlinizin yaralanmağı çox da maraqlı deyil. Bu da 2 dəfə başıma gəlib, ilkində barmağım qanamışdı. Əgər iti əlinizdən yeməyi normal şəkildə almağa öyrəşdirmişsəniz, o zaman problem olmaya bilər.

•Küçə iti üçün quru it yemi çox da üstün tutulan bir qida deyil. ilk dəfə verdiyiniz halda, it yeməyə bilər və ya az yeyər.

•Sümük qida deyil, ət verməyi sınayın. Eyni zamanda çörək də yeməyə bilərlər, fəqət bu itə görə dəyişir. Üstəlik çörək bir it üçün çox da faydalı bir qida deyil. Yenə də "zibil yeməkdən yaxşıdır" deyə fikirləşirsinizsə və üzərinizdə başqa bir şey yoxdursa, verə bilərsiniz, lakin nəzərə alın ki, mütəmadi olaraq çörəklə qidalanmaq itdə bəzi problemlərə yol aça bilər.

•Bala itlərə yaxınlaşmaq (anaları yanında olmayanda) nisbətən daha rahat ola bilər, çünki onlar hələ ki, insan qəddarlığını təcrübə etməyiblər.

•it sizi dişlədiyi və ya pəncəsiylə cırmaqladığı halda lazımi profilaktika tədbiri üçün klinikaya müraciət edin. it tanış olsa da yenə də iynə vurdurmamaqla risk almayın, qulağında birka olmayan heç bir it tam mənasıyla etibarlı deyil. ilkin tədbir 3 iynədir. 10 gün ərzində it ölməyibsə, deməli itdə quduzluq yoxdur və qalan iynələrə ehtiyac qalmır. Əks halda, qalan 3 iynə də vurulur. Klinikadan sizə 10 gün deməyə bilərlər (mənə deməmişdilər). Bu səbəblə siz iti 10 gün müşahidə altında saxlayın. 10 gün ərzində itin öldüyü məlum olmasa da sadəcə yoxa çıxıbsa, risk etməyin gedin qalan 3 iynənin də vurulmasını tələb edin.

Özüm şəxsən küçədə bəslədiyim it tərəfindən ciddi olmasa da bir neçə dəfə dişlənilmişəm (mənim günahım olub). it hələ də sağdır lakin mənə 6 iynə də vuruldu. Sonuncu it hücumu səbəbilə yenə klinikaya getdim, dişlək olmadığı üçün tövsiyə etmədilər müalicəni, lakin ürəyimdə qalmasın deyə bir vaksin vurdurdum.

•iti oxşadıqdan sonra əllərinizi təmizcə yuyun. Hətta dırnaq aralarınızı da fırçalamağı tövsiyə edirəm, çünki bəzən itlərdə exinokokk adlanan parazit ola bilir. insana keçməsi fəsadlara yol aça bilər (bəlkə də, məndə xəstəlik fobiyası olduğu üçün mübaliğə edirəm). (bax: exinokokk)


Təbii ki, bunlar mənim müşahidə etdiyim itlər və situasiyalardır, hər itə və vəziyyətə şamil oluna biləcəyini iddia etmirəm.
silinmiş entry.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


facebookda şəhid olan LGBT fərdləri haqda buna oxşar bir post gördüm: "şəhid şəhiddir, onun gay olduğunu niyə deyirsiniz? şəhidin orientasiyasının fərqi yoxdur...". ilk baxışdan normal görünəcək bir postdur, bəlkə, amma elə deyil. Əgər biz hər kəsin praktikada bərabər hüquqlara malik olduğu bir cəmiyyətdə yaşasaydıq, onda bu post haqlı idi. Fəqət biz azlıqların haqlarına hörmət edilməyən bir cəmiyyətdə yaşadığımız üçün, LGBT fərdinin şəhid olması sosial bir məsələdir və bunun altı hökmən cızılmalıdır. Yuxarıdakı postdakı fikir, LGBT fərdlərinin marjinallığının azalmasına kömək etmir, əksinə LGBT fərdlərinin də [bu cəmiyyətdə] hərbi əməliyyatlarda şəhid ola biləcəyi gerçəyini üstüörtülü şəkildə gizlətməyə çalışır.

Misal üçün, bir azərbaycanlı kişisinin "geylər qorxaqdı, onlar düşmənlə vuruşa bilməz" (həqiqətən, yazılmış bir şərhdir) yanlış inancını mən necə təkzib edə bilərəm əgər gey bir fərdin şəhid olduğu ilə bağlı xəbər yoxdursa? O xəbər niyə yoxdur, çünki şəhid şəhiddir, orientasiyası fərq etmir zehniyyəti belə bir faktı gizlədir və mən yuxarıdakı kişinin şərhini təkzib edə bilmirəm. Beləliklə də, LGBT fərdləri haqda bu cür faktlar gizlədilir, onların da digər insanlardan fundamental cəhətdən fərqli olmadıqları gerçəyi çatdırıla bilmir, marjinallıq aradan qalxmır.

Ona görə də, nə qədər ki, bərabər olmayan cəmiyyətdə yaşayırıq, hər bir azlıq haqda bu cür faktlar paylaşılmalıdır, açıqlanmalıdır. istər talışı, istər ləzgisi, yəhudisi, ateisti, LGBTsi və s. Necə ki, bir LGBT fərdi seks işçiliyi ilə məşğul olanda qaça-qaça "cinsi azlıqlar pozğundur" xəbərini yayırlar, onda orientasiya fərq edirsə, şəhid olanda orientasiya fərq etmir söhbəti ola bilməz, onu da xəbər edin. Ona görə də, neqativ xəbərləri əlinizdə bayraq edə bilirsinizsə, pozitivləri də göstərin.

Bu lap Amerikadakı "all lives matter" debatına oxşadı. Yeah honey, all lives matter, but some lives are more endangered.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


belə bir davranışın qızlara spesifik olduğunu deyə bilmərəm, amma bəlkə də, ona haqsızlıq yaşadan, pis rəftar edən, bir sözlə, ona ziyan verən insanın qarşısında duyduğu gücsüzlük hissindən narahat olan, bu səbəbdən münasibəti tərk etmək yerinə, ziyan görməmişdən əvvəlki gücü əldə etmək üçün qalmağı seçən qızdır. Yəni sırf əzab çəkməyi xoşlayır və ya özünə hörməti yoxdur deyə qalır demək olmaz, bəlkə də, münasibətdəki güc balansını yenidən nizamlamağı ümidlədiyi üçün qalmağı seçir. Halbuki, çətin də olsa, məncə, ən yaxşı addım münasibətdən çəkilməkdir.

Oğlanlarda da yaşanan bir durumdur, zənnimcə.
(baxma: üz vermədikcə dirəşən oğlan)

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


yazarın reytinq xalının (indiyəcən aldığı bütün əjdaha + maraqlı - umbay saylarının cəbri cəmi) sözlükdə yazdığı entry sayına nisbəti. Bir baxıma yazarın bir entry-si başına düşən əjdaha sayını xarakterizə edən kəmiyyət. Orta reytinq də demək olar, bəlkə. Tamamilə bikarlıqdan sözlükdə gəzərkən ağlıma gələn riyazi konsept. Formal tərifini aşağıdakı kimi vermək olar:

μ - orta reytinq
r - reytinq xalı
n - entry sayı

Məsələn, məndə reytinq 1202, entry sayı 231-dir, beləliklə, mənim üçün μ = 5.20 olur.

Bu kəmiyyətin mənası nədir? formuladan göründüyü kimi, reytinq xalı (r) sabit olduqda, orta reytinq və entry sayı arasında tərs mütənasiblik əlaqəsi var. Yəni yazar az entry ilə çox reytinq xalı toplayırsa, bu kəmiyyət də onun üçün böyük olur, bir baxıma az yazmağına baxmayaraq çox əjdaha yığmış yazar olur. Qısaca, təbiri caizsə, az deyib, öz deməyin göstəricisi kimi çıxış edir.

