rise of nations



facebook twitter əjdaha lazımdı   izləmə   lələ   mən   googllalink

    1. microsoft real time strategiya oyunu.
    2. heddinden artıq aludelik yaradan strategiya oyunu. en boyük sebebi ise elbetdeki müxtelif eraların olmasıdır yeni stronghold kimi sadece keçmişde yada red alert kimi sadece gelecekde deyil, 8 ferqli esr var en qedim esrden informasiya esrine qeder. oyunun sevmediyim terefi strongholddaki kimi qalalar qura bilmirsen, düşman gelen kimi paytaxtına gire bilir, sevmediyim birde esger limitinin en çox 200 olması idi ki onuda hell edib 5 min etmişik artıq. düzdü indiye qeder en çox 1500 esger çıxarmış olsamda 5 min olması eladır. birde sevmediyim tereflerinden biri diger bütün oyunlarda olduğu kimi xeriteler heddinden artıq böyük olmur. oyunu 3 ildir oynamağıma baxmayaraq helede istifade ede bilmediyim yerler var, meselen casus qızın düşman esgerini senin terefine çekmeyi kimi. supply vagonlarıda yeni öyrenmişem, can artırmaqlarını. oyunu qazanmağın yolları ise eger denizli xeritedirse aircraft ship lerden basıb gemilerdeki teyyareler ile düşmene zerbeler endirmekdir, denizsiz xeritede ise tankları daha çox üstün tuturam. he birdeki ne edirsiniz edin reqibden tez atom müdafiesi qurun. yoxsa peçinize odun qoyarlar. xülase oyunu multiplayer oynayıb reqibe "neter qoydum a atomu" dememisinizse siz hele yaşamırsınız
    3. haqq elədiyindən az diqqət görmüş oyunlardandır. hazırlayan komandanın yaradıcılığına heyranam. bir real time strategy oyununa "supply wagon", müxtəlif hakimiyyət növləri, "merchant", "rare resources", "commerce limit" kimi elementlərin gətirilməsini ayaq üstə alqışlıyıram. * bundan başqa piyadaların tək-tək deyil də üçlü qruplar şəklində yaranmasını da çox bəyənirəm. ümumi dünya xəritəsində ideyanı total war kimi oyun seriyalarından götürmüş ola bilərlər amma mənə elə gəlir ki, rise of nations bunu daha maraqlı istifadə eləməyi bacarıb. empireearth2 oyununda rise of nations`dan oğurlanmış ideyalar görmək mümkündür. indi gələk döyüşlərin keyfiyyətinə. müşahidələrimə görə bu oyunda süni intellekt öz dövrünə görə kifayət qədər yaxşı işliyir. bundan başqa düşmənin mühasirəyə alınmasının verdiyi avantajlar da nəzərə alınır. pis tərəfi odu ki, hərbi birimlərin digərlərinə qarşı olan üstün və zəif cəhətləri çox sərt şəkildə rol oynuyur. məsələn * ağır piyadalar atlılara qarşı güclüdü amma oxçulara qarşı zəifdi. əslində məntiqlidi amma bunun belə sadə şəkildə yazılması yersizdi məncə.* bir də əlavə olaraq deyim ki, qrafikası günümüz oyunlarından çox-çox aşağıdı və bu da başa düşüləndi məncə. yekun olaraq deyim ki, həyəcan və maraqlılığın balanslaşdırıldığı bir oyundu. daha çox realizm istəyənlər total war seriyalarına baxa bilərlər. daha ciddi strateji oyunlar axtarırsızsa real time strategy oynamayın qardaşım, gedin civilization seriyalarına baxın.


sən də yaz!