Notice: Undefined variable: querycheckrows2 in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/header.php on line 171

Theeyeschico


105   3   0   0
Theeyeschico
9.nəsil yazar
reytinq xalı: 586
entry sayı:105
karma xalı: 1911
izləyənlər: 4
sifariş sayı: 13






son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| lövhə

afroman Joseph edgar foreman amerikalı raper, söz yazarı, multi-instrumentalistdir, treklərini afroman səhnə adı ilə yayımlayır. Daha çox 2000-ci ildə çıxardığı "because i got high" mahnısı ilə tanınır.
Bu arada, mahnını uzun müddət dinlədikdən sonra ortalıqda "i got high" deyə dolaşmağa başlaya bilərsiniz. Həmçinin mahnı (bax: klipi ilə dinləniməli olan musiqilər) sırasına daxildir.

i was gonna clean my room
until i got high
i was gonna find the broom
but then i got high


(youtube: )
bir qızda dözülə bilməyən şeylər Avtobusda pəncərə tərəfdəki oturacağı boş buraxıb qıraqda oturması. Bütün yerlər doludu, ayaq üstdəsən və insta biosuna "atasının prensesi" yazmış xanım qız bir yeri zanit edir. Bu da az deyilmiş kimi arada bir çönüb mən təcavüzkarammış kimi süzür məni. Mən də qarşılığında "biraz qırağa sürüş" baxışı atsam da xeyir vermir, qızın iradəsini qıra bilmirəm. Çünki, Eləbilir ki, yanında otursam nikahıma alacam.

Arada bir Ürəyimdən avtobusun tutacağından tutaraq tarzan kimi qızın üstündən atlayıb boş yeri tutmaq istəyi keçsə də avtobusdakı xalalar düşüncəmi oxuyub "boyundan-buxunundan utan" baxışı atır.
tərs psixologiya Tərs psixologiyanın ( reverse psychology ) bir növü də şəxsin inandığı bir fikri çox bacarıqsız və absurd formada müdafiə edərək şəxsə inandığı şeyin əksinə inandırmağa çalışmaqdır. məsələn, bəzi afrika tayfalarında hakim partiya özünün idarə etdiyi saxta müxaliflər yaradır və bu müxaliflər o qədər bərbad vəziyyətdə olurlar ki, əhali hakim partiyadan başqa variant olmadığını düşünür. *
uşaqlığı xatırladan şeylər Uşaq vaxtı həmişə kiməsə su gətirəndə stəkanın başından azca içib sonra da dodağımı silirdim ki, suyu apardığım adam bilməsin. Dünən qonaq getdiyim evdə uşaq mətbəxdən qonağa su gətirəndə gördüm ki, otağa girməmişdən qabaq əliylə dodağını silir. Bir anlıq başqasının suyundan içib uşaq saflığı ilə onu gizlətməyə çalışmağım, onun həyəcanının qarışdığı suyun dadını hiss elədim. Uşaq vaxtı Eləbilirdim oğurluq edirəm.
Nə ara böyüdüm, ey krişna?
qızardılmış kartofu dadsız bişirənlərə məsləhətlər işin sirri, kartofları yağa tökəndən sonra 7.2 dəqiqə(432 saniyə) qapağını açıq qoymaqdadı. 433 ya da 431 saniyə qoysaz alınmayacağ, bütün eksperimentlər 432 saniyəni göstərib. Qurtarana təxmini 5 dəqiqə qalmış duz, sarıkök, istiot əlavə edib qarışdırırsız. Son önəmli toxunuş qırmızı istiotu yemək hazır olandan sonra əlavə etməkdi, duzu atan vaxtı atmayın o lənətə gəlmiş ədviyyatı.
şükrü erbaş Çox nadirən şeir oxuyan məni belə özünə bağlayan türk şairi. Çox sadə dildə yazmasına rəğmən çox dərin* yazır şükrü erbaş.

