bitiremediyim kitablardan biri. martinin keçid dönemine qeder oxumuşdum. artıq yavaş yavaş mehşur olurdu. isteyine çatırdı. ondan sonrasını oxuya bilmedim. iyrendim martinden. ıstemediyim biri olmuşdu o . yada belke de ,mene o kitabı oxumağımı meslehet gören insanın dediyi kimi martin eden mene oxşayırdı deye. belke de men olmuşdu. özüme oxşatmışdım belkede özüme nifret etdiyim kimi onuda sevmemişdim. yada belkede london martinin hisslerini o sade hisslerini o qeder ince yazmışdı ki çox uzun uzadı olduğuyçün sevmemişdim. ne bilim.
şərhlər: