nobady


637   0   0   0
nobady 1. nəsil əcdad yazar
reytinq xalı: 1565
karma xalı:189
entry sayı:637
izləyənlər:12
sifariş sayı:0

son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| saxlanılanlar| lövhə/blog

flakka bu aralar bakıya da gəldiyi üçün məni narahat edən sintetik narkotik.
ağ kristallar halında metamfetamin qədər təsirli və metamfetamindən daha çox asılılıq yaradan narkotik maddədir.
qısa zamanda ürək ritmini artırır, dolayısı ilə qan təzyiqi qalxır, eyforiya verir, agresiv və kontrol edilməyən hərəkətlər başlayır. (son zamanlarda videolarda çox gördüyümüz)
narkotik maddənin effekti keçəndə (buraxanda) depressiya, yorğunluq hissi gəlir.
flakkanın uzun zamandaki təsirləri haqqında hələ data yoxdu, çünki təzə çıxıb.

bakıda ecstasy adı ilə satılma ehtimalı çoxdu deyə düşünürəm. amma təsirləri çox fərqlidi ecstasy ilə ona görə qısa zamanda tüstüsü çıxar.

qaynaq 1: https://drugabuse.com/library/the-effects-of-flakka-use/
qaynaq 2: bir dostum
qaynaq 3: tamamilə, məlum bölgə
sözaltı sözlük hər nə qədər yazmasam və çox oxumasam da səhifəyə girəmmiyəndə pis oldum. dedim day bu dəfə birdəfəlik getdi. @ubermench sağ olsun.
qarabağ müharibəsi istəyən insan bir il əvvəlki sessiyada oturdum ciddi-ciddi düşündüm ki, mənim ön doğma qardaşım getsə Qarabağ müharibəsinə və ölsə necə hiss eliyərəm. pox kimi. torpaq nədi ki mənim qardaşım ölsün ona görə. sonra düşündüm ki, qarabağ yox, uşaqlığımın keçdiyi və vaxtsa orada heç olmasa bir neçə gün keçirdiyim rayon, bölgə itirilsə, misalçün lap elə illərlə yaşadığım bakı. qardaşım bakı uğrunda belə ölsə, deyərəm soxum torpağa. mən qardaşım olmadan bakını neynirəm ki?
heç kimin qardaşı ölməsin artıq.
mehman hüseynov kimliyi anonim şəxslərcə azərbaycanda video blogger, aktivist, videoları ilə yüzlərlə insana çatabilən biri qınanılır, xor görülür.
nə özünü tanıyıram, nə kimə nəyə xidmət eləyib eləmədiyi bilmirəm, amma nəsə eliyir. mənim anonim olsam belə yazmağa götümün yemədiyi şeyləri videoya çəkir, göstərir və yazır.
başyolduğu yolda yolu açıq olsun.
azərbaycan polisi bir dəfə heç unutmaram məktəb forması ilə siqaret çəkdiyim üçün tutmuşdular. dağüstü parkda heç kim yox idi deyə, çörək çıxsın deyə bizə ilişdilər yəqin. özümü heç o qədər çarəsiz hiss eləməmişdim.
deyirlər itlər qorxunun iyinə gəlir. bir dəfə 7 itin hücumuna məruz qalacaq idik kimsəsiz bir yerdə. iki nəfər idik. yanımdaki normal şərtlərdə də itdən çox qorxurdu. mənsə sözdə qorxmurdum. amma 7 iti görəndə, gecə vaxtə heç kimin olmadığı bir yer. itlər dişləyə də bilərdilər, sürü halındadılar itdi də dişdədi dişdədi. bir az sevməyə çalışdım səs zad çıxartdım guya qorxmuram. dostum da sakitləşər bəlkə deyə. amma özüm də əsirdim qorxudan. itlər sakitləşdilər. gəldilər ki sığallıyım zad. öz dünyalarında sakitləşdilər yəni. amma mən hələ də qorxurdum. götüm götüm uzaqlaşdıq ordan.
vallah dağüstü parkda olanda özümü daha çarəsiz hiss eləmişdim. polislər də itlər kimi qorxumuzdan bəslənirdilər sanki. nə istədiklərini tam anlaya da bilmirdik ki. sən demə pul üçün imiş. 3 nəfər 20 manatdan verdik. məktəb tələbəsi idik. o 20 manatı da borc aldıq ordan burdan. onlar da qoydular ciblərinə bizə də bir də olmasın zad dedilər.
dediyim odu ki, uzaq durun. heç bir mənliyi, etik dəyəri olmayan insana güc verəndə belə olur. polis insana gevən verməlidir. o ətrafda olanda insan güvən duymalıdır ki, polis var. məndə tərsinədi. mən polis görəndə təhlükədəyəm kimi hiss eliyirəm.
köhnə sevgili burdan üzümü köhnə sevgiliyə tutub (!) demək istəyirəm ki, mənim sənin götünü gördüyüm gərçəyini bir qırağa belə qoysaq, mən sənin hansı temperaturdaki suda çimdiyivi bilirəm. bu yadlıq, özgəlik niyədi axı?
uzun saçlı qızlar saçın qadına məxsus olduğunu düşünən bir cəmiyyət olduğumuz üçün sayıca çoxluqda olan qızlardır. bir zamanlar saçları iki dənə hörüb yana atan qadınlara sahib millətdik. rəqsimizdə belə rəqqas qadənlar o formada olur. yəni milli bir ornamentdir. ona görə çox vaxt konservativ sayılan kesimdən olduqlarını demək olar. o adət ənənənin uzantısının günümüzə qədər gəlmiş olması da ayrı bir qəribədi.
intihar etmək hamımızın hörmətlisi franz kafka deyir ki, ölümün olduğu bu dünyada, əslində, heç nə o qədər də ciddi deyil. yenə hamımızın hörmətlisi albert camus isə " Əslində ciddi olan tək bir problem var: intihar. Həyatın yaşamağa dəyib dəymədiyini düşünmək fəlsəfənin əsas sualına cavab verməkdir". mənə inanmaya bilərsiniz, onlara inanma ehtimalı daha çoxdu deyə dedim baxın onlar bilməsələr deməzlər. qisacası, intihar bu dünyadaki ən ciddi şeyin ən ciddi yoludur. insan maddəsəl olaraq yaşamağa meyillidi, nə olursan olsun həyatda qalmağa. bundandır insanların yaşamaq üçün başqasını öldürüb ətini yeməkləri ən çətin vəziyyətlərdə. o qədər güclü instinktdi ki, auschwitzdə qaz otaqlarının dəmir divarları üzərindəki cırmaqlar onu bəlkə başa salar. insan ölümə o qədər dirənməyə meyillidi ki, dırnaqları ilə dəmir divarda iz qoya bilir. bir də ölümün və ondan sonrasının bilinməzliyi var. bu dəqiq və mücərrəd əngəlləri aşabilən adam intihar edə bilir.
mənim özümdə düşündüyüm isə, əgər ölümsən sonra nəsə varsa istnilən ehtimalda (inanış sistemində) oradaki vəziyyətim üçün intihar eləmiş olmağım mənə dezavantajdı. ölümdən sonra nəsə olacağına şübhəsiz inanan insanın intihar ehtimalı çox daha azdır yəqin. ölümdən sonra nəsə yoxdusa və bu n.ş.a ortalama 60-65-70 il olan həyat yaşayacağım tək zaman dilimidi və mənalı olabiləcək, məna çıxarda biləcəyim tək yaşamımdı. insan yoxluq anlayışını çox da anlamır. biri öləndə belə "necə yəni yoxdu" deyib bəlkə də o yoxluğu anlamadığı, dərk edə bilmədiyi üçün ölümdən sonrasına inanır. o düşünnəmmədiyi yoxluğa inanan insan da, əlində qalan tək şeydən-yaşamından əl çəkə bilməz. iki təqdirdə də, hələki çox məntiqsiz gəlir. ya da bəlkə çox rasional düşünürəm, nəticədə yaşamın içində daha çox duyğular və romantizm vardır. onda da nazım hikmətdən gəlir:
ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için,
yaşamak yanı ağır bastığından.

amma intihar edəcək adamı yaşamağa razı salacaq heç nə deyə bilməzdim. "o da haklı."
türk qızları xarakterik özəllikləri deyişsə də, təməl olaraq azərbaycanlı * qızlar ilə ortaq və basqın özəllikləri var: yazıqdırlar.
sigur ros ana laylası qədər şirin musiqilər səsləndirən qrup.
cafe de flore kinosuna baxdıqdan sonra ayrı bir sevilir, baxmadan əvvəl də ayrı bir sevilir.
özəlliklə, valtari albomları mükəmməldi. içində dinləmək istənilməyən, skip edilən mahnı yoxdu.
xoşbəxtlik tanım: tanım yoxdu.
amma, insanın ən böyük stimulunu "yaxşı insan" olduğuna inandığında tapırmış.
hansı etik dəyərlərə inanırsan, inan, o etik dəyərlər çərçivəsində "doğru"-nu eləyirsənsə, eləməyə davam edirsənsə bu adıkeçən hiss gəlirmiş. inandığın etik kriteriyalarda yalnış elədəyivin fərqində olmadığın və ya yalnış eləsən belə, o yalnışın səndən başqa birinə zərər vermədiyini düşündüyün müddətcə gəlməyə davam edir bu hiss. cəmiyyətdəki "duty"-vi yerinə gətirirsən, buna əlavə olaraq yaxşı deyə tanımladığın işlərlə məşğulsan və bu uzun müddət belə davam edirsə o hiss gəlir. musiqi ilə gəlir misal üçün, yerində dura bilmirsən. musiqinin janrından asılı olmadan o musiqi xöşbəxtlik verir sənə. yaxşı insanı keçib çox yaxşı insan olduğunu düşündüyündə isə daha da coşursan. hər xırda şey sənə sevinc verir. o sevinc uzunmüddətli olanda xöşbəxt hiss eliyirsən özüvü.
bir gün yaxşı insan olduğuna dair o inanc ya çox yalnış olduğunun fərqinə vardığın ya da başqasına fərqində olaraq/olmayaraq zərər verdiyini gördüyün bir davranışın nəticəsində qırılır. heç nəyə layiq görmürsən özüvü. eyni musiqilər xöşbəxtlik hissininin yanından da keçmir, söndürürsən musiqini də. çünki sən xöşbəxtliyə layiq deyilsən. heç nə xöşbəxt eləyə bilmir səni. çünki içində xöşbəxtliyin sənin haqqın olmadığını düşünürsən, yaxşı insan olmadığını düşündükcə dünyaları da versələr sənə xöşbəxt olammırsan.
insanın ən böyük stimulu yaxşı insan olduğunu düşündüyündə imiş. sırf yaxşı olduğu üçün də hər şeyin yaxşısına layiq olduğun üçün çalışırsan, çalışdıqca daha da xöşbəxt olursan. loopa girirsən. etik dəyərlərindən qırağa çıxdığın zaman loop qırılır. qısacası, deyəsən xöşbəxtlik, inandığın kimi yaşamaq- yaxşı insan olmaq imiş.
gaspar noe özünəməxsus və möhtəşəm stili olan rejissor.
(bax: enter the void )
(bax: love )
(bax: irreversible )
(bax: i stand alone)
filmlərindən sonuncusu xaric, hamısı möhtəşəm, təsiredici * filmlərdi. sonuncusu niyə xaric, çünki baxmamışam, bilmirəm.
kubrickdən də təsirləndiyini hər kinosunda üzə vurur.
filmlərində xronoloji ardıcıllıq yoxdu. üst-baş çəkir filmi.
love 2015 çəkimli dramatik, realist, bir az da psychedelic filmi. sonlarına doğru bir az da romantik.
filmi izləyən tanışlarım porno deyə tanımladı kinonu.
təbii, kino çox sayıda açıq səhnəyə sahib olduğu üçün mümkün qədər narahat edilməyəcək zamanda və məkanda və bir dəfəyə izlənməlidir.


--spoiler--

filmin ssenarisində qəhramanların ağzından
"I want to make movies out of blood, sperm and tears.
That's so sweet.
This is like the essence of life. I think movies should contain that.
Or should be made of that."
-deyərək rejissor və ssenarist gaspar noe özüözünüaçıqlayıcılıq verir filmə.
kino romantik sevgi kinoları ilə müqayisədə çox çox realistdi. yəni romantik bir kinoda qız və oğlanın sevişmə səhnəsini izləmədən son anını göstərirlər bir də başlanğıcını. bu filmdə bütün prosesi saniyəbəsaniyə göstərir, demək olar ki.
kinoda 2001 space odyssey filmi haqqında yuxarıdaki dialoqdan sonra aztv dublyajı ilə
"-ən çox sevdiyin film hansıdır?
-2001. səncə, o kino nədən çəkilib?
-baxmamışam.
-sən heç vaxt 2001 kinosuna baxmamısan? dərdin nədi sənin? heç vaxt baxmamısan? sən cahilsən. sənə işığı göstərməliyəm. o filmə görə mən rejissor olmağı seçmişəm."
dialoqu keçir. 2001 filminin bir yerində

--spoiler--
kosmonavt kosmos gəmisi error verəndən sonra gəminin xaricindəki bir parçanı düzəltmək üçün gəmidən çıxır kosmosa və bir neçə dəqiqə kosmonavtın ağır nəfəsi ilə o səhnəyə baxırıq. deyilənə görə, rejissor o səhnə ilə insanoğlunun kosmosdaki fiziki və mənəvi vəziyyətini çatdırmağa çalışır izləyiciyə. o kosmonavt ilə empati eləməyimizi istəyir.
--spoiler--

bu filmdə də normal romantik filmlərə xas olmayan uzun öpüşmə, sevişmə səhnələrində eyni niyyət olabilər. film bir çox noe filmi kimmi xronoloji ardıcıllıq olmadan davam edir. sevgi münasibətinin içinə daxil olan hər şeyə-sevgi, sahiblənmə, qısqanclıq, poliqamizm/monoqamizm, sosial həyatdaki rollar- yer verir. sadəcə bunu romantizmə yer vermədən, standart əxlaq anlayışı ilə uyğunlaşmadan edir. adı sevgi olan bir film üçün çox realistdi, sadəcə.


--spoiler--
evlilik yükdür. istər məcburi bir şeyi daşıyın söyə-səyə, istər sizə dəyərli bir şeyi daşıyın sevə-sevə, o qədər ki, yük olaraq gəlməsin sizə- sizdən bağımsız bir şey deyilmiş, elə özüvüzü daşıyırmış kimi. amma nəticədə o sizdən bağımsızdı, hərəvizin öz ağırlıq mərkəzi var- yükdür.
evli deyiləm, amma elə hissetdirir. evlənəndə bu sözü xalçaya yazdırıb asacam toyxanadan.

statistika elmi siması ilə vicdan əzabımdan gələn əlavə: birləşmiş cisimlərin ağırlıq mərkəzi tək olur. iki cismin ayrı-ayrılıqdaki ağırlıq mərkəzi koordinatları və sahələri ilə birləşmiş cismin ağırlıq mərkəzi tapılır. bu ağırlıq mərkəzi ikinsidən birinin ağırlıq mərkəzinə yaxın olur.
yəni münasibətin ağırlığını iki nəfərdən biri daha çox hiss edir, çünki cisimlər kimi sabit deyil insanlar. bütün münasibətlərdə var bu. evlilikdə isə bir baxıma o yükü xəstəlikdə sağlıqda daşıyacağva imza atırsan. sonra qaynatanın, baldızın, uşaqların anasının dayısının-hamısının yükü də əlavə olunur. uşaqların olanda var olan yük uşaq sayısı qədər n sayısı ilə vurulur. məsuliyyətdi. hamının istədiyi bir şey deyil, o məsuliyyətin altından qalxa biləcəyini düşündüyü bir şey deyil.
stairway to heaven bəzən pis əhval ruhiyyədəykən sadəcə musiqi ilə təsəllivi tapırsan. əvvəlcə dərdivi başa salır, sonra musiqi ilə yüksəldir səni. sonra

"Yes, there are two paths you can go by, but in the long run
There's still time to change the road you're on.
And it makes me wonder.

Your head is humming and it won't go, in case you don't know,
The piper's calling you to join him,
Dear lady, can you hear the wind blow, and did you know
Your stairway lies on the whispering wind?"

sözləri ilə üçüncü gözüvü açır. sonra da yerində dingildəməyə başlıyırsan. musiqi və sözlər gərçəyi qəbullandırır, qəbullanışdan sonra da sakitləşirsən və yüksəlirsən.

bəzən əhvalın pis olmayəb qulaq asanda da əvvəlcə əhvalıvı pozur, sonra digər proseslərə keçir.
qısacası, çox təsiredici musiqidir.
little miss sunshine 2006 hollivud çəkimli drama, komediya janrlarında film.
film heroinman baba, proustşünas- intihar meyilli dayı, nihilist-pilot olmaq istəyən qardaş, evə iş gətirən yaşam koçu ata, ortanı tapmağa çalışan güclü anaya sahib, balaca bir az kök gözlüklü bir qızın uşaqlar arasında keçirilən "little miss sunshine" adlı gözəllik yarışmasına qatılmaq istəməsi ilə başlayır. müəyyən səbəblərlə bütün ailə yola biryerdə volsvagen "raf"-ı ilə yola çıxırlar. əsas məsələ bununla başlayır. bu fəqrli xarakterlərlə yolda maşında gedən müzakirələr, başlarına gələn hadisələrlə film ilərləyir.
öyrədici və əyləndirici filmdir. sonda da bir təbəssüm verir insana.
sifarişi verən: timidus
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20