PufPuf


31   12   1   0
10.nəsil yazar
entry: 31
reytinq: 263
karma: 2,767 karma
izləyən: 15
oxunma: 73,417




Kimseye yapması gerektiğini söyleyemediğim için kimse yapması gerekeni yapması gerektiği gibi yapmıyor


4 əjdaha! PufPuf

22.01.2022 - 21:09 #343952 mesaj facebook twitter

düşün ki o bunu oxuyur

söz yayırlar ki, ay nə bilim yeriyə bilmir, qaça bilmirğğ... elə qaçıram, yeriyirəm, güləşirəm də lazım gələrsə! puahahahah utanmırlar da, onu bilirsiz, kimlər o sözləri yayırğğğ? onuuu pajar, ımm yanqın!!

4 əjdaha! PufPuf

21.01.2022 - 18:08 #343859 mesaj facebook twitter

the power of the dog

2021-də izlədiyim filmlərdən ən gözəli, bir western draması -*
düzü, filmdə kirsten dunst rol aldığı üçün könülsüzcəsinə, məcbur edilmiş kimi izləməyə başlamışdım, elə deyilmiş amma. filmdə hər kəs ama hər kəs öz rollarını möhtəşəm oynayıb, arada 1-2 san duruxub delirmiş şəkildə "bu ne lan, burda hamı manyakdı" deyib hamını söyərək filmi dayandırmağı düşünürsən, ama dayandırmırsan, izləyirsən. filmin süjeti ləng inkişaf etsə də, gözlənilməz hadisələr baş verir və sonun necə olacağını təxmin etmək qeyri-mümkün hala gəlir. soo, mən spoiler qarışıq izahımı verəcəm, filmi anlamaq üçün azından 2 dəfə izləmək lazımdı, çünki o qədər mesaj, detal var ki, bəzən gözdən qaçırmış olursan:
demək 2 bir-birinə zidd xarakter var və bunlar böyük mal-mülkə sahib qardaşdırlar, biri maço digəri isə xəmiri yumşaq biridir -*
sərt kişi obrazı yaratmaq istəyən phil (benedict cumberbatch )əslində öz homoseksuallığını gizlətmək məqsədi güdən, hamıya kişilikdən dərs keçən biridir. yeniyetmə ikən bronco adlı birinə aşiq olan və bronconun ölümündən sonra hələ də onu unutmayan, yaşadığı eşq macərasını yenidən başqa biri ilə yaşamaq arzusunu qəlbində gizli saxlayan biridir, ən azından mənə görə. nə qədər sərt görünümlü olsa da kəşf edilməyi gözləyən, incəsənət, estetik ruhlu bir şəxsiyyətdir... və bir gün hadisələr elə cərəyan edir ki, philin pofuduk qardaşı rose (kirsten dunst ) adlı bir dul qadınla evlənir. bu qadının oğlu peter isə mənə görə ən yaxşı düşünülmüş obrazlardan idi. peter görünüm olaraq feminen davranışlar sərgiləyir, yəni başqa erkəhlərə görə qızsayağı biri idi.

ahaaaaa, gəldik əsas məqama... deməli, "sərt" xarakterə malik phil və "zəif" görünən peter.
phil yuxarıda qeyd etdiyim kimi öz gizlin arzularını peterin üzərində gerçəkləşdirmək istəyirskxdhf, bir sözlə özünə yeni "qurban" tapır. "kakraz qız kimidi, toruma salaram" deyən phil özü-özünün axırına, həyatının sonlanmasına, artislik etməyim, ölümünə səbəb olmuş olur. peter isə anasının alkoqolik asılılığının daha da artacağını, göz önündə məhv olub getməsinin fərqinə vararaq zekice hərəkət etmiş olur...
filmin ən sevdiyim cəhəti metaforik mesajları idi, 2 metafor obrazımız var: dovşan və köpək!
dovşan kimi görünən ama köpəkkk kimi güclü olan peter, köpək kimi görünüb dovşan kimi olan phil. məndən izah bu qədər, film başqa maraqlı motiv, səhnə və obrazlarla doludur, lakin mənə görə əsas qayəsi məhz bu idi. qaranlıq qalan məsələ, philin peterin anasına, yəni rose'a qarşı olan səbəbsiz nifrəti idi. böyük ehtimal ki, bunun da səbəbi var. zatən filmdə gördüyümüz hər incə detalın belə bir mənası var, heç nə boş-boşuna çəkilməyib. izlərkən hər xırda detala, hətta dəsmanlın üstündəki hərflərə belə baxmağınız tövsiyə olunur -*
daha bir maraqlı epizod: peter bir dəfə söhbət əsnasında ağzından qaçıraraq atasının ona dediyi sözləri philə deyir: "bu qədər güclü olma, bəzən kübar da olmalısan". phil təbii ki, kinayə ilə yanaşır və atasının yanıldığını düşünür, ah phil...

11 əjdaha! PufPuf

17.01.2022 - 20:50 #343588 mesaj facebook twitter

10 əjdaha! PufPuf

16.01.2022 - 00:08 #343424 mesaj facebook twitter

9 əjdaha! PufPuf

15.01.2022 - 17:28 #343405 mesaj facebook twitter

cəmilə

(bax: birnəfəsə oxunan kitablar )
deyilənə görə, əvvəlki adı "melodiya" olan, aytmatovun ən sevdiyim əsəri. cəmi 20 dəqiqənizi alacaq oxumaq, o vaxtkı ədəbi-tənqidi məqalələrdə qeyd olunduğu kimi ailə-məişət qanunlarına zidd, qeyri-etik normaların təbliği dayanmayan, əksinə real məhəbbətin ən gözəl təsviri və təbliği olan əsərdir.
femfatal cəmiləmizin hər hərəkətinə haqq qazandırsam da məktubların sonunda adının çəkilməsinə etirazını anlamadım, axı sən qırğızsan, niyə özünü qərbli kimi aparırsan -*
onsuz həcmi qısa, çox danışıb spoiler vermiyəcəm, mənə görə sevgilərinin kuliminasıyası, pufpuf olduğumuz həmin dialoq:
– sən elə bilirdin ki, mən səni ona dəyişərəm? – deyə cəmilə hərarətlə pıçıldayırdı. – yox hey, yox! o heç vaxt məni sevməmişdir. bircə salam göndərir, o da lap məktubun axırında. onun gecikmiş məhəbbəti mənə lazım deyil! qoy nə deyirlərsə, desinlər! mənim əzizim, kimsəsizim, səni heç kəsə vermərəm! mən səni çoxdan sevirdim, səni tanımadıqda da sevir, səni gözləyirdim və elə bil sən də bilirdin ki, gözləyirəm, gəldin!
mavi şimşəklər bir birinin dalınca çaxaraq sıldırımın altında çaya şığıyırdı. samanın üstünə düşən çəpəki soyuq yağış damcıları xışıldadı.
–cəmiləm, camaltay! – deyə daniyar onu ən incə qazax və qırğız adları ilə pıçıltı ilə çağırırdı. – üzünü mənə çevir, qoy gözlərinə tamaşa edim!..

12 əjdaha! PufPuf

14.01.2022 - 21:41 #343369 mesaj facebook twitter

araz kursları

indiki adı zəka olan kurs.
Ordakı hər şeyə, müəllimindən tut kursun divarlarına kimi nifrət edirəm...
Ailəm abituriyentkən evdə oxumadığımı görüb məni oxumağa məcbur etmək üçün həm fərdi hazırlıqlara, həm bu illət kursa qoymuşdu. Başqa kurslara da qoya bilərdilər məni, amma burda qız və oğlan şagirdləri ayırırlar axı, qız şagirdlərə qadın, oğlan şagirdlərə də kişi müəllimlər dərs keçir(istisnalar olur), ona görə də mənimkilər buranı can-başla seçdilər. Ay tənəffüs olanda oğlanların oluğu mərtəbələrə düşməyin, kişi müəllimlərə sözünüz olanda birinci bizə deyin filan. Bir dəfə çaşıb kişi müəllimlərinin otağına girmişdim, üzərimə zillənən o iyrənc baxışlar, elə bil ən ağır cinayət işləmişdim -* Qadınlar da hamısı topuqdan yupkalarda, sıfır makyajsız, baxımsız müəllimlər. Mənim kimi estetik ruhlu insan üçün bu bir dəhşətdirndjdn. ilahi pərvərdigəra, kursa ayaqlarımı basanda özümə söyürdüm, axı necə mənə dərs keçən müəllimlərə nifrət edə-edə yaxşı dərs çalışa bilərdim? 1 ay, 2 ay, 3 ay.. Dözə bilməyib atdım kursu bəhanələrlə
Təkcə dərs həyatı yox, şəxsi işlərimizə həyatımıza da bacardıqları qədər burunlarını soxurlar, müəllimlərin evə gəlməsi, ya nə bilim tez-tez mənasız tədbirlərin keçirilməsi
Bacardığım qədər uzaq dururdum hamısından, başlarım sizin səmiyyətinizə
Oğlan şagirdlərə daha yaxşı müəllimlər seçilir bunu hiss etmişəm, yəni oğlansızsa gönül rahatlığı ilə gedə bilərsiz, elə kişi müəllimlərin də kefidi
Kollektiv əslində ailə kimidi, amma mənim müəllimlərin şagirdlərə podruqa kimi danışmasına tahammülüm yok ayol, ölə cici-miciliklə olmaz, bəzilərinin savadın bəyənmirdim, elələri daha çox yaltaqlanırdı şagirdlərə, nəysə
Artıq müdir heyəti 2 ci dəfədi dəyişilib ama yenə də eyni zibildi hamısı, bəs niyə bunları yazıram?
Tələbə adını qazanıb hərə bir uniyə calayıb özün, bunlar yenə də əl çəkmir, bizi çağıracaqlar imtahana nəzarətçi kimi, hansısa tədbirə təşkilatçı kimi və s.
Gördüm, yenə hamımızdan qrup yaradıb əl çəkmirlər bizdən, çıxdım hamısından, yenə də məni tapıb add ediblər. Hə söz yox, əmək haqqımızı verirlər ama vallah billah bezmişəm əl çəkin, zəli kimi yapışırlar hələ azmış kimi deyirlər, müəllimlik oxuyanlar gəlib bizim kursda imtahan verib müəllim olacaq, mənimkilər də onu gözləyir ki bakalvrı bitirib o xarabada işləyim
Mən o iyrəndiyim tanış simaları görmək istəmirəm, kişi heyəti də ayrı iyrəncdir, hamısı manyak üzlərindən pedofillik yağan məxluqlardı, var-yoxuna lənəttt adımı da dəli-dolu qoymuşdular, ala siz sıxıcı manyak adamlarsız e mən dəli dolu deyiləm valla, yenə də hər şeyi düzgün izah edə bilmədim, bunu bilmək üçün o ortamda 1 həftə olmaq bəsdi
Hə bir də güvən nəşriyyatı ilə işləyirlər, nə deyim e, nə qədər sınaqlarda yığdımsa nöqtəsinə kimi eynisini qəbul imtahanında yığdım, vəsaitləri iyrənc olsa da imtahanları dümdüz bilik səviyyəsini yoxlayır, vobşim allah sizi bildiği gibi yapsın

22 əjdaha! PufPuf

12.01.2022 - 17:18 #343278 mesaj facebook twitter

təkcə mənmi edirəm deyə düşünülən şeylər

1.Elarizlə eyyib yaqubovu qarışdırmaq
2.Yol gedə-gedə ağacdan, kol-kosdan yarpağın saplağını qoparıb yemək
3.Hər semestr zərbəçi olmaq
4.Hamı ilə dalaşma potensialına sahib olmaq
5. Jennifer anistona nifrət etmək
6. Pufpuf olmaq

7 əjdaha! PufPuf

05.01.2022 - 23:58 #342900 mesaj facebook twitter

puff puff pass

exit wounds filminin sonunda t.k.johnsonun qatıldığı verilişdə atasına ünvanladığı həmin məşhur fraza -*
Mənası "iki dəfə pufuldat (çək) və başqasına saxla" anlamına gəlir -*
P.S "pufuldat" sözün özüm kəşf etdim

sifarişi verən: Derek

8 əjdaha! PufPuf

30.12.2021 - 20:02 #342472 mesaj facebook twitter

10 əjdaha! PufPuf

23.12.2021 - 21:15 #342062 mesaj facebook twitter

yazarların xüsusi istedadları

bədənimin istənilən nahiyəsində ağrı yarada bilirəm. qəribəliklərim arasında ən sevdiyim budu deyəsən. mamama desəm, böyük ehtimal deyəcək ki, az yenə elzalıq eləmə. so, sizə deyirəm -*
bunun üçün 2 şey lazımdı: uzanmaq və sakitçilik
heç nə haqqında düşünməməyə çalışıram, sonra da ağrı yaratmaq istədiyim nahiyəni fikrimdə tez-tez təkrar edirəm. məsələn : sol ayağımda 2-ci barmaq, sağ dizimin arxası, qolum vəs.
getdikcə nahiyələrin sahəsini artırıram, daha böyük ağrılar yaratmaq üçün var-gücümlə çalışıram sözlük. düzdü, arada beynim error verir hər yerim ağrayır, ağrıkəsici zad atıb şouya son veririksjhddh.

15 əjdaha! PufPuf

13.09.2021 - 21:01 #336327 mesaj facebook twitter

5 əjdaha! PufPuf

30.08.2021 - 13:58 #335152 mesaj facebook twitter

yunan mifologiyası

"məsələn, oturub illiada və odisseya oxumaq istəyirsiniz və dastanda iştirak edən bir sıra yer adları/şəhərlər/qəhrəmanlar/əfsanəvi şəxsiyyətlər/allahların adları ilə qarşılaşacaqsınız ki, onların qısa izahlarını vermək istərdim" dedirtən başlıq -*
qeya - yer ilahəsi; övladları - zevs, poseydon, aid, hera, demetra, qestiya.
afina - yunanların müqəddəs şəhəri ; attikanın klassik mədəniyyət mərkəzi; zevsin ilahə qızı, zəka və müharibə ilahəsi
afrodita - zevsin qızı, eşq və gözəllik ilahəsi; ilk dəfə kiprə ayaq basdığına görə kiprida deyilir
axilles - dəniz ilahəsi; fetida və hökmdar peleyin oğlu
aid - zevsin qardaşı; yeraltı dünyanın allahı
apollon - zevsin və letonun oğlu; musiqi və poeziyanın allahı; artemidanın qardaşı
artemida - zevsin qızı; apollonun bacısı; ov ilahəsi
yelena - zevsin qızı; elladanın ən gözəl qadını, spartalı menelayın arvadı
aqamemnon - menelayın qardaşı; yunan ordularının baş sərkərdəsi
hera - zevsin bacısı və arvadı -*-*-* baş ilahə
ares - zevslə heranın oğlu, qorxunc müharibə allahı
alkmena - heraklın anası; amfitrionun arvadı
antilax - yunan qəhrəmanı; axillesin ən yaxın dostu
atlant - prometeyin qardaşı, titan
maya - atlantın qızı
danay və danaylılar - ən qədim yunan qəbilələri
diomed - troya müharibəsinin qəhrəmanı
dionis - şərab allahı
attika - yunanıstanda vilayət
evr - şərq küləyi
zefir - cənub küləyi
itak - qəhrəman; itaka adası onun adını daşıyır
kassandra - troya hökmdarı priamın qızı
marafon - attika sahilində şəhərcik
olimp -mifik dağ; ölməz allahların məskəni
demetra - zevsin bacısı və arvadı; kron və reyanın qızı
eak - zevsin oğlu, peleyin atası
eol - küləklər allahı
ellada - yunanıstan
eas - helios (günəş) və selenanın (ay) bacısı, səhər şəfəqi ilahəsi
tezey - afina çarı egeyin oğlu, misilsiz qəhrəmanlıqlar göstərən
fedra - afina çarı tezeyin arvadı
fetida - nereyin və doridanın qızı; peley ilə izdivacdan axilles törəyib
foosa - taygöz polifemin anası; mağarada poseydonla izdivacdan taygöz doğulmuşdur
heba - zevslə heranın qızı, gənclik ilahəsi
hefest - zevslə heranın oğlu; od və dəmirçilik allahı axsaq
herakl - zevslə alkmenanın oğlu, 12 məşhur hünər göstərir, habelə yeraltı dünyadan serber adlı qorxunc köpəyi gətirir.
hermes - zevs və mayyanın oğlu, allahların qasidi
xaritlər - gözəllik və şadlıq ilahələri
kalipso - atlantın qızı
kentavr - yarıadam, yarıat məxluqu
latona-leto - ilahə; zevsin sevgilisi, apollon və artemidanın anası
meqara - fiv hökmdarı kreontun qızı; heraklın birinci arvadı
muzalar - zevsin 9 qızı, elm və sənət ilahələri
nəhənglər - qeyanın törəmələri, ayaqları ilan, çox güclü məxluqlardır, allahlarla olimpdə müharibəyə girişir, yalnız herakl onları məhv edərək allahları xilas edir
okean -dünyanı dolanan çay
parnas - dağ; apollonun məbədi
tantal - zevsin oğlu; sizif kimi allahların sirlərini faş edən nəhayət cəhənnəmə qovulan
penelopa - odisseyin arvadı telemaxın anası