ayrılık ne biliyor musun?
ne araya yolların girmesi,
ne kapanan kapılar,
ne yıldız kayması gecede,
ne ceplerde tren tarifesi,
ne de turna katarı gökte.

insanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık!

ipi kopmuş boncuklar gibi yollara döktüğü gözlerini,
birer damla düş kırıklığı olarak toplaması içine.
ardında dünyalar ışıyan camlar dururken,
duvarlara dalıp dalıp gitmesi.
türküsünü söylecek kimsesi kalmamak ayrılık.
saçına rüzgar, sesine ışık düşürememek kimsenin.
çiçekçilerden uzağa düşmesi insanın yolunun.
güneşin bir ceza gibi doğması dünyaya.
iki adımdan biri insanın, sevincin kundakçısı,
hüznün arması ayrılık.

o küçük ölüm!

usta dokunuşlarla bizi büyük ölüme hazırlayan.

ayrılık, o köpüklü öpüşlerin ardından gidip ağzını yıkadığında başlamıştı.
ben bulutları gösterirken,
‘bulmacanın beş harfli yemek sorusuna’ yanıt aramanla halkalanmış,
‘aşkın şarabının ağzını açtım, yar yüzünden içti murt bende kaldı’
türküsü tenimde düğümlenirken, odadan çıkışınla yolunu tutmuş,
dağlarda öldürülen çocukların fotoğraflarını bir kenara itip,
‘bu eteğin üstüne bu bluz yakıştı mı? ‘
diye sorduğunda varacağı yere varmıştı çoktan.

şimdi anlıyor musun gidişinin neden ayrılık olmadığını,
bir yaprağın düşmesi kadar ancak, acısı ve ağırlığı olduğunu.
bir toplama işleminin sonucunu yazmak gibi bir değer taşıdığını.
boşluğa bir boşluk katmadığını, kar yağdırmadığını yaz ortasında….

ne mi yapacağım bundan sonra?

ayak izlerimi silmek için sana gelen bütün yolları tersinden yürüyeceğim önce.
şiir yazmayacağım bir süre,
fotoğraflarını güneşe koyacağım, bir an önce sararsınlar diye.
hediyelik eşya satan dükkanların önünden geçmeyeceğim.
senin için biriktirdiğim yağmur suyunu, bir gül ağacının dibine dökeceğim.
falcı kadınlara inanmayacağım artık.
trafik polislerine adres sormayacağım,
geleceğe ışık düşüren bir gülüşle gülmeyeceğim kimseye….

ne yapacağımı sanıyorsun ki?

tenin tenime bu kadar sinmişken,
ömrüm azala azala önümden akarken,
gittiğin gerçek bu kadar herkese benzerken..
senin korkularını, benim inceliğimi doldurup yüreğime,
bıraktığın boşluğu yonta yonta binlerce heykelini yapacağım.


"nəyə görə şeir yazırsınız?" Sualına "ölümə layiq olmaq üçün" cavabını verərək insana həyatını sorğuladan şair.
arif babayev Arif babayev gün keçdi, alma almaya bənzər, uşaqlığın son gecəsi, arxadan vurulan zərbə kimi azərbaycan kinosunun ən yaxşı işlərindən bəzilərinin rejissorudur.
Bakıda içərişəhərdə uşaqlığını keçirən babayev sevdiyi qadın evli olduğu üçün ömrünün sonuna qədər evlənməyib. "Gün keçdi" filmindəki oktay obrazı da arif babayevin prototipidir.
Arif babayev, həmçinin, milli kinoda poetik kinonun yaradıcısı və içərişəhərin tərənnümçüsü kimi də tanınır.
ərəblərin azərbayacana ova gəlməsi indi də acınohur çölündə ərəblər qanunsuz ov seyrangahı qurublar özləri üçün. Heç ov məqsədi də daşımır, canlı göyərçinləri drona bağlayıb sonra da göyərçini ovlaması üçün şahin buraxırlar və Belə vəhşiliyə kimlərsə şərait yaradır.

Videonun paylaşıldığı fb səhifəsinin linki link
nevabigg "it's a man's world" beat'nə tutulduğum istedadlı yazar. Uğurlarının ardını diləyirəm-*
#321960
bahadır və sona bu sifarişi verən: kh
1898-ci ildə nəriman nərimanov tərəfindən yazılmış azərbaycan ədəbiyyatındakı ilk roman.
əsər faciə janrında yazılıb. əsərdə bahadırla erməni qızı sona arasındakı nakam məhəbbətdən söhbət gedir. yazıçının əsas ideyası din, cəmiyyət, vətən, millət qayğısı və mövhumatçılığın insanlar arasındakı yaratdığı uçurumun faciələridir. əsərin son cümləsində də yazıçı bu məsələyə diqqət çəkir:
"- Ah, insanları bir-birindən ayıran uçurum dərələr! Mən sizi məhv etmək istərkən siz məni məhv etdiniz... Fəqət əmin olunuz siz axırda məhv olunacaqsmız..."

əsərə həsr olunmuş illüstrasiya link


p.s. əsərin adını axtarışa verəndə bu link məqaləyə rast gəldim. məqaləni yazan professorun fikrincə, yazıçının məqsədi "erməni qızlarının şıltaqlığını" ədəbi bir formada ifadə etmək imiş. məqalə ironiya kimi yazılsaydı, doğurdan çox gülməli alınardı, amma heyif ki, prof. ironiya etmir. meşədə qarşılaşan bahadırla sonanın baxışmasını prof. belə şərh edir: "Yenə də sual olunur, niyə erməni qızı qaş-göz süzdürür və ilk dəfə gördüyü Bahadır onu iztiraba salır? ilk dəfə gördüyü oğlanın erməni qızını iztiraba salması yenə də Sonanın şıltaqlığından, məhz erməni qızlarına məxsus olan şıltaqlıqdan başqa bir şey deyildir." *
hope sandoval bu sifarişi verən: haumea
mazzy star qrupunun gözəl solisti. Miss sandoval tərzinə görə çox vaxt lana del rey ilə bənzədilir, amma, məncə, lana del rey ən az iki level aşağıdadır. Bu arada, məşhur los-angeles şəhər əfsanəsinə görə* sandovalın ifasında fade into you mahnısına qulaq asmayanlar cəhənnəmə gedirmiş, ona görə
(youtube: )
nuovo cinema paradiso
--sitat--

"Bax, sənə bir hekayə danışacam, Toto.Bir zamanlar krallığın birində bir kral gözəl şəhzadə üçün ziyafət verir.Qapıda gözləyən əsgər kralın qızını görür və ilk baxışda aşiq olur.Amma kral qızının adi bir qapı mühafizəçisi ilə nə işə olar ki? Ən sonunda əsgər qızla görüşə bilir və onsuz həyatının bir mənası olmadığını deyir.Şəhzadə əsgərin eşqindən təsirlənir. "Əgər balkonumun altında heç hərəkət etmədən yüz gün, yüz gecə gözləyə bilsən, sənin olaram" deyir əsgərə.Əsgər qəbul edir və başlayır qızın balkonunun altında gözləməyə.Bir gün, iki gün, üç gün, iyirmi gün, otuz gün..Hər gecə şəhzadə çölə baxır, amma əsgər hələ də yerindən tərpənmir.Yağışda, küləkdə, qarda o həmişə ordadı.Doxsanıncı gündən sonra daşa dönmüş bir vəziyyətdə gözlərindən axan yaşları dayandıra bilmir.Yatmağa belə çarəsi qalmayıb.Bütün bu günlər ərzində qız pəncərəsindən olub-bitənləri seyr edir.Və doxsan doqquzuncu günün axşamında əsgər səssizcə uzaqlaşıb gedir ordan.Bu hekayənin nə mənaya gəldiyini soruşma, çünki mən də bilmirəm.Əgər bir gün anlasan, mənə də başa salarsan."

--sitat--
messy nessy chic Messy nessy chic, parisdə yaşayan amerikalı blogger vanessanın blog səhifəsidir. O burada rəsm, memarlıq, moda, dizayn və s. Haqqında maraqlı yazılar yazır. Bu sahələr üzrə peşəkar yazılar deyil, sadəcə müşahidəçi kimi fikirlərini bildirir.
instagram səhifəsi isə, məncə, daha maraqlıdır. Son zamanlar postlarında parisdə yoldan keçən və fərqli geyim tərzləri olan insanları uzaqdan çəkib paylaşır və geyim tərzləri haqqında da yazır. Bu arada parisin yarısı model imiş, deyəsən. çox yaxşı geyinirlər, əsas da 60 yaş və üstü insanların çox elit tərzləri var. Qısacası parisin görüləsi hər tərəfini tapır və paylaşır mlle vanessa.
instagram səhifəsinin linki link

Həmçinin, vanessa don't be a tourist in paris kitabının da yazarıdır. Bu kitabda parisin çox bilinməyən maraqlı yerləri, restoranlar, kitab evləri, muzeyləri vse. Barəsində yazır. Haqqında yazılan rəylərin əksəriyyəti çox pozitivdi, yolunuz parisə düşsə alın bu kitabı və mənim də əvəzimə parij dilənçilərinə 50 qəpik verin. *
(youtube: )
diablous humanos Ən böyük xəyalı parisdəki evində şərab qonaqlığı vermək olan yeraz ruhlu talış yazar.
əsəb pozan şeylər Hansısa işi daha yaxşı etmək üçün daha çox düşündükdə, çalışdıqda işin normal halında pis alınması. Məsələn, təzə aldığın kitabın üstünə adını səliqəli çıxsın deyə çox diqqətlə yazırsan, amma daha səliqəsiz olur.* ya da bütün qaydalara əməl etməyə çox çalışaraq mahnı oxuyanda, rəsm çəkəndə vse. Ümumiyyətlə çox fikirləşəndə zibili çıxır, ona görə də:
(youtube: )
tarixə keçən dəli adamlar Babam.
Əslində babam tarixə zada keçməyib, amma həm yazmağa ayrı başlıq tapmadım, həm də ki, kişi 30 ildi ölübdür, uşaqlarıma da onun adını örgətməyəcəm ən azında burda onu yad etmək məqsədilə bura yazmaq istəyirəm. Özü də etdiyi iş tarixə keçməsə də, məncə, o dövrdəki kəndimiz üçün önəmli dönüş nöqtəsidir.

il 1950-1960 ərəfələri, şokalad kişi* göyçə mahalının donuzdağı kəndində* al-ver ilə məşğul olur. irəvandan mal gətirib burda satır. Bu dövrdə də kənd camaatının müasir dövrdə işlətdiyimiz alt-paltarlarında xəbəri yoxdu. Hələ donuzdağı kəndinə renessans çatmıyıb, uzun, şalvar kimi tumanlar geyinirlər. Şokalad kişinin ürəyi bu cəhalətə dayanmır və ilk dəfə irəvandan kəndə bildiyimiz alt paltarlarından gətirir və insanlar arasında təbliğ edir.* hətta, kənddə bu işinə görə bəzi dar düşüncəli* mujiklər şokalad kişiyə ilişirlərmiş, amma şokalad bazburutlu kişi olduğuna görə ali məqsədindən geri döndərə bilməyiblər. Beləliklə, yerazlar tumanla tanış olurlar və dünya daha gözəl bir yer halına gəlir.