Bu kəmiyyəti kontrollu şəkildə dəyişmək olar? Əgər yazar yeni yazacağı (növbəti) entrysində alacağı əjdaha sayını düz/yüksək dəqiqliklə təxmin edə bilərsə, orta reytinqini sabit saxlaya və ya artıra bilər (azalda da bilər, umbay almağı hədəfləyərək). Lakin təxmini növbəti entry üçün əjdaha sayını hesablamağın konkret bir yolu yoxdur, yazarın intuisiyası və statistika məsələsidir. Baxmayaraq, yazar minimum almalı olduğu əjdaha sayını dəqiqliklə hesablaya bilər (orta reytinqini sabit saxlamaq və ya artırmaq üçün növbəti entry üçün lazım olan minimum əjdaha sayı). Necə? Yenə formulaya istinad etsək, görərik ki, orta reytinq sabit olduqda, reytinq xalı (r) və entry sayı (n) arasında düz mütənasiblik əlaqəsi var; n neçə dəfə artırsa, r də həmin dəfə artmalıdır. Yazar sadəcə yazacağı 1 entry üçün hesablama aparırsa n-i 1 ədəd, r-i isə x qədər artırırıq:

Buradan x-i tapsaq:


Misal üçün məndə yuxarıda hesabladığım kimi μ = 5.20, n = 231, r = 1202-dir. Əgər istəyirəmsə 5.20 məndə sabit qalsın növbəti entry üçün x = 4.4 əjdaha almalıyam. Amma 4.4 əjdaha almaq mümkün olmadığı üçün 5 götürürəm. Burada ceiling funksiyası istifadə edilir; yəni kəsri olan ədədə yuxarı tərəfdən ən yaxın tam ədədi verən funksiya. Bunu sonuncu formulaya da əlavə etsək, tam formula belə olur:


Formulanı ümumiləşdirək, deyək ki növbəti bir yox bir neçə entry üçün hesablamaq istəyirəm. O zaman +1 yerinə + y yazaraq y dəyişənini əlavə edə bilərik. Bu zaman formula belə olur:


Məsələn 10 entry yazacamsa, μ = 5.20, n = 231, r = 1202 və y = 10 olur. Hesabladıqda x = 52 əjdaha almalıyam ki, orta reytin qiymətim 5.20-də sabit qalsın. Hansı entry-ə nə qədər əjdaha gəlməsi önəmli deyil, cəmi 52 etməlidir sadəcə. 52-dən çox alsam, sabit yox 5.20-dən yuxarı olacaq.

Bir də işin əsli, kəsr cavabı tama çevirdiyimiz üçün arada itən kəsr hissəni nəzərə almırıq, halbuki, o da artıma gedir. Yəni tam sabit saxlamaq çox çətindir. Minimum əjdaha sayını yığdıqda belə çox zaman cüzi artım olur, sabit qalmır.

Belə bir şey.

QEYD: bunu əjdaha üçün entry yazmağı dəstəkləməyə yazmıram, sadəcə riyazi bir maraqdır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Stressi azaltmaq üçün istirahət edərkən stressin daha da artması. stressingrelaxing sözlərinin birləşməsindən yaranan termin. Səbəblərindən biri istirahət edərkən stressin qaynağını aradan qaldırmaq üçün heç nə etməməyin gətirdiyi məsuliyyət hissidir.

Misal üçün, ertəsi günə imtahanınız var deyə stresslisiniz və özünüzü sakitləşdirmək üçün 1 saat uzanıb istirahət etməyi qərara alırsınız. Fəqət həmin 1 saat ərzində dərs oxumadığınız üçün vaxt itirirmiş kimi hiss edib stressinizi artırırsınız. Nəticədə düşünülənin əksinə istirahət mənfi təsir yaradır.

Bu elə təəssürat yaratmamalıdır ki, stressli olan şəxs, ümumiyyətlə, istirahət etməməlidir. Sadəcə istirahət zamanı stresslaxing yaşayırsa, özünü sakitləşdirməyi bir şəkildə öyrənməlidir * which i can't .

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Videodakı qadının üzündəki bəlirli-bəlirsiz gülümsəmə səbəbilə "qadının özü narazı deyildi" qəbilindən arqumentlərin səslənməsinə səbəb olub. Bir gülümsəmə üzərindən əxlaqi hökmlərə varmaq tələskənlikdir. Nəticədə həmin qadın taciz olunduğunu təkzib edən bəyanat paylaşmayıb, sadəcə üzündə bir neçə anlıq gülümsəmə peyda olub.

Qadının razılığının olub-olmadığı, bu iki insanın potensial məşuqəlik münasibəti haqda bir şey deyə bilmərəm. Ola bilsin, taciz də deyil. Nəticədə razılıq olan yerdə taciz olmur. iki ssenari üzərindən getmək olar:

I
Qadın narazı deyil. Bu, yalnız o halda ola bilər ki, Mirələmov ilə qadının daha əvvələ dayanan münasibəti olmuş olsun. Sözügedən münasibətin necə başlamasını nəzərə almasaq, yayılan səhnədəki hadisə taciz deyil. Sadəcə iş yerində baş verməsi, mənə qalsa, mübahisəlidir. Professional deyil. Bunu çıxmaq şərti ilə razılıq varsa, deyiləcək başqa bir şey yoxdur və bunun üzərinə əxlaq fəlsəfəsi çürütmək mənasızdır. Kim nəyi öz marağı ilə edirsə, özü bilər.

II
Qadın narazıdır, sadəcə güc dinamikası səbəbi ilə müqavimət göstərə bilmir. Sözsüz ki, Mirələmov daha yüksək statusa malikdir, yüksək statuslu insanları günahlandırmaq isə asan deyil. Çəkiliş olmadığı halda, ümumiyyətlə, qadının Mirələmov haqda iddiasının çox nəzərə alınacağını sanmıram. insanlar adətən güclünün tərəfində olmağı seçir. Gülümsəmənin səbəbi isə bu güc dinamikasından xəbəri olan qadının məsələnin ciddiyətini inkar edib, hadisəni məzəyə vurması ola bilər. Bu şəkildə yüksək statuslu birinə müqavimət göstərmək məcburiyyətində qalmır, hadisədən təsirlənmiş olur yenə də, sadəcə inkarda qalmağı seçir. Əlbəttə, bu, doğrusu belə olmalıdır demək deyil.

Hansının doğru olduğunu bilmirəm. Görüntü isə heç estetik deyil.

edit: Professional deyil, əlbəttə. Amma sadəcə professionallıqdan söhbət getmir, ümumiyyətlə, həmin mühitdə olamamalı davranışdır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Youtube və Facebook-da Osmanqızı TV adlı canlı yayım edir. Bayaq Gəncənin bombalanmasını da bu canlı yayım vasitəsilə öyrəndim. Əvvəlcə Gəncənin vurulması ilə bağlı məlumat daxil olduğunu dedi, sonra Gəncə sakini ilə canlı bağlantı yaradıldı bu haqda, daha sonra isə CNN Türk kanalı ilə bağlantı yaradılaraq Gəncədəki faciə canlı şəkildə göstərildi. Azərbaycanın yararsız kanallarından çox daha faydalı, alternativ media qaynaqlarıdan biri olan Osmanqızı TV-nin aparıcısıdır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


bu sifarişi verən: lucifermorningstar
Videolarından çox zövq aldığım 2 ildən uzun müddətdir izlədiyim fəlsəfi kontent paylaşan Youtuber. Di gəl ki, paylaşdığı kontent çox qərəzlidir və şərh etdiyi fəlsəfi və siyasi mövzuları daim öz düşüncə tərzi ilə uyğunlaşdıraraq danışır. Kontenti qətiyyən obyektiv deyil, fəlsəfəni heç bir vəchlə bu kanaldan öyrənməyin; ya orijinal əsərləri oxuyun, ya da həmin əsərləri izah edən kitabları oxuyun, mövzu barədə öz düşüncəniz olsun. Videolardakı gözdənsalıcı ifadələr, həddən artıq bəsitləşdirilmiş xülasələr az qala bütün materialı propaqanda kontenti edir.

Cemre Demirelin videolarında məni ən çox rahatsız edən öz ideologiyası səbəbilə razılaşmadığı fikirləri həddən artıq bəsitləşdirərək, hətta bir başa alçaldaraq strawman arqumentlər yaratmasıdır. Həmin strawmanlər ilə razılaşmadığı ideologiyaları "trashing"ə məruz qoyur. Misal üçün, feminizm ilə bağlı videosunda netta toy adlı 2018də israili eurovisionda təmsil edən müğənninin mahnısına istinad edərək feminizmi tənqid edir. Yəni feminizm barədə o qədər nəzəriyyələr dura-dura feminizmi asanlıqla səhv çıxara bilsin deyə populyar mədəniyyətdən bir nümunə gətirir.

