tragediya
| ədəbiyyat435 | 2 | 5
əjdahalar googlla
müasir insanın ən böyük problemi - əxlaq kodeksi - ssenari yazmaq - ailəyə ateist olduğunu açıqlamaq - film - sözaltı sözlük - azərbaycana nifrət etmə səbəbləri - azərbaycan - jack london
Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
Yalnız deyilsən!
Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.
Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.
faciə əsərinin baş qəhrəmanı daha çox müsbət obrazlar olur. ancaq ədəbiyyatımızda baş qəhrəmanı mənfi obraz olan faciə əsərləri də var. əbdürrəhim bəy haqverdiyevin "ağa məhəmməd şah qacar" əsərinin baş qəhrəmanı mənfi obrazdır.
tragediyalar həm nəzm, həm nəsrlə yazılır. hüseyn cavidin 1910-cu ildə yazdığı "ana" faciəsi ilk mənzum faciə hesab edilir.
ədəbiyyatda elə faciə əsərləri var ki, orada acı, olduqca kədərli, həmçinin çox düşündürücü gülüş olur. bu zaman tragediya və komediya anlayışları birləşərək tragikomediya anlayışı əmələ gəlir. bu əsərlər oxucunu bir yandan düşündürür, buna rəğmən də güldürür, güldürərək düşündürür. ədəbiyyatımızda cəlil məmmədquluzadə ən böyük tragikomeidya yaradıcısıdır. "anamın kitabı", "ölülər", "dəli yığıncağı" kimi əsərlər tragikomeidyalardır.
üzv ol