8 yazar | 9 başlıq | 9 entry
yenilə | gündəm


dünyanın ən xoşbəxt insanı 9 ananı çox istəyirsən yoxsa atanı 9 unudulmaz futbolçular 5 praktik məsləhətlər sözaltı günlük 3 randy pausch sevişmək istənilən məşhurlar 3 yazmaqdan qorxmaq las ketchup partlayan baş sindromu irqçiliyə nifrət etmə səbəbləri uşaq ikən velosipedsiz olmaq 2 kiçik xoşbəxtliklər 3 dünyanın ən xoşbəxt insanı 13 homofobiya 3 matthew effekti qadın cinayətləri 2 copy paste mədəniyyəti unudulmaz futbolçular 4 ananı çox istəyirsən yoxsa atanı 9 həyatın nə qədər cındır olduğunun anlaşıldığı anlar 2 real madrid 2 we only write english to this topic 2 türk dilindən azərbaycan leksikasına atmaq istənilən kəlmələr 3 trashy ağladan filmlər 3 baxılası youtube videoları 4 hall of fame günə siqaret və kofe ilə başlamaq 2 aptronym pomidor yumurta 10 japon balıkçısı ata abdullayev 2 hüzur verən insanlar həyatda heç bir şeyə həvəsi və istəyi olmayan insan ksi 2 back-end developer materialları/alətləri/xəbərləri az bilinən mükəmməl qruplar və mahnılar əhli-beyt sevgilin yoxdurmu sualına alternativ cavablar 2 25 yanvar 2021 şəhid ailələrinin etirazı 2 yazarların başına gələn maraqlı hadisələr lazımsız məlumatlar ən zəhlə tökən hərəkətlər 2 ən gözəl pivə beyin süfrəsi xurşidbanu natəvan 2 larisa məmmədova online film saytları azərbaycanda təhsilin geri qalma səbəbləri 12







yazığım gəlir sənə



əjdaha lazımdı   googllalink

    1. sözlükde adına "azərbaycanlı kök müğənni" (!) yazılan başlığa sahib almaz elesgerova 'nın 2000'li illerin başında oxuduğu mahnı ve bu mahnıya aba kanalında çekilen ve yayımlanan eyni adlı klip...
    yeqin çoxları razılaşar; nece ki, türk pop musiqisinin pik nöqtesi 90'lar olaraq sayılır, azerbaycan pop musiqisinin de renessans dövrünü mehz 2000'li iller teşkil edir...bir qeder pop musiqisi haqqında qısa rezensiya...

    pop musiqisini, ekseriyete, populyasiyanın zövqüne xitab eden ve gündelik heyata aid, adi insanların istifade etdiyi dil vasitelerinden istifade ederek bir baxıma öz mövcudiyyetini bu yolla quran musiqi janrı olarak düşüne bilerik...bu menada modern, elit ve rasional zekanın idaresinde olanların yaratdığı "tehsilli" musiqi janrları ve onların dinleyicileri terefinden irrasional olarak adlandırılıb xor görülmesine baxmayaraq, gündelik heyatın carçısı kimi bu vezifenin öhdesinden layiqince geldiyi üçün minlerce insanı arxasınca sürükleme potensialına sahibdir...belelikle, şairlerin, yazıçı ve filosofların üzerinde baş sındırıb uca mertebeye qaldırdıqları eşq, nifret, ayrılıq kimi mücerred duyğular pop musiqisi vasitesile adi insanın heyatından ve tecrübelerinden izler daşıyır ve gündelik heyatın ve insan münasibetlerinin reallığında öz eksini tapır...belelikle, mücerred olan sıravi olana dönüşerek öz ontolojik trayektoriyasını tamamlayır...
    keçmiş sovet döneminde amerikalı müadilinden ferqli olaraq bu janrın adı pop yox, estrada idi...eyni zamanda amerikalı versiyadan ferqli olaraq ağır senzuraya meruz qaldığından içinde gündelik heyata aid ifadelere, argo ve söyüşlere yer yox idi...bu menada sovet dövrünün estrada müğennileri ve onların repertuarı daha çox qerbi avropa mektebine, italya ve fransadakı (bax: şanson) janrına daha yaxın, ama qonşu coğrafiyasında olan şerq musiqilerinden de bir o qeder uzaq ladları ve melodiyaları ehtiva edirdi...bu sebebden 2000'lerle birlikde sovet mektebinin davamçılarının ve o dönemin estrada tehsili alanların azerbaycan musiqisinde yeni ortaya çıxan bezi deyişikleri "türk boğazı", "fars milizmaları" vs kimi tenqidi fikirlerini bu kontekstde düşünmeliyik...

    keçek esas meseleye, bu entry'ni yazmağıma sebeb olan mahnıya...almaz'ın bu mahnısı azerbaycan pop'unun en seciyyevi nümunelerinden biridir...zamanında sovet estradasının mehrum qaldığı qabaqcıl musiqi aparaturasının kömeyile müasir elektronik musiqi janrında aranjirovka, zaman zaman sözlerin musiqi ile uyuşmamasından doğan aritmiya ve "yazığım gelir sene" kimi sıradan dile aid ifade mahnının dile dolanmasını tezleşdirir...mahnının metni ve yadda qalan musiqisi almazın ifası ve aktyorluğuyla birleşerek güclü ferdiyyet duyğusuna sahib, introspektiv monoloquyla etrafında olub biteni etinasızlıqla qebul eden, klipde de gördüyümüz kimi kişilere meydan oxuyan, müsteqil bir qadın portreti inşa edir...belelikle, entrynin başında da qeyd etdiyim kimi, sovet dövrünün senzuradan nesibini almış, ciddi ve bir qeder monoton estrada repertuarını dekonstruksiyaya uğradır ve estradadan pop'a keçişi süretlendirir...
    xoş dinlemeler...
    (youtube: )


sən də yaz!