@58203 çox ağırdı e, həqiqətən. Əksinə dərs yükünü azaldıb uşaqlarda critical thinkingin təməllərini qoymağa fokuslanmaq daha yaxşı olar. Qalan hər şeyi özləri sonradan öyrənə bilərlər.
Amma yenə də ortalama 6-cı sinif şagirdinin bunları qavraya biləcəyi bir cəmiyyətdə yaşamaq istəyərdim.
mesaj @58209 3 ♥
17:57
Amma yenə də ortalama 6-cı sinif şagirdinin bunları qavraya biləcəyi bir cəmiyyətdə yaşamaq istəyərdim.
mesaj @58209 3 ♥
17:57
@58209
uşaqlarda critical thinkingin təməlləri də bəs bu dərslərlə və öğretimle qoyulmalıdır da. məsələn fəlsəfə dərsi deyəndə oturub şagirdlərə platondan kanta qədər olan argumentlər öyrədilməsi demirəm, bir boş zaman dəyərləndirməsi olaraq sorğulama və analitik düşünmək üçün "deneme"lerin olduğu dərs deyirəm. məncə bunların dərs saatlarını azaldıb gündəlik 2-3 saatlıq proqramla gediləbilinər.
@58209
uşaqlarda critical thinkingin təməlləri də bəs bu dərslərlə və öğretimle qoyulmalıdır da. məsələn fəlsəfə dərsi deyəndə oturub şagirdlərə platondan kanta qədər olan argumentlər öyrədilməsi demirəm, bir boş zaman dəyərləndirməsi olaraq sorğulama və analitik düşünmək üçün "deneme"lerin olduğu dərs deyirəm. məncə bunların dərs saatlarını azaldıb gündəlik 2-3 saatlıq proqramla gediləbilinər.
uşaqlarda critical thinkingin təməlləri də bəs bu dərslərlə və öğretimle qoyulmalıdır da. məsələn fəlsəfə dərsi deyəndə oturub şagirdlərə platondan kanta qədər olan argumentlər öyrədilməsi demirəm, bir boş zaman dəyərləndirməsi olaraq sorğulama və analitik düşünmək üçün "deneme"lerin olduğu dərs deyirəm. məncə bunların dərs saatlarını azaldıb gündəlik 2-3 saatlıq proqramla gediləbilinər.