bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

jose saramago



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
ensaio sobre a cegueira - franz kafka - korluq - blindness - ensaio sobre a lucidez - lolita - qoca - təxirə salınmış ölüm - ədəbiyyat üzrə nobel mükafatı - enemy
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+5 əjdaha

5. korluq. görmək və təxirə salınmış ölüm əsərlərinin müəllifi. nə bir adam adı var, nə də şəhər, ölkə zad adı bu əsərlərdə. sanki demək istəyir ki. nə önəmi var axı adların, sikdir edin adları zadı. əsas həyatdı, hadisələrdi.
isanın incili əsərinin müəllifi. bəlkə də ən iddialı əsərdi ədəbiyyatda. tanrı, şeytanpeyğəmbər obrazı, dialoqları.
buralarda çox tanınmır deyə adam özünü xoşbəxt və sanki üstün insan kimi hiss edir ki saramago oxuyub və oxuyur

+2 əjdaha

1. 1998 nobel ədəbiyyat mükafatlı portuqal yazıçıdır.
ilk romanını qızını dünyaya gəlməsi ilə yayımlasa da 1974cü il portuqaliya inqilabından sonra əbəbiyyat onun havası suyu olub. əsərlərində nöqtə və vergüldən başqa heç bir durğu işarəsi istifadə etməyib. ədəbi əsərlərində öz siyasi fikirləri ilə də adını unudulmayanlar sırasına yazıb. ən çox oxunan əsəri korluqdur* blindness .
nobeli alandan sonrakı nitqində ''həyatımda aldığım ən böyük mükafat həyat yoldaşım pilardır. əslində ən böyük inqilab da sevgidir'' deyib.
komunist və ateist olub

+2 əjdaha

8. 1998-ci ildə nobel mükafatı almış,əsərlərində çox da nöqtə işarəsindən istifadə etməyən portuqaliyalı yazıçı.ən məşhur və sevilən romanı korluq dur.

+1 əjdaha

2. 1998ci ildə korluq blindness romanına görə nobel mükafatı laureatı.

+1 əjdaha

6. Saramaqonun üç əsərini oxumuşam.isanın incili, təxirə salınmış ölüm və Korluq. Məni həbs edən əsərlər olub üçü də. Həbs deyəndə hər mənanı nəzərdə tuturam. Hər üç əsər psixologiyama təsir etmişdi.isanın incilindən başlamışdım onu oxumağa.Çətin oldu üslubuna alışmaq.Saramaqonun heç bir əsərində dialoqlar bölünmür, heç birində bu şəxs iki nöqtə dedi iki nöqtə filan yoxdur.Oxucu özü müəyyən etməlidir kim nəyi dedi kim nə cavab verdi.Kitabı oxuyan zaman məndə belə bir təəssürat yaranırdı ki, isa əslində peyğəmbər deyil, tarixi varlıq deyil. Romandakı isa mənəm, sənsən, odur, bütün insanlıqdır. Əslində isanın vasitəsilə Saramaqo bunu göstərməyə çalışıb.insanlığın halını.Əsərin minalı, bombalı bölgələrindən birincisi isanın atası ilə çar irodun məsələsidir. isanın atası təsadüfən öyrənir ki irod Vifleymdəki körpələri qırmağı əmr edib.Lakin o şəhərə gedib insanlara xəbərdarlıq etmək əvəzinə var gücü ilə mağaraya, ailəsinin yanına qaçır, isanı qorumağa çalışır.Bütün əsər boyu istər isanın atası, istər isa özü bu günahın altını çəkirlər.
Amma mən isanın atasını günahlandıra bilmədim.Çünki şərait insanın hansı hərəkəti edəcəyini müəyyənləşdirir. Mən hətta özümə də əmin deyiləm ki, eyni şey olsa başqalarını xəbərdar edərdim yoxsa ailəmi qoruyardım. Şeytanla Allahın isayla söhbətləri qəribə gəlmişdi.Adam yenilik edib o sözsüz. Tüklərim biz biz durmuşdu. ilk söhbətdə Allahın belə bivec, kinayəli, yuxarıdan aşağı danışması nə yalan deyim şoka saldı.isa ilə Məryəmin sevgisi göstərir ki əslində isa da sevə bilir. hətta nəinki sevə, adi insanlar kimi anasına ona inanmadığı üçün nifrət də edə bilir. Saramaqonun kitabı başdan ayağa kinayədir. Bir sözlə məsləhətli yazıçıdır.Düşündürür.isanın incilində ən çox sevdiyim sitat isə belə idi: Ey Allah, elə bir gün olacaqmı ki övladlarının qarşısına səhvlərini etiraf etmək üçün çıxacaqsan?
Korluq barədə isə burada yazmışam: http://www.soz6.com/nedir/8120/ensaio-sobre-a-cegueira

+1 əjdaha

7. tam adının jose de sousa saramago olan portuqaliyalı yazıçı. adındakı saramaqo hissəciyi yazıçının anadan olduğu qəsəbələrinin vətəndaş aktlarının qeydiyyatı bölməsinin katibi gələcək yazıçının soyadını ağırtəbiətli atasına həmkəndlilərinin verdiyi ləqəbə uyğun saramaqo yəni yabanı , acı turp yazır. souza ailəsi 1924-cü ildə yaşadıqları azinaqanı tərk edərək lissabona köçürlər. balaca jozenin soyadı ilə bağlı dolaşıqlıq artıq lissabonda , uşaq məktəbə gedən vaxt sənəd təqdim edəndə açılır və səhvi düzəltmək mümkünsüz olur. yazıçı öz əsərlərini səciyyələndirəndə belə deyirdi '' qeyri-mümkünlüyün mümkünlüyü , arzular və illüziyalar - mənim romanlarımın əsas predmeti məhz bunlardır ''. ilk romanını 1947-ci ildə yazır. romanın adını dul olaraq fikirləşsə də redaktorun israrı ilə günah diyarı olaraq dəyişdirir. ilk kitabının dərc edilməsindən sonra başqa romanlar üzərində də işləyir. lakin sonradan anlayır ki içində insanlarla bölüşəsi dəyərli bir şey yoxdur. bu dərketmə onu 20 il ədəbi fəaliyyətdən uzaq saxlayır. sonradan yazıçı 1969 -cu ildə portuqaliya kommunist partiyasına qoşulur. ədəbi sferaya ikinci gəlişi 1966-cı ilə təsadüf edir. bu böyük qayıdış onu artıq dünyaya tanıtdırır. yazarın kitabları barədə geniş məlumatlar yuxarıdakı entrylərdə verildiyindən daha onlar barədə yazmıram. joze ədəbiyyat aləmindəki çıxışlarından əlavə digər siyasi çıxışları ilə gündəm olub. o dəfələrlə avropa birliyini , Beynəlxalq valyuta fondunu kəskin tənqid edib. 2002-ci ildə iordan çayının qərb sahilinə səyahət edən yazıçı yəhudi sionistlərinin fələstin torpaqlarında yaratdığı vəziyyətlə alman faşistlərinin osvensim həbs düşərgəsindəki rejim arasında müqayisə apararaq yəhudilərin qızğın etirazına səbəb olur və israil hökuməti onu ölkə ərazisinə buraxmaqdan uzun müddət imtina edir. müsahibələrinin birində saramaqo bu barədə demişdir : '' məni israil tərəfdən ünvanıma yönəlmiş tənqid az narahat edir. istənilən vicdanlı insan başa düşür ki, fələstinlilərin özlərinə dövlət qurmaq haqqı var. lakin israil rəhbərliyinin həm beynində , həm də planlarında böyük israil ideyası möhkəm yer tutubsa , fələstinlilərin bu istəyi necə gerçəkləşə bilər ? əgər iordan çayının qərb sahilində - məhz fələstin dövlətinin yerləşməli olduğu torpaqlarda yəhudilər 200-dən artıq yeni yaşayış məskəni salıblarsa israil rəhbərlərinin bəyanatlarına necə inanmaq olar ?''.



hamısını göstər

jose saramago