antik lüğət oldu lap -*

21 əjdaha! PufPuf

22.08.2021 - 00:50 #334595 mesaj facebook twitter

ədəbiyyat

1. qədim dövr. dünya və kainata məhəbbət və ibadət dolu nəzərlərlə baxan və özünü onun ayrılmaz bir zərrəsi kimi hiss edən sadəlövh "qədim insan" isti ana qucağına qısılmış bir körpəyə bənzəyir ki, o yalnız öz anasını görür, onun hərarətini duyur və özünü ondan ayrı təsəvvür edə bilmirdi. bu mərhələdə hələ insan və dünya əksliyi yoxdur.
bu insanın dünyayla vəhdətidir...

2. orta əsrlər dövrü. dünyadan ayrılıb allaha tapınmış, onu dünyadan çox sevən və ona ibadət edən "orta əsr insanı" anasını tərk etmiş, özünə sevgili məşuqə tapmış və ona səcdə edən gənci xatırladır ki, o öz eşqi naminə hər şeyi qurban verməyə hazırdır.
bu, insanın allahla vəhdətidir...

3. yeni dövr. allahdan ayrılıb cəmiyyətə pənah gətirmiş "yeni dövr insanı" öz sevgilisini də, öz anasını da, öz övladlarını da xalqın və bəşəriyyətin səadəti uğrunda mübarizəyə qurban vermiş yetkin bir qadını xatırladır ki, o bəşəriyyətin xilaskarı olmağı öz ailəsinin himayədarı olmaqdan üstün tutur.
bu, insanın cəmiyyətlə vəhdətidir...

renessans. öz gücünə arxalanaraq allahdan ayrılmaq dərəcəsinə çatmış, lakin öz tanrısından üzülüşə bilməyən "renessans insanı" eşq aləminin darısqallığını duyaraq ondan daha geniş fəaliyyət arenası axtarır.
bu, insanın allahla özü arasında tərəddüdür...

barokko və klassisizm. artıq alahdan ayrılmaq yoluna qədəm qoymuş, lakin hələ cəmiyyətə qovuşmamış, axtarışlar və çaşqınlıqlar girdabında çabalayan "barokko insanı" xalq və insanlıq naminə böyük qurbanlar vermək əzmindədir.
bu, insanın allahdan ayrılmaq cəhdidir...

maarifçilik və romantizm. klassisizmdən sonra gələn və onun fəlsəfəsini davam etdirən maarifçilkdə də, barokkodan sonra gələn romantizmdə də insan şəxsiyyət səviyyəsinə yüksəlir, o öz antropolji mahiyyətini mütləqləşdirərək, onu həm kainata, həm allaha, həm də cəmiyyətə qarşı qoyur. buradan da ifrat inkarçılıq yaranır.
bu insanın allahdan ayrılaraq özünə tapınması və özünü mütləqləşdirməsidir...

realizm. yalnız realist ədəbiyyatda insan öz ictimai mahiyyətini dərk edir, mifoloji və teoloji təfəkürdən fərqli olaraq yeni ictimai-tarixi təfəkkür yaranır. insan özünü cəmiyyətin axarında görür, onlarla özünün dialektik bağlılığını dərk edir. beləliklə də "yeni dövrün insanı" öz əcdadlarından fərqli olaraq kainatın passiv seyrçisi və pərəstişkarı kimi deyil, onun aktiv yaradıcısı kimi çıxış edir. insan yaradıcı qevvə olaraq tarixin subyektinə çevrilir.
bu, insanın özündən ayrılaraq cəmiyyətə və bəşəriyyətə qovuşmaq cəhdidir...

11 əjdaha! PufPuf

18.08.2021 - 00:35 #334379 mesaj facebook twitter

yazarların paylaşmaq istədikləri şeirlər

yalan deyil, qeybət deyil
qonşumuzda bir kişi var.
kişiləri qadın kimi
mat eyləyən vərdişi var.

ədasıyla, işvəsiylə
görənləri usandırır.
söhbətiylə, gülüşüylə
yeri, göyü o yandırır.

kişi kimi kişi deyil,
qaşı, gözü sürməlidi.
dili əzvay mürəbbəsi
naz-qəmzəsi gülməlidi.

beləsinə nə ad verim?
bir söz tapmır deyə dilim
nə şalvara yamaqdır o,
nə tumana balaqdır o

"beləsinə nə deyim", 1980-ci il.

3 əjdaha! PufPuf

17.08.2021 - 17:04 #334349 mesaj facebook twitter

giovanni boccaccio

covanni bokkaçio dekameron əsərinin əsas mahiyyəti ilə bağlı belə yazmışdır:

bəlkə də bəziniz dediz ki, siz bu hekayələri yazarkən sərbəstliyə çox yol vermisiniz, məsələn qadınları bəzən elə şeydən danışmağa və elə şeyə qulaq asmağa
vadar etmisiniz ki, namuslu qadınlar gərək belə şeylər danışmasın və qulaq asmasın, çünki bu onlara yaraşan iş deyil. əvvəla, bəzi hekayələrdə elə şey varsa da, onu hekayənin xüsusiyyəti tələb etmişdir. belə hekayəyə düşüncəli bir adam gözü ilə baxılsa, aydın olar ki, mən o hekayəni başqa cür danışa bilməzdim, danışsaydım, onu özünə xas olan şəklindən ayırmış olardım.
mənim də qələmimə, rəssamın fırçasına verilən haqq verilməlidir. rəssam danlanmadan, müqəddəs mikayılı qılınc ya nizə ilə ilanı, müqəddəs georgini də əjdəhanı könlü istəyən yerdə öldürməyə vadar edir, hətta isanı kişi, həvvanı qadın surətindən, insan övladının nicatı üçün xaçda ölməyə razı olan isanın özünü ayağından xaça bir mismarla deyil, iki mismarla mıxlandığını təsvir edir.
bundan başqa aydın görmək olar ki, bu hekayələr nə kilsədə, nə fəlsəfə məktəblərində, nə də ruhanilər və filosoflar içərisində söylənmişdir. hərçənd kilsə tarixində mənim hekayələrimdən də betər çox-çox hekayələrə rast gəlmək olar. çünki kilsədə görülən işlər haqqında təmiz niyyətlə və təmiz sözlərlə danışmaq lazımdır, fəlsəfə məktəblərində də başqa yerlərdəki kimi abır-həya tələb olunur.
mənim bu hekayələrim bağda, şənlik yerlərində cəfəngiyyata uymayan yetkin, cavan qadınlar arasında danışılmışdır ki, ən hörmətli adamların öz nicatı üçün şalvarını başına atıb gəzməsi ləyaqətsiz bir şey hesab olunmurdu.

6 əjdaha! PufPuf

16.08.2021 - 14:05 #334282 mesaj facebook twitter

scars on broadway

bir növ system of a down un xələfi olan erməni-amerikan alternativ metal (bəzən də heavy metal) qrupu.
hələ 19 yaşındaykən serjlə bir araya gəlib (daron və serj eyni məktəbdə oxuyublar) soad da fəaliyyət göstərən sonralar isə elə qrupda tanış olduğu john dolmayan ilə birlikdə scars on broadway qrupunu yaradan, səsini çox sevdiyim malakian indi yalnız fəaliyyət göstərir desək, yanılmarıq.
hal-hazırda qrup dağılıb və adı "Daron Malakian and Scars On Broadway" olaraq dəyişdirilib.

qrupun lives adlı mahnısını ayrı sevirəm, belə milli rəqs/mədəniyyət motivləri olduğu üçün. bir sözlə, klipi ilə dinlənilməli olan musiqi lərdəndir.

(youtube: )

daronun bərəlmiş, sürməli gözləri də ayrı sevimlidirasjdh.

qrupu mənə tanıdan @nellie-crain yazarımıza da burdan sonsuz təşəkkürlər -*

5 əjdaha! PufPuf

08.08.2021 - 23:33 #333714 mesaj facebook twitter

bülöv

kəsici alətləri itiləmək üçün sivri daş. Bi sözünün qədim mənası, kəsərin “iti tərəfi” deməkdir. həmçinin, çoxmənalı söz olub, şifahi dildə bülöv daşı acıdil insanlar üçün də işlədilir. dialektimizdə çox vaxt bülöy kimi tələffüz edilir.
(bax: bülöy )

13 əjdaha! PufPuf

25.07.2021 - 21:45 #332890 mesaj facebook twitter

cornelius fudge

sumqayıt mərkəzindən idarə olunan, postlara random rəqəmlər yazaraq həm millətə mesaj göndərən, həm gözlərimizi mazol elətdirən 7-ci nəsil yazar.
kəndisi bdu-nu seçmədiyi üçün çox peşmandır, sayiələrə görə hal-hazırda oxuduğu universitetdən razı deyil.
edit: siyasətdən də başı çıxmır, kemalistdən nə gözləyəsən ki
(bax: git halk partine oy ver )

4 əjdaha! PufPuf

22.07.2021 - 18:48 #332586 mesaj facebook twitter

sənətkarın şəxsiyyəti və onun yaradıcılığı

mübahisəli mövzudur. əgər biz hansısa yazıçının yaradıcıllığını qiymətləndirmək istəyiriksə, ilk olaraq onun şəxsiyyətindən yoxsa yaradıcıllığındanmı başlamalıyıq?
və beləcə 2 yerə ayrılırlar:
1. bəziləri düşünür ki, yaradıcının xasiiyatnaməsini təyin etmək üçün onun məhz əsərlərini, yaradıcıllığını öyrənmək kifayətdir.
2. digərləri isə əksinə, düşünürlər ki, təhlili məhz yaradıcının özündən - uşaqlıq tərbiyəsindən, təhsilindən, şəxsiyyətindən, mühitindən, həyatından başlamaq lazımdır.
bu fikirləri hər ikisi səhv, birtərəfli və məhduddur. əlbəttə, yazıçı yaradıcıllığının təhlilində əsas obyekt onun əsərləridir. yazıçə ona görə bizim (tarixin, fəlsəfənin, ədəbiyyat elminin) təhlil obyekti olmuşdur ki, cəmiyyət üçün faydalı əsərlər qoyub getmişdir. təccüblü deyil ki, hər bir sənətkarı adı onun mühüm, məşhur əsərləri ilə birlikdə çəkilir.
şekspir deyəndə hamlet, otello , nizami deyəndə xosrov və şirin, yeddi gözəl , füzuli deyəndə leyli və məcnun , firdovsi deyəndə şahnamə , tolstoy deyəndə hərb və sülh, anna karenina təsəvvürümüzdə canlanır.
məndən olsa sadəcə sənətkarın yaradıcıllığna baxardım, çünki yaradıcı, sənətsevər insanların ilham mənbəyi fərqli olur. (bax: yaradıcı insanların manyak olması )
hansısa rok janrında oxuyan müğənni öz əllərini kəsərək yerinə donuz əli qoyursa, hansısa rəssam hər sabah öz bacısının portretinə tüpürərək gününə başlayırsa, hansısa filosof çəlləkdə yaşayırsa, küçələri murdarlayırsa və hansısa yazıçı şizofreniyadan,epilepsiyadan əziyyət çəkir, pedofildisə və bu kimi amillər mənim onun yaradıcıllığına hörmətimi azaltmaz ya da xələl gətirməz
məsələyə digər tərəfdən yanaşsaq:
yazılmış əsərin real hadisələrdən ilhamlanması - n. ostrovski nin polad necə bərkidi əsəri də ona görə inandırıcı çıxmışdır ki, ədib həmin hadisələri şəxsən özü yaşamış, duymuş, özü müşahidə etmiş, öyrənmişdir. həmçinin, maksim qorki . bulka dükanlarında, balıq vətəgələrində bir tikə çörək qazanan qorki yoxsul ikən görüb yaşadığını olduğu kimi bəzək-düzəksiz əsl həyat həqiqəti və səmimiyyəti ilə qələmə almışdır. yəni oxucu görür ki bu sırf bədii əsər yazmaq naminə yazılmış uydurma hekayə deyil, qurma süjet lövhələri yoxdur. lakin belə yazıçılar da başqa bir yazıçının ilham mənbəyi ( məsələn cəlil məmədquluzadədə qoqolun tolstoyun təsiri) olur, hər zaman real hadisələr aparıcı olmur. ola bilər ki, uydurma bədii əsər daha çox şöhrət qazansın və ya tam tərsi. məhz buna görə də sırf 2-ci təhlili doğru hesab etmək olmaz. ilk öncə yaradıcıllığa baxıb dəyərləndirmək, yeri gələndə tərcümeyi-hala, şəxsi həyata nzər salınmalıyıq.

4 əjdaha! PufPuf

22.07.2021 - 02:01 #332543 mesaj facebook twitter

/ 20 »

blok -   başlıqlarını gizlət

Son bəyənilənlər