bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

se rokh

| kino
833 | 1 | 4

əjdahalar  googlla


    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    1. c.pənahinin üç sənət qadının həyatlarının kəsişməsindən bəhs edən yol filmi. sənədli film də adlandırmaq olar əslində. inqilabdan əvvəl kino ulduz olan şəhrizad , aktrisa olmaq istəyən mərziyyə və hazırda aktrisa olan behnaz cəfəri . açılış belə başlayır ki mərziyyə konservatoriyaya qəbul olunmasına baxmayaraq ailəsinin (atası , qardaşı , nişanlısı) təzyiqlərinə məruz qalıb. ailəsi və yaşadığı kənd icması onun filmlərdə rol almasını istəmir. səbəb kəndin namusunu , şərəfini ayaqlar altına atmış olur əgər aktrisalığa davam eləsə. o da b.cəfəriyə mağarada özünü asıb video göndərmək qərarına gəlir. beləcə behnaz cəfərinin onu xilas etməsini umur. bu saxta özünü öldürmə planı baş tutur. video b.cəfərinin telefonuna göndəriləndən sonra pənahi ilə mərziyyənin yaşadığı kəndə yola düşürlər. bu kənd həm də pənahinin öz kəndidir. kənddə mərziyyənin evin soruşduqda əhali bunu heç də xoş qarşılmır. pənahiyə öz başına bir qız üçün gəlmisən deyərək mərziyyəyə olan münasibətlərin göstərirlər. axır mərziyyənin bacısı vasitəsilə onun yaşadığı evə gəlirlər. məlum olur mərziyyə üç gündür evdə yoxdur. qardaşı da namus, qeyrət deyə-deyə bacısına nifrət yağdırmaqdadır. kənddə də mərziyyə ilə görüşəcək heç kəs yoxdur. ailələr onunla görüşməyə uşaqlarına icazə vermirlər. hər kəs bir ağızdan mütrif istəmirik deyib dururlar. (bir toxunan yer oldu mütrif sözünü eşidcək behnaz cəfəridə. o bu sözü çoxdandır ki eşitmədiyini deyir. vaxtı ikən mərziyyə ilə demək olar eyni talehi bölüşdüyünü yada salır ) ailəsi onun oxumasına əngəl yaratsa da o bu əngəlləri aşaraq öz xəyalına qovuşmaq istəyir. nişanlanmağının səbəbi də əgər nişanlanarsam sənətimə davam edərəm deyərək ailəsinin şərtini qəbul edib. onun təhsil almasına kömək edən bir nəfər varsa ailəsində o da anasıdır. zira , mərziyyəni axtarışlardan sonra bir zamanlar inqilabdan öncə kafelərdə rəqs edən və kino ulduz olan və rəsmlər çəkən sonradan yaşadığı kəndə dönüb tək yaşayan şəhrizadın evində olduğu ortaya çıxır. sonda isə mərziyyənin film boyu əynində olan qara çarşafın əvəzinə ağ çarşaf geyinib b.cəfərinin dalınca getməyi onun qara günlərdən çıxaraq artıq ağ günə addım atdığını göstərir. pənahinin bu filmində özü və behnazdan başqa digərləri sadə kənd əhalisidir. onların günlük yaşamları , inancları ( birinə misal sünnət vaxtı kəsilən hissəni hara basdırsan o adamın gələcəyin bilmiş olursan. həbsxananın ətrafına basdırsan o böyəlib həbsdə yatacaq və sairə) kəndin öz qoyduğu qaydaları pənahi sadə dillə anladır. kameranı uzaq dağ yollarına planlayaraq pənahi kiyərüstəmi dəsti-xəttinin davamçısı olduğunu göstərir sanki. filmdə iran-azərbaycan ləhcəsini tez-tez eşitmək olar. pənahinin özünün anası ilə elə o ləhcə ilə danışdığı səhnəsi də yer alıb. 3 həyat kimi tərcümə olunan bu 100 dəqiqəlik işdə sadəcə 3 nəfərin sırf qadın olub da ictimaiyyət tərəfindən sənətlərinin aşağılanması , toplumdakı aktrisalara olan ön yarğısı vurğulansa da onların sayı sonsuzdur. 2018-ci ildə kannda ən yaxşı ssenari kimi qalib olub.


üzv ol
Modalı bağla





...