34 yazar | 35 başlıq | 66 entry
yenilə | gündəm

12

yazarların fobiyaları 20 tipsiz oğlanı yaraşıqlı göstərən amillər 17 sözlük yazarlarının həyata dair məsləhətləri 10 qüsursuz cinayət üçün detallar 5 hikaru no go səmra rəhimli 4 azəri yox azərbaycan türkü yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 2 jacquemus tipsiz oğlanı yaraşıqlı göstərən amillər 13 emil mövsümzadə qəribə yuxular 2 təmsil qadınlara ən çox yaraşan döymələr 3 yazarları düşündürən suallar sangatsu no lion #sözaltı music 4 fikri sahibinə görə qiymətləndirmək yazarların fobiyaları 11 Sözlüyə yenidən gəlinəcəyi təqdirdə alınacaq niklər 2 notion paytaxtın bakıdan köçürülməsi alternativ sözlük nikləri 4 azərbaycanda inflyasiya 2 platonik sevgi 2 klipi ilə dinlənilməli olan musiqilər 2 emosionallıq sözlük yazarlarının həyata dair məsləhətləri 6 başlıq entry nik uyğunluğu iq səviyyəsi güldürən entrylər introvertlik 3 olsaydı dünya tarixini dəyişəcək hadisələr bill wurtz tural həmid lənkəran beynəlxalq hava limanı qiyas ibrahimov sözlükdəki qubalılar azərbaycana və ya azərbaycanlılara xas xüsusiyyətlər güldürən başlıqlar düzəldilməli başlıq adları 6 lewis carroll sözaltı günlük 2 laçın talassofobiya insanın böyüdüyünü anladığı anlar gicdıllaq 2 reverse engineering Komfort zona eurovision 2021 12 xal yalnız bir azərbaycanlının anlaya biləcəyi sözlər 3 sweet home alabama







men behind the sun

| kino

əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Tun Mei Fou terefinden çekilen Yapon-Çin Mühabribesi ve 2. dünya Müharibesinde Unit 731 de baş verenleri anlatan film seriıryasıdır. Seriyanın ilk filmi 1988, son filmi(Men Behind the Sun 4: The Nanking Massacre)1995 ilinde çekilmiştir. Bu seriyadaki filmler, dünyanın en narahat edici kinoları arasında yer alır. Bir çox ölkede qadağa edilmiştir. Birçox mütexessis kinoyu heddinden artıq narahat edici görmüş, Tun Mei Fou ise bunun tarixi reallığı eksettirdiyini söyleyerek özünü müdafiye etmiştir. Film, öz vaxtındaki filmlere baxıldıqda, diger filmlerden reallıq cehetden üsündür. Bu, kinoseverler ve mütexessislerin Tun Mei Fou'ya pis yanaşmağının bir sebebidir. Qeyd etmek lazımdır ki kinodaki bezi sehnelerin real olub olmadığı hele de müzakire edilir. Filmin en çox danışılan sehnelerinden biri olan bir uşaq meyidinin yarılması sehnesindeki uşaqın ve bir pişiyin ac qoyulmuş siçanların arasına atılıb siçanlar terefinden yeyilmesi sehnesindeki pişiyin real olduğu tenqidçiler terefinden iddia edilmişti. Tun Mei Fou da bu iddialara cevab vermiş, yarılma sehnesinde real bir uşaq meyidinin istifade edildiyini(uşaqın ailesinin icazesini alaraq) qebul etmiş, ancaq pişiyin real olmadığını bildirmiştir. Belelikle bezi izleyiciler bu qeder narahat edici sehneleri çekdiyi ve real meyid istifade ettiyi üçün hem rejissora hem de kinoya nifret etmiş, bezileri de tarixden bir qetliamı bu derecede tesirli olaraq işlediyi ve müharibe qarşıtı kinoların arasına bele bir şaheseri qattığı üçün rejissora ve bu kinoya hörmet beslemiştir.
    Her iki halda da bu kino narahat edici kinolar kategoriyasında bir kultdur.
    (bax: unit 731)
    (bax: Tun Mei Fou)


sən də yaz!