Biznes sahəsindəki uğurlarına və xalqımız qarşısında göstərdiyi xidmətlərə görə babama minnətdaram. (Sayəmdə tarixə keçdin ağsaqqal yine iyisin)
güldürən dialoqlar Yer: ayaqqabı mağazası.
- xanım, yuxardakı nike jordandı?
- yox, bizdə bütün mallar orginaldı.
persona persona antik teatrda aktyorların taxdığı maskaya verilən ad idi. carl gustav jung`a görə persona fərdin özü olmayan bir xarakteri yaşaması mənasına gəlir. başqa sözlə, cəmiyyətin təsdiqini qazanmaq üçün fərdin xarici aləmə qarşı taxdığı maskadır, persona.

carl gustav jung- persona bir tərəfdən başqalarında müəyyən bir təəssürat yaratmaq üçün, digər tərəfdən fərdin əsl mahiyyətini gizlətmək üçün hazırlanmış bir növ maskadır.

belə bir maska bütün insanlar üçün məcburidir. çünki, hər kəs bəzən sevmədiyi işlər görməli, sevmədiyi insanlarla əlaqədə olmalıdır, persona bizim həqiqi duyğularımız gizlədir və bu işləri görməkdə bizə kömək edir. insanlar adətən iş, təhsil həyatında personadan daha çox istifadə edirlər və tək qaldıqda bu maskanı çıxardırlar.

Personanın insana xeyirləri olduğu kimi zərərləri də ola bilər. belə ki, fərd oynamalı olduğu rol ilə özünü çox eyniləşdirər isə, öz xarakterinin bir hissəsini qırağa qoymuş olur, belə olduqda fərdin xarakteriylə personası bir-birinə uyuşmayıb, mübarizə halında olduğu üçün fərd özünü olduğu yerə qarşı özgə biri kimi, tükənmiş hiss edir. yunq`a görə "..təhlükə insanların öz personasıyla eyniləşməyə başlamasıdır - professor dərs kitabı ilə, tenor səsi ilə..".
"insanlar nə düşünər" fikrinə qarşı həddindən artıq narahatcılıq, nəticədə dayaz, həssas, konformist bir persona yarada bilər - "insanın özü və içərisində yaşadığı dünya ilə arasında olan heç bir fərqi anlamadığı zehni vəziyyət". bu şəxslər cəmiyyət onları necə görürsə odurlar, özlərini cəmiyyətin onları gördüyü varlıqdan başqa bir varlıq kimi təsəvvür edə bilmirlər. məsələn, uşaqları böyüdərkən onlara "nəzakətli ol" demək yerinə başqasının yanında "mənim uşağım çox nəzakətlidir" dedikdə, uşaq özünə qarşı olan bu düşüncəni yıxmamaq üçün nəzakətli olur. elə persona da uşaqlıq illərində valideynlərin uşaqdan gözləntilərinə uyğun olaraq inkişaf edir.

nəticə olaraq persona lazımlı bir şeydir amma çox inkişaf etmiş persona fərdi özünə qarşı özgələşdirir. entrydə adı çəkilən "persona" filmi də çox inkişaf etmiş persona ilə şəxsin öz xarakteri arasındakı mübarizədən bəhs edir.
infamia infamia (şərəfsizlik) roma hüququnda xüsusi seçilmiş cinayətləri etmiş şəxslərə verilən status idi. bu cinayətləri (təcavüz, ara düzəldənlik etmək*, rüşvət, fərarilik, poliqamiya*, qəyyumluğu altında olan biri ilə evlənmə, yoldaşın öldükdən sonra bir il keçməmiş başqasıyla evlənmə və s.) edən şəxslər şərəfsiz elan edilirdi. Persona infames məhkəmədə başqalarının şahidi ola bilməz, qanuni nikaha girə bilməz və qanuni vərəsə ola bilməzdi.
çox zaman məhkumluqdan belə ağır cəza sayılırdı şərəfsiz elan edilmək.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20