osikisoxama


1362   0   0   0
osikisoxama 3.nəsil yazar
reytinq xalı: 1426
karma xalı:-189
entry sayı:1362
izləyənlər:7
sifariş sayı:0

son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| saxlanılanlar| lövhə/blog

kalvinizm 16-cı əsrdə isveçrədə meydana gəlmiş protestant məzhəblərindən biri. Qurucusu john calvinin məqsədi mövcud xristianlığı reform Edib, başlanğıcdakı halına gətirmək olub. kalvinistlərə görə insanın azad iradəsi yoxdur, insanın cənnətə və ya cəhənnəmə gedəcəyi doğulduğu an məlumdur. Dürüstlüyü və əməksevərliyi əsas ibadət kimi görürlər. Pul qazanmaq və yığmaq savab, kasıblara yardım etmək isə günah sayılır bu məzhəbdə. Çünki kasıbların doğuşdan günahkar olduğlarını düşünürlər.
qız tutmağın yolları sizi ideallaşdırmağa mәcbur etmәk üçün qızın qәlbinә şübhә toxumu sәpin: onunla ünsiyyәti siz istәyirsinizmi, siz onunla olanda darıxmırsız ki ? bu qeyri-әminliyin çox böyük әhәmiyyәti var - o bizim tәxәyyülümüzü işlәdir, poetiklәşdirmә prosesini dәrinlәşdirir. yadda saxlayın: asan başa gәlәn, bahalı ola bilmәz. bu insanlara da aiddir, heç bir çәtinlik çәkmәdәn nail olunan adamı yüksәlişlәrә ucaltmaq tәxәyyül üçün çәtindir. әgәr maraq doğuran birinci tanışlıqdan sonra siz belә dә olmalı imiş kimi qәbul edilmәmәli vә yaxşı münasibәtinizi hәlә qazanmaq lazım olacağını anlada bilsәniz - onda bu, yüngül dә olsa, çaşqınlıq doğuracaq, obyektiniz şübhәlәnmәyә başlayacaq ki, sizdә qeyri-adi, yüksәk nә isә var vә onu yaxın buraxmamağınız elә bununla bağlıdır.
kill your darlings sir arthur quiller-couch tәrәfindәn ortaya atılan yazı texnikası. sonralar william faulkner, georges simenon, stephen king kimi yazarlar da bu texnikadan istifadә edib. texnika belәdir: tutaq ki, qısa bir hekayә yazacaqsız vә ilk qaralamanız 2000 kәlmәyә çatır. bu qaralamanı gözdәn keçirmәyә başlayanda hekayәni şişirtmәk vә onu bәzәmәk lazım gәlәcәk. buna görә әksәr yazarlar 2000 kәlmәlik hekayәnin ikinci qaralamasını 2500 kәlmәyә kimi şişirdәrlәr. halbuki edilmәsi gәrәkәn bunun әksidir. ikinci qaralama, ilkindәn tәqribәn 10% daha az olmalıdır. yәni ikinci qaralamanız 1800 kәlmә vә altındadırsa, sevdiyinizi öldürmәyi gözә alacaq qәdәr sәnәtinizә bağlanmısız. öz әsәrinizә qarşı göstәrdiyiniz bu soyuğqanlı vә obyektiv münasibәt, sizi әllә tutulur bir qısa hekayә yazmağa gәtirib çıxaracaq. әks halda gәrәksiz detallarla şişirdilmiş bir mәtnә sahib olacaqsız.
әlavә olaraq mәhşur yazarlar Allen Ginsberg, William S.Burroughs, Jack KerouacLucien Carr'ın inkişaf elәtdirdiklәri әdәbi fikirlәrlә 'beat әdәbiyyatı'nı yaratmalarını hekayә edәn, baxmağınız mәslәhәt olan eyni adlı film dә var.
bakirəliyin bərpası adlı sanlı klinikalarda qiymətin yüksək olmasına baxmayaraq, normal xəstəxanalarda 150-200 manata edilən əməliyyatdır. rayon yerlərində lap aşağı olur qiymət. pula qənaət etmək üçün qızı bakıda açıp, rayonlarda tikdirə bilərsiniz. -*
siqaretin faydaları thank you for smoking filmində deyilən faydalardan bir digəri də alzheimer xəstəliyinin siqaret çəkən insanlarda çəkməyənlərdən daha az görülməsidir. digər faydaları endorfin, dopamin və adrenalin hormonlarını daha çox ifraz etməsidir. ən önəmlisi isə dünyanın dərdindən-tasasından çəkməyənlərə nisbətən daha tez qurtular siqaret çəkən adam.
melancholia trierdən xəstəlikli bir ailə üzərinə yazılmış qiyamət simfoniyası desək yersiz olmaz. ən əsası Charlotte Gainsbourg faktoruna görə dünyanın ən bərbad filmi olsa da yenə izləyərdim. bu qadını sevirəm. filmi bəyəndiyimi bildirməklə bərabər heç kimə məsləhət görmədiyimi də demək istəyirəm. niyə mi ? bu tərz filmlərlə hansı mühitdə, hansı şəraitdə, nə şəkildə əlaqə qurmağınıza bağlı olaraq bəyənmək və ya nifrət etmək seçimlərinizin çox fərqli olacağını düşünərək məsləhət görmürəm.
vizuallıq və musiqilərin gözəlliyinə oyunçuların əla performansı əlavə olunca yaxşı bir şey ortaya çıxıb. qiyamət yaxınlaşır, zatən xəstəlikli olan ailə üzvlərinin bu vəziyyət qarşısındakı münasibətləri filmin ikinci hissəsinə material olur. ailə üzvlərinin xəstə xarakterlərinə isə ilk bölümdə dərin nəzər salırıq. bir toy mərasimində gəlin justine və ailəsinin iç-içə keçmiş xoşbəxtliyi həzm edəməyən insan profilləri varlığın incələməsi kimi hiss olunur. ikinci hissə daha hərəkətsiz olsa da dünyanın sonunun yaxınlaşdığı və sıfıra gedilən nöqtələrdə xarakterlərin həyata baxışları ilə bağlı münasibətləri insanı bir çox mövzu üzərinə sorğulama məcbur edir.

j: the earth is evil. we don't need to grieve for it.
c: what?
j: nobody will miss it.
c: but where would leo grow?
j: all i know is, life on earth is evil.
c: then maybe life somewhere else.
j: but there isn't.
c: how do you know?
j: because i know things.
c: oh yes, you always imagined you did.
j: i know we're alone.
c: i don't think you know that at all.
j: 678. the bean lottery. nobody guessed the amount of beans in the bottle.
c: no, that's right.
j: but i know. 678.
c: well, perhaps. but what does that prove?
j: that i know things. and when i say we're alone, we're alone. life is only on earth, and not for long.
marilyn monroe merilin yeriyəndə götü daha gözəl görünsün deyə ayaqqabılarının bir tayının dabanını azca qısaldarmış. döşləri və götü dik dursun deyə buzla dolu vannaya girməyi gözə alırmış hollywood tarixinin ən böyük seks bombası. üstünə vurulan "axmaq sarışın" damğasına aldırış etməmək lazımdır. merilin uşaq kimi danışan, götünü yellədən bir sarışın olmaq istəmirdi. monroe, artur miller kimi bir intellektual, stanislavski tərəfindən yetişdirilmiş bir aktrisa olmaq və hörmət görmək istəyirdi. dəyərli biri olmaq istəyirdi. makiyaj etmədən, film studiyasının kirayə götürülmüş xüsusi dizaynlı geyimlərini geymədən, məşhur saçını şərflə bağlayıb, sümük çərçivəli oxuma eynəyinin arxasında gizlənərək səyahət edəndə arzu etdiyi adam olurdu. bu sadə, ağıllı, təlim görmüş aktrisa özünə zelda zonk deyirdi. təyyarə bileti alanda və ya oteldə rezerv edəndə bu adından istifadə edirdi. zelda zonk kitab oxuyurdu, incəsənət kolleksiyaları var idi. zelda zonk sarışın seks tanrıçası merilin monronun olmaq istədiyi adam idi. fikrimcə şişirdildiyi qədər gözəl deyildi monroe, hətta çirkin idi. sadəcə axmaq sarışın obrazına görə sevilirdi. amma yenə də, monronu sevirəm.
ölüm pornosu chucknın oxuduğum ən tragikomik romanı. kitabdan choke və ya fight club olmasını gözləmək mənasız olardı yəqin ki. ilk olaraq bunu qeyd edim, kitabın üz qabığında yazıldığı kimi tabuları yıxmağla әlaqәli bir şey deyil, heç deyil. ən azından məndə elə təsir yaratmadı. yazarın tərzini və məntiqini bilən, ən azından bir kitabını oxuyan heç kim mövzuya və bəhs olunanlara təəccüblənməz. kitabın ən səciyyəvi xüsusiyyəti bilgi dolu olmasıydı məncə. kitab cassie wright adlı pornostarın 600 nəfərlə rekor qırmağa çalışmasından bəhs edir. növbədə gözləyən 600 nəfərdən üçü və kessinin asistenti sheilanın dilindən növbəli olaraq dinləyirik olan bitəni. sheila ilə cassie arasında keçən söhbətlərdə hollywood və porno tarixinin bilindik və bilinmədik çoxlu çılğın, tragedik ayrıntıları var. chuck stilini burda da büruzə verir. bu adamın belə kiçik, manyak məlumatları hardan topladığı maraqlıdır.


