sən yox mən yox bəs kim kardashian


761   0   0   0
2.nəsil yazar
entry: 761
reytinq: 901
karma: 92
izləyən: 9
oxunma: 17,339






güney azərbaycan

azerbaycan siyasi ve medeni heyatında istisnasız her zaman merkezi rol oynamış tebrize sahib ana vetenim. azerbaycan siyasi ve medeni heyatında ele bir dövr yoxdur ki orada merkez, başlanqıç nöqtesi tebirz olmasın ve ya başlanqıç nöqtesinin tebrizle elaqesi olmasın. ele sırf bu tarixi sebebden qüzey azerbaycan, tebrizle, onun daşıyıcı elitleriyle elaqe qurmadan köklü deyişiklikler göre bilmeyecek, yerinde sayacaq. bu gerçeklik bilindiyi üçün bir zamanlar sıx elaqelere sahib azerbaycanın bu iki erazisi arasında elaqeleri kesib, münasibetlere balta vurublar. indi ise bu elaqeleri yaratma cehdi tebrizde ciddi bir qarşılığı olmayan "milletçilik, turançılıq" üzerinden edilir. halbuki iran azerbaycanı sol ve şielik fikriyyatının çox güclü olduğu erazidir. amerikanın heç vaxt o coğrafiyada qarşılıq göre bilmemesinin de esas sebebi budur. güney azerbaycanın qüzeyle birleşmeye en yaxın olduğu dövr, güney azerbaycandaki azadlıq herekatının sovet ittifaqıyla güclü münasibetlerinin olduğu, sol teşkilatlanmanın olduğu dövre tesadüf edir. sonraki dövrde ise iran islam inqilabının olduğu dövrde şahın endirilmesinde tebrizin oynadığı rol hamıya melumdur. bu menim qürurlandığım bir şey deyil, sadece reallığı eks etdirmeye çalışıram. 1946-da güneyden qüzey azerbaycana köç eden babam inqilabçı, kommunist olsa bele mene göre iran azerbaycanında ciddi ideolojik deyişimler vacibdir. bu qetiyyen eks teref olan iranı bölme parçalama iddiası güden terefe meyl etmek menasına gelmemelidir. iranın öz içinde böyük deyişikliklere sebeb olacaq bir ideolojik deyişiklikden behs edirem. çetindir ancaq iran deyişecekse bu ele qaçınılmaz olaraq tebrizden olacaq.

kəramət böyükçöl

bunu sənə köhnə inturist mehmanxanasında işləyən yaşlı xozeykan söyləmişdi misraları ilə ağlıma el mana fi batnı şair(məna şairin qarnındadır) ərəb atalar sözünü gətirən "şair".

qiyas ibrahimov

iller sonra qasimi görüb kederlenmeyime sebeb olan başlıq. az atışmamışıq zamanında sözlükde, xoş gelmisen mellim. başlığa adını veren şexse gelince ise mellim yaxşı tanımlayıb bize söz düşmez.
(bax: gijdıllağ )

6 mart 1992 ayaz mütəllibovun istefası

öff hele de bu söhbetlere marağ salanlar var? azerbaycan xalqına en böyük zerbe ele bu dağlıq qarabağ mubaribesi zamanındaki söhbetlerdir de. satqınlıq ve xainlik tarixi adı altında milleti ezik, şerefsiz göstermeye çalışırlar. hökümet de ele bu söhbetlerin qabardılması terefdarıdır ki illerle mirşahine en yeni tarix programını çekdirdiler. qoy azerbaycan xalqı özünün nece satqın, xain olduğundan danışsın, bu millete demokratiya yaramır düşüncesi ağıllarda kök salsın. bu söhbetleri tamam bitirib geleceye baxmaq lazımdır.

azəri yox azərbaycan türkü

türk olmanın tək kriteriyası ana dilinin türkcə olmasıdır. bunu jean poul roux-dan tut bu sahənin ən böyük alimləri deyir. ağılla, məntiqlə düşündükdə onsuz bunun başqa kriteriyasının olmadığını başa düşmək olur. hər irqin başqa irqlərlə qarışdığı, evliliklər etdiyi bir dünyada dildən başqa hər hansısa bir kriteriya axtarmaq məntiqsizdir. ona görə də teymur rəcəbova türk deyilməsi tamamilə normaldır.