Bundan əlavə, bəzi videolarında "trashing" edərkən terminlərin nə mənaya gəlməsindən bixəbər olaraq tənqid edir. Yəni analizi qərəzlidir. Məsələn, "liberal olmayan liberaller" videosunda gender barədə danışarkən biseksual fərdlərin (onun dili ilə desək "həm vuran, həm vurduran") özləri üçün "they/them" əvəzlikləri istifadə etdiyini deyir. Halbuki, seksuallıq və əvəzliklər arasında rabitə yoxdur. Əvəzliklər gender kimliyi ilə bağlıdır. "They/them" əvəzliklər isə özlərini qeyri-binar olaraq kimlikləndirən bəzi qruplar tərəfindən istifadə olunur. Yəni biseksual olmaqla əlaqəsi yoxdur. Cemre Demirel seksuallıq və gender arasındakı fərqləri bilmir? Rast ki, bilmirsə, niyə bilmədiyi mövzuları bu qədər sərt tənqid edir? Sadəcə qərəz.

Həmçinin, adamın sanki individuallıq və eqoist əxlaq ilə bağlı obsessiyası var. Videolarının əksəriyyəti bununla bağlıdır, etik eqoizmi təbliğ edir sanki. Ən sevdiyi filosofun da Ayn Rand olmasına təəccüblənməmək gərəkdir. Düzünü desəm, əxlaqla bağlı danışdığı videolar sıxıcı gəlir mənə. Etika fəlsəfəsinin suyunu çıxarıb artıq.

Bütün bunlara baxmayaraq, videolarına baxdıqda çox əylənirəm, çünki dili üslubu çox satirik və komedikdir. Xüsusilə də öz yaşantılarını danışdığı hissələr, öz fikirləri maraqlı gəlir. Fəqət qətiyyən fəlsəfə öyrənmə niyyəti ilə girməyin kanalına və fəlsəfə ilə bağlı videoda önə sürdüyü arqumentləri istifadə etməyə tələsməyin, çünki əksəriyyətinin kontr-arqumenti var.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Yaxşı xəbərlər var. Klassifikasiya dəqiqliyinin (baxma: accuracy) 72 faizdən 95 faizə qaldırılmasına nail olunmuşdur. Yəni əvvəlki qiymətdən 32%-lik artım müşahidə olunur. Bu deməkdir ki, artıq model wiki potensialı olan entry-ləri olmayanlardan daha dəqiq surətdə ayıra bilir. Məncə, wiki engine-nin beta versiyası istifadəyə verilməyə hazırdır.

Edilən dəyişikliklər:
- dataset ölçüsü 713 nümunədən 1207 nümunəyə qaldırıldı. Bunlardan 588-i wiki entry, 619-u isə təsadüfi seçilmiş wiki potensialı olmayan entry-dir. train-test data split müvafiq olaraq 80% : 20% nisbətində götürülmüşdür.
- Naive Bayes alqoritmi SVM (baxma: Support Vector Machine) texnologiyası ilə əvəz edildi.
- Feature extraction üçün tf-idf metodu istifadə olundu.

Accuracy: ~0.95
F1 score: ~0.95




Model nisbətən dolğun entry-ləri seçməyi bacarır. Buna baxmayaraq, təsadüfi seçilən wiki potensialı olmayan entry-lər seti inkişaf edilərək daha dəqiq nəticələr əldə oluna bilər. Buna kimi soz6 wiki engine beta versiyası müəyyən wiki potensialı olan entry-ləri siyahılaşdırmaq və dataset ölçüsünü artırmaq üçün istifade edilə bilər.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


gündəlik olaraq təsadüfi Azərbaycanlıya edilən hücumla eyni kateqoriyaya qoyula bilməyəcək hücuma məruz qalmaqdır. Əlbəttə, iki fərqli hücumda bir qurban digərindən daha mağdur deyil, bu hissəni heç kəs mübahisələndirmir. Bir qurbanın digərinə nisbətən əxlaqi üstünlüyü yoxdur. Bu səbəbdən bir sosial qrupun üzvünə edilən hücum sanki digər sosial qrupdan olan insanın yaşadığı zorakılıq təcrübəsini kölgədə buraxır kimi yanaşmamaq lazımdır. Misal üçün, trans bir şəxsin hücuma məruz qaldığı xəbər edilirsə, bunu "trans fərdlər qabağa çəkilir", "gündəlik insanların başına gələn zorakılıqdan danışılmır" rəftarı ilə qiymətləndirməmək lazımdır. Bir hadisə digərini illegitim etmir. Bu məntiqlə getsək, gərək cəmiyyətdə azlıq mövqeyindəki bütün sosial qruplar başlarına gələn hadisələri danışmasın, sussun, ancaq dominant, çoxluq, cəmiyyət tərəfindən qəbul edilən qrup danışılsın, hansı ki, ədalətsizdir.

Nəyə görə eyni kateqoriyaya qoyula bilməz? Çünki, bu kimisə soymaq, ziyan yetirmək, qisas almaq və s. kimi sırf şəxsə yönəlik "casual" bir hücum deyil. Bu və bu seriyadan olan bütün hücumlar cəmiyyətdə lgbtq-lərə və onların azadlıq hərəkatlarına qarşı çıxmağa çalışan siyasi motivli hücumdur. Siyasidir, çünki cəmiyyətin parçası olan bir qrupun haqlarını qəbul etdirmə səyininin qarşısınl almağa çalışan kollektiv təsirli bir reaksiyadır. Lgbtq icmasının, ümumiyyətlə, kollektiv şəkildə varlığı, haqlarını müdafiə edəcək siyasi reallıq yaratma hərəkatları istənilmir. Heç mübaliğə etmədən deyə bilərəm ki, bu bir sosial qrupun var olma məsələsidir. Buna "casual" bir hücum kimi yox, sosiolojik perspektivdən baxmaq lazımdır. Amma, əlbəttə, yuxarıda dediyim kimi bu o mənaya gəlməməlidir ki, misal üçün, homofob hücuma məruz qalan bir gey və atıram döyülüb soyulan heteroseksual bir fərd arasında yaşadıqları zorakılıq təcrübəsinin təbiəti zəminində əxlaqi üstünlük var. Birinin zorakılıq təcrübəsi də digərini inkar etmir.

edit: bu tək lgbtq-yə şamil deyil. Sözsüz ki, cəmiyyətdə istər gender, istər seksual oriyentasiya, istər etnik kimlik, istər yaş, istər sinif, istər din və s. xüsusiyyətlərinə görə azlıq mövqeyində qalan, dominant qrup qədər üstünlük sahibi ola bilməyən bütün sosial qruplar üçün keçərlidir.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


fenomenologiyanın başlanğıcı hesab edilə biləcək addım. Anlamı içində olduğumuz dünyanın, varlıqların obyektiv reallığına olan inancımızı sorğulamaq, bu inancı dayandırmaqdır. Fenomenologiya disciplininin qurucusu olan Husserlin üzərinə düşündüyü qavramdır və onun natural attitude adlandırdığı düşüncə strukturundan çıxmağa yarayan bir baxış bucağıdır.

Gündəlik həyatda ətrafda olan cisimlərin, obyektlərin, insanların - bir sözlə, dünyanın varlığını, onun obyektiv şəkildə real olduğunu sorğu-sualsız qəbul edirik. Bu Husserlin natural attitude adlandırdığı baxış tərzidir. Hətta Husserlə görə ,elm insanları belə araşdırma və eksperiment apararkən natural attitude içərisində bunu edirlər. Yəni elm də natural attitude daxilində işləyir. Misal üçün, fiziklər hər hansı təbii fenomeni analiz edərkən onun həqiqətən var olub-olmadığı haqda düşünmədən işləyərlər. Elm insanları da dünyanın obyektiv şəkildə real olduğunu varsayaraq elmi araşdırmalar apararlar, Husserlə görə. Fəlsəfə etmək üçünsə, natural attitude-u aşmaq lazımdır, Husserl deyir. Bunun yolu isə transcendental epoché və ya sadəcə epoché-dən keçir.

Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blokdan çıxar -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343