On bir illik "Ateist-Dialektik materialist" keçmişin travma olaraq iz qoyduğu nihilist konsepsiyalarının dibə çəkilərək (eyni inteqrativ infeksiyalar da olduğu kimi, virusun bədənə oradan da hüceyrə-RNT sisteminə yayılması tək) yaratdığı iki mərhələdən ilki, 'öz şəxsiyyət' yönümlü iztirablar (major/klinik depressiyalar və disosyativ pozğunluqlar) ikincisi, Ontoloji prizmalar və Ekzistensial krizislər (daha doğrusu Jan Pol Sartr'ın doktrinası "l'existence précède l'essence.")
Hekayənin ikinci arc'nda: eqoistcə, mütləq bir güc, metafizik bir qüvvə, hansı ki həyatına anlam qazandırması gözlənən birini axtarıb bütün ümidlərini ona bağlayırsan ki, hər şeyin kimyəvi-maddi reaksiyalar və boş bir teatr tamaşısından ibarət olmadığını təsdiq edəsən və beləcə eyni ilə xəstəxanada gələcəyi üçün heç bir ümid olmayan cihaza bağlı xəstənin anlamsızca palatanı zəbt etdiyini anlayıb, sadəcə biraz daha yaşaya bilməsi üçün dua etməsini təqlid edirsən.
insanlar üç qrupa bölünür; ilki və yayğın olanı fəlsəfi zombi məfhumu ilə bir tək vücud olanlar. onlar digər insanları vizual olaraq imitatsiya edirlər və deyilənə görə ən xoşxbət olan fərdlər də onlardı. ikincisi isə "cahil fərqindəlik" metodikasını mənimsəyənlərdi, qazandığı hər şeyin, dəyərlərin və sevdiyi şeylərin belə nə vaxtsa olmayacağını bilə bilə özünü aldadaraq yaşamağı dəvam elətdirən bir qrup şəxs. üçüncülər isə ən nadir olanıdır: hür iradəli və manipulativ bacarıqlara sahib. Reallığı subyektivə çevirən, inam və imana yeni anlam qazandıran, başqalarını özünə submissiv edən, dünyanı istədiyi formadan-formaya salan, onu dəfələrcə məhv edib sonra dəfələrcə yaradan, tanrı imtiyazalarına sahib bir neçə şəxs..
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
görünüşə görə heç kim mahsa vahdat'dan bir şey paylaşmayıb. ifaçının ha leyli mahnısı isə bəlkə də onun ən yaxşı əsəsridir. özüm fars dilli olduğum üçün olsa bəlkə gərək, bu mahnının musiqisinin ruhu və poetik dildə yazılması onu tamam başqa səviyyə edir.
teoriyada biz tatların dilinə yaxın olduğu bilinsə də qətiyyən başa düşmədiyim bir dil. hind avropa dillərindən iran ailəsinin şimal-qərb qoluna mənsub bir dil.
sonra fikrim dəyişməmiş deyim; bir ədəd fender STRATOCASTER modeli elektro gitar xoşbəxtliyi sizə bir qadından və ya maşından daha çox və uzun vadəli olaraq yaşada bilər, təbii ki pulunuza minnət.
hazırda qəbəblənin qarlı dağları və meşələrinə yaxın bir yerdə yaşadığım üçün, burda kı atmosferə və mood'a ən uyğun lustre'nin iki hissədən ibarət, welcome winter adlı şah əsəsridir.
avtomobil ilə əlaqəli hər bir mövzuya prius zarafatını soxmağa çalışan adamlar
avatar filminin ikinci bölümü. iki gün əvvəl kinoteatrda 3 saat necəsə bunu izləyərkən mənə çin işgəncəsi keçirən 460 milyonluq büdcəyə isə israf olan bir film.
Mayhem'in bəlkədə ən tanınan mahnısı. 1994cü ildə yayımlanan 'De Mysteriis Dom Sathanas' adlı albomunda 2ci trek olaraq yer alır. Scandinavian Black Metal tarixinin ən yaxşılarındandır. Bu şah əsər mənə bir qış günü meşədə, donaraq can verməkdə olan yaralı bir orta əsr cəngavərinin həyat mücadələsini anımsatır..
2002ci ildən bəri dünya çempionatlarını izləyən biri kimi deyirəm 2022 və 2010-cu illərdəki dünya çempionatları qədər maraqsız dünya çempionatı bəlkə heç olmamışdı.
Özümün də mənsub olduğu etnik qrup. Tatlar və onların faciəvi şəkildə kütləvi assimilasiyalara uğraması haqqında uzun uzadı yazmaq olar lakin mən bu tarixi prossesin yalnız xronoloji tərəfinə toxunmağa çalışacağam. 1813-cü ilə qədər, yani gülüstan müqaviləsi öncəsi Bakı xanlığı, Dərbənd xanlığı, Quba xanlığı və Şirvan xanlığının həmən həmən əsas etnik altyapısını Tatlar formalaşdırırdı. Lakin Rusların yani Çar imperiyasının gəlişi ilə işlər dəyişməyə başladı, O dövrlərin Qacar dövləti bütün dünya tərəfindən Persiya imperiyasının xələfi olaraq tanındığı üçün dünya Qacar dövlətini "Neo Persian Empire" olaraq tanıyırdı. irandilli Tatların və Talışların isə Çar Rusiyasının fəth etdiyi bu ərazilərində yaşaması Rusların nöqteyi nəzərindən gələcəkdə yaşana biləsi potensial təhlükədən başqa bir şey ərz etmirdi. Xüsusən də biz Tatların linqvistik olaraq Farslara çox yaxın olmağımız Rusları hərəkətə gətirmək üçün yetər və artar belə. 1860-1862 ci illərdə əhalinin qeydə alınması sonrası, Çar Rusiyasının statistika komitəsi tərəfindən təqdim edilən demoqrafik nəticələrdə tək Bakı quberniyasında 250.000-dən çox Tat yaşayırdı. Abbasqulu ağa Bakıxanov da 1841-ci ildə qələmə aldığı "Gülüstani-irəm" adlı əsəsrindədə olduğca təfərrüatlı şəkildə bu məsələyə toxunur. Adı çəkilən əsəsrdə: "Bakı qəzasında 32 kənddən 28'i Tat dilli, digər 4'ü isə türk (tərəkəmə kəndi) idi" deyə qeyd edilir. 19cu əsrin sonlarına doğru getdiyimizdə Ruslar cənubi qafqazın, O, cümlədən Şimalın etnoqrafik və geo siyası quruluşunu məhv edib sonra da yenidən inşa etdilər. Şimal Qərbdə Çərkəz problemi vardı ki bunu fiziki genosidlə həll etdilər lakin biz Tatları fərqli bir yolla, kultural assimilyasiya ilə məhv etməyə başladılar. 1890-cı illərdə Rus-tatar məktəbləri açılmağa başladı və bu məktəblərin episentri Tatların kompakt şəkildə yaşadığı Bakı, Şamaxı və Quba kimi şəhər və rayonlar idi. Təbii ki o illər Tat dilində hər hansısa bir təhsil mərkəzi yox idi (heç indidə yoxdu) Bu məktəblərdə oxuyan və məzun olan Gənc Tatların çoxu zamanla öz dillərindən uzqlaşdılar və Türk dilini məniməməyə başladılar bu bir neçə nəsil belə dəvam etdi və 1930cu illərə gəlib çıxdığımızda görürük ki Tat nüfusu 250.000'dən 70.000'ə düşüb. Tatlara ikinci ən böyük zərbə isə 1930cu illərdə Stalin politikaları yürüdən Mircəfər Bağırov tərəfindən vurulub. Tat,Talış və digər qeyri Türk xalqların şəxsiyyət vəsiqələrində milliyət/xalq qisminə Azərbaycanlı/Tatar yazılması zatən sönmək də olan xalqın işığını daha da söndürdü.
(bax: Lionel Messi)
(bax: Marcus Rashford)
(bax: Zlatan Ibrahimovic)
Gecə yarısı, ətraf çevrəni görünməz edən qalın duman örtüsü və tənhalıq, biraz irəlidə küçə lampalarından yayılan par işıqlar görünür, yolun sonunun səni hara aparacaqını bilmədən irəlləyirsən, parkın girişində skamyanın yanında yolunu itirmiş, başı boşcasına boşluqa hürən küçə iti. Dayanırsan və soyuqdan donmuş titrək əllərinlə siqaret yandırmaqa cəhd edirsən ki, anidən nəbz aşaqı düşür və həmin an daxildə bir boşluq və narahatlıq hiss edirsən, qışqırmaq istəyirsən, cığırmaq istəyirsən amma bunu etməyə özündə taqət, güc bəlkə də entuziazm tapmırsan. Take a breath? xeyr o da işə yaramır. Səni mənəvi olaraq məhv edən şey nə bipolyar pozuntu nə panik atak nə də ki isterik tutmalar deyil. Bəli səni məhv edın sənin mövcudluqun və bu mövcudluqun verdiyi sarsınıtılardır ki, fəlsəfə bu problemə tam olaraq cavab tapa bilməsə də, təxminən 1 əsr əvvəl bu destruktiv təsiri çox yüksək olan bir dəfəlik çöküşə "ekzistensial krizis" adını qoyub... Morissey əminin 4 dəqiqə 40 saniyəlik "Trouble Loves Me" adlı şah əsərini dinləyərkən əslində hisslərim və ruh halım bəlkə də daha qarmaşıq bir hal alır ki mən bunları ifadə etmək də çətinlik çəkdiyimdən aciz qalıram.
bakir olması (əgər cinsəlliyi könüllü olaraq 2-ci və ya 3-cü plana atmayıbsa) gələcəkdə şəxsdə yetərsizlik duygusu və bərabərin də gələn major depressiya və müxtəlif növ panik ataklara səbəb ola bilər ki bu da təssüf ki, erektil disfunksiya ilə nəticələnə bilər
bilmirəm gecə dinlənər ya yox amma ürəyimdən keçdi deyə paylaşıram...
18-30 yaşlar da seks, viski və rock n roll. 30 olandan sonra isə gənclikdə yaşadıqlarının nostalgiyası
coronavirus bir virus ailəsidir ki, bu virus ailəsinə 2003-2004 ci illərdə yaşanan sars-cov1, 2012 ci ildə mers-cov və nəhayət olaraq hal hazır ki sars-cov-2(covid 19) daxildir. konspiroloqlara görə bu virusu qərb və yahudilər bioloji silah kimi dünya əhalisini azaltmaq üçün ölkələrə yayıb amma nədənsə bu virusdan ən çox əziyyət çəkəndə amerika,avropa və israildi və belə olanda çin höküməti fürsətdən istifadə edib günahı amerikanın üstünə rahat yıxa biləcəkdi
(baxma: your name) (bax: the garden of words) (bax: 5 centimeters per second ) və s. kimi şedevr animelerin rejissoru və ssenari müəllifi
izləyərkən insanı keçmişə aparan və insanda dərin,depressiv duyğular yaradan bir anime. animenin çıxış ili 2007 ci ildir və rejissoru (bax: makoto shinkai)
king crimson'in underrated əsərlərindən biri. mənə görə john wettonun king crimsonda kı olan ən qüsursuz vokalıdır. mahnı 1974ci ildə yayımlanan (bax: starless and bible black) albomuna daxildir.
üzeyir,balabey və lil orxan kimi döl israfı
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1365
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1372