18 yaşında heyatı anladığını sanıb ta anlaşılacaq heçne qalmadı deyb intihar etmekdir (baxma: <a nofo href="https://soz6.com/sds-search.php?query=genc yaşında heyatı anladığını sanan debiller" class="bbcodeout" title="genc yaşında heyatı anladığını sanan debiller- boş başlıq - bu barədə ilk sən yaz!" rel="nofollow">genc yaşında heyatı anladığını sanan debiller</a>)
şərhlər: