Notice: Undefined variable: querycheckrows2 in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/header.php on line 161

3-cü dalan ev17


234   9   0   0
3-cü dalan ev17
7.nəsil yazar
reytinq xalı: 1054
entry sayı:234
karma xalı: 3197
izləyənlər: 5
sifariş sayı: 0



13-cü xəvaric




son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| lövhə

məşədibaba
(youtube: )

Qaqaş yaradıb yenə Məşədinin qəzələni
sevil atakişiyeva ailəsinin verdiyi intervyuya sona qədər baxdım. hiss olunur ki, yalan var ortada. o kənddə mən doğulub böyümüşəm. əlimin içi kimi tanıyıram. 4 dənə türməsi var, bir dənə parkı yox. əhalinin də çoxsu dindar kəsim. ailənin ləhcəsindən o dəq bilinir ki, yerli bakılılardır. orda nə müasirlik? nə qadına, qıza hörmət? hörmət vare, köhnə qaydalar çərçivəsində, orda nə modernlik? men bakiya yayda gedəndə şortliklə çıxmırdım çölə ki söz söhbət olar.
atasının sevillə olan səs yazılarına da qulaq asdım. köhnə istanbul söhbətləri, ikisinin də mehriban danışdığı yerlər. istanbul səfəri. bir ildi çoxduyee coronadı dünyada. hər yer bağlı, uçuş yoxdu xarici ölkələrə. kimə gəlirsənee?
polis də müdaxilə etməyəcək, uçaskovi gəlib biraz çox pul alacaq ki, bəs məsələ böyüyüb televizora filan çıxmısınız, ictimai nəzarət var, elə sən o mesajdakı 50 mini gətir ver, iş müstəniqə, ordan da istintaqa, məhkəməyə getməsin. iş müstəntiqdə bağlanacaq böyük ehtimal.
yalandan da deyir ki, qızımı uniyə filan qoymuşdum da. anası kimi 1-2-ci sinifdən çıxıb oturardı evdə. eyni təfəkkürdü də, uniyə buraxmısan, gününü göy əskiyə bükmüsən.
sevil atakişiyeva xəbəri dünən oxudum, ilk öncə üstündən keçdim. fikirləşdim ki, yenə intihar hadisəsi. insan intihar edərkən ölüb qurtarmağı yox, yenidən başlamağı istəyir əslində, amma mövcud problemlərsiz.
bügün isə forumda öyrəndim ki, bizdən biridir.çox pis təsir elədi. azərbaycanda qadın olmaq dəyərsiz bir əşya olmağa bərabərdir. hər kəsin sənin üzərində haqqı var. atanın, ananın, qardaşının, ərinin, iş yerində müdirinin. səhv edə bilməzsən, çünki sən kiminsə namususan, qeyrətisən. onlara olar, amma sənə yox. evə gecə vaxtı tək gələ bilməzsən, "yaxşı qız bu vaxtı çöldə nə qələt edir?" deyəcəklər. mütləq deyəcəklər. üzünə, "salam, bacı" deyib gülümsəyənlər, arxanca "bunu da o gün oğlanla görüblər, görəsən qardaşı, atası hara baxır?" deyib vedrə qoşacaqlar. od olmadan da tüstü çıxartmaqda mahirik. gəlinlik paltarı ilə getdiyin yerdən kəfənlə çıxmaqdan başqa çarə buraxmırlar adama.
atası bundan sonra öz atalıq borcunu layiqincə yerinə yetirər. qara mərmərdən baş daşı, üzərinə də romantik sözlər, sanballı məclis, "biz onu çox sevirdik, indiyə kimi bir dediyini iki eləməmişdim" tipli cümlələr. indiyə kimi dediklərini dinləmişdin ki hələm iki də edəsən? timsahın göz yaşları.
ilk və son deyil bu hadisə. hələ çox eşidəcəyik bu cür hadisələri. səbəbi sistemdir. siyasi sistemi nəzərdə tutmuram təkcə, bizi geriliyə sürükləyən hər şey. köhnə mentalitet, ağsaqqal/ağbirçək, böyük-kiçik hiyerarxiyası, heç bir hüququnun işləməməsi və s. və ilaxır.
allah rəhmət eləsin! günahlarını bağışlasın!

bir də o mesajları niyə indi paylaşırlar ki? zamanında qız müraciət edib, ciddiyə almayıblar. şəri məndən uzaq deyib, yola verib mesajı alan. sonra da bəraət qazandırır ki, bəs guya kömək edən olacaqdı? indiki qədər də olmasa, ən azından bunun yarsı qədər hadisə rezonans doğurardı və sevil həyatda olardı.
həyatdan bir anda soyudan şeylər dünən bdu-dakı uni müəllimlə söhbət edirdik. akademik işimlə bağlı intervyu, sorğu götürmək istəyirdim. məsələ rüşvət və korrupsiyayla bağlıdır. həm bir azərbaycanlı olaraq, həm də zamanında bdu-nun tələbəsi kimi təhsil sistemi və gündəlik həyatımızda rüşvətin nə olduğunu çox gözəl bilirəm. mən bunu durub elmi işimə necə gəldi yaza bilmərəm. əldə sosial data olmalıdır. əlqərəz, müəllim qorxdu intervyu verməyə və başladı fırlatmağa. məni bir gic gülmək tutdu və gizlətmədim müəllimin üzünə güldüm, əlavə də elədim ki, müəllim bax görürsünüz özünüz də qorxursunuz, sonra deməyin ki, niyə bu cəmiyyət dəyişmir. o da öz ağlı ilə başladı mənə məsləhət verməyə, filan şeyi yaz, ehtiyatlı ol, mən də yola verdim sadəcə. halbuki, nə intervyuda, nə də sorğuda adını qeyd etməyəcəkdim. sadəcə şəhər sakini. bu da azərbaycan reallığı. soxasan belə yaşayışa ki, insanlar azad fikrini bildirə bilmir.
p.s: aranızda könüllü olaraq intervyu vermək istəyən olsa özəldən mesaj ata bilər. narahat olmayın, adınızı qeyd etməyəcəm. eyni söhbətin bir kopyası da sizdə qala bilər. adam çox olsa, sosial anonim sorğu da keçirtmək olar, amma çətin görünür.
luger Silah barədə sonra geniş və daha ətraflı yazacam, ən sevdiyim tapançalardan biridir, həm tarixilik var, həm görünüş cəhətdən fərqlidir, həm də adama bir özəl olma hissi bəxş edir.
O ki qaldı, Əlixanın son videosuna, çox sanballı iş görüb, açığı gündəlik həyatımızdı da. Baxırıq, görürük, yox, görmürük, görməzdən gəlirik, baxar koruq. Ölkədə konkret turist kimi yaşayırıq, heç kim də reaksiya vermir, hamı gündəlik çörəyinin dalınca qaçır. Amma fikirləşmirik ki, birdəfəlik qalxıb, "ya ölüm, ya da azadlıq" istəsək belə olmaz. Heç kim özünə nəsə olmasını istəmir, heç ölmək istəmir, amma axşam evə gələndə arvadının, uşaqlarının gözləri qabağında mənəvi olaraq ölür, özü də hər gün ölür. Bir müəllim ölkədə 300 manat maaş alırsa, soxasan o ölkəyə, o vətənpərvərlik hissinə, gələn neft gəlirlərinə, "Qarabağ bizimdir" şüarına. 300 manat 150 avro yəni. Bir avropalı bunu bir gündə qazana bilir, bircə gün!! Amma müəllim, onu bir aya. Bu insan necə dolansın? Kommunal xərclər ( suyun da qiyməti qalxdı) kirayə qida gündəlik sosial qayğılar xeyir-şər və s. və i. Bitib tükənməyən maddi xərclər, əldə isə 300 manat. Gəl yaşa da!!!
Amma biz nə edirik? Ən yaxşı halda yaz, keç. 3 meymunlar ölkəsiyik, yox akademik dildə banan ölkəsi deyirlər buna, elə o da aşağı yuxarı eyni məna verir.
Heçnə dəyişməyəcək.. fürsət tapan da ölkədən qaçır, yaxşı da edir, belə baxanda. Niyə qaçmasın ki? Qalıb kimlə mübarizə aparsın? kimə qarşı demirəm, o bəllidir. Kimlə birlikdə mübarizə aparsın? Mən sabah meydana çıxsam, öz doğma atam gedib mənim yerimə "pox yedim" məktubu yazacaq ilk adamdı. Çünki çoxumuz beləyik, qorxaq. Mənim şəxsən, Azərbaycanla bağlı nə ideyalarım, ümidlərim varsa, qaldırmışam rəfə. Nə vaxtsa, hardasa, bir ümid yeri olar, onda ölkəyə qayidaram, yoxsa belə #skdrmşk
bakı ləhcəsi öyrənəcəklərə tövsiyələr bakı kəntlərində, atam, tatlar (fars dilli etnik) zamanında çox yaşadığı üçün o səsi çox vəxt u kimi deyilir. o nədi yox? u nədi elə, atam (x2)? gətirmək sözü yerinə də götürmək işlənir, məsələn: gələndə mənə də iki vedrə əncir götürginən. ev yox, öy deyirlər. filankəs, öydədü?!
kəndlərinin bəzilərinin özünəməxsus tarixləri var. məsələn nərdəran kəndi, şamaxıdan köçmə kənddi. bir zamanlar şamaxıda nar dərənlər olub, onları sonra bakıya köçürdüblər. ad da ordan qalıb. binə isə yurd deməkdi. məhşur binə kəndi nərdəranlıların heyvanat yurdu olub, heyvanlarını orda otarırmışlar. binə və digər kəndlərə isə bir zamanlar kür qırağından əhali köçürülür, adları da qalır kürkəddi. türkanlılarla zirəlilər yola getmir. əsl bakılılar isə içərişəhərdə yaşayan ağ şalvarlılar olub- ağ şalvar geyindiklərinə görə verilib bu ad. onlar da elə şamaxı ərazisindən gələnlər olublar. bakı-şirvan zonası və bu ləhcə müasir azərbaycan dilinin elit və rəsmi dili sayılır. ləhcə deyəndə bakı ləhcəsi yox, gündəlik danışdığımız dialektsiz məşiət dilini nəzərdə tuturam. sovet dönəmində də əsasən bakı elitası bakı-şirvan zonasına aiddir, köhnə müttəlibovun komandası. indi də mehriban əliyevanın ziyalı əhatəsi.
lotu sözü bir zamanlar bakı toylarında və vağzallarında ara qatan, meymunluq edəyənə deyirmişlər. toydan sonra gəlib ortada hoqqa verirmiş (bax: qılman ilkin bakı və bakılılar). şəhərin çirkabını da yasamalda yerləşən poxlu dərəyə tökürmüşlər. indi də ara sıra poxlu dərə deyirlər. vağzalda həm də o zamanlar yaxçı aş (plov yəni) verilən yerlər olurmuş. aşxanaların birinin plovu o qədər dadlı imiş ki, gələn müştərilər yeməkdən məst olurmuşlar, yedikcə yemək istəyirmişlər. sən demə, aşbaz plova xəşiş atırmış. o da adamı məst edir və iştah açır.
məhəmməd əmin rəsulzadə doğum günü olan azərbaycan siyasi xadimi. qurucu babalarımızdan biri. qurucu babalar sözü əslində amerika birləşmiş ştatlarının yaranmasında və sonrakı tarixində müstəsna rol oynamış şəxslərə deyirlər. onlarda bu rəqəm yeddidir.(bax: founder fathers ).bizdə neçə nəfərdir, dəqiq bir say yoxdur. Məhəmməd sözü bizim dildə zamanla özünküləşdirilərək mamed sözünə çevrilib, necə ki bu türklərdə mehmetdir. dönəminə görə müstəsna xidmətləri olmuş siyasi xadimdir.azərbaycan xalq cumhuriyyəti, qısa adı ilə axc parlamentli respublika idi. yəni əsas işi parlament və onun başında duran baş nazir həll edirdi. zamanına görə həqiqətən çox işlər görüblər, saymaqla bitməz, həm də bu qədər qısa vaxt ərzində və bütün məhrumiyyətlərə və çətinliklərə baxmayaraq. amma və lakin, düşünürəm ki, bəlkə də bizə türkiyə cumhuriyyəti kimi ilk illərdə avtoritar bir lider lazım idi, tək partiyalı, tək şəxsiyyətli siyasət ki, bütün daxili və xarici təhlükələrə anında adekvat cavab verə bilək. təəssüf.. alınmadı.
bir də məhşur bir kərə yüksələn bayraq söhbətini rəsulzadədən əvvəl rus generalı edib. o da ondan götürüb böyük ehtimal. yenə də sağ olsun. və bizim ilk bayrağımız əslində indiki türkiyə bayrağı kimi olub, sadəcə səkkizguşəli və dövləti yaradan da osmalının varisi kimi özümüzü qələmə vermişik. halbuki, hələ o zamanlar osmanlı nə qədər zəif olsa da, həyatda idi və bizim tarixən osmanlı ilə işğalçılıqdan başqa heç bir siyasi, mədəni əlaqələrimiz olmayıb. yaxşı ki, vaxtında general tomson gəlib bayrağımızı dəyişdirtdi. anlayıram o zamanlar turançılıq (ziya gökalp, əhməd bəy ağaoğlu və s.) güclü ideologiya idi, amma yenə də yeni dövlət üçün hər şeyi sıfırdan yaratmaq, öz dəsti xətti ilə daha yaxşı olar.
Ruhuna rəhmət diləyirik!!! bir gün mütləq bakıda sənin də anım məzarın olacaq!!! 3-cü respublika uzaq deyil...
fətəli xan xoyski çox underrated olmuş bir dövlət xadimimizdi. şəxsən adr dönəmindən bir bu, bir də əlimərdan bəy topçubaşovu bəyənirəm. amma xoyski modern milli siyasətçilər içərisində idolumdu. çox təəssüf ki, şəxsiyyətə pərəstişin dibinə vuran azərbaycanlılar rəsulzadəyə görə dönəmin digər öndə gedən siyasi xadimlərinə kölgə salırlar.
pomidor yumurta illərdi, Türkiyə mediasında soğanlı və ya soğansız olmalıdır deyə, bir-birlərini qırırlar. Ən bab aşbazlar belə soğanlı olmalıdır deyir. Onsuz da pomidor yumurtaya tam verən soğandır. Hələ yanına acı yaşıl bibər və xiyar əlavə elədinsə, şedevr. Hazırlanması isə çox sadədir, amma ilk öncə onu deyim ki, pomidor soğanı necə gəldi doğrayıb atmayın tavaya. Əvvəlcə soğanı doğrayın. Dişinizdə hiss eləmək istəyirsinizsə, iri doğranmış olması məsləhətdi. Kərə yağında eləsəniz daha dadlı olacaq. Elə ki, soğan öldü və normal qovruldu, qabığı soyulmuş və doğranmış pomidorları tavaya əlavə edin. Burda incə bir məqam var, əgər quru istəsəniz, tam gözləyin, pomidorun suyu çəkilsin, sonra kənarda çırpdığınız yumurtaları əlavə edin, ya da biraz sulu buraxın. Mən şəxsən biraz sulu saxlayıram, lap qurudan xoşum gəlmir. Yumurtanı da əlavə edəndən sonra, əgər evinizdə rəndələnmiş pendiriniz (edamer və ya digər sarı rəngli) varsa, əlavə edib qapağını qoyun. Çox dəhşət bir şey olacaq. Pendiri söhbətini əslində bir növ özüm "kəşf" eləmişəm youtube videolarından xəbərsiz, yenə gecə evdə yemək növbələrinin birində evdə artıq pendir qalmışdı, üstünə əlavə elədim. Dadı isə möhtəşəm. Uşaqlar həmişə gələndə elə istəyirlər. Çörək də ki məlum məsələ: ya təndir, ya lavaş. Yeyilmə qaydası da bəlli; 3 barmaqla (baş, şəhadət, orta birləşdirib çörəyi tutub, dalırsan tavaya, nimçə filan yoxdu, bam-bam) üstündən də pürrəngi çay qəndlə, amma xortuldatmadan, please. indi yazdım ki, səhər durub rahat hazırlaya bilərsiniz
(bax: cıdır düzündə pomidor yumurta )
(bax: dostlar baxıb sevinsin, düşmənlərin gözü kor olsun )
imam əli islam tarixində mübağiləsiz peyğəmbərdən sonra ikinci şəxsdir. bir insan qurana tam əməl etsə, necə ola bilərin açıq aşkar nümunəsidir. hər iki məzhəb, istər əhli sünnə, istərsə də şiə mənbələri onun böyüklüyünü təfsir eləməkdə çətinlik çəkiblər. hətta onda olan bəzi xüsusiyyətləri də digər səhabələrə, xəlifələrə yazıblar ki, onlar da islam tarixində "layiqli" xatırlana bilsinlər. bir neçə məhşur ləqəbləri var, "əsədullah", "əbu turab"- torpaq atası, torpağın üzərində çox oturduğuna və yatdığına görə, "heydər", "yetimlər atası" və s. ilk iman gətirən kişidir. yeganə şəxsdir ki, kəbədə dünyaya gəlib. haqqında şiə mənbələrinə görə 300 civarında, bəlkə də çox quran ayəsi nazil olub. mən islam alimi olmadığım üçün sadəcə bir neçəsini dəqiq bilirəm :əhzab surəsi 33 (paklıq ayəsi də deyirlər buna), əhli-beytin məsumluğuna işarədir. ali imran 61 (mübahilə ayəsi). xristian alimlərlərlə peyğəmbərin (sav) din barədə müzakirəsi olur və hər iki tərəf özünü haqlı bilir. xristianlar təklif edir ki, gəlin filan vaxtda filan yerdə görüşək və bir-birimizə lənət oxuyaq, əgər haqlı sizsinizsə, onda sizin lənətiniz qəbul olunacaq. peyğəmbər (sav) razı olur və müəyyən edilmiş yerdə görüşürlər. xristian alimlər peyğəmbərin öz ailəsi ilə gəldiyini görüb geri çəkilirlər. imam əli haqqında digər ən məhşur ayə isə maidə surəsi 55-ci ayədir. (o kəslər ki ruku halında zəkat verərlər) namaz halında barmağındakı üzüyü dilənçiyə verdiyinə görə.
