tanıdığım bir havayolu uzmanına göre temeli zeif şekilde böyüyen hava yolu şirketidir. gelirini doğru istifade etmediyine ve israfçılıq edip hal hazırda ona lazım olmayan sifarişler verdiyine göre batışı qaçınılmaz bir sondur.
şərhlər: