fazil mustafa


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
1 2 »

    1. araz kurslarının və çağ öyrətimə aid liseylərin bağlanmasını strateji səhv adlandıraraq adam kimi adam olduğu göstərən millət vəkili.
    2. yaxşı oğlanlardan biridir.
    27 yaşında prezident aparatının hüquq şöbəsinin müdiri vəzifəsində çalışıb. 90-cı illərin sonlarında elçibəyin türkiyədə şəxsi müşairi olub. fəthullah gülən camaatına yaxınlığı ilə bilinir*.
    bir ara ilqar ibrahimoğlu ilə aralarında ciddi mübahisələr yaşanmışdı. digər deputatlaradan fərqli olaraq sadə insana oxşayır.
    keçən yay bir-iki dəfə bakıda ilahiyyatda görmüşdüm*.
    3. 125 neferin içində ən yaxşı insan. camaatın, halını başa düşən yeganə millət vəkili. ayrıca siyasətin filosofudu.
    4. bir millət vəkili olaraq bu ölkənin bütün sərvətlərini, dövlətdəki kadrlarını ələ keçirməyə çalışan şəbəkəni dəstəkləyən, onları daha da irəli aparan dörd dördlük vətən xaini. özünə qarşı olan sadə vətəndaş olan şiələri vətən xaini olaraq günahlandırması isə tam bir ironiyadır. şah ismayıl xətai, babək kimi azərbaycan dövlətçiliyi uğrunda vuruşan tarixi qəhrəmanlarımızı ləkələməkdən heç dəçəkinmir. ağ evin qarşısında bayrağı tərsinə tutduğu fotosu ilə də məşhurdur. bütün yazıları, fikirləri ilə cəmiyyət içərisində fəttullahçılıq ideyasını yaymasını, digər yandaşları ilə bu ölkədəki ictimai rəyi daim manipulyasiya etməsini görməmək mümkün deyildir. ən böyük idbarlıqlarından biri də nuru paşanı fətullahçılıq trendi etməyə çalışmasıdır.
    5. öz türkçəmizə türkiyə türkçəsindən sözləri yamayaraq danışan, ixtisasca hüquqşünas, oxuduğu bir-iki kitaba görə camaata tarixçilik dərsi verməyə çalışan, malı mala qatan millət vəkili. gah türkçülükdən dəm vurur, gah islamdan, şəriətdən. nizami gəncəvinin diliylə desək yarımçıq papaqçı. di gəl ki, ölkədəkilər ondan da ya savadsız, ya da ondan betər yarımçıq papaqçıdır ki, bir nəfər çıxıb cəhalətini üzünə vurmur. türkçülük və islam kimi bir yerdə mümkün olmayan idealogiya ilə qısa qapanmaya məruz qalmış şəxs
    7. Uzun müddet fazil qezenferoğlu kimi bilinen adam. Eli ekber qeder çox cebhe deyişmese de kifayet qeder rezki dvijeniyalar yapmış şexsdir. Bunun neticesidir ki, milli meclisde 125 stuldan birine otura bilib. Dediklerinin çoxuna qatılmasam da rehmetlik elçibeyin gözünün nurudur bir anlamda. Faydasız adam deyil
    8. qohumdu.toylarda zad gorurem.
    9. "mən Azərbaycan Mərkəzi Bankı tərəfindən "üzən məzənnə" ifadəsinin işlədilməsinin qəti əleyhinəyəm. Bunun adı elə birbaşa kəskin devalvasiyadır və cəmiyyətlə açıq danışmaq daha doğru olardı. Azad iqtisadiyyat prinsipləri ilə uzun illərdir üzən vətəndaşlar hazırlamadan qeyri-neft sektorunun inkişafını kağız üzərində qabardanda, haçansa insanların real üzmək qabiliyyətini də düşünmək lazım idi. indi manatımız dənizdə, göldə, çayda üzəcək, vətəndaş isə onun arxasınca üzə bilmir, o zaman hansı sosial gərginliklər yaşanacağını bir Allah bilir...

    Üstəlik də ötən müddət ərzində inhisarçılığın azaldıılmasına yönəlik ciddi iqtisadi siyasət izlənmədiyinə görə, bundan sonra yeni bir şəraitə iş adamlarını uyğunlaşdırmaq da xeyli çətilnliklər yaradacaq. Onsuz da üzgüçülük üzrə heç bir mötəbər yarışda ciddi bir uğurumuz yox...Yəni həm idman qaydasında, həm də iqtisadi qaydalarda üzmək qabiliyyətimiz demək olar ki, sıfırdır. indi bu qısa vaxt ərzində üzmək cəhənnəm, heç olmazsa, xilasedicilər gələnə qədər batmamağın sirlərini öyrənmək məcburiyyətindəyik. "(c) f.mustafa
    10. "Öncə dövlətin və xalqın təhlükəsizliyi prioritet olaraq götürülməlidir. Bizim yanaşmamız budur. Bu sualları verənlərin çoxu siyasətə ideologiyadan sonra gələn insanlardır. Xalq Cəbhəsi hakimiyyətinin devrilməsinin əsas səbəbi ideologiyanın praqmatizmdən önə çəkilməsi idi. ideoloji postulatlar nə qədər öndə olursa, real dünya mənzərəsində idarəetməni doğru təyin edə bilmirsən. Türkiyənin də bəzən görürsünüz ki, sıxıntısı ondadır – ideoloji anlayışla siyasəti yönləndirəndə bu qədər səhvlərə yol verirlər.
    Liberalizm ideoloji cərəyan deyil. Liberalizm, əksinə düşüncə olaraq insanların azad fikirliyinə dayanan və azad iqtisadiyyat modeli üzərində formalaşan bir düşüncə tərzidir. Əksinə, liberal cəmiyyətdə insandan o cəmiyyətin müəyyən hüquq qaydaları çərçivəsində, hüquqi dövlət prinsipləri çərçivəsində yaşamaq tələb olunur. Hansısa ideologiyaya mənsubluq tələb olunmur. Ondan faşizm, milliyyətçilik kimi ideologiyalar tələb olunmur. ideoloji postulatlar insan qarşısında seçim olaraq qoyulmur – sən bunu seçməlisən, sən bunu seçməməlisən. Bizdə tipik olaraq bu gün də həmin ideoloji cəmiyyətin başqa bir forması mövcuddur. Biz bundan Azərbaycanı çıxarmalıyıq. Biz Azərbaycanı, təbii ki, dövlətin qanunları ilə idarə olunan bir vətəndaş cəmiyyətinə çevirməyə çalışmalıyıq. Liberal cəmiyyət vətəndaş cəmiyyətini, açıq cəmiyyəti tələb eləyən bir təklif verir. Ona görə də bizim yanaşmamız belədir ki, biz müəyyən məsələlərdə nədənsə, hansısa fikirlərdən uzaqlaşanda onu əsaslandıraraq uzaqlaşırıq. Əbülfəz bəyin o zamankı ideoloji sisteminin içində biz də var idik, biz də Bütöv Azərbaycan, Azərbaycan və Türk dünyasının birliyi kimi ideologiyaları qəbul edirdik.
    Bütöv Azərbaycan ideologiyasını əlbəttə, qəbul edirdik. Biz də o məktəbdə yetişmişdik, o məktəbin içindən çıxmışdıq. Bu günləri isə bizim yanaşmamız budur ki, hansı real hədəflər varsa, o hədəflərə doğru yürüməmiz bizim üçün, Azərbaycan üçün daha faydalıdır. Azərbaycanın çəkisini biz 100 kq-dan 60 kq-a salmışıq. 100 kq çəki ilə hansısa yarışa qatılan bir ölkənin potensialı şişirdilmiş bir potensial olur. O, orada uğur qazana bilməz. Çəkini aşağı salaraq, hədəfləri də daha doğru, real müəyyən eləmək lazımdır. Bu gün artıq Bütöv Azərbaycan ideyalarını hər hansı bir şəkildə prioritet məsələ kimi gündəmə qoymaq, Azərbaycan üçün hansısa uğur vəd eləmir. Çünki bu potensialı buraxmaq lazımdır Güney Azərbaycanda yaşayan azərbaycanlıların üzərinə. Azərbaycan bu yükü daşımağa hazır və maraqlı deyil. Diqqət edin, 25 il öncə sərhədlər açılanda güney məsələsinə olan münasibətlə 25 il sonra – bu gün olan münasibət eynidirmi? Bu istəklə yaşayan nə qədər qurum, nə qədər insan var? Kiçik ocaqlar, təşkilatlar bu yükü daşıya bilmirlər. Bir neçə marginal qrupların olması lazımdır. Amma həmişə bir şeyi unutmaq lazım deyil. Türkiyənin timsalında da gördük: bir milliyyətçilik marginal qüvvədən o tərəfə – 14-15 faiz səsdən o tərəfə böyüyə bilmir. Daha dünyəvi ideyalar böyüyə bilir. Solçuluq da artıq böyüyə bilmir. Səbəbi nədir? Ya sağ ideya böyüyür, çünki əhalinin çoxluğunu əhatə edə bilir, ya da daha dünyəvi islam ideyası bunu həyata keçirə bilir. Biz marginallaşmanı istəyiriksə, Əbülfəz Elçibəydə – o xətdə qalmalıyıq. Əbülfəz Elçibəy lider idi və biz də siyasətdə onun kursunu, ideyalarını davam etdirirdik. Bu gün Əbülfəz Elçibəy rəhmətə gedib və bizim liderimiz deyil. Biz özümüz siyasi kursu müəyyən ediriksə, biz Əbülfəz Elçibəyin doğrularını, yanlışlarını hansısa formada davam etdirməyə yükümlü deyilik. Biz artıq müstəqil, bugünki mövcud Azərbaycana uyğun formada yolumuzu davam etdiririk.
    Elçibəyin yolu bizim yolumuz deyil. Bu gün “Elçibəyin yolu” deyilən anlayışın özü də müzakirəyə açıq anlayışdır. Məsələn, mən bu gün Məhəmməd Əmin Rəsulzadənin siyasət anlayışına daha çox üstünlük verirəm. Bunu dəfələrlə də qeyd edirəm. Məhəmməd Əmin Rəsulzadə 5 düşüncə sistemi daxilində dəyişim edibdir. Onun həyatını araşdıranlar bir-bir baxar ki, sosial-demokratlıqdan tutmuş, milliyyətçiliyə, milliyyətçilikdən tutmuş türk-konfederasiya fikrinə, milli təsanüdə qədər gələn bir anlayışı var. Məhəmməd Əmin Rəsulzadə qədər dinamik şəxs olmayıb. Bilirsinizmi, “Mən əqidəmdə qalıram, Azərbaycan harada qalırsa qalsın”,- kimi anlayışla siyasət həyata keçirilməz! Mən Azərbaycan harada olmalıdırsa, ona uyğun siyasəti formalaşdırmalıyam." (c) fazil mustafa
1 2 »


sən də yaz!