Neyi secdiyimi tanri teyin etmir? Muellim/sagird muqayisesi biraz duzgun deyil cunki muellim kainati yaradib deye bir iddia yoxdu, sagirdin nece davrandigini da esasen muellim teyin etmir. Tanri ise yaracidi oldugu ucun bas veren her seyin de sebebkari olur. Yeni tekce evvelceden bilmir, hem de yaradarken neyin nece olacagini teyin etmis olur. Burada azad iradeye yer qalmir.
Bir de Imtahana ne ehtiyac var?
mesaj @72775 ♡
02:05
@72775 gəl belə məsəl çəkim azad iradə haqqında. uzaqdan iki maşın sürətlə bir birinə doğru hərəkət edir. qəzaya uğrayacaları dəqiqdi. kənardan bunu görən şəxs kağıza "bu iki maşın toqquşacaq yazır". və maşınlar toqquşur. onda belə çıxır ki adam yazdığı üçünmü maşınlar toqquşdu?
ağlında nəyi düşünürsənsə düşün bu üç kateqoriyaya girir:
1.vacib
2.mümkün
3. imkansız
2+2 hər zaman 4 dü. bu vacibdi və dəyişilmir. 1 lə 10 arasında bir rəqəm seç desəm 26 deməyin imkansızdı, məntiqsizdi. bir pəncərə eyni anda həm qapalı həm açıq ola bilməz. bu da imkansızdır. amma mümkün ehtimallar çoxdu.məsələn 1lə 10 arasından 7 deyə bilərsən. indi düşünək. tanrının azad iradəyə sahib məxluqlar yaradıb onlara şans verməsi hansı kateqoriyadı? təbiiki mümkün haldı. burda ziddiyyət yoxdu və məntiq qaydalarını pozmur
@72775 tanrı hər şeyin səbəbkarıdır ok amma sənin yanman yada mənəm yanmam bizə görə pis bir davranışdır. Halbuki sadəcə səbəb nəticə əlaqisidir. Ümumiyyətlə bir şeyin pis yada yaxşı olması tamamilə nisbi anlayışdır öz perspektivimizi tanrıya uyarlayıb baxmaq səhv olar.
ağlında nəyi düşünürsənsə düşün bu üç kateqoriyaya girir:
1.vacib
2.mümkün
3. imkansız
2+2 hər zaman 4 dü. bu vacibdi və dəyişilmir. 1 lə 10 arasında bir rəqəm seç desəm 26 deməyin imkansızdı, məntiqsizdi. bir pəncərə eyni anda həm qapalı həm açıq ola bilməz. bu da imkansızdır. amma mümkün ehtimallar çoxdu.məsələn 1lə 10 arasından 7 deyə bilərsən. indi düşünək. tanrının azad iradəyə sahib məxluqlar yaradıb onlara şans verməsi hansı kateqoriyadı? təbiiki mümkün haldı. burda ziddiyyət yoxdu və məntiq qaydalarını pozmur