yarı homofobiya



əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. homo deyəndə hamının gözü qabağına öpüşən geylər gəlir, elə mənim də görməyə gözüm yoxdu amma eynisini edən lezbi vetendaşlarımızın fanatıyam mənim kimi düşünənlər də az deyil zənnimcə. üzdə bildirməsələr də. məncə onlara homofob deməklə lezbilərə haqsızlıq edirik
    2. arxasında bir çox sebebin yatdığı heteronormativ anlayışdan kaynaklanan ikiüzlülük. lezbiyen pornolarına baxıb 31 çeken ve lezbiyen qızları görüb öz sözleriyle desek lezzet alan amsızlıqdan beyni sulanmış embesillerle bağlı bir şeyler demeye gerek yoxdu. zihniyetleri melumdur onsuz. üzerinde duracağım mesele kişiler arasındaki homoseksual münasibetden iyrenib qadınlar arasındaki eyni münasibetden narahat olmayan anlayış ve bu düşüncenin ardında yatan sebeblerdir. dünyanın nece am üstünde bir -birini yeyen kişiler ve bu kişilerin hayvani davranışına baxıb zövq alan ve "esl kişi" heyranı olan zehinsiz qadınların barmağında döndüyünün en gözel sübutudur bu yanaşma. ilk evvel homoseksuallığın bir davranış biçiminden bir kimlik halına dönüşüm süreciyle bağlı bir şeyler demek isteyirem. foucault"ya göre sanaye inqilabından önce homoseksuallıq bir kimlik yox bir davranış şekli idi. evlilik tarım toplumunda o toplumun ve dönemin yapısından dolayı qaçınılmaz bir şey idi ve aile yapısından ötürü herkes evlenmek mecburiyyetinde idi. bir sözle her kişi ve her qadın eks cinsiyle evlilik münasibeti qururdu. burada evvelki illerdeki cemiyyetlerin patriarxal yapısından oturu qadınların evlilik dışı bir münasibeti olmadığı üçün( en azından qadağalardan dolayı olduqca gizli olduğu üçün) kişilerin homoseksual münasibetlerine diqqet çekebilerik ancaq. bir kişi tarım toplumunda mütleq bir şekilde evlilik münasibeti qururdu ve evlilik dışında ister başqa qadınla ister her hansısa bir kişiyle cinsi münasibete girmesi tamamile tebii qarşılanırdı. yeni homoseksuallıq bir davranış biçimi olaraq görülürdü. ama senaye inqilabıyla birlikde cemiyyetin ve aile qurumunun yapısının tamamile deyişmesiyle birlikte(çekirdek ailenin ortaya çıxması, kendlerden böyük şeherlere göç edilmesi) evlilik qurmayıb sadece homoseksual münasibetlerle heyatını yaşayan insanlar ortaya çıxmağa başladı. bir sözle qadınlarla mütleq şekilde en azından qurduğu evliliye göre mecburi şekilde ilişki yaşayan ama qırağda öz cinsi isteklerini heyata keçiren insanlar heç bir şekilde gözebatmırdı. çünki başqaları kimi yaşayır, başqaları kimi aile münasibeti qururdu. ama tamamile homoseksual münasibetlerle heyatını sürdüren insanların ortaya çıxmasıyla birlikde homoseksuallıq bir yaşam biçimi bir kimlik halını almağa başladı ve homofobiya da bu dönemle birlikde ortaya çıxdı. buradan da görüldüyü kimi bir kişinin bir qadını "sikdiyinin"(sikmek deyirem çünki bu anlayış üçün önemli olan bu kelimedir) bilinmesi o kişiye qarşı münasibetin daha yumuşaq olmasına sebeb yaradır. homoseksual kişilere münasibetde bir qrup insanın aktiv ve passivler arasında ferq qoymasına hal-hazırda da rastlamaq mümkündür. edilgenlik anlayışıyla "siken" teref olmaq arasında insanların zehninde ne cür ferq olduğu hamınıza melumdur. bir qadınla münsaibetin varsa ve sadece "petuğ-metuğu" çaldırırsansa senin kişiliyive kimse söz demez. ama hansısa kişiye oral seks edib edilgen yeni passiv teref olursansa adıvı petuğ qoyub sene her cür tehqiri edecekler. bu insanlar üçün sikilmek,ağzına almaq qadına xas bir şeydir ve esil kişinin bu cür davranışlarla işi bele olmaz. qadınlar ise sekste bunlar üçün her hansısa fiili heyata keçirmedikleri üçün biblodan ve ya saksıdan ferqleri yoxdur. yeni bunlar üçün seksin esas aktörü ve belkede yegane aktörü siken terefdir. qadın, işi sadece sabit durmaq ve içine bir şey almaq olan varlıqdır. ona göre de qadınların homoseksual mı olması heteroseksual mı olması bunlar üçün ferq etmir. çünki bir kişini beyenmese bele sikinin qalxıb qalxmaması kimi bir problemi yoxdur qadının. yene biblo ya da saksı kimi durarlar bunlar da öz işlerini görüb bitirerler. hem bu cür düşünen embesil kişiler üçün sahib olduqları yarrak üstün bir zekadan, estetik bir sanat eserinden hetta kainatdan bele daha gözel daha vazgeçilmez bir şeydir ve bir lezbiyen qadının bunların yöndemsiz sikini görüb içine almasından sonra lezbiyenlikden vazgeçib kişi sevmeye başlamamaları qeyri-mümkündir. ona göre sosyal medya lezbiyen qadınlara "gel seni sikim yeqin seni yaxşı siken olmayıbki lezbiyen olmusan. gel menimkinide gör el çekeceysen bu düşünceden" deyen embesillerle doludur. hansı zekayla qarşı-qarşıya olduğumuzu her-halda herkes görür. bir de bu esil kişiler üçün deliye dönen qadınları da unutmayaq. her zaman demişem patriyarkanın en böyük günahkarları arasında qadınları da unutmamaq lazımdır. bunlar üçün yumruğunu masaya vuran, sözünün eri, alqasım oğlanı kişiler vazgeçilmezdir ve kişi dediyin qısqanan, sevgilisine söz deyeni döyen, ağır davranan biri olmalıdır ve bu cür qadınların feminen davranışları olan gaylara baxışları ve münasibetlerini de çoxunuz texmin edirsiniz mütleq.
    3. Həbsxanadakılar , oğlanlar üçün yatılı məktəbdə-liseydə oxuyanlar , əsgərlikdəkilər və digərlərini bunlara misal olaraq saymaq olar


sən də yaz!