carmina burana


426   11   1   0
carmina burana 5.nəsil yazar
reytinq xalı: 778
karma xalı:1347
entry sayı:426
izləyənlər:8
sifariş sayı:1

son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| saxlanılanlar| lövhə/blog
Life sucks

zivə Paltar asmaq üçün çəkilən ipə deyilir
self-portrait with death playing the fiddle isveçrəli rəssam arnold Böcklin-nin 1872 ci ildə çəkdiyi əsər.sənətçilər əsasən avtoportret rəsmlər çəkərkən güzgü qarşısında dayanır kimi poz verir və bizə(izləyiciyə) baxırmış kimi dururlar.bir az kənara çıxaq bu haqda bir effekt də var buna deyirlər venera effekti.bu rəsmdə isə böklinin diqqəti baxmağa deyil dinləməyə yönəlib.arxada ölüm fiquru - vanitas hərəkətsiz və əsəbləri pozan gülümsəməsi ilə rəssama nə isə fısıldamış kimi görünür.əlində tutduğu skripkada son bir sim qalmış və son sim də qırılarsa musiqi də dayanacaq yəni rəssamın həyatla olan bağı qopacaq.ölüm böklinin əsərlərində(rəssamın ən tanınan əsəri olan ölülər adasının da ana mövzusu da elə ölümdü) əsas toxunduğu mövzü idi.səbəb isə yaşadığı vaxtlarda vəba xəstəliyinin yayılması və rəssamın öz uşaqlarından bir neçəsinin hələ uşaq yaşda olarkən ölümünün təsiri olmuşdu.2001 ci ildə isveçrəlilər sənətçinin ölümünün 100cü ildönümü xatirəsinə üstündə bu rəsm əsəri olan pul çıxartmışdılar.
tərəzi tutan qadın yan vermerin 1662-1663cü illər arası çəkdiyi rəsm.tablolarında bəlkə də ən çox qadınlara yer verən rəssamdır.çəkdiyi rəsm adlarına nəzər salsaq görmək olar : yatan gənc qadın,şərab bardaqlı qız,Südçü qız,məmur və gülən qız,məktub oxuyan qadın,gitara çalan qız,krujevaçı qız , Mirvari sırğalı qız və sairə.qadın seriyasından olan bu əsərdəki qadın rəssamın həyat yoldaşı katarina vermerdir.qadının barmaqları arasında yüngülcə tutduğu həssas və boş olan tərəzi rəsmin əsas nöqtəsini təşkil edir.qadının arxasında görünən tablo Last Judgmentdir.ana fiqurun önündəki masada dünya nemətləri olaraq incilər və qızıl boyunbağılar görünərkən arxasında duran isa insan irqiylə bağlı son qərarını verir.qadın əlindəki tərəzi ilə dünyəvi qayğılarını,ruhani sıxıntılarına qarşı səssizcə müzakirə edirmiş kimi görünür.
essentialvermeer.com/catalogue/woman_holding_a_balance.html
cui bono latıncadan kimin xeyrinə? mənasını verən roma hüququnda cinayət işlərini aydınlığa çıxaran və hələ də yaralı olan sual.bu sualın ortaya çıxması əsasən romalı filosof,natiq və eyni zamanda hüquqşünas olan siseronun adı ilə bağlıdır.o hüquqşünas olaraq fəaliyyət göstərdiyi illərdə atasının mallarını oğurlayıb onu öldürməkdə ittiham olunan və bütün dəlillər onun əleyhinə olsa belə Sextus Roscius adlı şəxsin cinayətdə əli olmadığını bu yolla isbatlamışdı.
rəssamlığın alleqoriyası holland rəssam yan vermerin 1665 ci ilə aid rəsm əsəri.əsər bəzən rəssam və model adı ilə də bilinir.vermerin son rəsm əsəri sayılır.rəsmdə görünən model elm və sənətin ilham verən ilahələrindən biri olan kliodur.klionun başında olan dəfnə budağından olan tac alicənablıq və şöhrəti təmsil edir.əlindəki kitab tarixi biliklərin alleqoriyasıdır.obrazın təsir gücünü artırmaq üçün adətən heredotun tarix ya da fukididin peloponnes müharibəsindən bəhs edən kitabını çəkirdilər.rəssamın kostyumu öz yaşadığı zamana aid deyil.15ci əsrə aid bir kostyum seçib ki bu da sənətini yan van eyk və roqir van der veydenə bağlamaq istəyindən irəli gəlir.rəsmdəki çilçıraq yan van eykin Arnolfini cütlüyünün portretindəki çiçıraqla demək olar ki eynidir.vermerin bu rəsm əsərindəki çilçıraq ispan habsburqlarının iki başlı qartalı ilə bəzədilmişdir.rəsmdəki şamların sönmüş şəkildə çəkilməsi həyatın fani olmağını,onların əksik çəkilməsi isə habsburq ailəsinin get-gedə azalan gücünə işarə edir.bir az tarixə nəzər salsaq 1648ci ildə hollandiya vilayətlərinin müstəqilliyi ispaniya tərəfindən tanınıb bunu rəssam çox incə bir detalla göstərib.rəsmə diqqətlə baxdıqda rəssamın molberti hollandiyanı göstərir.rəsmdəki xəritədə oyma üsulu ilə Brüsel, Lüksemburq, Amsterdam, Haaqa, Antverpen və başqa şəhərlər var ki onlar da Xəritəni sağ və sol hissədən çərcivəyə almışdır.klio əlindəki trubanı məhz haaqa şəhərinin önündə tutur.bu da təsadüf deyil.Bu şəhər inqilab zamanı ispanlardan azad olmuş hökümətin ilk iqamətgahı olmuşdur.truba burda qələbənin simvoludur. Üsyan özü Hollandların bir nömrəli qürur mənbəyi sayılırdı.stolun üstündəki oranlı vilhelmin maskasıdır ki vilhelm də ispan rejiminə qarşı müxalifətin başçısı həm də hollandiyanın birinci ştatqalteri olub.
bu rəsmə baxmaq üçün:
www.mondialart.eu/produkt/der-maler-im-atelier/
tesmoforiya antik yunanıstanda demeterin qızı eyni zamanda əri aid tərəfindən ölülər ölkəsinə qaçırılan persefonanı basdırması və onun üçün matəm tutması şərəfinə hər il qeyd edilən dini ayin və bayram.bu ayində yalnız qadınlar iştirak edə bilirdi.ayində əsas fəaliyyət torpağın üzərində nəsə yaymaq olduğundan sözün kökü olan thesmoinin də mənası yaymaq deməkdir.ayin üç gün davam edirdi və bahar ayının sonlarında keçirilirdi.yunan mifologiyasında müqəddəs hesab olunan donuzlar kəsilir söyüd budaqları vasitəsilə çürümək üçün qazılan çuxurlar atılırdı.tesmoforiyanın birinci günündə qadınlar donuz leşlərinin olduğu çuxurlara taxıl toxumları atırdılar.ikinci günündə isə persefonanın ölümü xatirəsinə oruc tutulurdu.sonuncu gün isə taxıl dolu donuz leşləri yerlərindən çıxarılaraq torpağa basdırılırdı.bu bayramda qadınlar güllərdən hazırlanan tac taxmaz(səbəb isə persefona gül yığarkən qaçırılmasıdı ) ,nar yeyilməz (aid persefonaya 6 ədəd nar yedirtiyinə görə;bu səbəbdən persefona 6 ay yer altında saxlanılmışdı) və cinsi əlaqəyə girməzdilər
arte povera başlığa bir iki kəlmə də əlavə edim.bu bir sənət hərəkatı idi ki italiyada 1967 ci ildə başlamışdı.hərəkat sənətin artıq əvvəlki kimi olmadığını göstərməyə çalışırdı.yoxsul sənətdə sənətçilər sadə və təməl olan şeylərə geri dönmək lazım olduğunun tərəfdarı idilər.bu sənətdə ən sıradan obyekt belə sənət əsəri ola bilirdi.bu işlərdən ən tanınanı Piero Manzoni-nin ''artist's shit'' adlı əsəridir.sənətçi bu iş üçün 90 ədəd sənətçi nəcisi konservası emal etmişdi.hər qutunun qapağı 001-dən 090-a qədər nömrələnmiş və qutuların etiketlərinə italyanca,ingiliscə,fransızca və almanca ''içindəkilər'' olaraq bu sözlər yazılmışdı : 30 qram xalis sənətçi nəcisi ,1961ci ildə hazırlanaraq idxal edilmişdir
ölüm və həyat avstriyalı rəssam gustav klimtin 1908-1911 ci illər arası çəkdiyi rəsm.rəsmdə bir tərəfdə ölüm bir tərəfdə isə həyat görünməkdədir.ölüm mələyi olaraq bilinən əzrayılı bu səfər əlində oraq və ya qum saatı tutaraq yox bir dəyənəklə görürük.üstündəki tünd rəngləri,kilsəni simvolizə edən xaç bizə ölümü göstərir.rəsmin sağ tərəfində isə hər yaşdan olan insanlar bir-birilərinə sarılmış şəkildə çəkilib.üst-üstə olmaları bir-birini izləmə sanki zamanda irəliləmə hissi yaradır. diqqət etdikdə göstərilən insanlarda şüuraltında və ya yuxu halında olduğu aydın görünür.bu da freydin məşhur olduğu vaxtlara təsadüf etməsinin nəticəsi olaraq göstərilir(həm rəssamın həm də freydin avstriyada yaşamalarının təsiri ola bilər).rəsmdə iki nəfər oyaq haldadır.bunlardan biri körpə uşaqdır çünki şüuru hələ o qədər də inkişaf etməyib digəri isə əzrayıla zövq və arzu ilə baxan soldakı gənc qadındır ki onlar da ölümün yaxınlaşmasını xəyallarına belə gətirə bilmirlər.
link link
iki frida frida kahlo tərəfindən 1939 cu ildə çəkilən rəsm əsəri.1929 cu ildə dieqo ilə evlənən frida üstündən on il keçəndən sonra dieqonun xəyanətinə görə boşanırlar.rəsmdə iki frida var ki onlardan biri dieqonun sevdiyi digəri isə xəyanət etdiyi fridadır.rəsssamın iç dünyasını,narahatlığını göstərmək üçün frida arxa planda fırtınanın xəbərçisi qaranlığı əks etdirib.sağ tərəfdə görünən frida anasının təmsil etdiyi meksikanı sol tərəfdə isə alman əsilli atasını yəni avropalı olmasını çatdırır.bir-birilərinə damar yolu ilə bağlanan fridalarda damarın çıxış nöqtəsi dieqonun uşaqlıq şəklidir.buradan görünən odur ki frida dieqonu təkcə həyat yoldaşı kimi yox eyni zamanda öz uşağı kimi görür.sağdakı fridanın ürəyi bütövdür çünki bu dieqo tərəfindən sevilən fridadır.digəri isə əksinə dieqonun xəyanət etdiyi fridadır.qucağına damcılanan qanlar keçirdiyi əməliyyatlara və tez-tez düşürüb sahib olmadığı uşaqlara dair kədrini təmsil edir.
rəsmə burdan baxmaq olar
link link
tomasın şübhəsi italyan rəssam karavacco tərəfindən 17ci əsrə aid rəsm əsəri.qərb sənətində tez-tez istifadə olunmuş incildə keçən bir mövzu əsasında çəkilmişdir.hadisəyə görə isa dirildikdən sonra həvariləri ilə təkrar görüşür.bütün həvarilər onun yenidən dirildiyinə inanırkən həvari tomas inanmır və əmin olmaq üçün isanın yarasına barmağını basar.rəsmə diqqətlə baxdıqda isanın yarasından başqa bir cırılmış bir yer də vardır bu da tomasın çiynindəki paltarın cırığıdır.bu da tomasın kasıb olduğunu bizə göstərməkdədir.burada rəssamın anlatmaq istədiyi zənginlik və lüks içində olan kilsənin bu halı kral və aristokrat təbəqəsi tərəfindən normal görülürkən,toplumun böyük hissəsini təşkil edən yoxsul təbəqə üçün hər zaman şübhə ilə qarşılanmışdır.
rəsmə burdan baxmaq olar
link link
çarxıfələk çiçəyi digər adı ilə bilinən pasiflora incarnata.çarxıfələk çiçəyi və ya isanın əziyyəti bu cür də adlanır.bu çiçəyin formasından dolayı saat çiçəyi və ya fırıldaq çiçək adı da verilir.ana vətəni cənubi afrikadır.avropaya yayılmasınım çox özəl səbəbi olub.avropalı xristianlar misyonerlik məqsədilə c.afrikaya getdiklərində bu çiçəyə rastlaşmışlar.çiçəyin dişi və erkək orqanlarının formaları isanın çarmıxdakı halına bənzədilmiş və bu səbəblə çarxıfələk çiçəyinin tanrının xristian misyonerlərinə göndərdiyi bir müjdə olduğuna inanmışlar.beləcə müqəddəs olan bu çiçək avropaya gətirilmişdir.xristianlar bu çiçəyə passion flower adı verərək onu isanın əziyyətinin bir simvolu olaraq qəbul etmişlər.ayrıca bu çiçəyin isanın damlayan qanından doğduğuna da inanılır.təskin edici və əsəb sakitləşdirdiyindən dolayı istifadəsi tibbdə önəmli yer tutur
latrina qədim romada ümumi tualetlər belə adlanırdı.bu latrinalarda təkcə ehtiyac ödənmirdi eyni zamanda fəlsəfi söhbətlər də edilirdi.daş stullar formasında olan bu tualetlərdə əvvəlcə oturan şəxsin nökəri oturub yeri isidir sonra varlı romalı öz işini görürdü.
poliptik avropa sənətində üçdən çox sayda bir-birinə bitişik rəsm lövhələrinə deyilir.bu tip rəsmləri əsasən din xarakterli mövzulu olurdu.renessansdan sonra belə rəsmlər ərsəyə gəlməyib.
adorant rəsm və heykəldə isa peyğəmbərin ayaqlarına səcdə edən və ya ayaqlarından yapışan kişi fiquruna deyilir
naumaxiya qədim romada içində dəniz döyüşlərinin təmsil edildiyi səhnələrə və dəniz döyüşlərinə verilən ad.naumaxiya amfiteatr formalı olurdu və arena hissəsində isə hovuz yer alırdı.ilk belə tikilinin e.ə 46ci ildə romada tiber çayının sahilində sezar tərəfindən tikildiyi təxmin edilir.
putto italyancadan balaca oğlan uşağı mənasına gələn istər rəsm əsərlərində istərsə də heykəllərdə tez-tez istifadə olunan qərb sənətinə xas olan varlıq.əsasən kök,çılpaq ,qanadlı bəzən də qanadsız formada təsvir olunur.mənbəyi yunanların sevgi tanrısı erosdur.
odeon antik memarlıqda musiqi dinləmək üçün yaradılan yunan və roma mədəniyyətlərinə xas olan xüsusi tikili.odeon aeido sözlüyündən əmələ gəlib mənası mahnı oxuyan deməkdir.eyni zamanda audio sözünün də mənşəyidir.amfiteatr formasında olan belə tikililərin əsasən üstləri qapalı olurdu.ilk odeon spartda tikilmişdir.
ukiyo-e yaponcadan müvəqqəti dünyadan rəsimlər mənasını verən 16-17 ci əsrlərdə edo zamanında ortaya çıxmış yaponların günlük yaşamlarını və təbiət mənzərələrinin taxtaya həkk olunduğu sənət həm də məktəb.bu sənət nümunələrində geyşaları,erotik mövzuları və kabuki oyunlarını da görmək olar.siyasi və üst sinif adamlarının rəsm edilməsinə icazə verilməmişdir. 19cu əsrdə meydzi islahatlarından sonra dəbdən düşmüşdür
adermatoqlifiya çox nadir görünən genetik xəstəlikdir.statistikaya görə dünyada cəmi dörd ailədə bu xəstəlik aşkarlanmışdır.xəstəliyin mahiyyəti ondan ibarətdir ki bu insanlarda barmaq izi olmur.belə bir xəstəliyin aşkarlanması isveçrəli qadının abşın sərhəddini keçməsindən sonra ortaya çıxmışdır.qadının həmçinin ailəsində də doqquz nəfərin bu xəstəlikdə olması meydana çıxmışdır
the stages of life Alman romantik cərəyanının rəssamlarından olan Caspar David Friedrich-in 1834cü ildə çəkmiş olduğu rəsm əsəri.rəsmdə fərqli uzaqlıqlarda suyun üzərində üzən beş gəmi təsvir edilib.bunlar simvolik olaraq həyatın mərhələlərini təmsil edir.ön planda yaşlı bir adamın sahildə durub dənizə baxdığını görürük.bu yaşlı adamın rəssamın özü olduğu güman edilir.başında silindr formalı papaqda təsvir edilmiş olduğu adamın qardaşı ya da bacısı oğlundan təsirlənərək təsvir edilib ki bu da yeniyetməlik dövrünü əhatə edir.onların arxasında cavan qız görünür ki bu da rəssamın böyük qızıdır.bu həyatın cavanlıq dövrünü təmsil edir.ən arxada isə uşaqlıq dönəmini əks etdirən iki uşaq görürük.gəmilərdən ortadakının dirəyi xaç şəklindədir.bu fredrixin güclü inancını simvolizə edir
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5c/Caspar_David_Friedrich_013.jpg/1024px-Caspar_David_Friedrich_013.jpg
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20