bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

şehinşah

əjdahalar   googlla
şanışer - yuxusuzluğun təsirləri - möhtəşəm türk mahnıları - səlahəddin əyyubi -
    4. 33 yaşlı türkiyəli repçi. Daha çox səs tonunun fərqliliyi ilə tanınır. Hətta fanatları şehinşahı "ördek sesli" kimi də xarakterize edirlər.

    Yeniyetməlik çağlarında dinlədiyim sənətkarlardan biri idi. Həmin dövr qanın qaynayan vaxtı olduğuna görə, qulaq asdığım mahnılar daha çox rap və rok janrında idi. Azərbaycan repini çox bəyənmirdim, xarici treklərin sözlərini başa düşmürdüm deyə, təkcə melodik yerlərinə qulaq asırdım. Sözügedən səbəblərə görə, türkcə repə üz tutdum. ilk diqqətimi çəkən mc'lərdən biri Şehinşah oldu. Xüsusən də, ryhme'ı, flow'u və "ördək səsi" ilə özünə bir fanat daha qazandırmağı bacarmışdı. Düzü, çox məhsuldar deyil idi, kefi nə vaxt istəsə, o vaxt trek çıxardırdı. Amma ərsəyə gətirdiyi işlər çox keyfiyyətli idi. Toxunduğu mövzular da bir xeyli aktual mövzular idi. Freestyle üzrə çempiyonluğu da mövcuddur. Eyni zamanda həmkarları tərəfindən də sevilən, hörmət olunan artistlərdən biri idi. Daha sonra yavaş-yavaş tanındıqca, autotune ilə oxumağa və bir-birindən betər işlər çıxarmağa başladı. Tək problem autotune da deyil idi, flow, ryhme cəhətdən də ciddi dəyişikliklər olmuşdu. Dediklərindən bir kəlmə də başa düşmürdüm. Yeni treklər pop kulturası çərçivəsində yazılırdı. Buna görə də, trekləri spotify və yutubda ilk sıralara yerləşməyə başladı. Qısa zamanda çox sayıda dinləyici kütləsi qazanmasına baxmayaraq, əvvəlki şehinşahı geri istəyənlər də az deyil idi. Bu məsələ ilə bağlı şehinşah bildirdi ki, bu qədər sevirdinizsə, o zaman dəstək olardınız.

    Bütün günahı dinləyicilərin, və yaxud yaşadığı coğrafiyanın üstünə yıxmaq heç də düzgün deyil. Bu hər yerdə labüd həqiqətdir ki, insanlar öz meşşan istəklərini və arzularını ödəmək üçün belə ucuz mənbələrə üz tuturlar. Şehinşahın o vaxtkı trekləri sadəcə spesifik kütlənin həzm edə biləcəyi treklər idi. Belə deyək, sözügedən treklər mainstream məmulatları deyil idi. indikilər isə hamının başa düşəcəyi, qulaq asa biləcəyi mahnılar olduğuna görə, bu qədər geniş yayıldı. Yəni şehinşahın tərz dəyişməsini bir növ tələb, təklif konsepsiyası ilə əlaqələndirə bilərik. Sırf buna görə, tərz dəyişib başqa şeylərdən yazmaq sənətkara yaraşmayan bir hərəkətdir. Əgər yazdığın treklər sənin deyil, başqasının istəyinə görə yazılırsa, həmin mahnılar artıq "musiqi" plastından çıxıb olur "produkt". Dr. Dre'in bu məsələ ilə bağlı çox gözəl bir sözü var, deyir ki, ancaq pul üçün mahnı yazanların qəhbələrdən heç bir fərqi yoxdur.

    Son zamanlarda da, həm türkiyə, həm də azərbaycanda rep kulturasının inkişafını bununla əlaqələndirirəm. Belə ki, insanlar artıq pop mahnılarından sıxılmışdı. Eyni melodiya, eyni sözlər, eyni ritm. Buna görə də, rep musiqisinin önü açıldı. Fərqli tərz olsa da, kontent cəhətdən yenə də eyni "produkt"lar ərsəyə gəlməyə başladı. Yəni, mainstream olan bir rep mahnısını analiz etsək, əvvəlki pop mahnılarının əksər xüsusiyyətlərini görə bilərik. Bir növ mainstream rep cərəyanı - libasını dəyişmiş pop kulturasıdı. Əlbət, müəyyən müddətdən sonra insanlar rep'dən də soyuyacaq, və populyar kultura özünə qurban kimi başqa bir musiqi janrını seçəcək.
    Hər nəysə, mövzudan çox uzaqlaşdım, şehinşahın yaradıcılığından subyektiv beşliyimi də buraya buraxıram:
    (youtube: )

    (youtube: )

    (youtube: )

    (youtube: )

    (youtube: )

5 əjdaha

juzou
#292804


10.03.2020 - 21:16
+85 oxunma



hamısını göstər

üzv ol

...