son "6" ilde fenerbahçemiz ile oynadığı 19 oyunun sadece birini qazanıb bize helede "şike olmasa siz oynaya bilmirsiniz" deyen öküz sürüsü. ama yoo onlarıda şikeyle uduruq biz, hakim penallarını falan vermir.
şərhlər: