prezidentinin bakıya gelen <a href="https://soz6.com/sds-search.php?query=boeing 787" class="bbcodeout gbkz" title="boeing 787">boeing 787</a>nin içinden düşen stuardessanı görüb, "devoşka da var içinde, devoşkanı verin mene öpüm onu" dediyi havayolu. (baxma: <a nofo href="https://soz6.com/sds-search.php?query=can ay yetim can" class="bbcodeout" title="can ay yetim can- boş başlıq - bu barədə ilk sən yaz!" rel="nofollow">can ay yetim can</a>)
şərhlər: