+5 əjdaha
2. müəllifin əsəri səhnələşdirmək üçün rejissora göstərişidir. remarka əsərin süjet xəttinin tərkib hissəsi sayılmır. həmçinin, remarka səhnədə oxunmur. adətən, remarka əsərdəki əhvalatın baş verdiyi tarixi, yeri, şəraiti, obrazın hərəkətlərini göstərir. obrazın yaşı, geyimi də göstərilə bilər.Bağdad civarında ağaclıq, mənzərəli bir guşə... Bir tərəfdə dışarısı yeşilliklərlə mühat bir çardaq, içərisi həsirlə döşənmiş sadə bir qülbəcik... Qülbənin iki pəncərəsi, sağda, solda və qarşıda birər qapısı var. Taqçada bir taqım kitablar nəzərə çarpar. Ağustos, ikindi çağı... Pərdə açıldıqda Arif bir tərəfdə, taxta bir karyola üzərində əlinə təkyə edərək, uzanıb düşüncəyə dalmış, səhnə qaranlıq, ətrafda göy gurultusu, şimşək çaqışı, tranpete sədaları, top, tüfək, bomba patlayışları... Qarşıda, səhnənin nihayətində iki böyük göz (pəncərə atəşlər, alevlər içində dəhşətli bir müharibə təsvir edər. Bir qaç zabit əldə durbin müharibə komandasilə məşğul... Gözlərin birində iblis, digərində Mələk görünür. Gurultudan sonra sükut...) - (hüseyn cavid, "iblis" faciəsi)