homoseksuallıq

gözünde problem olan yazarların altında homoseksualları özlerini ferqlendirmekde günahlandırdığı başlıq. ilk önce men enrty-de ferqli sözünden istifade etmemişem. rengli insanlardır demişem. siz xeberdar olsanız da olmasanız da bu insanların öz teşkilatları, bir çox şeherde teşkil etdikleri party-ler, her il dünyanın dörd bir yanında keçirdikleri pride-ları var. bir organizasiya ve anlayış olaraq men homoseksualları rengli deye terif edirem. heqiqeten mi bunu başa düşecek baş yoxdur sizde? bütün homoseksuallar peyğember evladıdır, hamısı ela xasiyetli insanlardır deyen oldu? burada qebul etseniz de etmemeseniz de, ayrı-seçkilik ve eziyyet bu insanları bir araya toplayıb, birlikde hereket etmeye mecbur edib, ferqlendirib ve öz simvolikaları, öz anlayışları hetta öz dilleri ortaya çıxıb. durub parabeyin kimi bütün bunlar olmayıbmış kimi osol onlor ozlorono forqlondororlor demeyin menası nedir?

homoseksuallıq

yene peyinbaş homo erectuslara derd olmuş cinsi oriyantasiyaya sahib, rengli, gözel insanlar. bizim götümüze her giren sik sadece bize girmekle qalmır oradan çıxıb bunların özlerine ve sevdiklerine de girir. bu qarın ağrısı ve biri var petuğ biri de var normal gey nerelerinin başqa açıqlamasını vere bilmirem.

göyğurşağı

femininliyi fahişelikle sehv salanların(ki fahişelik bunlara niye batırsa), gizli homofobların başlığı altında cirit atdığı, hetta başlığını açdığı yazar. homoseksuallar heç vaxt sizin istediyiniz kateqoriyalara girmeyecek, sizin istediyiniz kimi davranmayacaq. "abırlı", "kişiyana", "petux kimi davranmayan" gay anlayışını soxun bir yerivize, tullanın bir zehmet. frodio morcoro do goy idi ama homı ona hormot odordu- bax bizim kiçik aynştaynımıza. freddie-nin party-lerde çıxardığı oyunları senin kimiler görse ve adamın kim olduğundan xebersiz olsa, ona da petuğ damğası yapışdırar ele narahat olma. o biri ağıllıda möhteşem homoseksual dostlarından nümune verib deyir ki, sizin kimilerden ele homoseksuallar da iyrenir. bu qulağlar bakıda, homoseksualların tutulub polis terefinden döyülmesini destekleyirem deyen homoseksualı bele eşidib. yeqin senin beyinden paralicli homoseksual dostlarından biri idi onu deyen.

tema

azerbaycanda eşcinsel argoda lubunyaya qarşılıq gelen şey. az bu da temadı? deye bir şey eşitseniz teeccüblenmeyin -*

bəxt üzüyü 2

50 metrden başlığı gördüyüm an medem bulandı. naftalin basmış şeylere ne qeder mehkum olacaq bu millet göresen? bu menasız, bir işe yaramayan keçmişe lazımsız bağlılıq, axmaq-axmaq şeyler üçün milletin göt vermesi... bir şey, içinde hansısa mena barındırırsa bele emin olun bu millet o şeydeki en menasız şey üçün deli olur. meselen bext üzüyü filminde alkaşın sehneleri, oradaki daxilde yaşanan böhran filan bu milletin vecine deyil. bext üzüyü deyende azerbaycanlıların ağlına gelen moşunun kendçi lehçesi ve ürek bulandıran şeirleridir ya da arvadının iyrenc lehçeyle yaratdığı hayasızlığı. ay bi azalarak bitsin bu parni iz baku tefekkürü. getsinler heyder eliyev sarayında arxa fonda dıb dıb dıb deye ses çıxardıb her sehnecikden sonra tamaşaçı qarşısında eyilsinler. üff leş gibi kamsovet, kolxoz, emekdar aktrisa, kend soveti, orak çekiç koktu burası. ay istiliy basdı cidden meni. azalarak bitsinler.

11 aprel 2018 azərbaycanda növbədənkənar prezident seçkiləri

azerbaycan insanının ne qeder menasız olduğunu gözler önüne seren qerar. kimse müzakire etmir ne oldu da seçkilerde qalib olacağı daha 10 il evvelden melum olan eliyev, seçkileri evvele aldırdı? bu qerarın ardında hansı sebeb yatabiler? hamı qaragüruhçuluq ve zarafat kasma derdindedir. azerbaycan kimi her şeyin önceden belli olduğu, totalitarizmle idare edilen ölkede, seçkilerin telem-telesik evvele alınmasının ardında mütleq hansısa bir sebeb yatır. bu, sebri çatmadı 4-5 ay gözlemeye kimi uşaq tefekkürünün mehsulu olacaq düşüncelerle açıqlanabilecek şey deyil. göresen avropa şurasından ciddi teyziqmi var ilqar memmedovla bağlı ve bu teyziq qarşısında oktyabra qeder tab getirebilmeyeceklerini anladıqları üçün mü seçkini aprele aldılar?
bu da bir variantdır, hem de güclü bir variant. elbette ilqar memmedovu azad etseler bele yene seçkini onlar qazanacaq ama, bilirler ki, seçkiden önce ilqar memmedovun hebsden çıxması siyası qarışıqlıq yaradacaq ve bu insanlar azca bele olsa tehlüke ya da problem hisseden kimi onu aradan qaldırmağa çalışırlar. çünki, totalitarizmin işleme mexanizmi bunu teleb edir. xülase, dediyim kimi bu sadece variantladan sadece biridir. bütün bunarın arxasında başqa sebebler de olabiler. ama menim gözlentim budur ki, prezident seçkileri her zamanki havada keçecek ve netice beliidir onsuz. seçkilerden sonra ise ilqar memmedov efv serencamıyla azad edilecek ve siyasi hakimiyyet bu siyasi fendle reputasiyasını güclendirmeye çalışacaq. avropa şurası ve diger qurumlar da hele de eliyevleri gözden çıxartmadıqları üçün bunu yemiş kimi davranacaq.

sən yox mən yox bəs kim kardashian

yazdıqları yalnış anlaşılan yazar. istinad edilen entry-de heç bir şekilde gör sözlük kimlerin elindedir dememişem. sadece sözlüyü ele keçiren homoseksuallar kimi çox ağır bir ifadeye cavab olaraq demişemki teki sözlük ele homoseksualların elinde olsun homofobların olmaqdansa. qarşısındaki yazar sözlüyü homoseksuallar ele keçirib demesine reğmen kimse ona irad bildirmeyibki bes gör sözlük kimlerin elindedir yazmısan ama men bu sözü işletmememe reğmen mene irad tutulurki gör sözlük kimlerin elindedir minvalinde nese demişem. kin meselesine gelince ise menim üçün de bu adi bir fikir ayrılığı idi ve sert ya da yumuşaq herkes öz fikrini bildirdi mesele bitti. hetta ortamı yumuşatmaq üçün mübahise etdiyim yazarın başlığına hirslenince çox seksi olursan kimi şeyler yazmışdım ki yazarın qadın olduğunu öyrenince enrty-ni sildim :d ve de mubahiseden sonra heç bir şekilde yazara kin tutub enrtylerini umbaylamamışam -*

samiraldo

"sözlüyü ələ keçirmiş homoseksuallar"- aman tanrım yanaşmaya bax. nece düşük,nece seviyyesiz bir yanaşmadır. ele bu cümleden tefekkürü açıq aşkar görünür bu homo habilislerin. hansısa homoseksual bir yazarın entry'sine münasibet, sözlüyü homoseksualların ele keçirmiş olduğu müstevidedir.bunlara göre, bunlar homofobiyasını sıçanda biz homoseksuallar gerek qaça gizlene bir yere, fikrimizi bele bildirmeyek.qaçıb gizlenmeli olan varsa naftalin basmış, dövrü keçmiş düşünceleri olan sizin kimilerdir. ele sözlüyü sizin kimi homo erectusların ele keçirmesindense bizim kimi sizin tabirinizle hollandiya töremesi ibnelerin ele keçirmesi daha yaxşıdır emin ol. azı insanları sizin kimi geyimi veya feminen ya da maskülen olduğuna göre deyil, düşüncelerine göre deyerlendiren insanların elinde olar sözlük.

uyscuti

kimsenin nece ve ne cür geydiyiyle marağlanmasa daha gözel olar dediyim yazar. illa geyim, dış görünüş marağlı olacaqsa 50 metrden taşşak kokan, ucube moda anlayışları olan(moda deyilebilerse buna tebii) "qaqaş"lar mence daha çox narahat etmelidir onu. yoxsa uniseks geyim anlayışının ortaya çıxdığı veya modada cinsiyyet ayrımının ters çevrilib, kişilerin feminen, qadınların maskulen geydiyi modern moda anlayışının hakim olduğu bu dövrde hansısa homoseksual kişini feminen geyimi üzerinden vurmağa çalışması gülünc görünür. tipik azerbaycanlı "müasir genc" tefekkürü. qınamıram, bakıdan xaricde bir neçe il keçirmek yeter bu tefekkürden çıxmaq üçün. yalnış anlaşılmasın,bunu bileceriden o terefe keçmemisen anlamında demirem. sadece ferqli yaşam terzlerini görmek insanı çox böyüdür. o zaman insan anlayır ki, ferqlilik ancaq beyinde, teorik olaraq var olan şey deyil. pratik olaraq ferqlilik de var, hem de çooox zidd qütblerde. o zaman artıq gözün alışır ve de anlayırsanki biri var gay biri var petux eheheheheh zarafatları nece boşboğazlıqdır.

samiraldo

üzerinden homofobiya sıçılan şexs. ayy gül gül öldük abdullah dayının hollandiyalı qadından olan uşağı imiş... homofobiya sıçarken azı biraz beyin işledin. ay yeterrr hollandiya hollandiya. bozbaş pictures seviyyesinde espriler, heç bitmeyen abdullah dayılar üzerinden zarafat sıçmalar(ümumiyyetle bu mehlemizde bir filankes dayı vardıyla başlayan zarafatlar tiksincdir). üff yazarken bunaldım,gına geldi... samiraldoya gelince ise tipik bizim bille desek "şou-biznes" adamıdır. heterosundan homosuna onsuz mesxere ve telxeklik üzerine qurulu bir sistem işleyir orada. problem feminen davranışın mesxereye qoyulması ve ehehehe hollandiya hollandiya zarafatlarıdır.

latın amerika ölkələri

senet eseri kimi oğlanlar yaradan ölkelerdir. o ten rengi, kemikli yüz yapısı, beden quruluşları... aman yarabbim... insanı imana getirerler.

pes oynayan qız modeli

öff yene klassik naftalin basmış klişeni xortladmısız sol frame"de . qızlar da gerek başlıq aça bugünden, barbie bebek seven kişi modeli deye. bu cür arayışlarda olan yaraşıqlı oğlanlarımızın fifa seven ibne oğlan modeliyle bağlı düşünceleri çox maraqlıdır mene. seveni varsa yeşillendirsin, biraz söhbetleşek ;)

yarı homofobiya

arxasında bir çox sebebin yatdığı heteronormativ anlayışdan kaynaklanan ikiüzlülük. lezbiyen pornolarına baxıb 31 çeken ve lezbiyen qızları görüb öz sözleriyle desek lezzet alan amsızlıqdan beyni sulanmış embesillerle bağlı bir şeyler demeye gerek yoxdu. zihniyetleri melumdur onsuz. üzerinde duracağım mesele kişiler arasındaki homoseksual münasibetden iyrenib qadınlar arasındaki eyni münasibetden narahat olmayan anlayış ve bu düşüncenin ardında yatan sebeblerdir. dünyanın nece am üstünde bir -birini yeyen kişiler ve bu kişilerin hayvani davranışına baxıb zövq alan ve "esl kişi" heyranı olan zehinsiz qadınların barmağında döndüyünün en gözel sübutudur bu yanaşma. ilk evvel homoseksuallığın bir davranış biçiminden bir kimlik halına dönüşüm süreciyle bağlı bir şeyler demek isteyirem. foucault"ya göre sanaye inqilabından önce homoseksuallıq bir kimlik yox bir davranış şekli idi. evlilik tarım toplumunda o toplumun ve dönemin yapısından dolayı qaçınılmaz bir şey idi ve aile yapısından ötürü herkes evlenmek mecburiyyetinde idi. bir sözle her kişi ve her qadın eks cinsiyle evlilik münasibeti qururdu. burada evvelki illerdeki cemiyyetlerin patriarxal yapısından oturu qadınların evlilik dışı bir münasibeti olmadığı üçün( en azından qadağalardan dolayı olduqca gizli olduğu üçün) kişilerin homoseksual münasibetlerine diqqet çekebilerik ancaq. bir kişi tarım toplumunda mütleq bir şekilde evlilik münasibeti qururdu ve evlilik dışında ister başqa qadınla ister her hansısa bir kişiyle cinsi münasibete girmesi tamamile tebii qarşılanırdı. yeni homoseksuallıq bir davranış biçimi olaraq görülürdü. ama senaye inqilabıyla birlikde cemiyyetin ve aile qurumunun yapısının tamamile deyişmesiyle birlikte(çekirdek ailenin ortaya çıxması, kendlerden böyük şeherlere göç edilmesi) evlilik qurmayıb sadece homoseksual münasibetlerle heyatını yaşayan insanlar ortaya çıxmağa başladı. bir sözle qadınlarla mütleq şekilde en azından qurduğu evliliye göre mecburi şekilde ilişki yaşayan ama qırağda öz cinsi isteklerini heyata keçiren insanlar heç bir şekilde gözebatmırdı. çünki başqaları kimi yaşayır, başqaları kimi aile münasibeti qururdu. ama tamamile homoseksual münasibetlerle heyatını sürdüren insanların ortaya çıxmasıyla birlikde homoseksuallıq bir yaşam biçimi bir kimlik halını almağa başladı ve homofobiya da bu dönemle birlikde ortaya çıxdı. buradan da görüldüyü kimi bir kişinin bir qadını "sikdiyinin"(sikmek deyirem çünki bu anlayış üçün önemli olan bu kelimedir) bilinmesi o kişiye qarşı münasibetin daha yumuşaq olmasına sebeb yaradır. homoseksual kişilere münasibetde bir qrup insanın aktiv ve passivler arasında ferq qoymasına hal-hazırda da rastlamaq mümkündür. edilgenlik anlayışıyla "siken" teref olmaq arasında insanların zehninde ne cür ferq olduğu hamınıza melumdur. bir qadınla münsaibetin varsa ve sadece "petuğ-metuğu" çaldırırsansa senin kişiliyive kimse söz demez. ama hansısa kişiye oral seks edib edilgen yeni passiv teref olursansa adıvı petuğ qoyub sene her cür tehqiri edecekler. bu insanlar üçün sikilmek,ağzına almaq qadına xas bir şeydir ve esil kişinin bu cür davranışlarla işi bele olmaz. qadınlar ise sekste bunlar üçün her hansısa fiili heyata keçirmedikleri üçün biblodan ve ya saksıdan ferqleri yoxdur. yeni bunlar üçün seksin esas aktörü ve belkede yegane aktörü siken terefdir. qadın, işi sadece sabit durmaq ve içine bir şey almaq olan varlıqdır. ona göre de qadınların homoseksual mı olması heteroseksual mı olması bunlar üçün ferq etmir. çünki bir kişini beyenmese bele sikinin qalxıb qalxmaması kimi bir problemi yoxdur qadının. yene biblo ya da saksı kimi durarlar bunlar da öz işlerini görüb bitirerler. hem bu cür düşünen embesil kişiler üçün sahib olduqları yarrak üstün bir zekadan, estetik bir sanat eserinden hetta kainatdan bele daha gözel daha vazgeçilmez bir şeydir ve bir lezbiyen qadının bunların yöndemsiz sikini görüb içine almasından sonra lezbiyenlikden vazgeçib kişi sevmeye başlamamaları qeyri-mümkündir. ona göre sosyal medya lezbiyen qadınlara "gel seni sikim yeqin seni yaxşı siken olmayıbki lezbiyen olmusan. gel menimkinide gör el çekeceysen bu düşünceden" deyen embesillerle doludur. hansı zekayla qarşı-qarşıya olduğumuzu her-halda herkes görür. bir de bu esil kişiler üçün deliye dönen qadınları da unutmayaq. her zaman demişem patriyarkanın en böyük günahkarları arasında qadınları da unutmamaq lazımdır. bunlar üçün yumruğunu masaya vuran, sözünün eri, alqasım oğlanı kişiler vazgeçilmezdir ve kişi dediyin qısqanan, sevgilisine söz deyeni döyen, ağır davranan biri olmalıdır ve bu cür qadınların feminen davranışları olan gaylara baxışları ve münasibetlerini de çoxunuz texmin edirsiniz mütleq.

/ 20 »

blok -   başlıqlarını gizlət