imam əli haqqında çox məhşur kəlamlar var. ən məhşurları sırasında peyğəmbərin (sav) dilindən deyilən "əli haqq ilə, haqq da əli ilədir" və ya "əli hardadırsa, haqq da ordadır" xəndək döyüşündəki şücaətindən sonra "əlinin xəndəkdə vurduğu zərbə insan və cinin qiyamətədək ibadətindən üstündür", "la fətta illa əli, la seyfa illa zülfüqar" (əli kimi igid, zülfüqar kimi qılınc yoxdur).
imam əli haqqında yazılacaq, deyiləcək sözlər çoxdu, necə ki, zamanında yazılıb və deyilib. bu qısa entry-imdə bacardığım qədər yığcam məlumat verməyə çalışdım. imamət və peyğəmbərin (sav) vəfatından sonrakı islam tarixi barədə yazıb, əsrlərdən bəri alovlanan mübahisəyə benzin tökməyin mənası yoxdu. amma seyid əzim demişkən;
bu səri çeşmə əzəldən bulanıb, ey qafil,
siz kimə tabe olduz, sizə mövla kim idi.
etika naminə topa sarı tullanan qapıçı birmənalı olaraq ter stegen. hələ də özünü neuer ilə müqayisə edir bu. elə bil müharibə əlilidir, əllərdən məhrum olub. hava toplarına reaksiyası sıfır, tullanda da internet explorer kimi top girəndən sonra reaksiya verir. məhlə futbolçusu kimi ancaq ayaqla qaytarır. almaniya yığmasında bir bu bir də toni kross çox şişirdilmiş oyunçulardı.
(youtube: )
arzu qeybullayeva Akademik yazılarını oxuyuram, normal yazı yazıb, mənbə kimi də istifadə edirəm. Amma müharibə vaxtdı biraz altını vurdu, tam səmimi. Yəni, burda açıq aşkar bir şey var: istənilən müharibədə ölənlər, qazilər sıradan insanlar olur, kasıb təbəqə, həmişə qələbəni varlılar, dolayısı ilə dövlət qazanır. Və bizim xalq olaraq əlimizdə dövlətə durub niyə bu müharibəni eləyirsən deməyə gücümüz yoxdu. Həm de biz haqqlı mövqedeyik. #nowarçı-ları o zaman anlamaq olar(dı) ki, ciddi şəkildə alternativ ortaya qoysunlar. Sülhlə həll edilən bilən idisə, niyə indiyə kimi həll olunmurdu bu məsələ?
Bir dəfə onun (kimilər) haqqında elmir Mirzoev super status yazmışdı: Illərdi peace deyən, conference-lar coffe break eden, xaricilərden grant udan biri üçün əlbəttə ki Qarabağ müharibəsinin bitməsi pis bir şeydi. Eləcə də məşhur thomas de waal kimilərə de aiddi.
Bəzən fikirləşirsən ki, bunların dərdi sistem deyil, şəxsən ilhamla olan fərdi intriqalaradır. Ilham lap sabah çıxıb xalqdan üzr istəsə, "bağışla" desə, yenə deyəcəklər ki, yoxee sən bağışlanı da birtəhər dedineee..
Amma, unudurlar ki, məsələ ilham deyil təkcə, sistemdir. Diktatorun getmeyi, diktatorluğun çökməsi demək deyil hələ. Eynen 1979 iran inqilabi kral getdi, daha keskin olanı gəldi.
özünə çip taxılmasından qorxan azərbaycanlı Dövlətin illərdi ona soxduğu pazdan şikayətləməyən, haqqı da olmayan birinin çipdən qorxması.
(bax: yoğuna hörmət)
Bu ölkədə kələm yeyərək fala baxan və buna inan kütlə var, çip taxanda guya nolacaq? Nəyi öyrənəcəklər səndən? Lazım olan məlumatları onsuz da telefondan çəkirlər, biz bilsək də bilməsək də.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20