--spoiler--

hər zamankı kimi chuck kitabın sonunda twist edəcəy deyə çox sıxıb. mr.137 və sheila arasında keçən danışıqlara diqqət edəndə ortaya çıxır. sheila xarakteri daha çəkicidir. "yoxsa bilmirdiniz ?" deyərək anlatdıqlarında özünü sübut etmək istəyinin səbəbi də sonda məlum olur.
kitabın xoşbəxt sonluğu isə oxuduğum ən manyakca happy end olmasına baxmayaraq xoşuma gəldi. kessi rayt və brenç bakardinin birləşmələri əsnasında verilən elektroşok ilə cinsiyyət orqanlarıyla birləşərək tam anlamıyla bir bütün olması yazarın xəyal gücünün sərhədsiz olduğunun sübutudur. afərin chuck, arada belə xoşbəxt sonlar da yaz.
kitabdan bir neçə maraqlı seçmələr də paylaşıb sonlandıraq:

Bütün uğursuz, seksual münasibətlərdə problemləri olan, özlərini heç vaxt ifşa etməyən və rədd edilməkdən qorxan adamları axtarıb tapmaq istəyirsinizsə... Qəzetlərə seks səhnəsində oynamaq üçün kişi aktyor axtardığınızı elan edin.

Xanım Rayt oxuduğu dini məktəbdə bütün qızların qulaqlarını örtmək üçün yaylıq bağlamalı olduqlarını demişdi. Müqəddəs Kitaba görə, Ruh Məryəm Ananın qulağına pıçıldadıqdan sonra Məryəm Ana hamilə qaldı. Ona görə, qulaqlar cinsiyyət orqanıydı. Tək bir yanlış fikir eşitdiyində məsumluğunu itirirdi insan.

Brendayla evlənmək planımın olduğunu atama deyəndə o gülümsədi. Gülmsədi və əlini çiynimə qoyaraq soruşdu: “Onunla yatmısan?” Başımı aşağı salıb “yox”, - dedim. Atam : “Onunla yatmamış evlənmək istədiyindən əminsən?”

Kiminsə ölümünü, doğurdan ölməyini izləmək istəyirsənsə, onun pornonun sonunda necə orqazma çatmasına baxmağınız yetər.

Kassi Merilin Monronun yeriyərkən baldırları sallansın deyə ayaqqabısının bir tayının dabanının bir az qısaltdığını bilirdi. Merilin Monro ömür boyu zökəmdən və bronxitdən əziyyət çəkirdi. Bunun səbəbi onun kamera qabağına çıxmazdan öncə buzla dolu vannanın içinə girmək adətində idi. Buzun içinə girməzdən qabaq narkotik qəbul edirmiş. Saatlarla çılpaq şəkildə buzda qalırmış ki, döşləri və arxası dik görsənsin. Kassi də Merilin kimi uşaqtək danışan, arxasını yellədən bir sarışın olmaq istəmirdi. Monro Artur Miller kimi bir intellektual, Stansilavski tərəfindən yetişdirilmiş bir aktrisa olmaq və hörmət qazanmaq istəyirdi.

