bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

heçözüdəbilmir


196   0   0   0

(youtube: )


Friendship is a word,
i would never use lightly,

You never understood
What it means to me
But i was foolish and lonely,
So i closed my eyes, chose not to see.



blok başlıqlarını gizlət
(youtube: )



İ fought so long to keep from going under
but vvhy hang on nothing matters at all
Nothing at all


2:11 - 2:30


15/08/22



bütün zamanlarda yazdığı ən əjdaha entrylər:

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


insanı mənəvi cəhətdən böyüdən şey. 1.5 ildir tək yaşayır. Öz yeməyini bişirib, evi təmizləyib, azdan-çoxdan yadında qalmasa belə o yorğunluqla kitab oxuyub, özünə vaxt ayırdıqca, kommunal xərcləri ödəyib evə ərzaq üçün pulu hesabladıqca həqiqətən böyüdüyünü hiss edir. Əsas da pul bölgüsünü düzgün aparmaq. Vaxt olub ay sonu 2 manatı qalıb cibində. Vaxt da olub çox, lap çox..
Təkliyi sevməyənlər üçün çətin, cansıxıcı ola bilər 4 divar, ancaq ona son dərəcə xoşdur. Ailəsini sevmədiyindən deyil. Əksinə, onlar üçün yaman darıxır. Ancaq bundan savayı evə gəldikdə sakitlik, istədiyi vaxt istədiyi şeyi istədiyi tərzdə etmək rahatlığı-bu əvəzolunmazdır. Bəzən heç nə etmədən uzun müddət boş otura bilir. Bəzən "incəsənət"lə məşğul olub heç nəyi yığışdırmadan başını qoyub yatır. Bəzən qablar günlərcə yığılır yumur. Çox vaxt da belə olur. işdə çox səliqəli, evdə konfort sahəsində isə tör-töküntüyə meyilli. Vecinə deyil.
Heç kəsin deyinməyini eşitmək məcburiyyətinin olmamağı və evdə bütün işıqları söndürüb zil qaranlıqda oturmağı..
Niyə axı başqa cür olsun?

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Ruhun doğuluş və ölüm dövranından * sansara qurtulmağına xidmət edən və bioloji ölümdən sonra bir bədəndən digərinə keçməsinə verilən ad.
Qədim hinduizm kitablarından biri olan *bhaqavad gita*da ruhun 8.640.000 canlı növündən keçərək axırda *samadhi*yə, yəni tanrı qatına qovuşacağı * qovuşmalı olduğu qeyd edilir (Maraqlısı budur ki, müasir elm yer üzündə 8.700.000 canlı növünün olduğunu təsdiq edir. ~e.ə. 400 illərində yazılan kitab bu məlumatı necə bilirdi?).

işin-peşən ancaq özünü bəzəmək, heç nə ilə məşğul olmamaq ancaq bəzəmək, bəzəmək, bəzəməkdirsə o biri həyatda ruhun gülə keçir. Çox tənbəlsənsə, yerindən qalxıb hərəkət etmirsənsə sonrakı həyatında ruhun ağaca keçir. Yəni nə istəyirsənsə, ruhun nəyə meyillidirsə, tanrı səni o formada təzahür etdirir. insan çalışmalıdır ki, ruhu bu *sansara*dan çıxsın.

insan 3 qunada yaşayır:
*Tamas quna* - xaos, cahillik, dəyişməz və inaktiv, həyat amalları ancaq öldürmək, yemək-içmək, heyvan kimi yaşamaqdır. Bunlar öldükdə ruhları donuz bənzəri vəhşi heyvana keçir.
*Rajas quna* - arzular, aslılıq, nəyə isə həddindən artıq bağlanmaqdır. Məsələn *rembrandt*. Bütün həyatını ancaq rəsm çəkməyə həsr edir. Və ya *Tesla* - fizikaya. Yəni hər şeyi yaddan çıxarıb ancaq bir şeyə köklənir. Dünyadan, gedişatdan uzaq düşür. Bu da yaxşı hesab olunmur.
*Sattva quna* - kainatın axışına uyum, saflıq, aydınlıq və sülh tərəfdarı, özünü ilahi elmlərə həsr etmək. Bu qunada yaşayanları öldükdə tanrı daha yaxşı şəraitdə dünyaya gətirir və sansaradan qurtuluşa bir az daha yaxınlaşır. Ruh insan bədənindəki bu qəfəsdən qurtulmaq üçün mütləq şəkildə pis əməllərdən uzaq olub özünə yaxşı karma yığmalıdır. Əlqərəz, sattva qunada yaşamalıdır.

(bax: karma qanunu)

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Ey qurbanolduğum * ? Bu başlığa heç vaxt yazmayacağımı yəqin edirdim. Səbəb və Ancağını başa salmağa ərindiyimdən direkt mövzuya bodoslama atlayıram. Bayaq Telefonumun iki metrdən kafelin üstünə atladığı kimi. Hal-hazırda bu entryni yazdığım telefonun ha.

Qadasını mən aldığım bu daşdəmir saat 5 sularında iki hissəyə ayrıldı. Ekran və telefon. adətən, insan əlindən nəsə önəmli bir şey düşürəndə ya həyəcanlanar, ya söyüb batırar. ən azından "offf" nidası işlədər. içində bütün private məlumatlarımı saxladığım )başqa heç bir yerə yazmamışam. Bir gün belə bir şeyin başıma gələcəyini bildiyim halda( mən vecimə almadan sadəcə lentasını birləşdirməyi yoxladım. mənim üçün gözlənilməz olsa da açıldı ekran. Ancaq Əslində açılmağını istəmədiyimi başa düşdüm o an.

Qulaqlığımın 1 saat cibimdə yuyulmasından sonra təzəsindən yaxşı işləməsi yadıma düşdü. * "Şans"a, "şanssızlıq"a inandığım deyil. ifadə etmək üçün Üstümdə nə qədər şanssızlıq və eyni zamanda da nə qədər şans olduğunu hiss etdim.

Arada yadıma düşəndə fikirləşirəm hansı ara, necə, nəydən sonra bu qədər vecsizləşdim. Niyə başım da qopsa "əşş başdı da, uzağı unicorn alaram, namım yürüsün" şeyindəyəm. )?(

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Yarasaların bir-birinə borc qan verməsi.
O gecə qurban tapıb kifayət qədər qan içmiş yarasalar Özünə ov tapa bilməmiş mağara yoldaşlarına içdiyi qanın bir hissəsini qusaraq borc verir. Ancaq insandan fərqli olaraq bu vampirlər heç vaxt "mən bu gün sənə 200 ml qan verirəm, sabah mənə 250 ml qaytaracaqsan" deyə verdiyi kreditin faizin almır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Bir sözü üst-üstə təkrar etdikdə dinləyici üçün mənasının itməsini açıqlayan psixolojik fenomen. Həmçinin bir sözü çoxlu-çoxlu görmək, yazmaq da beyinə eyni toxluğu yaşadır. Məsələn "yastıq" sözünü sürətlə təkrarlayın. Yastıq, yastıq, yastıq, yastıq.... Yastıq sözünü tətikləyən neyronlar bir yerdən sonra "toxluq"a çatır, "yorulur".

Bunun səbəbi isə yastıq sözünü eşitdiyinizdə və ya işlətdiyinizdə beyninizdə canlanan yastıq şəkli )bu hər hansı bir mücərrəd isim də ola bilər, fərq etmir. O sözün sizdəki qarşılığı, yaratdığı hiss( dəfələrlə alovlanır, dəfələrlə... getdikcə mənası zəifləyir və random hərf yığınlarından yaranmış mənasız səsə çevrilir. Beynimizin yaşadığı bu toxluq bəzən başqa bir sözə, mənaya da keçid edə bilir. yastıq - qəsd kimi. Ki bu da transformation effect adlanır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Təkbaşına əksik qanundur. Plastik torba, şüşə kimi tullantıların dərdini ən çox çəkənlərdən biri olaraq deyə bilərəm ki, bu proses geridönüşüm konteynrlarının qoyulması ilə yanaşı getmirsə boş şeydir.
Plastik torba birdəfəlik qadağan olunsa kağız torbalar gərək olacaq. Həm də plastik qabağan olunursa fanta, cola kimi içkilərin aqibəti necə olacaq? Onları içib tullamaq olar, amma zibili atmağa torba tapmayaq?
Bundan əlavə, bu kimi qadağalardan əvvəl rayon və kəndlərə zibil konteyrnlarının qoyulması çox-çox daha vacibdir.
Tullantılar yandırılaraq məhv edilir. fikirləşmirlər ki, onun zəhəri təbiətə çox daha ağır fəsadlar verir. Əvvəlcə bunu düşünüb lazımi tədbirlər görülməli, sonra plastik torbaların qadağasına keçilməlidir.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Bu zaten sözünün dilimizdə işlək halını alması da insanların gözünə niyə belə batır anlaya bilmədim.
Zatən ərəb sözüdür və əslində, təbii olaraq, özü-özündən mənasını verir.
Günlük həyatda 10 minlərlə ərəb sözü işlədən insanların bir bu zatən sözünə ilişib qalmaları, onu gündəmə gətirmələri, ciddən, ağıl-sirr ərdiriləcək mövzu deyil.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Təqribən 20 dəq gəzinəndən sonra söz6'ya şükr etdiyim sayt.
Bir oxuyucu kimi gördüyüm qədəri ilə səs vermək, like/disslike kimi düymələr yoxdur, yəni rəqabət də yoxdur. Bu yaxşı bir şeydirmi, ya pis, orası müzakirəyə açıq, amma atışmaların olmayacağı düşüncəsindəyəm. Anonimlik yox, hamı öz ad-soyadı, hətta öz şəkli ilə qeydiyyatdan keçir, bu qarşısındakını ağzına gələn sözlərlə söymək hallarını aşağı salır.
Axtarış edirəm, nəticə yox. Bu səfər var olan başlıqları axtarışa verirəm, yenə nəticə yox.
Və ironik olaraq hamının 10-15 təqibçisi var, amma heç kəsin "təqibçiləri" bölməsində müsbət bir rəqəm yoxdur. * allah allah
Söz6 səmimiliyi görə bilmədim. Ola bilsin bunu istəməyənlər getsin, amma adicə bizim sistem robotu üzümə söysün, öpüb başıma qoyaram, o dərəcə. * sistem robotu fetişi
Hər nöqtəsi səmimidir buranın. Başına döndüyüm söz6'ım.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Ön söz: "Secret of Water" sənədli filmində bəhsi keçən Yapon psevdoalimi Masaru Emotonun iddialarına əsasən yazılmışdır.

H20. Yür üzərində maye, qatı və buxar halında mövcud ola bilən yeganə element. Bildiyimiz kimi bütün maddələr qızdırıldıqda genişləyir, soyuduqda sıxılır. Lakin bu suda təm tərsinə işləyir.
Suyun həcmi donma nöqtəsində (0°C) artır və donma nöqtəsinin üzərində (-4°C) azalır.
Masaru Emotonun iddiasıan görə su yaddaşa sahibdir. O, ətrafında baş verən hər şeyi xatırlayır. Canlı və cansızların onun üzərində buraxdığı hər bir iz (bu yaxşı və ya pis ola bilər) onun H20'luğunu deyil, sadəcə strukturunu dəyişir.
Düşünməyinizə kömək edək; su H20 komalarından təşkil olunub və bu komaların hər biri yaddaş hüceyrəsi rolundadır. Hər bir hüceyrə 400.000-dən çox informasiyanı qeyd edə bilmə potensialına sahibdir. Su su formasında qalır, lakin o, eyniylə sinir sistemi kimi müxtəlif qıcıqlara reaksiya verir. Bunu formasını dəyişərək edir.
Müxtəlif bir çox təsir vasitələrinin suya hansı təsirləri göstərəcəyi laboratoriya şəraitində yoxlanılıb. Maqnit sahələrinin, elektrik sahələrinin, müxtəlif növ cismlərin və s. Ən sensasional nəticə insan duyğu və düşüncələrində aşkar olunub.
Pozitiv və neqativ duyğu və düşüncələr suda birbaşa öz əksini tapır. Belə ki, aqressiya, nifrət, təhqir, qorxu sudakı elektrik yükünü ən aza endirib canlılığı azaldır və onun *simmetriya* sını pozarkən, sevgi, təşəkkür, məmnuniyyət və s. kimi duyğular suyun enerjisini artırır və suya qərarlılıq qazandırır.

insan suya xoş niyətlə yanaşır və ona təşəkkür edirsə, bu suyun keyfiyyətini artırır və su o insanın bədəni üzərində müsbət təsir yaradır.


1472-ci ildə tarixi qeydlərə görə Karl Gastinsis adlı keşiş böhtanlara məruz qalır və haqsız yerə həbs olunur. Tanınmış bir əsilzadənin xəstələnməsinə səbəb olduğu irəli sürülərək mühakimə olunur. Həbsdə saxlanıldığı müddət ərzində keşişə sadəcə bayatımış çörək və bir qab kirli su verilir. Qırx gün sonra gözətçi keşişin səhhətinin heçmi heç pozulmadığını, hətta əksinə daha da yaxşıya getdiyini görür. Ancaq bu vəziyyət keşişin qara qüvvələrlə əlaqədə olduğu iddiasını daha da gücləndirərək keşişin daha ağır mühakimələrə məruz qalmasına səbəb olur və bir çox işgəncələrdən sonra Karl Gistansis ona verilən bu kirli suya dualar oxuduğunu, tanrının bu sınağı üçün ona təşəkkür etdiyini etiraf edir. Beləcə 40 gün ərzində kirli su içməsinə baxmayaraq səhhətinə bir zərər gəlməmiş, suyun dadı niyət və istəklə düzəlmişdi.

Təbiətdə su hər zaman dairəvi qıvrımlar şəklində yol alır. insanlıq isə müasir texnologiya dövründə su ilə yaxın ərazilərdə yaşamasından aslı olmayaraq suyu yüksək təzyiq altında sərt qıvrımları olan borulardan kilometrlərlə uzaqdakı yaşayış məntəqələrinə daşıya bilir. Lakin suyun təbii komponentləri bu perpendikulyar dönüşlərin hər birində daha da korlanır. Şiddətli kimyəvi arıtma proseslərindən, güclü filtrlardan keçdikdən sonra su məruz qaldığı kobudluq və qərəzi xatırlayaq bütün bu stressi öz üzərinə çəkir.
Dr. Prof. Akademik Konstantin Korotkov günümüzdə "Dünyanın ən gözəl suyu" adı altında şüşələrə doldurulub satılan xüsusi şirkətlərin sularını labroatoriya şəraitində incələmiş və bu suyun boş, ölü bir su olduğunu aşkar etmişdir. "Düzdür, bu su safdır, yaxşıdır və bəzi minerallar da qatılıb, lakin içində enerji, yaşam enerjisinin mövcud olmadığı ölü bir sudur." -deyə əlavə etmişdir.

Dünyanın bütün dinlərində yeməkdən əvvəl dua oxumaq adətdir. Ümumiyyətlə, dua, şükür etmək dinin bir parçasıdır. Sulara dualar oxunub içdikdə onun şəfa verəcəyinə inanılır. Eyniylə bu inancın nə dərəcədə düzgün olduğunu ölçmək üçün Masaru Emoto laboratoriyada sulara Buddist, Xristiyan və Müsəlman duaları dinlətdikdən sonra onları dondurur. Mikroskop altında su kristalları incələndikdə çıxan nəticələr:


1881-ci ildə Lara yelkənli gəmisi Liverpool'dan San Fransiskoya doğru gedərkən 3-cü gün gəmidə yanğın baş verir və gəminin kapitanı Neil Carrey ilə bir neçə insan qayıqla canlarını qurtarırlar. Qısa müddət ərzində suları bitən dəstə günlər boyunca ucsuz bucaqsız dənizin ortasında susuzluqdan işgəncə çəkir. 3 həftənin sonunda qaraya gəlib çatan dəstədən necə sağ qaldıqları soruşulduqda Kapitan Neil Carrey onları nəyin qurtardığını deyir və bu dildən-dilə ötür: "Hamımız susuzluqdan bitab düşmüşdük. Yuxularımızda şirin su görürdük. istəyimiz sadəcə şirin su idi. Yalnızca bunu düşünürdük. Ətrafımızdakı suyun duzlu dəniz mavisindən şirin su yaşılına döndüyünü xəyal etməyə başladıq. Sonra bütün gücümü topladım və dənizdən bir ovuc su aldım. Dadına baxdığımda şirin idi!"

1956-ci ildə cənubi şərqi asiyada kütləvi qırğın silahlarının hazırlandığı gizli hərbi laboratoriyada bir neçə ildir ki, güclü bir bakterioloji silah üzərində təkmilləşdirmə işləri aparılır. Alimlər 2-3 saat boyunca keçirmiş olduqları iclasda bakterioloji silahın hansı məhvedici xüsusiyyətlərinin olacağını ətraflı şəkildə müzakirə edirlər və qəbul etdikləri yeganə qida stollarının üstündə içdikləri su olur. Uzunmu uzun iclasları əsnasında yavaş-yavaş hər kəsin halı pisləşir, iclas bölünür və iştirakçılar zəhərlənmə simptomları ilə xəstəxanaya çatdırılır. Həkimləri çaşdıran içdikləri suyun tərkibində heç bir zərərli maddə aşkar edə bilməmələri olur. Analizlərdə cavab saf H20-dan başqa bir şey deyildi.
Və nəticəyə də yazılan bu olur: Adi sudan zəhərlənmə.

Təcrübə: 1995-ci ildə Masaru Emoto musiqinin suya göstərdiyi təsiri ölçmək üçün təcrübələr aparan ilk şəxs kimi elm tarixinə keçir. O laboratoriyada 50 fərqli qaba 0.5³ sm. miqdarında su yerləşdirirlər. Sonra bu qabı 3 saat ərzində -25°C temperaturda dondururlar və onları da -5°C temperaturdakı soyuducuya yerləşdirirlər. içəridəki kameralı mikroskop ilə 50 fərqli du damcısının şəkillərini çəkirlər. Burada suya müxtəlif janrda musiqilər dinlədirlər:


Emoto'nun bir digər təcrübəsi:


O, ciddi cinayətlərin çox qarğış və təhqir edilən yerlərdə daha çox işləndiyini təxmin edir.

Təcrübə: laboratoriyada su qablarına tanınmış şəxslərin adları və sözlərini ifadə edən heroqliflər qazınır və onlar da mikroskop altında incələnir:


Təcrübə: Xüsusi təkmilləşdirilmiş mikroskop altında insan qanından bir parça götürərək eritrositlər gözdən keçirilir.

Həkimin rəyi: Eritrositlər bir-birlərinə yapışaraq "rulo" formasını alıb Böyük bir simplast yaranmışdır ki, bu da öz növbəsində ürək xəstəliklərinin, artrit və ağciyər xəstəliklərinin işarəsidir.
Həmin şəxsə işlənmiş su içirdilir və 12 dəq. sonra proses təkrarlanır.

Həkimin rəyi: Hüceyrələr artıq batmırlar, üzürlər. Sürüşkən hal alıblar. Hamısı elektrik yüklüdür, enerjikdirlər və bir-birlərini itələyirlər. Bu, onların oksigen daşıya bilməsinə zəmin yaradır və öz növbəsində qanın pH göstəricilərini yüksəldərək anaerobik mühit aerobik mühitə keçid edir. Və bunu edən içmə suyundan başqası deyil.

Bütün bu bilgi kirlilikləri yaddaşında qat-qat yığılaraq suyu zəhərləyib. Əgər bu proses sonsuza qədər davam etsəydi su şüurunu itirərdi. Lakin o, özünü təmizləyəbilmə potensialına sahibdir. Su hər dəfə buxarlaşıb yağış halına gəldiyində, dondurulub sonra əridikdə bütün informasiya kirliliyini ataraq əvvəlki həyat üçün proqramlanmış təməl halını qoruyur.

Edit: arrowhead nickli yazarın haqlı etirazına əsasən qısa bir araşdırmadan sonra təcrübələrin əsaslı dəlillər təqdim edilərək elm cəmiyyəti tərəfindən təsdiqlənilmədiyi aşkarlanmışdır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


israildə həkimlərin üzərində tamam fərqli təcrübə apardığı, orqanizmə düşən yad cisimlərə qarşı mübarizə aparan igid *leykosit*lərdən, *oksigen* və *karbon dioksid*i *hüceyrə*lərə daşımaqdan *mütəvəllid* kuryer *eritrosit*lərdən, tərkibinin çox "cıvık" olmayıb qatılaşmasını təmin edən *trombosit*lərdən, formalı elementlərdən fərqli olaraq qanın maye qismi olan *plazma*dan təşkil olunmuş təbiətdəki bir çox canlının bir növ benzini, həyati vacib maye.

Təcrübə : Deməli israildə neynirlər..
insandan 1 damcı qan götürülür və mikroskop altında xüsusi təkmilləşdirilmiş aparatlarla ekrana əks etdirilərək incələnir.
Yavaş-yavaş hərəkət edən bakteriyalar və qanın təmizliyi üçün əlləşib vuruşan *mikrofaq*lar qeydə alınır. Yəni bunlara bir növ əsgər kimi baxa bilərik.
Həkimlər görürlər ki, həmin bu mikrofaqlar sanki yuxuludurlar, sərxoş kimi hərəkət edirlər. Bayaq bəhs etdiyimiz bakteriyaları elə bil görmürlər, veclərinə deyil. Özləri üçün gəzirlər. Daha sonra qanı alınan adama gülməli video-çarxlar izlədilir. Adam sözügedən gülməli videolara baxmağa başlayan anda hətta ilk gülüşdən bayaqki süst halda gəzinən mikrofaqlar elə bil yuxudan ayılır öz vəzifələrinin başına keçirlər. Aktiv bakteriyalara hücum çəkərək onları iştahla yeyirlər. * sözün həqiqi mənasında udular lan Nəticədən heyrətlər içində qalan həkimlər qaza gəlib eksperimentə eyni qaydada davam edirlər. Lakin məsələ burasındadır ki, bu səfər gülüş doğuracaq komediyanı qorxu filmləri ilə əvəz edirlər.
Aydın olduğu üzərə, mikrofaqlar tam tərsinə hərəkət edir. Bakteriyalar aktivləşib ora bura qaçır, onlara hücum edir, mikrofaqlar isə geri çəkilirlər.
Bu təcrübə onu göstərir ki, bizim indiyə qədər bilmədiyimiz hər hansısa üsulla insanın burdakı əhval-ruhiyyəsi hətta ondan ayrılmış qana da təsir edə bilir. Edir. Bu faktdır. Prinsip aydındır. Şüurun vəziyyəti insanın daxili ekologiyasının, qan təmizliyinin, immun sisteminin gücləndiriliməsində bilavasitə rol oynayır.


Deməli *gelotologiya* heç də dırnaqarası yanaşılacaq bir sahə deyilmiş.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


(baxma: mozartın sığırçını)

Kiçik ölçülü, üstündə alabəzək metalik tükləri sahib, səs və melodiya təqlid edəbilmə bacarıqları çox inkişaf etmiş serçəkimilər dəstəsinə aid quş
Cücü, giləmeyvə və meyvə ilə qidalanır. aprel-iyun aylarında açıq mavi rəngli yumurta qoyur.


Bayaq həyətdə kitab oxuyuram, fikrim təmiz kitabdadı. Birdən gördüm başımın üstündə sığırçın cək-cək vurmur, qışqırır. Fikrimi yayındırırdı, nəsə kitabı bir az boşladım, keçdim quşu izləməyə. Başımı qaldırıb hər baxanda quş irəli səviyyəli həssaslıqla bundan xəbərdar olub (sadəcə başımı çevirirəm, bilərəkdən bədənimi tərpətmirəm ki qorxmasın) uçaraq uzaqlaşır. Başımı aşağı salıb kitabı oxumağa başlayandan 1-2 dəqiqə sonra yenə başımın üstündəki turbaya qonur. Ağzında da yem var. Hər üzümü ona çevirəndə dəliyə dönüb uçaraq uzaqdakı söyüd ağacına qonur. Vəhşi heyvan olub-olmadığımdan şübhə etdim. Bu quş niyə belə qorxur məndən. Mübaliğəsiz 7-8 dəfə təkrarlandı bu hal. Həm bezdim, həm də özümə də maraqlı gəlir axı, görəsən, bu quş mənim azacıq hərəkətimdən, gözlərimdən necə belə tez xəbər tutub uçur? Çox ütopikdi qurban olum. Sən bir sığırçınsan, qarğa olsan başa düşərəm. Ən sonda kitabı qaldırdım üzümə. Artıq onu müşahidə edən bir insan sifəti görmədiyindən səs nisbətən azaldı. kitabın ucundan gizlicə baxanda gördüm balaları evə gələn atanın üstünə cuman azyaşlı uşaqlartək səslərin atıb başına qışqırışırlar. Experiment completed.
Quşbeyinli falan deyirik di instinktə bax.
Balalarını qorumaq üçün potensial düşmənin yuvasını görəbiləcəyinə qarşı güclü instuisiyası ilə məni heyran qoymuş quş növü. Çox əzmkardır.

Dan dilində (danimarkada danışılan skandinav dillərindən biri) *sort sol*, yəni qara günəş mənasına gələn bir fenomen də var ki, o hamınızın ən az bir dəfə internetdə görmüş olduğu sığırçın quşlarının sürü halındakı "rəqsi"nə deyilir.
(youtube: )

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Persefona qədim yunan əfsanələrində Zevs ilə Demetra'nın qızıdır. O qədər gözəl olmuşdur ki, yeraltı dünyanın allahı aid (bax: hades)
persefonaya vurulur və Aid qardaşı Zevsin tövsiyəsi ilə onu ölülər dünyasına qaçırır. Oranın qaydalarından bixəbər Persefona Aidin verdiyi nardan yeyərək əbədi orada qalmağa məhkum edilir. Belə ki, ölülər dünyasında hər hansı bir şey yeyən kəs bir də yer üzərinə çıxa bilməz. Anası Demetra günlərcə qızını axtarır, axırda Yeri və Göyü izləyən Helios Demetraya yazığı gəlir, "Qızını ərinin gizli icazəsiylə qaynın qaçırıb" deyərək Demetranın ürəyinə "su sərpir". Hara su? Əsəb çıxır kəllə-çarxa. Məhsuldarlığın və bərəkətin tanrısı olan Demetra yer üzərindən əlini çəkir, güllər çiçəklər solur. Lakin ana qəlbi işte, əlləşir-vuruşur, axırda qızının ilin 6 ayı Yer üzərinə göndərilməsinə icazə alır. O gündən bu günə Persefona baharın başlanğıcı ilə əlaqələndirilir. Persefona yer üzərinə çıxdıqda güllər çiçəklər açır, ətraf yaşıllaşır, məhsuldarlıq artır. Nə vaxt ki o ölülər dünyasına Aidin yanına getməyə məcbur olur, bu zaman bitki örtüyü quruyur, təbiət cansız hal alır.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Dözülə bilməyən deyəndə ki o görüş filmində dediyi kimi mən hər şeyə dözərəm. Amma yenə də görməyə gözün götürmədiyi şeylərdən:
-qlamurka olması.
-ağzın gərə-gərə danışması * telefona çlifon, alo-ya aloye. Aay qıız kotondan bir paltar almıışyaaam, 139 manaataa .
-zövq məsələsidir, bilirəm, ancaq daşlı-qaşlı, bər-bəzəkli idman geyimi/kepi, altına da tank təkəri sport ayaqqabı.
-şellakdı nədi o. Hələ uzayır altdan da öz dırnağı görünür ha...
-sevgili tapan kimi bütün oğlan dostlarını kontaktdan silməsi/uzaqlaşdırması * noolub ala, dünənəcən yemirdi indi qapdı bir tərəfini? .
-arsızlıq/həyasızlıq etməsi. Haqqını daha mədəni də tələb edə bilərsən.
-ifrat makiyaj. Əsas da burnu parıldayan qızlar * burnu niyə parıldadasan ki. Yağlı görünür. .

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Konfutsiyə görə kamil insan 2 ən mühüm fəzilət sahibi olmalı— insanpərvərliyi və borc hissi ilə fərqlənməlidir.
Kamil insan təmiz, səmimi, qorxmaz insandır, hər şeyi görür və bilir, danışığında diqqətlidir, işlərində ehtiyatlıdır. Şübhələndiyi bir şey haqda məlumat toplayır, qəzəbləndiyini hiss edəndə hərəkətlərini ölçüb-biçə bilir, alış-verişdə düzgünlüyü gözləyir, gənc yaşlarında istəklərini idarə etməyi bacarır, yetkin yaşlarında dava və küsüşmədən çəkinir, qocaldıqda xəstəlikdən qaçmağa çalışır.

Əsl kamil insan ləziz yeməklərə, var-dövlətə, həyati ləzzətlərə biganə olmalıdır.
O özünü büsbütün yüksək ideallara, həqiqət axtarışlarına, insanlara yaxşılıq etməyə həsr etməli, heç bir işdə öz xeyrini, şəxsi mənfəətini güdməməlidir.
Konfutsiyə görə səhər həqiqəti dərk etmiş kamil insan, axşam arxayın şəkildə ölə bilər.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Böyük əksəriyyəti elə bilir ki, yoqa müəyyən poza/vəziyyətlərdə dayanıb onunla sağlamlığın müəyyən bərpasına yönəlmiş hərəkətlərdir. Hamı bunu belə başa düşür. Lakin qətiyyən elə deyil. Yoqa əsasda 8 mərtəbədən ibarət bir sistemdi. Son nəticədə ruhən Allaha qovuşmaq üçün tətbiq olunan bir sistem. Son ucda Allaha qovuşmaq mərtəbəsi isə Samathi adlanır.
Yoqa sözünün bir çox tərcüməsi vardır, lakin təxminən mənası qədim sanskrit dilində qovuşmaq, məşğul olmaq, üsul deməkdir.
Hindistanda min illər əvvəl şifahi şəkildə ötürülüb gələn bu sistem təxminən 2-3 min il bundan əvvəl *Vyasadeva* adlı bir hindli müdrik (baxma: quru) (baxma: yoq) bunu yazıya köçürür.

8 mərtəbə özü 2 hissəyə ayrılır.
Birinci 4 mərtəbə *Hatha* yoqa adlanır. (Vurğu ilk hecada) Yəni Günəş və Ay yoqası.
ikinci 4 mərtəbə isə *Raja* (raca) yoqa. Raja şah deməkdir. Bu əsas məsələdir, çünkü artıq şüur prosesləri daha basqındır.

Yoqanın əsas və ali məqsədi Allaha qovuşmaqdır. Allaha isə elə hər adam qovuşa bilməz. Bunuçün bədən və ruh təmiz, bir-birilə vəhdətdə olmalıdır.
1. Mərtəbə: *Yama*. Bütün maddi və mənəvi pis vərdişləri öldürmək. Yama *hinduizm*də ölüm allahıdır.
2. Mərtəbə: *Niyama*. Bütün maddi və mənəvi yaxşı vərdişləri özünə cəlb etmək.
3. Mərtəbə: *Asana* (vurğu ilk hecada). Müxtəlif pozalar. Asanların əsas gözəlliyi ondan ibarətdir ki, tutaq ki bir yeriniz ağrıyır, hansısa orqanınızda problem var. Buna uyğun hərəkət seçilir. O hərəkəti edərkən fikrin/şüurun ora cəmlənir, bütün enerjin ora gedir. Gözünün qabağına gətirir, təsəvvür edirsən. Sağalır...sağalır...sağalır, vəssalam. Şüuru ora yönəltməsən bu mexaniki duruş olur. Yəni mənası olmur. Asana sanskrit dilində gözəl duruş, xoş duruş deməkdir.
4. Mərtəbə: *Pranayama*. Nəfəs hərəkətləri. Prana hinduizmdə həyat verən nəfəs deməkdir. Prana enerjisi, yəni ki, həyat enerjisini özündə cəmləmək.

Hatha yoqa primitiv yoqadır. Daha çox fiziki əsasları özündə birləşdirir. Raja yoqa isə onun mürəkkəb hissədir. Daha çox psixika ilə əlaqədardır. Bax burda gəlirik dananın kuyruğunun koptuğu yerə.

5. Mərtəbə: *Pratyahara*. Hiss və duyğuların idarə olunması. 5 lamisə orqanının ötəsinə keçmək.
6. Mərtəbə: *Dharana*. Zehni sakitləşdirmək və onu bir nöqtəyə cəmləmək. Digər diqqət dağıdan faktorlardan uzaqlaşmaq.
7. Mərtəbə: *Dhayana* Çox daha dərin konsentrasiya və meditasiya texnikaları.
8. Mərtəbə: *Samathi* Bu mərhələdə isə şüur ali ruha qovuşur.

Bunlara ona görə mərtəbə deyilir ki, bir-bir, sıra ilə çıxmaq lazımdır. Yoqlar buna bütün həyatlarını həsr edir.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Kəlimələri sürətlə təkrar edib mənasının itməsinə şahid olmaq (bax: semantik toxluq fenomeni)
.

Özümü ilk dəfə qulaq asdığım mahnıya sanki əvvəlcədən çox qulaq asmışammış, tanış imiş kimi qulaq asdırmaq.

Batareyanın faizi çoxdursa yatmayıb dibinə qədər sömürməyi istəmək. * 26.07.22 artıq deyil

Filmə başlamadan cipsin yarısını qurtarmaq.

Avtobusa minəndə hansı tərəfdən günəş düşməyəcək deyə beyin tüstülətmək.

Çiməndə və s. su boşuna axmasın deyə ayağını suyun altına tutmaq.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


1991. ildə irlandiyada sırf black metal janrında başlayıb illər keçdikcə blacki celtic və folk metalla harmanlamış, mənim gözümdə janrının ən gözəl nümunələrindən biri. iç-içə keçmiş yeri gəldi doom, yeri gəldi melodic black metal havası adamı azərbaycandan alıb hansısa şimali avropa ölkələrindən birinə aparır. Bu cür zor gitar riffləri və brutal vocalları ilə bu qədər az tanınması əsəbimə toxunur. Dinləyin bu qrupu.

(youtube: )
- "nail their tongues" ilk bu mahnısı ilə tanış olmuşuq, içmişik.

(youtube: )
gitar riffləri.. ax bu gitar riffləri..

(youtube: )
- "last call" mahnı ümumilikdə sərt yüksəlib yumşaq enmələr üzərinə qurulub. Və bu çıxış (1:47) və enişlər (4:37) dinləyicinin içinə şövq toxumları səpir. Gitar solosu isə mahnının ruhuna tamamlayıcı amillərdəndir (6:54).

(youtube: )
"where lie the gods"
"What desolate walls are these
That rise up from the ruins"
Sitatın sonu.

Əsas da bu albomun hamısını atardım, ancaq nə qədər çox bir o qədər az dinlənir.

(youtube: )
- "failure's burden"
Bilmirsən sözləri zordu, musiqisi zordu, ya vokalistin hünəri. Gitardı səni belə dəli edən, ya sürətli ritmik drums.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Synthpop, dark cabaret, alternative, industrial, electronic, experimental janrlarında Chris Corner tərəfindən ifa edilən solo musiqi işidir.

Mahnıları çöküş, maddə aslılığı, din, ruhi xəstəliklər, təslimiyyət, aqressiya, siyasət və bu bənzəri mövzular üzərində yazır.

O məşhur ifadədə də olduğu kimi, Chrisin hələ uşaq yaşlarından musiqiyə böyük marağı olub.

Ağır depressiya və yuxusuzluqdan əziyyət çəkərkən 1 il boyunca nəinki mahnı yazmaq, qulaq asmağı belə dayandırır. "Bir də heç vaxt mahnı yaza bilməyəcəyimi düşündüm." deyə qeyd edir. allah qoruyub.
Ancaq bu cür ağrı-acıdan belə mükəmməl əsərlər ortaya çıxardı. Fikirləşirsən ki "yaxşı ki yaşayıb". nə qədər əclafca səslənsə də.

(youtube: )


(youtube: )
- Chris elə rejissorudur klipin və bunun haqda ayrıca danışmaq lazım gəlir. Belə təhlil etmək olar ki, qara rəng, gözləri ağ personaj Chrisin daimi gördüyü halüsinasiyalardır. Körpə isə saflıq və təmizliyi simvolizə etdiyindən qarşılaşdığı çətinliklərdə heç bir qəbahəti olmayan, həyata biixtiyar atılmış insanları təmsil edir. 1:09-cu saniyədə körpəni kompleks formalı, nə olduğunu heç özü də bilmədiyi 'şeylər' qabağına səpələnmiş vəziyyətdə görürük. Nəyi necə etməli olduğumuzu bilmədiyimiz, bütün bu xaotik seçimlər qarşısında acız qalan bizlər.
Yaşlı kişi aqressiv hərəkətləri ilə (1:30) təhlükəni, yoldakı barierləri təmsil edir.
Çətinliklər onu əlinə aldıqda körpə başlayır ağlamağa (1:56). O isə istehza və məzə ilə gülür. Eyni depressiya kimi.
Həyatın zarafat anlayışına so ...

(youtube: )

"Now i need to surrender
Oh i want to surrender" * there is no other choice

(youtube: )

"Goodbye my friends
Goodbye to the money
Adieu to the fuckers that think that is funny
i just want to turn the lights on
in these volatile times"

(youtube: )


(youtube: )
- spit it out
"And it breaks my heart
People need love"

Gənclik illərində (1995) qurduğu qrup *Sneaker Pimps* Becoming x albomu ilə milyonlarla kopya satır. O vaxtdan bir X sevdası var imiş. Becoming x i am x olur. Maraqlı detaldır.

Ps: tanıyıb kəşf etməyimə vəsilə olan *nellie crain*ə double təşəkkürlər. Adamsın.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Sənin həyatdan nə gözlədiyinə görə dəyişən məsləhətlərdir.
Hər halda maksimum uğur və ətrafında hörmət qazanmaqdırsa əsas məsələ heç bir halda əsəbiləşməməkdir.
Səni incitməyə çalışan, damarına basan insana əsəblərinin onun birazdan incinəcək eqosundan daha önəmli olduğunu hiss etdir, əziz oxuyucu. Nə qarşısında olur olsun -debillik, haqsızlıq, ədalətsizlik- əsəbin heç bir zibili həll etməyəcək. Ya get danışıq bacarığın üstündə çalış, irəlilət və onu adambalası olmağa razı sal, ya da sakitcə uzaqlaş. Bu həm mental, həm fiziki sağlamlıq gətirəcək sənə. işdə müdir cındırlıq edir? Onsuz da edəcək, istəyirsən çıx. Ancaq 10 saniyə durub fikirləşəndə "bu əsəb nəyi dəyişəcək?" Tutarlı cavab tapa bilmirsən. Əksinə, zibil edir atır hər şeyi. Səni qəzəbləndirməyə çalışan insancığa bax, gül. Mümkünsə səsli gül. ilk dəfələrdə saxta gələ bilər, sonra bu reallığa çevriləcək. Həqiqətən də, vecinə olmayacaq. Beyini inandırmaq çox asandır. Belə danışdığıma baxma, mən səndən, ondan, bundan, hamısından tez əsəbiləşən, yumruğuna əngəl ola bilməyən tiplərdən olmuşam. Ancaq bu hissi idarə etməyə başlayanda çox irəli getdiyini başa düşəcəksən.
Hörmət də ardınca gələcək. Çünkü bükə bilmədiyin biləyi öpəcəksən.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Kökən olaraq hinduizmdə ruhun samsaradan qurtulmasını, azad olmasını ifadə edən məfhumdur. Ancaq buddizm, siqhizim, caynizm kimi inanc sistemlərində də öz əksini tapır.
indi deyə bilərsiniz ki, bunun nirvanadan fərqi nədə oldu?
Əsas fərq ondadır ki, nirvana yüksək mənlik/şüur halıdır və prinsip olaraq "həyata keçirilmə" yeri elə bu dünyadır. Ölümdən sonra yox.
Nirvanaya yüksəldikdə hər hansısa bir ruha qovuşma, hər hansısa bir metafizik varlıqla bir olma halından söhbət gedə bilməz; şüurun bütün dünyəvi istəklərdən azad olduğu əbədi xoşbəxtlik, qorxusuz, tam aydınlanmış, sakitlik halıdır.
Mokşa isə ölümdən sonrakı prosesdir və brahma (tək uca mənlik) ilə bir olmaqdır.
Hərçənd 6 nəhəng ortodoksal məktəb mokşanın bu dünyadamı olduğu, yoxsa yalnız ölümdən sonra mümkünlüyü barədə konflikt yaşayır. * Hansılar olduğunu saymağı özümə borc bilirəm, bizim dildə başqa mənbə yoxdur. Sıxıcı terminlər..
Nyana, Vaisesika, Mimamsa məktəbləri mokşanın yalnız ölümdən sonra mümkün ola biləcəyini müdafiə edir.
Samkha və Yoga məktəbləri isə bu dünyada baş verdiyini müdafiə edənlərdəndir.
Vedanta məktəbi və Advaita alt məktəbi mokşanın yalnız bu həyatda baş verdiyinə inanır.
Vedenta ənənəsinin Dvaita və Visistadvaita alt məktəbi isə mokşanın bu yaşamdan ölüm sonrasına qədər uzanan və tanrıya əbədi sevgi və bağlılıqla dəstəklənən sonsuz hadisələr seli olduğua inanır.
Bu altı ortodoks məktəbindən əlavə Carvaka hindu inancının bəzi heterodoksal məktəbləri isə ruh və mokşa temasını, ümumiyyətlə, qəbul etmir.

Gələk bu dünyada mokşanı nəyin mümkün qıldığına.
Bu dünyadasansa ruhun necə samsaran çıxmışdır?
Naradaparivrajaka Upanishad-a görə bütün nəfsani istək və duyğulardan azad olmuş şəxs aşağıdakı keyfiyyətlərə sahibdir:

-özünə yönələn hörmətsizliyə və qəddar sözlərə qarşı əsəbini cilovlayar, başqaları ona necə davranır davransın yenə də alicənab davranar.

-qəzəbli biri ilə qarşılaşanda ona eyni reaksiyanı verməz, sakit və yumşaq tərzdə cavab verər.

-işgəncə ilə üzləşsə belə həmişə həqiqəti deyər və həqiqətə inanar.

-xeyir-dua üçün can atmaz və başqalarından tərif gözləməz.

-heç bir canlıya zərər verməz və ya incitməz, bütün yaşayan varlıqlar onun üçün dəyərlidir.

-başqalarının arasında yalnız olduğu qədər rahatdır.

-bir ağacın altında bir kasa və köhnəlmiş paltarda belə dilənçilər evində, kənddə, şəhərdə olabiləcəyi qədər rahatdır, şikayət etməz.

-xarici görünüşlər, bər-bəzək onun üçün heç bir əhəmiyyət daşımır, ali olan bilgidir.

-ona görə tanrıya səcdə, yalvarmaq, ataların ruhuna tapınma yoxdur. Mənlik bilgisindən ali heç nə mövcud deyil.

-həmişə təvazökar, cəsur, coşğulu, aydın və qərarlı zehnə sahib, açıq sözlü, mərhəmətli, səbirli və gözəl sözlər danışar.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Pfizer vurdurdum ayın 5-i. Vaksindən 1 saat sonra bütün əsəblərim oyandı, hər şey qıcıqlandırmağa başladı. Neytral ruh halımın üstünə ilk 2 gün birdən-birə qapqara buludlar çökdü. Gərginlik teması placebo-zad deyil. Hələ də özümü ələ almağa çalışıram. Normalda dünya vecimə deyil. özüm belə vecimə deyiləm. Tanıyanlar bilir, ayaq serçə barmağım qapının küncünə dəyəndə gülən adamam.
Vaksin vurdurduğum gün axşam 7-də yuxu basdı yatdım. bir də səhər 6-da oyanmışam )o da məcbur(. Qoysalar 12-yə qədər yatacaqdım.
ilk 1-2 saat ürəkbulantısı, yüngül başgicəllənmə, 3 gün də qolda ağrı oldu.
iynə yerinə yapışdırılan yara bandını 5-10 dəqiqə sonra çıxartmaq lazım imiş. mən 1 gün saxlamışam * fetiş!?
4 gün keçdikdən sonra belə yuyunanda qaşınmağa başladı. Ən salamatı salafandan, şardan falan bağlayıb elə yuyunmaqdı. Çünkü qaşıntısı ayrı əsəbiləşdirir.
5 gün sonra varsa alkoqol həyatınıza geri dönə bilərsiniz.


Yaddan çıxan ikinci Doza editi: bütün əvvəlki simptomların çox cüzi forması. Bir az şiddətli olanı əsəb pozuntusu oldu. Ancaq 1 -2 gün.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Tanış olmağımın qəribə bir xatirəsi olan əsər. Çox belə ağlıma gəlməyən bir yerdə, bir otelin yataq otağında gördüyüm, görən kimi də vurulduğum əsər. Onunla mənim aramda qravitasiya qüvvəsi 1-ə 5 artmışdı o an, aşiq olmuşdum. Hər bir nöqtəsini böyük heyranlıqla incələdim. Mal ağlıma da gəlmirdi ki, şəklin çək, axtarışa ver, tap. gələndən sonra yadımdan çıxmışdı. üstündən 4-5 ay keçdi, hardasa yenə qabağıma çıxdı, ulan dedim, Gustav, naptın.

Ümumiyyətlə, adından da göründüyü kimi, lap adını qoyun bir qırağa şəklin özü iki əks cins arasında olan sevginin məsum təcəssümüdür. Rənglərin coşqunluğu, sarının o şıltaqlığı hansısa başqa diyarları xatırladır. Elə bil ki, bu dünyadan deyil, fərqli bir məkanda, cənnət diyarında sürdürürlər mövcudiyyətlərini. Sevgiləri də rəngarəndir, sehrlidir. Arxanın tünd, özlərinin parlaq rənglərlə əks olunması, çox yəqin ki, sevgilərinin hər yeri behiştə çevirdiyini simvolizasiya edir.
Bir sözlə, estetikanın vəcdə gəldiyi rəsmdir.

Notice: Undefined variable: userQuery in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 84

Notice: Undefined variable: anonim in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 85

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 92

Notice: Undefined variable: idvv in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 101

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/soz6/sonhefte.php on line 102


Yapon dilində gecəniz xeyirə mənasındadır. əslinə qalsa, gedin dincəlin deməkdir. Sadəcə başına döndüyüm yapon dili.. Oyasumi nasai də gecən xeyirə deməkdir. Fərq bəs?

Başına O alan feillər "get və bu iş et" mənasını verir, ancaq bu əmr forması dostcasınadır.
Yasumi isə yasumu (yatmaq, dincəlmək) feilinin isim formasıdır.
Nasai də bir əmri daha kübar şəkildə ifadə etmək üçün istifadə olunur.

Sıxıcı qrammatika * babat da qrammatika bilirəm axı hissəsini keçdik, gələk maraqlı yerinə.
Oyasumi nasainin çox daha kübar forması o-yasumi-nasai-mase olaraq işlədilir.
Kübarlıqda çığır açıb "Zəhmət olmasa, buyurun" əlavə etmək istəsəniz "Oyasumi kudasai" deyirsiniz.
Bəs sizdən status olaraq çox daha üstün birinə gecəniz xeyirə demək istəsəniz? Yaponlar bunu da artıqlaması ilə bacarır.. oyasumi kudasai mase.
* gedin şellənin mənim senpai və kunlarım.
Edit:
(youtube: )
bu şirin mahnını da qeyd edək.

Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343