17 yazar 38 başlıq və 45 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
god on trial 2 yazarların başına gələn maraqlı hadisələr 3 the imitation game 2 barış qrupu füzuli kantatası 2 nhajiyev 3 reconstruction englar alheimsins the breakfast club letters to father jacob james boy yazgı bang bang you're dead lilya 4-ever dogma 95 rosso come il cielo ekskursante 2:37 the broken circle breakdown einar wegener buda as sharm foru rikht la finestra di fronte mount and blade: with fire and sword ruhi əzablar alfred schnittke fanny edelman aurore hallelujah sözaltı sözlük ilham əliyev 3 qaza və elektrik enerjisinə limit əli novruzov schooldays mizantrop rapunzel sindromu böyümək qaynaqçı timidus yazarların penis boyları kargüzar mannequin challenge 4 kədər bioqaz 2 notepub.com azərbaycanlıların tələffüz səhvləri 4 köhnə sevgilinin unudulmayan sözləri 3 sözlükçülərin ən sevdiyi cizgi film personajları 3 əfsanəvi başlıqlar 2 sözlük yazarlarının dinləməkdən bezmədiyi mahnılar 3 akkord eşidilməkdən bezilən şeylər 7 şəhər əfsanələri yağışlıq üçüncü mömin vaçaqan veksel rrrrrrr!!! 2 albert einstein yenilə yeniyetməyə ən çox yaraşan maşın 3 italyan zövq verən kiçik çılğınlıqlar səyyar 2 nissan qadına ən çox yaraşan maşın 6 qaqana ən çox yaraşan maşın 2 eddie redmayne suicide squad 2 türk serialları 3 şəb-i hicran lovğa amı götü dağıtdım geldim azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş kitablar 2 marixuana 2 qonaq gələn ailədəki uşaq 4 nizami süleymanov ən bəyənilən ekşi sözlük entryləri türkləri sevmə səbəbləri qız tutmaq minasazlıq şabalıd vikings sinəsi tüklü şair xəzərin sahilində

rap


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. rhytm and poem (ritim və şeir), sözlərinin qısaldılmış forması. sərt tənqidlərdən ibarət olur adətən rep musiqiləri. etiraz və küçə mədəniyyətinə aiddir. rep sözlərini yazan və oxuyan insana mc deyilir, (master of ceremony) nin qısaldılmış formasıdır. rep musiqi janrını digərlərindən fərqləndirən , burada əsas yükün instrumentə yox oxuyan insanın üzerinə düşməsidir. musiqisiz rep demə terzi ise acapella adlanır. eyni zamanda bədahətən deyişmələr də mövcuddur (bax: freestyle).
    3. azərbaycana repi anar nağilbazdan qabaq cingiz mustafayev gətirib
    4. Rap musiqisinə 86-cı ildə Run Dmc 'nin çıxmasına qədər, musiqi bazarında çox əhəmiyyət verilmirdi. Qrupun ilk mega hiti, "Raising Hell" albomundan "Walk This Way" idi. 80-ci illərin ortasına gəldiyimizdə gördüyümüz ən əhəmiyyətli hadisə Russel Simmons və Rick Rubbin tərəfindən DefJam Records'un qurulmasıdır. 1984'də ilk qadın rapper Roxanne Shanti çıxdı. O dövrlərdə Roxanne Shanti'nin prodüseri Marley Marl'ın etdikləri New School üçün yol göstərici işlər idi. Xüsusilə Marley'in "Juice Crew " parçasının işçiləri Big Daddy Kane, Kool G Rap, Biz Markie və Master Ace bunlara nümunələrdir. Los Angeles yəni "West Coast" tərəfində isə Ice-T, Dj Afrika Islaam və Dr. Dre'nin World Class Wreckin Crew qrupu Hiphop'un köklərini atmağa başladılar. Bu dövrün ən hit albomları bunlardır: Whodini - Whodini 1983, Run Dmc - Run Dmc 1984, LL Cool J - Radio 1985, Schooly D - Saturday Night 1986, Eric B & Rakim - Paid in Full 1986, BDP - Criminal Minded 1987, Public Enemy - Yol Bumrush The Snow 1987, Jungle Brothers - Straight Out the Jungle 1987. De La Soul'un "Three Feet High & Rising" albomundan sonra stil dəyişmələri başladı. Bu qrup növünün xaricində fərqli sample'lar istifadə edərək rap'i xüsusiləşdirdi. Albomun prodüserliyini Prince Paul etmişdi. Prince Paul, Stetsasonic 'in Dj'i idi. 1988 'də Public Enemy'nin "It Takes A Nation of Millions To Hold Us Back" albomu çıxdı. Bu albomla bazar sarsıldı. Rap tarixi bu qədər sərt bir albom görməmişdi. Albomun ilk single'ı "Rabel Without A Pause" oldu. Beləcə Hiphop'da "Black Power" deyə adlandırılan zənci hərəkatı dövrü başladı. Public Enemy bu albomla Rap'in yalnız party musiqisi olmadığını, bir fəlsəfə və ictimai hərəkət olduğunu göstərdi. Bundan sonra heyran kütləsi siyasətə girdi. "West" tərəfində isə "NWA - Straight Outta Compton" bazara çıxdı. NWA ilk dəfə gangbanger stilində rəftar sərgiləyən qrupdur. Public Enemy isə 1989-ci ildə "Fear Of A Black Planet" adlı albomunu satışa çıxardı. Albomun politiq məzmunu və fikirləri üzündən çox reaksiya aldılar. Eyni tərz musiqi edən X-Clan, Boogie Down Production, Poor Righeous Teachers, Paris və Brand Nubian kimi qruplar bazara girməyə başladılar. Ancaq çoxu val şirkətləri tərəfindən təzyiq altına alındılar və müqavilələri ləğv edildi. 90-cı illərə gəlindikdə isə Gangstarr, A Tribe Called Quest və De La Soul yeni rap standartının qabaqcıl qrupları oldular. Söz olaraq daha yumşaq amma hər kəsə xitab edə biləcək qədər şüurlu, sound olaraq daha jazzy olan bu qruplar Hiphop 'u böyük kütlələrə çatdırdı. "Brand New Heavies" kimi qruplar canlı alətlərin üzərinə məşhur rapper'lərlə birlikdə çalışdılar. Artıq Hiphop'u hər cür musiqi dinləyən insan anlamağa başladı. Dövrün əhəmiyyətli albomları belə sıralana bilər: Ultra Magnetic Mc s - Critical Beatdown 1989, JVC Force - doin Damage 1989, Gangstarr - No More Mr Nice Guy 1989, 3rd Bass - Cactus Album 1989, A Tribe Called Quest - Paths Of Rhythm 1990. Bu tarixdən sonra rap növlərə ayrılmağa başladı. Məsələn Oldschool, New school, Miami Bass, Next school, Gangsta Rap kimi ... O biri növlər də rap'dən getdikcə artan nisbətdə təsirlənməyə başladı. "Mainstream" deyilən ümumi bazardakı musiqi alətlərindən, edilən musiqiyə qədər hər şey içində rap 'dən bir parça saxlamağa başladı.
    5. Ölən önəmli nümayəndələri ilə ölən musiqi növü.
    6. Dünya repinda 2pac deyib susaram. bizdə isə Belə deyə bilərəm: Urandan Okaberə qədər gələn yol. kim deyirsə Azərbaycanda rep yoxdu yalan deyir cünki, Azərbaycanda repdən başqa dünyəvi musiqi yoxdu. tam mənasıyla kvartallarda Hostla zirvəsini tapmış musiqi. Bu gün də azrepin vəziyyəti pis deyil. okaber cox güclü yazır ( mənə görə). Bundan başqa xper, paster, ziqzaq kimi söyüşün birini bir qəpiyə endirənlər var ki, onlara sözüm yoxdu, özdərinə görə qaqaşdardılar. amma yeganə rap Hostda idi ki, söyüşdən minimum dərəcədə istifade edirdi ve son vaxtlar promete ve uranın toxunulmaz statusunu bəyəndim. okaberin ruh batalyonuna da söz ola bilməz necə ki Aid U.a.a ilə özünə gədi, qaraqan da repə derzi ilə qayıtdı, amma elə-belə yox səsli-küylü qayıtdı. az repə nöqtə də yox nidani vurdu. bu repdən sonra digərləri uzun muddet susmalıdılar, daha dogrusu danışmaga sözləri də catmaz
    7. Musiqi növü sayılmağına qarşı olduğum söz sənəti
    8. belə ət tökən şeyləri görə biləcəyiniz yeniyetmələrin fəaliyyət və məşğuliyyət sahəsi.
    (youtube: )


sən də yaz!