--spoiler--
breaking the waves bessie və jan xarakterlərini anlamağın çətin, onların yerinə özünü qoymağın daha da çətin olduğu film. handycamlə çəkilərək, texniki ayrıntılara girmədən də bir filmin təsirli ola biləcəyini göstərir trier. qəribədir, gördüyüm qədər izləyənlərin çoxunda bədbinlik, üzüntü, çöküntü yaratmasına baxmayaraq məndə bir catharsis hissi oyandıran film oldu. film başına gələn qəzadan sonra onu dəli kimi sevən yoldaşına bəs etməyəcəyi düşüncəsi ilə yoldaşını başqa kişilərə yönləndirən bir kişinin (jan) və sadəcə eşq-tanrı ikilisi əsasında yaşayan bir qadının (bess) hekayəsidir. rejissorun anlatımı bir yerdə yorucudur əslində, səhnələr davamlı qısa-qısa və bir-birindən əlaqəsiz kimidir. ona görə filmin əvvəlində bir collage havası hiss olunur. yenə də ortalara doğru sadə hekayəyə öyrəşir və özünüzdən bir şeylər tapmağa başlayırsınız. bess həqiqətən aşiq olan hərhansı bir qadının keçirəcəyi amma müxtəlif səbəblərdən gerçəkləşdirəməyəcəyi şeylər edir. çox saf və çox səmimi. dear god, thank you for the great gift of love you've given to me deyə dua edərkən hamının ağlından ən az bir dəfə keçirdiyi cümlələri dilə gətirir. "qadın aşiq olarsa bax belə olar" deyir sanki. bess dəli idi mi?
hezz.al adamlar yaradıplar. vintagedən əlavə chillout bölməsidə əjdahadı.
three colors: red kieslowski'nin three colors üçləməsinin ən yaxşısı sayılan, qardaşlıq üstünə qurulmuş sonuncu filmi. trilogiyanın ən gözəl musiqiləri bundadır. zbigniew preisnerə, digər adıyla desək van den budenmayerə musiqi sahəsində aşiq olacağınız filmdir. Valentinenin cd mağazasında musiqi diski alarkən o van den budenmayer sözünü eşidəndə "ala mən bunun haqda bilirəm" deyib yaxşı hiss edirsən özüvü, xoş gəlir, adamın içi cızz edir. -* baş rollarda Irène JacobJean-Louis Trintignant var və əla oynayırlar rollarını. ssenarisi həmşəki kieslowskiyə yaraşacaq tərzdə əladır. filmdəki dialoqlar isə tam başqa aləmdi. üçləmənin qaydasına uyğun olaraq qırmızı rəng üstünlük təşkil edir, çox yerli yerində fikirləşir hər şeyi kieslowski. qırmızının sadəcə şəhvət rəngi olmadığını göstərir. filmin sonu da ən çox təsir edən sonluqlardan olmuşdu. insanın tüklərini biz-biz edir.

burda biraz spoiler verirəm qabaqcadan deyim. filmdəki kiçik amma gözəl ayrıntılarda başqa bir gözəllik qatır;
hakimin adı ilə filmdə tez-tez gördüyümüz kafenin adının eyni olması, joseph.
augustuenin otağındakı balerina şəkli və otağın qırmızıya yaxın bir rəngə boyanması.
valentinenin ilk telefonla danışanda əlində tutduğu qabda gilas şəkli və şans oyununda 3 gilas çıxması.
hakimin qələmi artıq yazmazkən augustuenin qələminin dop-dolu olması.
küçədə asılan afişadakı şəklin son səhnədə tvdə dondurulan şəkillə oxşarlığı.
filmdəki itin 7 balasının olması və qəzadan 7 nəfərin qurtulmağı.
augustuenin bowlingdə tək qaldığını göstərən qırılmış bardaq və valentinenin defile sonrasında büzüşdürdüyü bardaq.
Recycling qutusuna gedən qoca qadına ana xarakterin kömək etməsilə insanlıq ölmədi mesajının verilməsi.

kieslowski çox ustalıqla işləyib bu proektin üstündə. film çox gözəldir, izlənilməsi şərtdir.
bunuda dinləyin qulağlarınız şellənsin
(youtube: )
three colors: white kieslowskinin three colors üçlәmәsinin ikinci filmi. yataqda yetәrsiz olduğu üçün arvadı tәrәfindәn boşanan bir adamın dramı. arvadı ilә heçbir tәrәfdәn bәrabәr olmayan karol, bәrabәrliyi yaratmaq üçün çabalıyır vә bacarırda. karol'un yaşadığlarındakı dramın yanında, ironik olan gülümsәdici sәhnәlәrdә var filmdә. üçlәmәnin nisbәtәn әn az dramatik olanıdı white. filmin teması bәrabәrlik olsa da kieslowskiyә görә bu filmin bir digәr teması da alçaldılmağdı. "insanlar bәrabәr deyil vә bәrabәr olmaq istәmirlәr. bәrabәrlik bu filmin mövzusu. qәhrәmanımız da digәrlәrilә bәrabәr deyil.." deyir özü. filmin әvvәllәrindә carolun dominiqueni evindә izlәdiyi vә sonlarda hәbsdә izlәdiyi sәhnәlәrdә aralarındakı mәsafә tәsirlidir. dominique rolundaki julie delpy film üçün "içindә biraz nağıl olan qara bir mizah kimi" deyir. ayrıca julie çox gözәldi filmdә vә heyran qoyur adamı. filmin musiqilәri dә üçlәmәnin bütün filmlәrindә olduğu kimi mükәmmәldi. әvvәllәrdәki mәhkәmә sәhnәsindә salona girmәyә çalışan vә qapıçı tәrәfindәn buraxılmayan juliette binoche dә gözdәn qaçmır. ilk filmdә dә obiri üzü vardı bu sәhnәnin. çox gözәl düşünülüb bu ayrıntı. hәr nәqәdәr qırmızı üçlәmәnin әn yaxşısı sayılsa da, mәnә white daha çox lәzәt elәdi.
three colors trilogy krzysztof Kieslowski'nin möhtәşәm üçlәmәsi. filmlәrin sıralaması mavi, ağ vә qırmızıdır. fransa bayrağının rәnglәrinin tәmsilidi vә hәr filmdә adına uyğun olan rәng üstünlük tәşkil edir. sıralama ilә ilk filmdә hürriyyәt, ikincidә bәrabәrlik, üçüncüdә qardaşlıq mövzuları üzәrindә işlәnilib. hәrkәsin bir favorisi var mәnimki ikincisi olan white'dı. trilogiyaların әn möhtәşәmidir vә üçü dә izlәnilmәlidir.

(bax: three colors: blue)
(bax: three colors: white)
(bax: three colors: red)

not: axşama doğru filmlәrin üçü haqda da yazacam.
three colors: blue krzysztof kieslowski'nin three colors trologiyasının ilk filmi. kәdәr dolu film. başrolunda juliette binoche var. insanın duyğularına bağlı olmadan nә qәdәr hәrәkәt edә bilәcәyini, sevginin bir azadlıq olub olmadığını vurğuluyur kieslowski. filmin musiqilәri zbigniew preisner'ә aiddir vә möhtәşәmdir. juliette binoche rolunun öhtәsindәn çox әla gәlir. әlini divarlara sürtmә sәhnәsi uzun zaman ağlıma qazınmış olaraq qalacaq. kieslowski konkret olaraq dramın nә olduğunu göstәrir bu filmdә vә o varkәn başqasına söz düşmәdiyini açıq aydın bәlli edir. film çox ağırdı, çox hüznlüdü. dibә doğru bir ruh halı yaşadır insana. soundtrackini dә hәr eşidәndә o hisslәri yaşıyırsan yenidәn. intihara meyilli olanlara qadağan edilmәli olduğun düşünürәm. son olaraq filmdәn bir dialoqla bitirәk:

+sizi görmәk istәyәn cavan biri var , çox önәmli olduğun deyir.
-heçbir şey önәmli deyildir..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20