əjdahalar googlla qız tutmağın yolları - sözaltı günlük - ramazanda oruc tutaraq acların halını anlayan müsəlman - niyə oruc tutmursan sualına veriləcək cavab - sözaltı etiraf - sözlükdən qız tutmaq - ramazan bayramı - təkcə mənmi edirəm deyə düşünülən şeylər - sözlüyün azərbaycanda tutmamasının səbəbləri 7. tibbi faydası olmayan bir şeydir.islami saytlardan guya elmi meqalaler oxuyub bunun xeyri olduğuna inanan minlerce insan var.birinci baxaq niye oruca tibbi don geyindirmek yalnışdır.ona göreki eger allah bunu fiziki sağlamlıq üçün vacib buyursaydı müeyyen vaxt aralığında tam ac-susuz qalmağ kimi mentiqsiz qadağa qoymazdı.tutalım indi o qoyulan vaxt aralığda bir stekan su içsen orucun xeyri pozulur?hansı mentiqle?yeni bir stekan su bu qedermi zererli bir şeydirki,ondan imtina başlı-başına insan fiziologiyasında köklü deyişikliklere yol açsın.ikincisi ise vaxt meselesi.bilindiyi kimi dünyada fesil deyilen anlayış olduğu üçün günlerin uzunluğuda fesilden-fesile deyişir.ramazan ayı eger her il eyni fesilde ve eyni aralığda olsaydı ok,bu nümuneni getirmezdim amma orucun bir tibbi xeyri varsa bu müeyyen parametrlerle olmalıdır.yeni hansı saat aralığında,nece oruc.her il bu saat aralığı deyişdiyi üçün ümumiyyetle ümumi bir tibbi faydadan danışmaq yersizdir.yoxsa hamı deli kimi ilin her fesli ac qalar,soruşanda da deyerki bunun faydası var.bu yemek meselesi çox hessas olduğu üçün bunun bir çerçivede olması mütleqdir.
keçek acların halından başa düşmek söhbetine.yene yalnış yanaşmadır.niyesin deyim:buradan allahın qeddar olduğu mentiqine gedib çıxmaq olar.bele çıxırki allah aclığın kökünü ona göre kesmirki,bir qrup insanı imtahan etmek üçün elinde behanesi olsun.demeyin yoxe sehv danışırsan filan.o boyda allahdır istese kese bilmez kökünü?
şərhlər: