-psixologiya (əsasən humanistik və bilişsel, 9-cu sinifdən seçməli olaraq neyroloji və psikanaliz ala bilərlər)
-ədəbiyyat dərsində azərbaycan ədəbiyyatını sadəcə 3-5 sinif arası, 6-9 arası isə xarici ədəbiyyat
-teoloji və din dərsi: insanlığın hansı inanc aşamalardan keçdiyini öyrənsinlər
-fəlsəfə (6-8 arası sadəcə başlanğıc, 9-dan sonra seçməli olaraq analitik və kıta arasında seçim edə bilərlər)
-riyaziyyat (sadəcə riyazi hesablamalar deyil, riyaziyyat fəlsəfəsi, riyaziyyatın önəmini anlatan dərslər)
-sosiologiya (içində yaşadıqları toplumun hansı quruluşlardan ibarət olduğunu, necə işlədiyini, mexanizmalarını öyrənsinlər)
-media dərsi (media okuryazarlığı önəmlidir)
-azərbaycan dili və qrammatikası
-ingilis dili və qrammatikası
-seçməli olaraq fransız və ya alman dili
-biologiya
-fizika
edit:
-tarix 2-ci sinifdən olmalıdır və azərbaycan tarixi dərsi olmamalıdır
-kimya 10-cu sinifdən seçməli olaraq alınsın
-7-ci sinifdən elm fəlsəfəsi dərsləri verilsin
mesaj @58203 1 ♥
16:12
@58203 çox ağırdı e, həqiqətən. Əksinə dərs yükünü azaldıb uşaqlarda (gbax: critical thinking)in təməllərini qoymağa fokuslanmaq daha yaxşı olar. Qalan hər şeyi özləri sonradan öyrənə bilərlər.
Amma yenə də ortalama 6-cı sinif şagirdinin bunları qavraya biləcəyi bir cəmiyyətdə yaşamaq istəyərdim.
@58203 ədəbiyyat onsuz qarışıq keçirilir və bizim sistemdə əsərin bir hissəsini verirlər yəni əsas olan ədəbiyyat nəzəriyyəsi idi.
6-cı sinif olduğum dönem yadıma düşdü, bu dərslər mənə keçirilsə hərhalda məktəbi atardım çok ağır sistem kurdun hocam
Amma yenə də ortalama 6-cı sinif şagirdinin bunları qavraya biləcəyi bir cəmiyyətdə yaşamaq istəyərdim.
6-cı sinif olduğum dönem yadıma düşdü, bu dərslər mənə keçirilsə hərhalda məktəbi atardım çok ağır sistem kurdun hocam