iki və daha artıq şəxs tərəfindən təsis edilən, səlahiyyətinin həcmi qanunvericilik və öz nizamnamələri ilə məhdudlaşdırıla bilən bir ortaq cəmiyyətdir
(bax: ortaqlıq)
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
(bax: joint venture)
şərikli, qatılımlı, iştirak əsaslı deməkdir
(bax: müştərək cəmiyyət)
kollektiv (müştərək) əsaslı olub, sosial və siyasi hüquqlardandır. məsələn;
(baxma: dövlətin siyasi həyatında iştirak hüququ)
azərbaycan respublikasında ancaq hüquq təhsili olan insan hüquqşünas ola bilər. sonrakı hüquq təhsilli ixtisaslara qəbul edilmək üçün, hüquqşünaslar yenidən ixtisas imtahanı ( test ) verməli olurlar.
sifarişi verən: krisnayayoxarcunayahe
(baxma: widernatürliche unzucht)
qədim roma (latın) hüquqşünaslarının gəldiyi qənaətdir
(baxma: ius est ars boni et aeqvi)
sifarişi verən: krisnayayoxarcunayahe
hər hansı birinə aid olan şeyə haqq, haqqın əsl sahibinə verilməsi, öz yerinə yerləşdirilməsinə də ədalət deyilir. zülm isə haqqın yerindən oynadılması, başqa yerlərə qoyulmasıdır.
(bax: hüququn yaxşı iş və ədalət incəsənəti olması)
gərəkli olduğunu düşündüyümüz nəsnələrin bir çoxu gumanlarımızdan doğur. burada guman - gərəyin yetərliyinə verdiyimiz önəmdir. siyasətdə bununla hər addım qarşılaşmalı olursan. önəm verdiyin bir nəsə toplum üçün gərəksiz, toplumun gərəkli saydığı başqa bir nəsə sənin üçün önəmsiz olur. qavramların və anlamların oturuşmadığı bir ortamda siyasət yapmağın çətinliyi həm də bundadır. sistem problemidir, sistemi dəyişmək gərəkdir.
"anlamaq"la "anlayışla yanaşmaq" arasında fərqi bilmək (duymaq) gərəkdir. fərq böyük deyil, amma önəmlidir. bu fərqi görməmək ünsiyyətin qurulmasına mane ola bilir. məişətdən tutmuş siyasətə qədər belədir. örnəyi, rusiya'nın nədən ermənistan'da qoşun saxladığını anlayırıq, amma buna anlayışla yanaşa bilmirik (yanaşmamalıyıq da). aramızda olan müzakirələrdə (mübahisələrdə) də bu fərqi bilmək (duymaq) önəmlidir. anlayışla yanaşacağımızdan qorxduğumuza görə, qarşımızdakıları çox zaman anlaya bilmirik (anlamaq istəmirik). anlayışla yanaşmaqdan fərqli olaraq, anlamaqla üzərimizə heç bir öhdəlik götürmürük. odur ki, rahat olaq və bir-birimizi anlamağa çalışaq. bununla həm də qavramların və anlamların oturuşmasına birlikdə nail ola bilərik.
gedib iştirak hüququmdan yararlandığım, öz mövqeyimi ortaya qoyduğum bir kompaniyadır. passiv vətəndaşlarımızın sayəsində, lehinə və əleyhinə səs verdiyim nəticələrin ləğv olunacağını bildiyim halda bunu elədim. *
dörd səhvin bir düzü apardığı test məntiqini xatırlayın
mən öz borcumdan çıxdım. ailəmi də səsverməyə yönəltdim. mənimlə eyni məhəllədə yaşayıb, seçki məntəqəsinə getmək imkanı olduğu halda, bunu eləməməklə- əgər təsiri olacaqsa - gələcəyimizi risk və zərbə altında qoyan bütün vətəndaşlarımıza haqqımı halal eləmirəm.
(baxma: ilahi sənin qarşında hamımız günahkarıq)
(baxma: seçki saxtakarlarına lənət olsun)
birinci qarabağ savaşında kəşfiyyat və rabitəçilərimizin erməni, rus agentlərdən gizlənmək üçün ratsiyada danışarkən talış dilindən istifadə elədiklərini xatırlayaraq lazımlı olduğunu düşündüyüm başlıqdır
tanım: bəzi şadlıq sarayların özbaşınalığına verilmiş addır. əslində onlar mafiya filan deyil, olsa olsa moşennik demək olar
aşağıdakı iqtibasla sözlərimin məğzini açıqlayıram;
bu gün dostlardan bəziləri zəng edib soruşurlar ki, niyə toy müğənnilərinin ölkədən çıxarılması məsələsini qaldırmısınız? müğənnilərin içində bir çoxları bundan narahat olublar. demək ki, bu ölkədə nəyinsə ciddi qəbul edilməsini istəyirsənsə, o zaman zarafatla söyləmən lazım. necə ki, ötən gün bir status yazmışdım ki, toy müğənnilərini vergi borcuna görə ölkədə saxlamaq deyil, ölkədən çıxarmaq yerində olardı ki, bu toylar məsələsini soyuqqanlı müzakirə edə bilək. bilərəkdən də mətnin adını "yarı zarafat, yarı ciddi" qoydum ki, anlasınlar ki, zarafat hissəsi müğənnilərin ölkədən çıxarılması ilə bağlıdır, ciddi hissəsi isə soyğunçu toyların həyatımıza təsirini müzakirəyə çıxarmaqla bağlıdır. demək ki, bu ölkədə müğənnilərin bir qismi də sadə bir mətni oxuyub, nəyin ciddi, nəyin zarafat olmasını anlamaq iqtidarında deyil. bizim kiminsə çörəkpulu ilə işimiz yoxdur, şadlıq evləri də, musiqi qrupları da, ayrı-ayrı texniki fəaliyyətlər də iş yerləridir və hər kəs tələbata görə çalışır. söhbət bu cür toy adətinin insanlarımız üçün artıq zülm vasitəsinə çevrilməsindən gedir. təsəvvür edin ki, 500 nəfərlik yeməyin, içməyin pulunu verirsən, toy tamamlanandan sonra ortada qalan heç nəyi götürmək ixtiyarın olmur. dünyanın hansı yerində belə bir anormallıq ola bilər? bəlkə mən toydan qalan yemək içməyi yetim evinə, ahıllar evinə göndərmək istəyirəm, öz ödədiyim pula bunları niyə götürə bilməyim? həmin salatlar, çərəzlər, içkilər sabahkı günün toy qonaqlarına ötürülür. bir saat keçməmiş kondisionerləri söndürüb, ürəyi dözməyənlərin çıxıb erkən getməsini təmin edirlər. qəsdən musiqi səsini elə qulaqbatırıcı edirlər ki, masada kimsə başqası ilə söhbət edə bilmir və qışqırmaqdan boğazı tutulur. qulluq edənlərə yetərli pul ödənmədiyinə görüb buraxırlar qonaqların üzərinə. ardınca da yığılan pulların ən azı 60 faizi şadlıq evlərinə qalır. harınlıq, şöhrətpərəstlik tərəfləri başqa, lüzumsuz yerə 10-15 müğənniyə külli miqdarda pul ödəyərək imkanlarını nümayiş etdirənlər dünən də, bu gün də olacaq. sözün kəsəsi budur ki, toy mafiyası diri sahiblərini, çadır mafiyası da ölü sahiblərini soyur. ona görə də azərbaycan əhalisinin xeyli hissəsi məhərrəm ayının gəlişinə bu soyğunçu toylardan xilas olma məqamı kimi baxır. ancaq yeni qurulan ailənin təməli bu cür sıxıntılarla atılırsa, sonrakı ailə münasibətlərinə də təsir göstərir. insanlara daha sadə alternativlər imkanı yaradılmalıdır ki, arzulayanlar və imkanı aşağı olanlar heç olmazsa az məsrəflərlə övladlarının xoşbəxtliyə qovuşmasına nail olsunlar. (c) fazil mustafa
azərbaycandakı sənaye zonalarından birində işləmiş müəllifləri yaxşı tanıyıram. ikisi də savadlı və intellektli şəxslərdir. o zaman müəlliflərdən biri mənə gördüyüm bütün haqsızlıqlar barədə roman yazıram demişdi. və bir parçasını linkedin hesabında yerləşdirmişdi. oxudum. həm bilgi var həm də reallığın bədii təsviri. hər bir halda uğurlar arzu edirəm
Thomas de Waal: Azərbaycanda təlatüm qaçılmaz ola bilər
Thomas de Waal yazır ki, Azərbaycan iqtisadiyyatını çiçəkləndirən, dövlətçiliyini möhkəmləndirən və beynəlxalq imicini yüksəldən neft bumu…başa çatıb.
Politolqun fikrincə, hazırda hakimiyyəti düşündürən sual siyasi liberallaşdırma aparmadan iqtisadi liberallaşdırmanın mümkün olub-olmayacağıdır, çünki hakimiyyət siyasi dəyişikliyi istəmir.
De Waal bu qənaətə gəlir ki, əgər Azərbaycan elitası özündə rəhmdillik tapıb hakimiyyətdə olanlarla hakimiyyət altında olanlar arasında böyük uçurumun üstündən körpü ata bilməsə, siyasi təlatümlə üzləşəcəyi demək olar qaçılmazdır.
Politoloq yazır ki, Azərbaycan SSRi-nin dağıldığı 1991-ci ildən bəri heç vaxt bu qədər avtoritar olmayıb.
De Waal qeyd edir ki, ilham Əliyevin üçüncü prezidentliyi ilə, əslində ölkənin Mərkəzi Asiyanın siyasi modelinə keçməsi başlanıb və sentyabrın 26-da keçirləcək referendum onun hakimiyyətini demək olar, sonsuz edəcək.
link
hakim elita üçün birləşdirici faktordur amma qüdrətli atası qədər güclü lider deyildir. (c) thomas de waal
link
(bax: julik)
yaziği ilişdirməsələr yaxşidir. halal olsun ,vallah
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343