bir neçə variantda anlatılan əfsanə:
bir variantda zevs prometey tanrılardan alovu oğradığına görə ondan qisas almaq məqsədi ilə pandoranı yaradandan sonra onu prometeyin qardaşına göndərir bu qutu ilə. pandora marağına məğlub olub qutunu açır və bütün pisliklər dünyaya saçılır, qapağı bağlayanda sadəcə ümid içəridə qalır.
digər bir variantda, qutunun içində acı, səfalət yox, ən gözəl şeylər varmış və qutu toy hədiyyəsi olaraq zevs tərəfindən göndərilibmiş, pandora qutunu açanda qutudakılar tanrının yanına qalxır və yer üzündə sadəcə ümid qalır.
bir başqa variantda qutunu pandora yox, prometeyin qardaşı epimatey açır, ən qorxunc varlıqlar dünyaya saçılır və prometey qutunu son anda bağlaya bilir, içəridə yenə də ümid qalıb.
bu variantları toplasaq ortaq nöqtə olaraq, insanda sadəcə ümidin qalması anlatılır. mulholland drive filmində açılan o qutu ilə pandoranın qutusu arasında bənzərlik olduğu da şərh edilir, və ya pandoranın qutusunun olmadığı, qutunun elə pandoranın özü olduğu kimi. pandora "tanrıların hədiyyəsi" mənasına gəlir və qısaca desək, tanrılar dünyaya səfalət, insana ümid hədiyyə edib.
blok başlıqlarını gizlət
voyager 1
joan cornella
joan cornella
joan cornella
ceci n est pas une pipe
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
həmçinin fürsətçilik olaraq da adlandırmaq olar. fərdin öz şəxsi mənafeyini qorumaq və ya avantaj, üstünlük əldə etmək üçün mövcud şəraitdə şüurlu şəkildə etdiyi hərəkətlər bütününə və bu siyasətə verilən addır. insan tərəfindən edilən bu cür hərəkətin opportunist hərəkət adlanması üçün hərəkətin şüurlu şəkildə edilməsi şərtdir. oyunlar nəzəriyyəsində, siyasətdə, biologiyada, psixologiyada və sosiologiyada sıxlıqla istifadə edilən anlayışdır.
(bax: individualizm)
yapon sürrealist rəssam. 2005-ci ildə özünü qatarın altına ataraq 31 yaşında intihar etmişdir. rəsmlərində daima öz üzünü çəkmişdir. rəsmlərini şərh etmək absurd olar, sadəcə baxılması gərəkəndir: google pictures şəkilləri
təlxəklərdən qorxma. təlxək qorxusu ən az arachnofobia qədər yayğın bir qorxudur. şərq mədəniyyətlərində təlxəklərin o qədər də yeri olmadığından çox da hiss olunmur, ancaq uşaqların çoxu uşaq vaxtı təlxək travması alırlar. indiki azərbaycanda da getdikcə uşaq sünnətlərinə təlxək dəvət etmək dəbi yaranıb və balaca uşağın onları görüb necə fəğan etdiyini müşahidə edə bilərsiniz.
coulrophobianın əsas səbəbi, sırf heyvani hiss-həyacan, mimika və jestlərlə ünsiyyət saxlayan uşağın maskalı və daim eyni mimika ilə təhlükəli jestlər edən birini bilinməz bir varlıq, dolayısı ilə məxluq, monster kimi qavramasıdır.
pixardan yenə möhtəşəm bir animasiya. toy story seriyası həmişə sevimlilərim arasında olub onsuz, indi bu da qatıldı. filmin böyüklər və uşaqlar üçün paralel irəliləməsi isə zərgər dəqiqliyi ilə işlənib.
--spoiler--
ən sevdiyim hissə yuxu hazırlama studiosuna getmələri ordan şüuraltına düşmələri oldu. yuxuda dişlərin tökülməsi, şalvarını və ya ayaqqabını geyinmədən harasa getdiyini görmək, tozsoranın şüuraltındakı yeri, coulrophobia və s. o qədər metafora və simvolizmlə doludur ki, ağır bir sənət filmi izləmiş kimi yorur adamı, amma yaxşı yorur.
--spoiler--
fiziki cihaz üzərində özünü başqa bir fiziki cihaz kimi aparan proqram təminatıdır. qısaca vm olaraq da yazılır. iki növü vardır, əməliyyat sistemlərini işlətmək üçün və xüsusi bir proqramı işlətmək üçün. birinciyə misal olaraq; virtualbox, vmware, ikinciyə misal olaraq; jvm (java virtual machine) göstərmək olar. bir çox məqsədlərlə istifadə olunur; bir əməliyyat sistemi üzərində digər əməliyyat sistemlərini rahatlıqla test edib, işlətmək üçün, virtual laboratoriya qurub yeni proqramları, virusları test etmək üçün, təhlükəsizlik üçün - virtual maşının asanlıqla backup-ını alıb, hər hansı bir hack hadisəsindən sonra yenə asanlıqla bütün sistemi yenidən qurmaq mümkündür, üstəgəl web application səviyyəsində bir hack zamanı əsas hosta keçmək çətinləşir.
bayaqdan araşdırdığım ancaq hələ də inandırıcı bir sübut tapmadığım effekt.
qeyd: entryinin yazılma səbəbi başlığı oxuyanları araşdırmağa dəvət etməkdi.
bir özünümüdafiyə mexanizmidir.
bilgisizlik və qorxu düz mütənasibdir, bir şey haqqında bilgimiz nə qədər azdırsa ondan o qədər çox qorxarıq. inancın yaranması da sırf bu qorxu üzərindəndi. burdakı incə sərhəd bilmək və inanmaq arasındadır, bir şeyi bilib ona bağlanmaq ilə kor-koranə bağlanmaq arasındakı sərhəd, təəssüf ki, ikisi də inanc sözü ilə ifadə olunur. haqqında danışacağım ikincisidir.
dini inancı ələ aldıqda, bu çox sadədir, ölən heyvanları, insanları görən ibtidai insanın ağlında "bəs sonra?" sualı yaranır. ardından gələn instinktiv ölüm qorxusu ilə bu sual birləşdikdə, bu bilinməzlik qorxunu daha da artırır və bu təhlükədən çıxış tapılmalıdır. dini inancın incəsənətlə dərin bağları var. o qədər çətinliyin arasında mağara divarına şəkil çəkən insan əslində heç də bekar və boş deyildi, bu bilinməzlikdən çıxış yolu axtarırdı, ölən heyvanları divarda yaşadırdı. o nə etdiyini bilməsə də, əslində ölümdən sonra da yaşamaq inancının toxumlarını əkmişdi. bu haqda how art made the world sənədli filminin səhv etmirəmsə ikinci seriyasında çox yaxşı anlatım var.
qısacası inanc xəyal gücü və qorxunun qarışımından yaranmış özünü müdafiyə mexanizmdir.
kafkanın məhkəmə romanından bir pritça:
“qanunun qapısında keşikçi durur. bu keşikçinin yanına kənddən bir kişi gəlir və xahiş edir ki, onu içəri buraxsın. ancaq keşikçi deyir ki, indi ona içəri keçməyə icazə verə bilməz. kişi bir az fikirləşir və soruşur ki, sonra keçə bilərmi. “ola bilər,” – deyir keşikçi. – “ancaq indi olmaz!” həmişə olduğu kimi, onda da qanunun qapısı açıq olur və keşikçi də yana çəkildiyi üçün kişi əyilib qapıdan içəri baxır. keşikçi bunu görəndə gülür və deyir: “əgər sənin üçün belə maraqlıdırsa, mənim yasaq etməyimə baxma, içəri gir. ancaq yadında saxla: mən güclüyəm. ancaq həm də keşikçilərin ən zəifiyəm. hər zalın qapısında keşikçi durur, biri də o birindən güclü olur. mən elə üçüncünü görəndə, qorxdum. kənddən gələn kişi işin belə çətin olacağını gözləmirmiş, fikirləşirmiş ki, qanunun qapısı hamı üçün həmişə açıq olmalıdır, ancaq indi diqqətlə keşikçinin qalın kürkünə, dik burnuna, seyrək, qara saqqalına baxıb qərara alır ki, icazə verənə qədər gözləsin. keşikçi ona bir kətil verir ki, qapının yanında oturub gözləsin. kişi günlərlə, illərlə orda oturur. çox çalışır ki, içəri keçsin və xahiş-minnətilə keşikçini yorur. keşikçi də tez-tez onu sorğu-suala tutur, hardan gəldiyini soruşur, böyük adamlar kimi məsələyə dəxli olmayan suallar verir və axırda da həmişəki kimi deyir ki, hələ buraxa bilməz. çoxlu səfər ehtiyatı götürmüş kişi qiymətə baxmır, ələ almaq üçün hamısını ona verir ki, içəri buraxsın. düzdür, keşikçi verilənin hamısını götürür və götürəndə də deyir: “ ona görə götürürəm ki, fikirləşməyəsən: vay, bundan istifadə eləmədim” . bu uzun illər ərzində kişi ara vermədən keşikçini müşahidə edir. başqa keşikçiləri unudur, fikirləşir ki, onu qanunun içinə buraxmayan elə birinci keşikçidir. ilk illərdə bu kor təsadüfü ucadan lənətləyir, sonralar qocalanda isə öz- özünə donquldanır. lap uşaq kimi olur, illər uzunu keşikçini yaxından öyrənə-öyrənə, onun kürkünün yaxalığındakı birələri də tanıyır, onlardan da xahiş edir ki, kömək eləsinlər, keşikçini yola gətirsinlər. axırda gözlərinin işığı zəifləyir, doğrudanmı qaranlığın düşdüyünü, ya da gözlərininmi onu aldatdığını bilmir. ancaq indi qaranlıqda qanunun qapısındakı sönməz parıltını görür. artıq çox yaşaya bilmir. ölümündən qabaq illər uzunu qazandığı təcrübələr beynində bir yerə yığışıb elə bir sual yaradırlar ki, kişi onu hələ indiyəcən keşikçiyə verməmiş olur. qaxaca dönmüş bədənini tərpədə bilmədiyi üçün keşikçini əlinin işarəsi ilə yanına çağırır. keşikçi ona tərəf çox əyilməli olur, çünki kişi bapbalaca olmuşdu. “indi nəyi bilmək istəyirsən?” – deyə soruşur, – “səni heç razı salmaq olmur...” kişi deyir: “hamı qanuna can atır. bəs necə olur ki, bu uzun illər ərzində heç kəs ora girmək istəmədi?” keşikçi görür ki, artıq kişinin sonu çatıb, eşidə də bilmir və ona görə də çığıra-çığıra deyir: “ burdan heç kəs keçə bilməzdi, çünki bu giriş yalnız sənin üçün qoyulmuşdu. indi mən gedib onun qapısını bağlayaram!”
həmin marketdə rick grimesi things və stuff axtararkən görə bilərsiniz.
televizoru yoxdur, illərdir televizor izləmir.
5 sentyabr 1977 tarixində nasa tərəfindən göndərilmiş kosmik gəmi. göndərilmə məqsədi günəş sistemi və daha uzağı araşdırmaqdır. hazırda günəş sistemindən çıxmış gəmi ulduzlararası məkandadır. yol üzərində yupiter və saturuna baş çəkmiş, onların peyklərinin rəsmini dünyaya göndərmişdir.
hazırda dünyadan ən uzaqdakı insan istehsalı cismdir. içində yad planetlilərlə rastlaşma ehtimalına qarşı insanlıq və dünya haqqında məlumatların olduğu voyager golden record var. carl saganın məşhur nitqindəki pale blue dot şəklini(link ) göndərən zatdır, bu şəkli plandan kənar, saganın təkidi ilə göndərib.
vəhşi heyvandır. kim deyirsə ən yaxşı qoxu almaq qabiliyyəti akulalardadı inanmayın, indicə kafka kitabı ilə böyük bir həşarat öldürdüm, səhv etmirəmsə maral böcəyi idi. iki dəqiqə sonra həmin yerdə bir topa qarışqa vardı və böcək yoxa çıxmışdı.
bu kitabı oxuyan uşağın ehtiyacı qalmayan təxmindi - *
glş
how a baby is made
ölçülə bilməyəcək qədər çox olan səbəblər zəncirinin nəticəsinə verilən ad.
victor hugo - notre-dame de paris
nəhayət əlimə keçdi. *
yazar burda uşaqca gülümsəyir
maşın dilindən bir pillə üst səviyyədə olan proqramlaşdırma dili. c/c++, c# , java, python və s. kimi üst səviyyəli dillər compiler vasitəsi ilə assembly dilinə çevrilir. assembly dilində yazılmış kodlar instruction olaraq cpu tərəfindən başa düşülür və maşın dilinə çevirlir, icra edilir. assembly dilindəki kodları compile etmək üçün assembler adlanan xüsusi proqramlardan istifadə olunur.
fərqli cpu arxitekturaları üçün assembly dili fərqlidir. bundan əlavə assembly dilinin intel syntax və at&t syntax olmaqla iki növü var, bunlardan ən çox yayılmışı x86 arxitekturası və bənzərləri üçün intel sintaksisi üçün olan assembly dilidir.
indiki dövrdə assembly dilini çox az proqramçı işlədir, işlədilmə yerlərindən bəziləri; yüksək performans istənilən və ağır riyazi alqoritmləri yazmaq üçün, fiziki cihazlar üçün proqram təminatı və driver,controller yazmaq üçün, hacking-cracking üçün və s.
normalda üst səviyyəli bir dildən compile olmuş bir executable faylının kodlarını görmək mümkün deyildir(jar faylı deyilsə). ancaq istənilən bir proqramın assembly kodlarını görüb ,onu oxumaq mümkündür. yəni assembly dilini bilirsinizsə bütün proqramlar sizin üçün opensource-dir - *
glş
bu əməliyyatı görən proqramlara disassembler deyilir. (məs: nasm, masm, fasm, ida və s.)
(baxma: instruction set)
(baxma: x86 architecture)
çox azına baxdığım ancaq baxdıqlarımın demək olar ki, hamısını bəyəndiyim filmlərdir.
yadda qalanlar:
turtles can fly - bahman ghobadi
sərxoş atlar zamanı - bahman ghobadi
taste of cherry - abbas kiarostami
where is the friend's home - abbas kiarostami
a separation - asghar farhadi
scream of the ants - mohsen makhmalbaf
children of heaven - majid majidi
the color of paradise - majid majidi
dairə - cəfər pənahi
this is not a film - cəfər pənahi
2. sezon etibarilə çox marjinala qaçan serial. hippi kommunasından çıxmış, nymphomaniac müstəntiq, gənc yaşında viagra istifadə edən sürət düşkünü gənc(çox güman gizli homoseksualdı), behzat ç çakması müstəntiq, kasıb olub varlanan o zat, yenə pedofiliya, yenə narkotik. budur yəni? ilk sezonki sadə həyatlar harda qaldı, martin? fəlsəfi söhbətlər, rust?
--spoiler--
velcoro ölməsə bir daha da baxmaram o seriala. adamı winchester ilə iki dəfə vurdular biri 20 sm məsafədən. bu hələ gördüyümüzdü, heç bir quraşdırma, onu o vəziyyətdən sağ çıxara bilməz.
--spoiler--
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343