her il evde kechirdiyim event. balamla kechirdikde choxvaxt colde kechirirem. herden fikirlesrem goresen neye lazimdir bu adgunu ay camaat??! yuxarida yazdiglarviza baxdim. anlamadim demey istediklernizi amma ki ad gunu de kechirtmeden yashayan insanlar var. choxda lazim deel bu narahat olmuyun.
şərhlər: