21 yazar | 10 başlıq | 40 entry
yenilə | gündəm


#son entrylər 40 yeni entry

artificial neural network   post-structuralism   multilateralism   səs dizaynı   dünya   we only write in english to this topic   yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər   #sözaltı fotoqrafiya 4 canəli ələkbərov   neslican tay   ankara   kənd yorğanı psixologiyası 2 bir daha təkrar etmək istənilməyən səhvlər 6 klipi ilə dinlənilməli olan musiqilər   munchausen sendromu   trainspotting | kino   2021 boğaziçi hadisələri   ambulance | kino   sözaltı sözlük 3 hidrogen rabitəsi   testng   qış 2 children of men | kino   azərbaycan incəsənətinin ən tarixi anları   yazarların paylaşmaq istədikləri şeirlər   gta: the trilogy - the definitive edition 2 web developer alətləri   rumıniya krallığı   citizenerased   Kimisə peysər çıxartmaq   mrt   something in the way   öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar 2 hərb və sülh   monkey orchid   cin mikrorayonda | kino   verdiyin pula dəyən şeylər   character arc   alec baldwin | kino   haillucifer   masturbasiya 2 üç dənə uşağım var üzr istəyirəm 2 kodlaşdırma 2 uncharted   #sözaltı radio   ümid 2 #sözaltı music   arvadı haqqında danışanda üzr istəyən kişi 2 apparat   dərs oxumaq əvəzinə sözlüyə yazmaq  









graffiti



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
azərbaycanda street art - street art - timidus - robin gunnigham - ingiltərə deyəndə ağıla gələnlər - san francisco - david choe - ölmədən edilməli olan şeylər - yazarların ən pis pərt olduğu an - barselona -

    1. hip-hopun tərkib hissələrindən biri də graffitidir. bu sənət 70-ci ildə vaşinqton haytsdan demetrivs adli 16 yaşlı qaradərili uşağın divarlara öz ləqəbini – taki 183 yazması ilə başladı. belə yazılar “teq” adlanırdı və özündə b-boyların ləqəbini əks etdirirdi. teqdə b-boyun ləqəbi və yaşadığı küçənin nömrəsi olurdu : lenny len lake 2, rip 7, tracy 168 və s. takinin yazıları özü özlyündə adi yazılardan heç nə ilə fərqlənmirdi. sadəcə məsələ burasında idi ki o yazı manyakı kimi nyu-yorkun yarısını yazılarla doldurmuşdu bununla digər b-boylara meydan oxuyarcasına. bu ona xalq arasında şöhrət gətirdi belə ki 1971-ci ildə “nyu-york times” ona böyük məqalə həsr etmişdi. takinin bu “əməl”i b-boylar arasında rəqabətə səbəb oldu. onlar çalışırdılar ki ən aglasığmaz yerdə ən qeyri adi, qəşəng və böyük şəkildə yazsınlar. tezliklə teqlər pieces (çox güman ki şahəsər mənasını verən masterpiece sözündən) adlanan şəkillərlə əvəzləndi. şəkillərdə əsasən komikslərin və ya yapon manqa cizgi filmlərinin qəhrəmanları əks olunurdu.ilk əvvəllər qraffitistlər özlərinin dezodorant, çap maşını kağızı, aseton və s.-dən edib düzəltdiyi markerlərdən istifadə edirdilər. cibində belə böyüklüklükdə “azuqə” olan b-boy özünü cibində bomba gəzdirirmiş kimi hiss edirdi. təsadüfi deyil ki qraffiti çəkmək “to bomb” adlandırıldı.
    fırça ilə çəkənlərə isə qadağa var idi. əgər kimsə fırça ilə çəkən yerdə tutulsa o “oyun”dan kənarlaşdırılırdı, qəbul olunmurdu.
    1972-ci ildə şəhərdə bir neçə qraffiti briqadaları yaranmışdı: "the ex vandals", "the soul artists", "united graffiti artists". məhz həmin ildə b-boy super kool 223 pulvelizatorun ucluğuna gilette kreminin ucluğunu taxdı. bununla düz xəttlər çəkmək daha rahat oldu və super kool ilk dəfə spreylə rəsm əsəri yaratdı və qraffitini rəsm incəsənətinə çevirdi.
    2. bakımızın tozlu küçələrinə yad gələn bir deyim.


sən də yaz!