əmmaməli kardinal


265   2   0   0
əmmaməli kardinal 5.nəsil yazar
reytinq xalı: 573
karma xalı:-39
entry sayı:265
izləyənlər:3
sifariş sayı:0

son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| saxlanılanlar| lövhə/blog
Rəbbim gör, rəbbim eşit, rəbbim bağışla.

kənan mm xalqımızın zövqsüzlüyü mübahisə mövzusu deyil. bunu mebel mağazaları və parklar təsdiqləyə bilər. kinematoqrafiyanın öldüyü də mübahisə mövzusu deyil. düzdür ölkəmizin bəzi marjinal gənc və ortayaşlıları bunun əksini deyir onlar da özlərindən o qədər razıdırlar ki sırf onların sənəti onların eqosuna görə iyrənc görünür. sözüm onda deyil. bu özünü 3-cü sinif mafiya başçısı kimi apararaq özünə rejissor deyən tipi gündəmdə saxlayan, xır-xır səsiylə şeir deyəndə əriyən, guya mənalıimişcəsinə çıxışlarını aforizmləşdirən səviyyəsiz güruhun ucbatından bu dölbeyin azərbaycan üçün kino çəkməyəcəyini açıqlama cəsarəti tapıb özündə. azərbaycanın da çox sikinədi.
coco chanel "leyla ile mecnun"da ismail abi bu xanımın bibisi olduğunu adının da "kokoş emel" olduğunu deyir.
əbülfəz elçibəy uşaq vaxtından haqqında yarı düz yarı səhv məlumatlar eşitmişəm. soyadının əliyev olduğunu və radikal pantürkist irqçi olduğunu bilirəm. bir neçə yerdə tərəfdaşları turançılıqdan filan danışır. nəysə sözümün canı odur ki, bu zat-i alilərinin şərəcəsi vikipediyada qoyulub bir göz gəzdirdim, gördüm ki, bunun əjdadı seyid olub. seyid də bildiyimiz kimi islam peyğəmbərinin nəslindən gələnlərə deyirlər. yenə bildiyim qədərilə islam peyğəmbəri altay dağlarından yox ərəb səhrasından çıxıb. ona görə də ona ərəb deməyə haqqımız çatır. bəs bizim bir ərəbin soyundan gəldiyini iddia edərək türklük davası edən adamın məramını öyrənməyə haqqımız çatırmı ? xahiş edirəm məni illimunə edin.
ursula k le guin ursulanı "mülksüzlər" ilə tanımışam, "qadınlar, yuxular və əjdahalar" denemesi ilə sevmişəm. mülksüzlər dostoyevskinin cinlər romanına cavab olaraq yazılıb. dostoyevskini tanıyanlar bilər həyatı bütün çılpaqlığı ilə verməsinə baxmayaraq bir mövzunu həm müdafiə edib həm də tənqid edərək oxucunu düşüncə "dördyoluna" salır. cinlər romanı da ingiliscədə "possessed" olaraq nəşr edilib yəni "ələ keçirilmiş" onsuzda bizim dildəki cinlər ifadəsindən də ələ keçirilmişi "içinə cin girmiş" kimi başa düşərsiniz yəqin. ursula mülksüzləri "dispossessed" olaraq yazıb. məna mülksüzləri verməsinə baxmayaraq yazıçı böyük kəlimə oyunu ilə dostomuza cavab verir. çünki, dostoyevski cinlərdə anarxistləri cinli kimi təqdim edir və məzmun etibarı ilə səhv çıxarır. ursula isə mülksüzlərdə anarxist bir dünya yaradır və anarxist mükəmməl cəmiyyəti təsvir edir. ursula anarres və urrasda yaşayan bir-birinə qardaş olduqları halda tamamilə fərqli iki insan cəmiyyətini də tam tanındandan sonra hər ikisinin əskik tərəflərini ortaya sərir. anarxist bir insan cəmiyyətini düşünmək belə çətindir. lakin romanda o qədər bədii estetika ilə bəzədilmiş halda təsvir edilib ki, insan heyrətə düşür. yazıçı finalı oxuycuya təqdim etmir oxuyucunun öz təxəyyülünə buraxır və bitirir. nəticə etibarı ilə oxunmalı romandır.
söz azadlığı ilə onun bunun işinə qarışmağı səhv salmaq mənə ümumiyyətlə çatmayan zad "hərənin öz fikri var" ifadəsidir. hərənin öz fikri ola bilməz. fikri formalaşdırmaq lazımdır. onun üçün də bir mövzu ətrafında minlərlə fikri öz beynində süzgəcdən keçirib yeni bir fikir formalaşdırmaq lazımdır. kişi əlli il dayanmadan oxuyur o da fikir yürüdür, gijdıllaq sosial şəbəkə statuslarından başqa bir şey oxumayıb ömrü boyu o da fikir yürüdür. bu mümkün olan bir şey deyil eləsinin `mənim fikrimdir` dediyi şey belə kiminsə fikridir ki bu fikrin də doğruluğu mübahisə mövzusudur. biri də söz azadlığı ilə təhqiri qarışdırıb. ümumiyyətlə düşünə bilən varlıqlar təhqir etmir, tənqid edir. incəsənətlə, meydana çıxmaqla yaxud hansısa başqa bir şeylə. söz azadlığı o deməkdir ki, (tutaq ki,) qanun dəyişikliyi olacaq bu dəyişikliklə tv izləmək qadağan olacaq azadlığından istifadə edib fikrə münasibət bildirməyin söz azadlığıdır amma konkret şəxslərə tv`ə bax demək azadlıq deyil əksinə azadlığa müdaxilədir. yəni sözümün canı sənin azadlığının sərhəddi mənim azadlığımın sərhəddinə qədərdir.
maşın şou bir dəfə qonaq olduğum evdə baxırdılar deyə baxmışdım o şouya. yadıma "game of thrones" düşdü. iştirakçılar özlərini elə aparırdılar ki elə bil böyük bir hakimyyət mübarizəsidir. o rozanı da cercei`ə çox bənzətmişdim.
ibrətamiz ana modelləri Küçəmiz çox palçıq olurdu. Yol kənarına çıxa bilmirdim. Anam belinə alırdı məni asfalt yola qədər gətirirdi sonra qayıdıb bacımı belində yola çıxarırdı. Sonra Əlimizdən tutub məktəbə aparırdı.
islamdan öncə qız uşaqlarının diri-diri basdırılması Tarixi bir faktı yazarkən hiss, məntiq, təmənni kimi məfhumları kənara qoymaq lazımdır. Çünki olan şeylər maddi mənbələrlə isbat olunmadıqca olmamış sayılır. istər bədəvi istərsə də oturaq ərəblərin nə hamısı qız uşağını diri-diri basdırmayıb, nə bu ənənə hansısa qəbilələrı xas olmayıb, nə dəki ucdan tutma olmayıb. Sadəcə belə bir adət olub. Eləmək istəyən eləyib. Qaldı məhəmmədin xədicənin qulu olmağı məsələsinə məhəmməd qüreyş qəbiləsinin bəni haşim ailəsində azad bir insan olub. Xədicənin karvanlarıyla ticarətə getməyi onu xədicənin qulu etmir. Qul olmağın kriteryaları var ya doğulanda atan anan qul olur, ya borcunun əvəzində qul olursan ya da əsir düşürsən. Məhəmməddə bunların heçbiri olmayıb.Qadınların xüsusi əhəmiyyətli idarəçilik fəaliyyətlərini də görürük islamdan əvvəlki ərəb tarixində. Buna hind ən böyük nümunədir. Amma digər faktor qadınlar sadəcə zadəgan idilərsə kişiyə bərabər tutulurdu. Məhəmmədin qadınlara verdiyi ən böyük hüquq fərd olaraq mövcud olmaq hüququ idi. Bir iki istisna gətirib qadınlar möhtəşəm yaşayırdı demək olmaz.
ən bəyənilən şeir misraları Bu gün qəribədir evin havası
Çilçıraqda hüzünlü bir bəzək var
Sakit-sakit deyir qızın anası
'Nişanın qaytarsaq bəlkə sağalar...'
yerusəlim xaçpərəstlik təşəkkül tapandan üstündə mübahisə edilən şəhər. Yahudilərin dini mərkəzidir. Peyğəmbərləri orda olub formalaşma mərkəzləri oradır. Lakin roma xaçpərəstliyi rəsmi din kimi tanıyandan sonra xaçpərəstlər orada hegamonya qurdular. islam dövlətinin 2-ci rəşid-i xəlifəsi xəttabın oğlu ömərin vaxtında islam xiləfətinə birləşdirilən şəhər 1-ci səlib yürüşünə qədər müsəlmanlarda qaldı. Eyubbilərdən səlahəddin şəhəri səlib krallığından geri aldıqdan sonra sıra ilə əyyubi, məmlük və osmanlılar kimi islamda xilafət bayrağı daşıyan dövlətlərin ərazisi olub. Osmanlı dövlətinin dağılmasından sonra ərəblər şəhəri islam bayrağı altında saxlaya bilmədilər. Qaldı ki qüdsün müsəlmanlar üçün əhəmiyyətinə faktor var burda. 1. Müsəlmanların ilk qibləsi qüds olub. 2. islam peyğəmbərinin böyük möcüzəsi kimi qiymətləndirilən merac hadisəsi qüdsdə başlayıb. 3. islamın 3-cü böyük məscidi olan məscid-i əqsa qüdsdədir. 4. Müsəlmanların müqəddəs kitabı olan quranda qüds müqəddəs şəhər kimi tanıdılır, qüds sözü də zatən müqəddəs mənasını verir. 5. Səlibçilərin qüds soyqırımından sonra bu şəhər müsəlmanlar üçün qeyrət məsələsidir. Bir gijdıllax durub bura israilin paytaxtıdır deyir başqa gijdıllaxlar da bunu əsas götürüb fikir yürüdür. Bütün mühafizəkar müsəlmanları öldürməmiş onların fikrini məhv etməmiş bu qərar hər zaman de yuri qalacaq.
əməvilər qureyş qəbiləsinin islam peyğəmbərinə ən gec beyət eləmiş ailəsidir. sonuncu rəşid-i xəlifə əliyə qarşı üsyan qaldırmış muaviyə əli öləndən sonra onun oğlu həsənlə imamət və imarətin ayrılması barədə müqavilə bağlayır imamət bəni haşimdə imarət əməvilərdə qalır. muaviyənin oğlu yezid özünü 3-cü imam kimi tanıdan hüseynin üsyanın amansızlıqla yatırdıqdan sonra eyni üsulla mədinədə və məkkədə başlamış digər üsyanları da yatırır. islam xəlifəsi olmaları və əmir-ül muminun titulları bu gün də mübahisə mövzusu olmasına baxmayaraq islamı apenin yarımadasına qədər aparıb çıxarmaları da onların müsbət nöqtələrindədir. bundan başqa islam memarlığı, fəlsəfəsi və islam hüququ da onların dövründə təşəkkül tapıb. sülalə abbasi üsyanından sonra qaçıb əndəlis xilafəti yaradırlar ki tarixdə çox dərin izlər buraxmış əndəlis xilafəti müsəlmanların apenin yarımadasından tam çıxarılmalarına qədər bu sülələ tərəfindən idarə edilib. islam fəlsəfəsinin atası sayılan ibn-i arabi də əndəlis məktəbinin yetirməsidir.
leyli və məcnun ərəb əfsanəsidir. klassik yaxın şərq ədəbiyyatının ənənəsi olaraq şairlər tərəfindən yazılı ədəbiyyata keçirilmişdir. ən gözəl nümunəsini türk şairlər yazıblar. gəncəli nizami ilə məhəmməd fizuli. sujet və kompozisiya əfsanə və bütün poetik yazılı nümunələrdə eynidir. bir oğlan bir qızı sevir qızı ona vermirlər oğlan dəli olur. nizaminin "leyli və məcnun"-u fantastikaya xüsusilə tasavvufi-sufi fantastikasına çox meyillidir və daha çox insanda ali hisslərdən söz açılır. fizulinin "leyli və məcnun"-u isə bir çox nöqtədən daha mükəmməldir. ilki əsər türkçə yazılıb amma fars və ərəb dilində ifadələrlə zənginləşdirilib. klassik məsnəvilərdən fərqli olaraq fizuli poemaya qəzəllər əlavə edib. qəzəllərin sujetlə əlaqəsi yoxdur sadəcə qəzəl bir obrazın dilindən deyilir. əsər qəhrəmanı hisslərini, demək istədiyi lakin deyə bilmədiyi şeyləri ifadə edir həmin qəzəllərdə. məsələn məcnunu atası həccə aparır ki leylini unutmaqda allah ona kömək etsin kəbədə olan vaxt məcnun allaha "ya rəb, bəlayi eşq ilə qıl mübtəla məni" deyərək olduğu vəziyyətə üsyanını məsnəvidə mümkün olmayan genişlikdə və bədii dildə ifadə və təsvir vasitələrindən daha geniş istifadə etməklə verir. fizulinin əsərində də tasavvufi-sufi motivlərə yer verilsə də fizuli məişət dərdlərini də daha geniş təsvir elədiyi üçün əsəri o günə qədər və ondan sonrakı bütün məsnəvi poemaları üstələyir. əsərdə bundan əlavə əbcəd hesabı ilə kitabın yazılmasının bitiş tarixi o qədər gözəl ifadə edilib ki bu faktor da əsəri gözəlləşdirir. rum diyarında yaşayan şairlərin istəyi üstünə yazılan bu əsərdə geniş təsvir edilən məişət, məhəbbət ata-oğul münasibətləri, ana-qız münasibətləri patrialxal cəmiyyətdə qadınların əzilməsi çox geniş, ətraflı və poetik əks edildiyinə görə bu əsər türk dilli klassik ədəbiyyatın şah əsəridir.
kitab oxumaqla özünü bir şey zənn etmək Ümumiyyətlə özünü birşey zənn etmək axmaqlıqdır. insan ki spermanın yumurtaya düşməsiylə yaranıb sonra vaginadan çıxan, sıçan, qusan bir varlıqdır özünə niyə əhəmiyyətli gəlir ?
raqqa payitaxtı xəlifeyi ru-i zəminin. yəni yer üzünün xəlifəsinin paytaxtı. və ya özünü xəlifə adlandıran bir zatın özünü islam dövləti adlandıran bir təşkilata paytaxt seçdiyi şəhər. 2014-dən etibarən iraq-levant islam dövlətinin, yaxud daeşin(ər. islam dövləti) defakto paytaxtı idi. şəhərdə geri alınıb kimi xəbərlər var "sistemli şəkildə dağıtma" taktikası ilə amma gerilla müharibələri belə tezlik bitməz məncə. ayının yüz oyunu var bir armudun başında
cəmiyyət sayı çox olan hərhansı bir məfhumun cəm şəkildə mövcud olmasıdır. (gbax:insan cəmiyyəti)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20