(youtube: )
iqtidar sahibi olan dindar qismin iddiasına görə ədalətli, yumşaq yollarla, tarixin qoyub getdiyi izlərə əsasən isə əksərən barbarcasına qarşılıq verilən aktlardır.
günah kəliməsi, cəmiyyətləri formalaşdıran, həmçinin onları bir-birindən ayıran, sistemlərin necə işlədiyinin bir təzahür şəklidir. günah, yanlış əməllərin ifadə şəkli olaraq anlaşıla bilər, ancaq daha dar, daha konkret açıqlayıcılıq gətirə biləcək aspektdən yanaşsaq, günah dini-əxlaqi normaların pozulması, dincə qəbahət sayılan işdir. deməli, din və əxlaq anlayışı olmasa, günah da olmaz.
əxlaq, dinin gətirdiyi bir qavram olub, topluluqda davranışlarınızın sərhədlərini müəyyən edən, sizi qadağalara məhkum edərək, qaydalar çərçivəsində yaşamanızı davam etdirmə məcburiyyətləri qoyan, ona özünüzü təslim etdiyiniz məqamda, bütün keçmişinizə, bugününüzə və gələcəyinizə dair xatirələrinizə, varlığınıza sahiblənəcək bir qüvvədir. çoxluqla, gözünüzdə böyütdüyünüz qədər dəhşətli olmayan bir qüvvə.
demək ki, din olmasa, günah da olmaz. yanlış davranışlar, qayda-qanun çərçivəsində olmayan hərəkətlər və s., hər zaman bunları "günah" anlayışına daxil etməz. günah eyler dairələrinin daha kiçik olanıdır və cəzalandırılması gərəkən davranışların, baxış bucağına görə dəyişdiyinin ispatıdır. hinduizm tanrılarına ibadət edən kəsin, məsuliyyət və inanclarına görə nəşinin kremasiya edilməsi, bir müsəlmana görə, yolverilməzdir və cəzalandırılmalıdır, çünki günahdır. bir müsəlmanın ərəb işğalları zamanı döyüşlərdə həlak olan müqəddəslərə görə zəncirlə başını yarması isə, bir şintoistə görə çox gülünc və insanlığa zidd bir davranışdır, cəzalandırılması müvafiq görülər. nisbilik, gözdən qaça bilməz, hadisələrə sağa-sola deyil, azacıq ruhunuzu yüksəldərək, biraz yuxarıdan baxmağa çalışanda, dünya tarixini bildiyiniz qədərilə gözünüzün önünə gətirib gələn-keçən hər şeyə dair bir dəqiqəlik sükut elan etsəniz, az qazancınız olmaz, bu ayindən. yüksəlməyə davam edin, daha çox aydınlanarsınız.
(youtube: )
film dünyasından kiçik bir nümunə olaraq, the man from earthə diqqət yetirin, bu səhnədən sonra olanları xatırlayın və bu kiçik qrupu bir cəmiyyətin prototipi olaraq düşünün. nə görürsünüz gələcəkdə? başdan-ayağa faciədir hə?
bəs bunu məhəmmədə * s.a.a.s. * glş aid etsək, bəs bunu krişnaya aid etsək, bunu, gələcəkdə milyardlarca inananı ola biləcək uçan spagetti canavarına aid etsək? yenə eyni nəticəyə gətirib çıxarar; qarşıdurmalar, mübahisələr, üsyanlar, ölüm-itimlər. ağır səhnədir, deyilmi?
daha konkret yanaşsaq, məsələn, the passion of the christ filminin verdiyi mesajlar o qədər açıq idi ki, 25ci kadrlara ehtiyac belə yox idi. necə acıqlı bir səhnədir , necə dözəsən bunlara?! şüuraltı inanclarınızı bir kənara qoyub, şüurlu, məntiqli nəticələr əldə edərək, inancından uzaqlaşmaq üzrə olan kəslər belə, içində olduğu vəziyyəti sorğulamağı buraxaraq "insani duyğular"ına özünü dustaq edir. bu epizod, növünün tək nümunəsi deyil.
isa müqəddəsdir, o təkdir, həqiqətdir! hah!
göstərmək, bəhs etməkdən daha təsirlidir və ağrı dedikdə, axilles dabanınız sisteminizi elə işlək hala salır ki, taqətsiz və donuq halda, sizə gələcək ən kiçik imdad təklifini belə rədd edə bilmirsiniz!
elə bilirsiniz nəsimini təkcə şeirlərinə, yaradıcılığına görə sevirlər?
sonra nə olur? kilsə "bütün əzab çəkənlərə sahiblənən" olaraq şöhrət qazanır!
Tarix, isanın mirasına layiq ola bildiyini sübut etməyə çalışan təkəbbürlü kilsə ruhaniləri ilə, "əzab çəkənlərin" zamanla daha əyləncəli halına gələn festivalına şahid olur.
kilsənin adı, ağrı-acı ilə yanaşı səslənməyə başlayır və şeytanla ittifaq yaradan ən kiçik qüvvələr belə təlqinedici tərzdə haqqını alırlar! qanlı ov səhnələri bir-birini əvəz edir:
bugün üçün! indi və gələcəkdə sistemin işləməsi üçün!
baxın , 11ci əsrdə, xristianlığa qarşı çıxan və səsini yüksəltməyə nail ola bilən bütün güclər yox edilirdi. qan su yerinə axır, şahidlərə, dərs çıxarmaları üçün şans verilirdi! onlar kim idi?
kafirlər!
dönəklər!
paqanlar!
münkirlər!
mülhidlər!
bir ad kifayət eləmir onları ifadə etmək üçün. yazıqlar!
11ci əsr, fransa kralının qətliamları. budur , 2. robert kütləvi cəzalandırma ilə, insanları doğru yola çəkir. necə ibrətamiz bir hekayədi, deyilmi?
çox keçmir, bu hal digər avropa ölkələrində də yayğınlaşır. kafir təriqətlərin sıradan çıxarılması prosesi, vüsət alır və fövqəladə vəziyyətlə üz-üzəsiniz artıq.
artıq uzun illər keçdikcə, tərzlər, alternativlər və texnika irəliləmişdi. kilsə, falçıların, cadugarların, kafirlərin və günahkarın cəzalandırılması üsullarını inkişaf elətdirmişdi.
iki tərəfi kəlbətinə bənzəyən, qayçıvarı, geniş məmə kəsmə alətinimi deyək, yoxsa hal-hazırda vagina müayinəsinin əvəzsiz bir hissəsi olan spekulumun yol açdığı qanlı dəhşətlərimi? kişilərin axtalanması, öldürülüb başlarının dərs çıxarılma üçün sərgilənməsi, toplu qırğınların daha vəhşiyanə hala gəlməsi təxmin edilə biləcək gələcək idi əslində. daha çox, gərəksiz informasiya zibilliyi üçün bu linkdən yararlana bilərsiniz.
və bütün bunlar paranoya yaratmırdı deyə sanmayın.
budur , daha bir cəzaya layiq olan şəxs. o, bitkilərlə müalicə metodları ilə kəndlərdə xəstələri sağaldırdı. indi ona alternativ tibb deyirik, ancaq şəfa verən tanrıya deyil başqa üsullara əl atması necə də acınacaqlı idi. bu həkimlərə inandığı, insanların tanrı ilə münasibətinə nifaq alan şeytana uyduğu, onunla vəhdət təşkil edərək başqa insanları da yollarına çəkdiyi əsası ilə günahkarlar və qurbanları həyatdan məhrum edilirdi, həm də bu barbarlıqlarla.
kiçik bir detalı daha qaçırmayaq. kilsə ilə birlikdə işləyərək, onlara vergi verən şəfa ustaları, cadugər deyil, həkim idilər, onlar bunu, tanrının icazəsi ilə edirdilər. axı onlar öz qövmlərinə yardım etmək üçün göndərilmişdilər!
cadugərlərin üzərində şeytan izləri, xal, doğuş ləkələri, çıxıntılar kimi işarələr tapılanda, onların əməllərinin tətbiq olunan ağrıya reaksiya verməmələri ilə əyani şəkildə ortaya çıxırdı.
cadugərlərin ovlanması ilə bağlı, Mark of the Devil filmi, izlənməyə dəyər.
4cü innosentin, müxtəlif təriqət üzvlərinə qarşı tətbiq oluna biləcək şiddətə, açıq şəkildə razılıq verdiyini bəyan etməsi, hədəfin necə yeknəsəq olduğunu biruzə verirdi.
(youtube: )
işgəncə masaları, qırmanclar dilə gəlir, günahkarlar susdurulurdu. işgəncə çarxına bağlananlar, cəlladın, arabanın təkərini, onların ölümünü dəqiqləşdirənədək döndürməsi ilə, üzünə saatlarca damcı-damcı qaynar su axıdılanlar, tanınmaz hala gələnədək, geniş, tikanlı alətləri içinə alanlar, daxili qanaxmanın nəticəsini alanadək, layiq olduqları ilə tanışlıqları davam edirdi. adətən, daha sonra edam olunurdular. ölənlərin varidatı, sahib olduqları kilsənin mülkiyyətinə çevrilirdi.
əsrlər boyu, bu savaş tək tərəfli və daha şiddətli olduqca, dominant qüvvələrin güclənməsinə şahidlik edilirdi. 14cü iohan da əsrarəngiz işləri ilə ad çıxarmışdı. papalara qarşı etiraz dalğaları da az-çox gözə dəysə də, əksərən hadisələr tək tərəfli gedişat göstərirdi.
bütün bu günahkarlar və ədalət gətirənlər arasında, hakim tərəf çox vaxt "məsumlar" olurlar. xüsusilə, ən yüksək təbəqələr, ən məsum olaraq şan qazanırlar.
günahınızın fərqində olmaq, onu yumaq, onu günah olaraq görmək, cəzaya layiq olub olmadığınızı, təkrarlayıb təkrarlamayacağınızı müəyyən eləmək, seçimlər və şanslar, bəzən limitlərdə ilişib qalır.
əməllərinizi sorğulatmadan və ya gərəksizlərə məhəl qoymadan reallaşdırmağınız niyə də özünüzü hər zaman bir basqı altında hiss edərək, "yaxşı" və "pis"i sizin üçün kateqoriyalandıran kimsələrə tabe olmaqdan daha pis bir seçim olsun ki?
deyirlər, qiyamət arılarla gələcək. gözlərinizi 5 açın.