queer theory



facebook twitter əjdaha lazımdı   izləmə   lələ   mən   googllalink

    1. lgbt, eynicinslilik və fərqli cinsi istəkləri əhatə edən tənqidi, post struktual teorem. Cinsi istəklərin normallığını isbatlamağa çalışır. Lgbtlilərə verilməsi gözlənən o azınlıq haqqının əslimdə azınlıq haqqı yox, normal insan haqqı olduğunu isbatlamağa çalışır və isbatlayır da. Kimliklər cəmiyyət tərəfindən yaradılır, təbiət tərəfindən yox.
    2. biyolojik cinsiyyetin inkar edilemeyecek bir gerçeklik olduğunu vurğulamağla söze başlamaq isteyirem (en azından indiki bilgilerime dayanaraq bunu deyirem, elmi olaraq ciddi eks arqument ortaya qoyulsa tartışmaya açıq olar). her hansısa sosyal teori epistemoloji alanında tenqidi ve standartın dışında fikirlere sahib olsa bele bu bilginin yeni epistemenin yorumlanması ve ele alınması meselesinde tenqidi olabiler. ama elle tutulan, empirik olaraq gözlemlenebilen bir elmi gerçekliği tamamile heçe sayaraq bir sosyal teori ortaya atmaq ağlasığmaz olar. en azından menim baxış bucağımdan. bu biyolojik cinsiyyeti bele inkar eden qrupa qarşı yanaşmamdır. 21. esrde bir insanı xahiş edirem ki pozitivist olaraq suçlamayın. olduqca radikal düşüncelere sahibem ama salt körü-körüne modernite ve elm düşmeni olacaq qeder doqmatık deyilem ve de epistemoloji alanında da ele elmi düşünce gereyi yeterince eleştirel yanaşmaya sahibem. bir sözle menimki biraz karma düşüncelerdi bu mövzuda. ki biyolojik cinsiyyet bir sosyal varlıq olaraq menim vecime bele deyil ve olub olmaması menim üçün heyati önem daşımır. yeni işin biyolojik cinsiyyet terefine bu qeder ilişmemek lazımdır. qadın, erkek hermofrodit olaraq biyolojik cinsiyyetlere sahib olmaq tebieten gelen ve üreme meselesindeki potensialimizi müeyyen eden standart bir şeydir. esas mesele toplumsal cinsiyyet deyilen ve cinsi oryantasiya deyilen şeydedir. bunun üzerine istenilen qeder teori ortaya atmaq olar. çünki biri sosyal bir fenomen digeri de henuz üzerinde tamamen konsensus oluşturulacaq qeder açıqlaması verilmeyen bir olgudur ve heqiqeten çox deyişken ve rengli bir fenomendir. şexsi düşüncemi deyecek olsam ağla ve mentiqe sahib bir insan ister qadın olsun ister kişi qetiyyen toplumsal cinsiyyet anlayışından ve onun dayatmasından uzaq olmalıdır ve ümumiyyetle biraz daha ireli getsem men özümü heç bir zaman erkek olaraq tanımlalamışam. çünki biyolojik cinsiyyeti bir terefe qoysaq( ki bu menim vecime bele deyil) özümü heç bir zaman erkek olaraq hissetmemişem. demeye çalışdıqlarımı anlayırsınız her-halda. biyolojik ayrımı bir kenara qoysaq-ki bu menim üçün apandisitle doğulmaq, kor bağırsağı olmaq kimi bir şeydir- erkeklik ve qadınlıq olgusu menim üçün bir anlam ifade etmir. tebiiki cinsi birleşme, onun öncesinde olan kur dönemi, qadın ve kişilerin birlikde qurduğu aile heyatı qadınları ve kişileri ayrı maraqları olan, ayrı çevreleri, ayrı dilleri olan iki ferqli qrupa ayırır. bunun ardında yatan sebebi toplumsal cinsiyyet olgusunun herkes terefinden içselleştirilmiş olması olaraq görebilersiniz. belkede bir çoxunuz bu olgu olmasa bele en azından yataqdaki rol ferqliliklerine göre bele maraq ve dil ayrımının mütleq ve qaçınılmaz olaraq ortaya çıxacağını deyebilersiniz( butlerin da dediyi kimi lezbiyenlerdeki butch ve femme ayrımı bunu tam olaraq eks ettirmese bele rüşeym halında gözel bir örnek olabiler) amma yenede bu cür maraq ayrımının bele toplumsal cinsiyyeti ortadan qaldırsaq rengli ve gözel bir şey olaraq görülebileceyini düşünürem. ve de bu olgu ortadan qalxarsa dilin ve marağların ortaq bir nöqtede kesişebileceyini cüzi ferqliliklerin ise heç bir şekilde problem yaratmayacaq ferqlilikler olacağına inancım var. meselenin cinsi oriyantasiya terefine gelince ise meselenin heqiqeten çox şaxeli ve anlaşılması güç bir femomenle elaqeli olduğunu düşünürem. bezen bu düşüncelerim deyişir doğrudur ama bir insanın cinsel isteklerinin dönem dönem bele nece ferqlileşdiyini bir çox zaman bir çox dostumda bele gözlemlediyim üçün ve özümün de bu barede çox karmaşık ve deyişken hisslere sahib olduğum üçün( duygularımda ve davranışlarımda böyük ferqlilikler olan dönemleri xatırlayıram. artıq böyük ölçüde kimlik meselesinde böyük mesafe qet etmişem ama bu dönemsel belirsizlik dediklerime gözel sübutdur) cinsi oriyantasiyanın qeyri-sabitliyi meselesinde queer teorisyenlerinin dediyi bir çox şeyle razılaşmalı olmuşam. bezen ise dediyim kimi bu meselede tamamile eks düşünceye bele sahib olduğum dönemler olur. eks düşüncemi ve cinsi oriyantasiyanın qeyri-sabitl olduğu iddiasına qarşı bezi şüphelerimi bir gün mütleq bu başlıq altında detaylı bir şekilde ele alacam. ancaq helelik fikirlerimi burada sonlandırmanı ve sözü çox uzatmamanı daha doğru hesab edirem. helelik giriş minvalinde bu qederi yeterlidir.


sən də yaz!