georg simmel

|

əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Georg Simmel, Durkheim və Weber kimi əjdaha sosioloqlarla eyni əsrdə yaşadığı üçün çox bəlli olan bir sosioloq olmayıb. Amma yenə də sosiologiyaya gatdığı mədəniyyət tragedyası və pulun cəmiyyətdəki rolu ilə bir şöhrət qazanmışdır.
    Simmel qarşılıqlı əlaqə formatları ilə qarşılıqlı əlaqə tipləri arasında önəmli bir ayırım olduğunu deyir. Sosial çevrəmizdə qarşılıqlı əlaqə tipləri və formatları olduğu üçün bunu kiçildərək minimuma endirir. Örnək verirəm bir partiyə getdiyinizi düşünün. Orada bir qız sən bura niyə gəlmisən deyə bir sual versə, sizin buna iki cavabınız ola bilər. Ya məlumat verəcəksiniz, ya da ortamın necə olduğuna və bir münasibət başlatmaq cəhdi olub olmadığına baxacaqsınız və " sənin kimi biriylə tanış olmaq üçün" , " arabayla" tipli iki cavab verəcəksiniz.
    Bundan başqa Simmel içində olduğunuz grupun neçə nəfər olduğunun da mühüm olduğunu deyib. Grup iki nəfərdən ibarətdirsə, bunda problem yoxdu. Ancaq, 3 nəfərlik qrupdursa burada bir nəfər özü grupda " mən nə desəm odur" tipli obraza sahib olmaq istəyirsə iki nəfər arasında qırğına səbəbkar ola bilər.
    Mədəniyyətin tragedyasına gəldikdə isə, bu terminin necə ortaya çıxmasından danışacam. Deməli simmel'ə görə iki mədəniyyət var, obyektiv və subyektiv. Obyektiv mədəniyyət ( fəlsəfə, ədəbiyyat, vb.). Subyektiv mədəniyyət isə, bizim bunları öyrənməyimizdir. Burada, elmin fəlsəfənin hər dəfəsində bizdən aslı olmayaraq genişlənməsi, hər dəfəsində yeni fəlsəfi axımların ortaya çıxması bizim bunu öyrənməyimizi çətinləşdirir. bu ikisi arasındaki nöqtə mədəniyyət tragedyası adlanır. Bu arada simmel də Weber kimi gündəlik sosiologiyaya daha çox önəm verib.
    Oxuduğunuz üçün təşəkkürlər..


sən də yaz!