yazımı senzuraya uğradan despotik bir məkan. görünür jordan peterson videolarına masturbasiya edən gədələr tərəfindən idarə olunur.
sikdirə bilərsiz bəylər, ağalar.
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
çox sayda köçəri quşun miqrasiya yolunda yerləşən əhəmiyyətli təbii sərvətdir. birding azerbaijan-ın müşahidələrindən öyrənirik ki, bura əslində dünyanın ən vacib miqrasiya bölgələrindən biridir, buradan hər il sayı milyonlarla olan minlərlə növə aid quşlar gəlib keçir. bu ekosistemə maşın yolu çəkmək, hər hansı bir şəkildə toxunmaq istəyənin barmaqlarını götlərinə soxmaq lazımdır.
rus elmlər akademiyasının nəzəri fizika üçün verdiyi ən yüksək mükafata adını verdiyi sovet-azərbaycanlı fizik.
(baxma: lev landau qızıl medalı)
naxçıvan, şərur doğumlu, zamanında tengri qrupu ilə gördüyü maraqlı işlərlə tanıdığım azərbaycanlı musiqiçi. həyatlarında bir daşı götürüb o birinin üstünə qoymayan vələdüzzinalar tərəfindən lağa qoyulur bu aralar uğursuz bir cəhdinə görə.
tengrinin bəzi mahnılarına nəzər salıb kiminlə məzələndiyiniz haqda daha yaxşı fikir sahibi ola bilərsiz.
iki günahkar
günəşin oğlu
yaradıcılığında uğurlar diləyirik yoldaşa.
riyaziyyatın judit polgarı, riyaziyyatda qadının, həm də iranlı bir qadının fields medalı almasının nə demək olduğunu başa düşməyimizə hələ kilometrlər qala vəfat etmiş bir yoldaşımız. dünyanın dörd bir yerində fəaliyyət göstərən bir çox digər iranlı alim kimi, o da national organization for development of exceptional talents ( nodet) adlanan xüsusi istedadlı uşaqlar üçün iranda mövcud olan məktəblər sisteminin yetirməsi olmuşdur.
amerikan film tənqidçisi. uzun illər film resenziyaları və nəzəri yazıları ilə ad qazanmışdır. kino haqda dərin anlayışı ilə digər həmkarlarından çox seçilir və buna əlavə olaraq, bir amerikan kimi, dünya kinosu haqda da dərin bilgiyə sahib olması da özlüyündə böyük bir şeydir. yoldaşın kino haqda yazıları özü-özlüyündə sənət əsəri ola bilir, amma rosenbaumda bəyəndiyim əsas şey filmlərin təkcə rejissor və ya digər filmlərlə əlaqəli bir şey kimi yox, dünya ilə aktiv əlaqədə olan varlıqlar kimi ələ alınmasıdır.
neoliberal agendanın qurbanı olmuş bir digər mədəniyyət mərkəzi. şəhərdə uzun illərdir mənzil sıxıntısı olmasına baxmayaraq, rifah dövlətinin dağıdılması ilə vəziyyət daha da pisləşmiş və idarədən çıxmışdır. daşınmaz əmlak spekulyasiyası və bahalaşmaqda olan ictimai məkan uğrunda vəhşicəsinə mübarizə davam edir və bu davada adi insanlar uduzmaqdadır. şəhərin hər boş yerinə hotellər, ofis yerləri, bahalı yaşayış massivləri tikilməkdədir (eynilə, dünyanın başqa yerlərində olduğu kimi; uzağa getməyə ehtiyac yoxdur, elə bakı və ətrafında eyni şey gözümüzün qabağında baş verir). şəhərin mərkəzi artıq orada yaşayanlar üçün demək olar ki, əlçatmazdır. küçələrin sıxlığı və turistlərin çoxluğu, məkanların bahalığı, amsterdamın mərkəzinin disneylanda çevrilməsinə gətirib çıxarmışdır. spekulyasiyaya cavab olaraq 80-ci illərin ortasında güclənmiş squatter hərəkatına qarşı isə amansız mübarizə aparılır, "squat" (zəbt) olunmuş yerləri polis yolu ilə zor gücünə boşaldırlar. zəbti qanunsuz edən qanunlar isə son bir neçə ildə qəbul olunmağa başlayır ki, bu da yenə də varlı, mülk sahibi insanların gücünə hüquqi güc qatır.
80-ci illərdə avropanın ən azad, mədəni olaraq ən aktiv, tolerant, insan çeşidliliyi ən yüksək olan şəhərlərindən sayılan amsterdam (bir digəri qərbi berlin idi), hal-hazırda varlıların gəlib bahalı hotellərdə qalıb, kanalların qarşısında şəkil çəkdirdiyi disneylanda dönüb. mədəni olaraq, squatter hərəkatının susdurulması ilə, underground mədəniyyətinin də üstünə su tökürlər ki, bu da mədəniyyəti ağ, steril, şüşəli və bahalı məkanlara sıxışdırır. və elə ən yaxşı bizim bildiyimiz kimi, şüşəli, bəzəkli həbsxanalarda sənət yaranmır.
artıq azeri fonts saytından dəstəkləndiyi yaxşı fontları tapa biləcəyiniz, gözümüzün nuru, ağı-qarası hərfimiz. eyni zamanda wikipedia'ya görə, halkomelem dilinin hənqəminəm dialektində də istifadə olunan bir hərf.
azərbaycan adlarını da ingilis dilində oxunuşa uyğun transliterasiyaya etməyi dayandırmağı içinə almalı olan, üzvləri günü-gündən artmaqda olan milli hərəkatdır. işlətdiyimiz latın əlifbasında ən qəribə, başqa dünyalı hərf, "ə" hərfidir ki, onu da zəhmət çəkib tapar yazmaq istəyən. oxşar vəziyyət hal-hazırda island əlifbasında işlənən thorn hərfi (þ, þ) ilə bağlı da var, yəni, bu hərf də standard latın əlifbasındakı heç bir hərfin birbaşa qohumu deyil, amma islandlar adlarını yazıldığı kimi saxlayırlar. tak şto, biz onlarınkını eləmiriksə, onlar da bizimkini etməməlidirlər. tapa bilmirlərsə ä hərfini zad eləyə bilərlər. onu da tapa bilmirlərsə, deməli tapmağı kifayət qədər istəmirlər və vəziyyət belədirsə, biz də walter'i ualter kimi yazarıq, eybi yoxdur.
yunan iqtisadçı alim. keçən il yunanıstan poxda olan vaxt (ki, bu vəziyyət hələ də davam edir) hakimiyyətə gələn radikal solçu partiya syrizaya aid komandada yunanıstan iqtisadiyyat naziri funksiyasını yerinə yetirməyə çalışmış, avropa birliyi üzv ölkələrinin yunanların iqtisadi gələcəkləri barədə etdikləri demokratik seçiminə qoz qoymaması və syrizaya öz dediklərini yeritməyə nail olmaları nəticəsində partiyadan və siyasətçilikdən ayrılmışdır. daha sonra başqa oxşar mövqeli şəxslərlə avropada demokratiya hərəkatını 2025 (democracy in europe movement 2025; diem25) başlatmışdır. görüşləri haqda fikir yaratmaq üçü yaxud şəxsi bloquna baxa bilərsiz.
bakalavr və phd təhsilini müvafiq olaraq hacettepe və bilkent universitetlərindən aldıqdan sonra indilərdə mit-də elektronika araşdırma laboratoriyasında postdoc eləyən yoldaşımız. laboratoriyanın saytındakı məlumata əsasən, fotonik tətbiq üçün çoxmateriallı liflərin (fiber) mühəndisliyi, lif quruluşunun nanomiqyaslı xüsusiyyətləri və effektiv neyral ölçmələr aparmaq üçün mürəkkəb lif quruluşlarının dizaynı ilə maraqlıdır. dərc etdiyi məqalələrə buradan baxa bilərsiz.
dil qurumunun whatsapp-i vats ap olaraq yazdırmağa çalışdığı bir vaxta, bir braziliyalı qədeş tərəfindən düzəldilmiş və kifayət qədər geniş olmayan lüğətdir. yoxdurmu bu ölkədə bu zada bir əl ata biləcək bir insan? google docs-da, open office-də də lüğətlər yoxdur. onlayn mühitdə düzgün yazılışın olmamasının əsas səbəbi bu yazılış yoxlayıcılarının (Spell checker) olmaması və ya yaxşı vəziyyətdə olmamalarıdır. sadəcə ms word üçün var.
tam adı, təbiətdən ilhamlanmış- azərbaycanın 7 səsi (inspired by nature - seven sounds of azerbaijan) olan, antje dombrowsky və thomas melzer-in rejissorluğunu etdiyi, rain sultanovun musiqisi əsasında çəkilmiş sənədli filmdir. təəssüf ki, onlayn məkanda tapmaq çətindir, sadəcə treylerini tapa bildim ki, o da çox maraqlı görünür.
təzəlikcə, bu ilin aprel ayında isfar sarabski ilə birgə tandem adlı bir demo cd də buraxmış, ümumiyyətlə, əməlli başlı aktiv görünən azərbaycanlı caz ifaçısı, saksofonist. saytından işləri haqda daha dərin məlumat almaq olar.
saylarına onlayn çatmaq bir az çətin olsa da * hansısa rus saytı üzərindən satılır , maraqlı görünən jurnal. azərbaycan, ingilis və rus dillərində yazılar yazılır. sayt linki
bəlkə də açılmasını gözləyən bir pul qapısıdır. eyni zamanda, məqsədi təkcə pul qazanmaq olmamalı olan potensial bir təşəbbüsdür. internet ortamından görünür ki, azərbaycanda normal, kommersiyal olmayan kinonun tamaşaçısı var və kiçik də olsa bir kinoteatrı yola verməyə kifayətdir. film fiction jurnalının internet məkanında məşhurluğu bunun bir göstəricisidir. ölkədəki kinoteatrların vəziyyətini nəzərə alsaq, ucuz, dünya kinosunun klassiklərini göstərəcək bir kinoteatr açılsa, o kinoteatra gedəcək adamlar tapılacaq. amma bu kinoteatrın popkorn kinoteatrlarından ucuz olması çox vacibdir (və əslində mümkündür, çünki vizyonda olmayan kinoları daha ucuza göstərmək olar). bu layihə qarşısında duran ikinci əngəl isə altyazı istehsalının olmamasıdır. amma ilk başda ingiliscə altyazı ilə başlayıb, sonra altyazı istehsalı üçün maddi baza yığa bilər deyə düşünürəm. bir sözlə, müstəqil kinoteatr, hal-hazırda nəzəri olsa belə, maddi baxımdan özünü təmin edə biləcək bir təşəbbüs ideyasıdır deyə düşünürəm.
sifarişi verən: qu quşu körfəzi
bir-birimizi görməyimiz üçün gedə biləcəyəmiz deyəsən yeganə yer: azərbaycan, ermənistan, gürcüstanda fəaliyyət göstərən mediya qurumu. sənədli film və fotoreportajları ilə adi insanların həyatlarını göstərməklə çox vacib bir işlə məşğul olurlar. bu coğrafiyada hələ də dava-davalaşın, nifrətin olmasının səbəbi insanların artıq bir-birilərini görməmələridir. görəndə də ancaq hökümətlərin propaqanda materialları üzərindən görürlər. amma çay xana fərqlidir. videolarına , şəkillərinə və saytlarındakı materiallara baxanda əslində jurnalizmin necə bir şey ola biləcəyini görürəm. bəlkə də mövcud güc strukturları fərqli olsaydı, həyat, mühit çox daha fərqli olardı. imam həsənov kimi əjdahalar bizə the hope ) kimi əjdaha sənədli filmlər çəkib göstərərdi, bakıdan qaçmaq məcburiyyətində qalmış etnik erməni azərbaycanlıları, 90-cı illərdə gürcüstan azadlıq hərəkətanın düz ortasında fotoqraflıq etmiş, amma indi süpürgəçiliklə məşğul olan o qadını, bu ölkələrin yeni nəsillərinin, qafqazın insan çeşidliliyini görərdik. keyfiyyətli işləriylə çay xana məhz bu boşluğu doldurmaqdadır və ümid edirəm ki, uzun müddət bu işə davam edəcəklər.
"başla" tərəfindən istehsal ediləcəyi gözlənən jurnal. ilk buraxılış "ev" mövzusunda olub, evin tarixindən, məhəllədən, tualetdən, hamamdan, bazardan, ev haqda ağıla gələ biləcək hər şeydən bəhs edəcək. çox maraqlı bir zad kimi görsənir.
sabah yunan dilindən tərcümə olunmuş platonun dialoqlarının bəzilərinin daxil olduğu kitabı təqdim edəcək bir quruluş. bədii ədəbiyyatdan başqa şeylər də istehsal etmələrinə görə digər nəşriyyatlardan fərqlənirlər. bu kontekstdə, schopenhauer'in eristik dialektikası, idris heydərlinin yaddaş ağrısı, howard zinn'in amerikanın xalqlar tarixi kimi kitablarını tərcümə və ya nəşr elədiklərinə görə təşəkkür edirik yoldaşlara. bu yaxınlarda, "quyu" adlı bir jurnal da istehsal edəcəklər ki, bunu da səbrsizliklə gözləyirik.
(baxma: la planète sauvage)
rene laloux və roland topor'un birgə əməyi, fransız yazıçısı stefan wul'un romanı əsasında çəkilmiş, 1973-cü il, fransa-çexoslovakiya ortaq istehsalı sürreal, psixodelik cizgi filmi. filmin çəkilişi 1968-ci ildə başlasa da, sovet ordusunun çexoslovakiyaya girməsi ilə fasilə yaranmış, daha sonra 1971-ci ildə təzədən başladılmışdır. film kann festivalında münsiflərin xüsusi mükafatına (special jury prize) layiq görülmüşdür. kinonun siyasi və ləziz olduğu zamanları xatırladır bu film. başda godard kimi əjdahaların at oynatdığı vaxtları. heyf deyildi ala 60-70-ci illər, adamlar sənətlə həyat arasındakı damarı tutub, dəli-dəli şeylər düzəldirdilər. göy draagların insanlarla (kinoda om olaraq adlandırılan varlıqlar) əlaqəsini araşdırırdılar. birgə yaşamağı öyrənməyə, ağıllı olmağa, göt olmamağa çağırırdılar. bunu təkcə moral əsaslarla etmirdilər, bunun hamı üçün faydalı olduğuna arqumentlər gətirirdilər.
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1365
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1372