bajirao mastani



əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. Sizi bilmirem amma mende bele olur…sözler sanki çırpınır beynimde, yazmam üçün, onları kağıza tökmem üçün durmadan beynimde dolanırlar…hani bezen insanın asqırmağı gelir ama asqıra bilmir, burnu qıcıqlanır…ele bir veziyyet olur mende…ama bu defe beynimde…kelimeler onlara duygular vermeyim üçün, duygularım da onların kelime hemcinslerini tapmağım üçün meni rahat buraxmır…bu ve bu güne kimi yazdığım entrylerin çoxu beynimde dolaşan "kelime cinleri" ile çekişmemin sonucu ortaya çıxıb…elqerez, özünemexsus desti-xetti olan hind kinomatoqrafları arasında teqib etdiyim sanjay leela bhansali’nin 2015-ci ilde çekdiyi son filmi…

    Bir qeder hind filmleri haqqında kiçik premise…zövqlerin ve beyenilerin deyişime uğraması haqqında nese düşünende, hind filmlerine olan yanaşmanın iller içinde deyişmesi faktı durur gözümün qabağında…böyüklerimizin kinoteatrlarda hind filmi izlemek üçün quyruğlara girdiyini anlatdıqları hekayetlerden, o döneme aid foto albomlarda ve xatire defterlerinde dönemin populyar hind aktyor ve aktrisalarından olan rekxa, xema malini, zinet aman, dxarmendra vs. şekillerinin olduğuna şahid ola bilersiniz...hele de heç bir veçhle tapa bilmediyim, Azerbaycan televiziyası dönemlerinden “fantaziyalar alemi” adlı hind filmlerindeki reqs ve musiqilerden ibaret klipler ( o dövrde klip anlayışı hele formalaşmamışdı) olduğu qısa xronika…sonra ise birden-bire hind filmleri tü-kaka oldu…subkultura olaraq adlandırılmağa başlandı…bu barede menim öz fikirlerim var ama sosyolojik araşdırma ile daha deqiq diaqnoz qoyula biler bu qeribe fenomene…elbette her film sektorunun gülünc, absurd filmleri var…hollivudun özünün de…sadece bollivudun şişirdilmiş döyüş sehneleri, banal ve bayağı melodramaları, abartılı eşq hekayetleri, trajikomik strukturu ne qeder gülünç görsense de böyüklüyüne göre ve film istehsalına göre dünyanın en neheng film senayelerinden olan bollivudun samballı işlere de imza atdığı gerçeyini deyişdirmir…eynile hollivud zaman-zaman bollivud ulduzlarını da öz film senayesine idxal edir...ayşvariya rai, behs edeceyim filmde oynayan priyanka çopra (quantico adlı serialda baş rol oynayır) ve deepika da eyni şekilde hollivud film senayesine ayaq basan aktrisalardan sayıla biler...
    bu samballı işlerden biri olan (bax: devdas ) haqqında yazmışdım…her ne qeder kıyıda-köşede dursa ve reğbet görmese de replikalarını ve sehnelerini ezbere bilecek qeder çox izlemişem ve zaman-zaman açıb reqs sehnelerini izleyirem hele de…

    Reqs demişken, devdası ilk izlediyim zaman uşaqlıqdan bayaq da qeyd etdiyim, “fantaziyalar aleminde” rubrikasında olan bir reqsi mene xatırlatdı…kathak reqsini…reqsin dini ritualın tezahür forması olan hind medeniyyetinde klassik hind reqslerinden biridir kathak…katha sanskrit dilinde "hekaye" demekdir... qadına ve kişiye xas xüsusiyyetleri özünde cemleşdiren, el ve ayaq hereketlerinin işaret diline mexsus menaları olan ve reqsle hekaye neql etmeyi özünde birleşdiren reqsdir..ve çox çetindir…devdas’da madhuri dikşitin “kahe chad mohe” reqsi kimi…krişnanın süd sağan çoban qızlarla olan hekayesini anlatan bu reqsi açıb-açıb izleyirem…madhurinin el-ve ayaq hereketlerini, yürüyüşünü, bedeninin her üzvünü (gözlerini ve qaşlarını bele reqsin ritmleri ile oynadır köpek qızı ) ritmik hereketlere uyğun olaraq “dillendirmesi” adamı valeh edir…

    Bajirao-mastani filmi ile de yene eynile bir reqs vasitesi ile tanış oldum tesadüfen…youtube’da rastladoğım bu video
    (youtube: )
    meni filme baxmağa vadar etdi…

    film real tarixi hadiselere ve personajlara dayanır…18.ci esr hindistanda moğol imperiyasına qarşı savaşan bajirao ve onun müselman olan sevgilisi mastani’nin eşq hekayetinden behs edir…dövrün adet-enenelerini, brahminler ailesinden gelen ve evli olan bajirao’nun müselman olan mastani ile evlenmesinin qarşısında duran engeller filmde gözel ışıqlandırlır…elbette bu eşqin 3.cü terefi priyanka chopra terefinden istenmeyen ve üzerine gül qoxlanan fedakar qadın kaşi…filmde menim en çox üzüldüyüm obrazlardan biridir kaşi…mesumiyyet ve sedaqetin tecessümüdür…daha çox spoiler vermeden filmi izlemeyinizi meslehet görürem…sanjay leela bhansali’nin ifrat pendantizminin ve simmetrik mükemmeliyyetçiliyinin mehsulu olan sehneler, reqsler, rengler devdas’da olduğu qeder bu filmde de bol-bol işlenilib…şexsi qenaetime göre film, devdas qeder uğurlu alınmasa da (bax: ranveer Singh) ve deepika pandukone kimi genç dönem aktyor ve aktrisalarla tanışmağıma vesile oldu…ranveer Singh heqiqeten uğruna evi, aileni terk edecek, tehqir edilecek ve alçaldılacaq qeder xarizmatik ve yaraşıqlılığa malik bir ilah olduğunu qeyd etmeliyem…deepika da genc olmasına baxmayaraq rolün öhdesinden uğurla gelir…favorim olan mahnını ve kathak reqsini paylaşaraq entry’ni bitirirem...namaste!

    (youtube: )


sən də yaz!