500-600 ü keçən hər uşağı mühəndis ol həkim ol deyə mazgi eliyəndə, 300-400 yığanlar gedib məllim olanda axırı belə olur. halbuki məllim ən yüksək bal yığanlardan seçilməlidi. məllimin maaşı da az olsuğu üçün 600lər özünü hədər eləməy istəmir. zəncirvari tema. çözümü: özəllərin artmağı. online təhsil. xüsusi məntiq-təhsil-oyun düşərgələri. ənənəvi təhsil bitir onsuzda. karantində az maska düşmədi məllim heyətindən.
mesaj @25828 ♡
15:57
@25828 fikirlərinlə razılaşa bilmirəm, yagasha.
birincisi, travma yaşadılıbsa, o da yaşatmalıdır bəyəm? xeyr. məsələ yaşadığı şeylərdə deyil, məsələ şəxsiyyət, vicdan və bu kimi insani keyfiyyətlərin olub-olmamasındadır. bir insan artıq müəyyən dərəcədə sağlam fikir sahibidirsə, xarakteri ən azından kultivasiya nöqtəsi həndəvərindədirsə, o mütləq başa düşür ki, uşaq böyütmək, uşağa nəsə öyrətmək nə qədər həssas və bir o qədər də önəmli işdir. bizim dərdimiz budur ki, müəllimlərimizin çoxu şagirdə həqiqətən insan övladı kimi yanaşmır. qoyun otarır elə bil. hə, gəldim, 45 dəqiqə nəfəslərini kəsib, qanlarını içə-içə bir şey öyrətdim, vəssalam. işim bitdi. nəticədə nəsə öyrətdim də, müəllimlik nədir ki?!
əgər həqiqətən dediyim kimi normal adam olsa idilər, əksinə, öz yaşadıqlarını yaşatmaq əvəzinə, onlardan çox mükəmməl dərs çıxarıb, gələcək nəsilin də onları yaşamaması üçün əllərindən gələni edərdilər, əmin ol mənə. onlara maraqlı ancaq pulsovuranlıq etmək, "görüm nə qoparda bilirəm?" mövzusu üzərində "baş sındırmaq"dır.
məsələni çox xırdalaya bilmirəm, bir çox məqamlara da toxunmamışam. qısa bu qədər bəs edər, ümid edirəm.
bal məsələsinin də başını buraxmağın vaxtı çoxdan gəlib və keçib də.
@25828 balın bu söhbətə nə dəxli var? Məncə səhv düşünürsən. Uzun-uzun yazıb öz fikrimi açıqlamağa ərindim :d üzrlü say
birincisi, travma yaşadılıbsa, o da yaşatmalıdır bəyəm? xeyr. məsələ yaşadığı şeylərdə deyil, məsələ şəxsiyyət, vicdan və bu kimi insani keyfiyyətlərin olub-olmamasındadır. bir insan artıq müəyyən dərəcədə sağlam fikir sahibidirsə, xarakteri ən azından kultivasiya nöqtəsi həndəvərindədirsə, o mütləq başa düşür ki, uşaq böyütmək, uşağa nəsə öyrətmək nə qədər həssas və bir o qədər də önəmli işdir. bizim dərdimiz budur ki, müəllimlərimizin çoxu şagirdə həqiqətən insan övladı kimi yanaşmır. qoyun otarır elə bil. hə, gəldim, 45 dəqiqə nəfəslərini kəsib, qanlarını içə-içə bir şey öyrətdim, vəssalam. işim bitdi. nəticədə nəsə öyrətdim də, müəllimlik nədir ki?!
əgər həqiqətən dediyim kimi normal adam olsa idilər, əksinə, öz yaşadıqlarını yaşatmaq əvəzinə, onlardan çox mükəmməl dərs çıxarıb, gələcək nəsilin də onları yaşamaması üçün əllərindən gələni edərdilər, əmin ol mənə. onlara maraqlı ancaq pulsovuranlıq etmək, "görüm nə qoparda bilirəm?" mövzusu üzərində "baş sındırmaq"dır.
məsələni çox xırdalaya bilmirəm, bir çox məqamlara da toxunmamışam. qısa bu qədər bəs edər, ümid edirəm.
bal məsələsinin də başını buraxmağın vaxtı çoxdan gəlib və keçib də.